Suus, ook voor mij zou dit een reden zijn om te stoppen. En er is vast wel wat te doen voor Tess in de buurt. Kijk eens bij de plaatselijke gym vereniging. Alle lessen zijn net weer gestart. MIsschien kun je er zo nog tussen. Of peuter dansen? Psz zou natuurlijk helemaal mooi zijn. Hoi Maja! Balen van je jetlag, maar des te meer tijd om te genieten! Ik heb net even lekker op de bank gelegen, ook nog kunnen slapen. Tv aan en Tessa was heel lief. Dat doe ik bijna elke dag zo. Ik geef duidelijk van te voren aan dat ik even ga liggen. Ze mag dan nog vanalles vragen wat ze wil. Als ik eenmaal lig, kom ik niet meer van de bank. En dat werkt prima. Ze komt af en toe wat tegen me vertellen of iets laten zien, maar ik kan dus wel even een klein beetje slapen tussendoor. Ik heb het echt gewoon nodig. Zonder trek ik niet. Zeker niet als ik nog tot half 12 moet werken, zoals vanavond.
Boney,fijn dat je zo nog een beetje kan uitrusten, Tessa is volgens mij ook wel een liefie hé?! Hier voor het eerst in weken dat Nora zonder hysterisch te huilen is gaan slapen .... eindelijk!
Goedenmorgen Wat is het hier rustig zeg!, Moet ook zeggen dat ik het op de 1 of andere manier erg druk heb. Rennen, vliegen en rennen.... Ben op het moment gem. 3 a 4 avonden in de week weg, dat is voor mij erg vaak!!! Voor de rest gaat het hier redelijk, ben uit een kleine depressie aan het klimmen... Vraag me niet hoe ik erin kom, geen idee. Sanne en jesper gaat goed, heb bij jesper de vorostellen van het cb toegepast en begin langzaam aan weer mijn kereltje terug te krijgen. Ben ik blij van!!!
SM, ja, ik kan wel zeggen dat Tessa echt een liefie is VAn de hele peuterpubertijd is hiet echt geen sprake geweest. Tuurlijk heeft ze wel eens haar buien waarin dan NEE echt NEE is bij haar, maar goed, daar heb ik geen moeite mee. Maar echt van die driftbuien en het niet willen luisteren maak ik hier niet mee gelukkig. Ik moet zeggen dat ik wel streng ben. Alleen noem ik het zelf niet streng, maar duidelijk. Tessa is weer terug van de psz. Ik heb lekker even op bed gelegen en geslapen ondertussen. Nu maar broodje eten. Vanmiddag half 4 weer naar gym. Drukke dag voor tess vandaag. Na de boterham maar even op de bank samen.
Niekyn fijn dat Jesper zich iets beter gedraagt. Ben je druk met leuke dingen? Boney ja duidelijk/streng is ook gewoon fijn voor kinderen hoor, hebben ze echt nodig op deze leeftijd. Sara is ook echt een lieverd en redelijk rustig. Nora is dan wel echt een wervelwind.
Suus.. wat heftig zeg.. Knuff Meiske.. Sofie.. oorbelletjes.. leuk hoor.. hier heeft Lisa ze ook.. Anna voorlopig nog maar niet, maar ze vind het nu al prachtig en plakt constant stikkers op haar oren..whaha Verder niet zoveel te melden eigenlijk..saai he...
Suus.. rare eisen ja, begrijp goed dat je daar niet mee akkoord gaat! Hopelijk vind je gauw een goede oplossing. Wat een gedoe he, als oppas even niet geregeld is. Gaat het beter met je bekken omdat je kindje is ingedaald? Hoe ervaar je verder het verlof? Niekyn, fijn dat je uit een dipje komt en dat het met je zoontje wat lekkerder loopt. Hoe zijn de webshop ontwikkelingen? Hoe is het eigenlijk met VIVI? En Boons? Nog misselijk? Ariel, wat zie ik toch steeds mooie taartfoto's van je! Hier weer in een drukke trein. Op dit moment ben ik erg boos op mijn vriendin van wie ik een mailtje ontving dat ze een terugval heeft gehad dit weekend en drugs heeft gebruikt. Dat terwijl ze daarvoor mij nog heeft verteld en gemailt dat ze totaal geen behoefte heeft aan drug/ zich verdoven. Echt klote. Verder ben ik erg druk bezig met onze relatie. Erg intensief. En alle activiteiten beginnen weer, bijna elke avond hebben we wel wat. Kortom: ik hou weinig ruimte over voor extra dingen. Ben wel nu veel te vinden op facebook, daar mag je altijd mijn vriendin worden! Hier spiek ik af en toe. Komt later wel weer meer.
Luckymom, heb net je nieuwe fotos op Facebook gezien! Wat een leuke vakantiefotos. en prachtige meiden heb je! We zien je wel weer hier verschijnen als je het wat rustiger hebt! En voor nu truste!!!
Jeetje. Haha Heb nieuwe tel. Leuk ding, maar erg wennen. Zeker het toetsenbord. Automatische spellingscontrole vind ik nog niet echt handig. Dan staat er gewoon opeens heel wat anders.
Nu weer achter de laptop. Heb hem maar weg gelegd. Er zitten zoveel mogelijheden op dat ik de komende weken nog wel bezig ben met uitzoeken. Heb een htc wildfire S. Leuk ding. Lekker klein ook. Heb net gewerkt. Ga nu nog even gtst kijken en dan slapen. Morgen wil m'n schoonma Tessa weer even lenen. Prima, kan ik lekker dagje niksen. En vooral: SLAAAAAAAAAAPEN!
Heey, mom, ik heb het verzoek vesrtuurd. Het meissie is heel iets ingedaald, maar gisteren weer last van mijn bekken. In ieder geval zitten er nu goede dagen tussen, heerlijk. Geeft me namelijk ook wel hoop dat er straks, een aantal weken na de bevalling, niets meer aan de hand is. Ik geniet enorm van mijn verlof, had ik niet gedacht..... Maar ik vind het in en om het huis frobelen zaaaaaalig. Wat balen van jouw vriendin zeg, het ging zo goed! Probeer het los te laten, want je hebt er geen enkel grip op (maar dat weet je zelf ook wel). Hoe staat het nu met jullie relatie? Bones, geniet van deze Tessa-loze dag. Oh even tussendoor: Tess: "hallo, ik ben Tess". (moest ik typen van haar) Tess was "vroeg" vanochtend, half 8....pfffff. Vandaag komt een vriendinnetje en vanmiddag even naar een buurvrouw, kijken of zij iets kan betekenen in de vorm van opvang voor Tess. Morgen moet Tess naar het ziekenhuis, voor de foto van slokdarm/maag. Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat. Ze moet een drankje en een papje....nou....SUCCES!
Goedemorgen! Succes vandaag met Tess Suus. Hoop dat ze goed meewerkt. Mom, Jullie werken toch al een tijdje aan je relatie? Hoe is het nu dan? En wat naar van je vriendin zeg. Juist omdat het best goed ging toch? Wij zitten nog in pyjama. Ga ons zo aankleden en dan naar m'n schoonouders.
Ow, en hallo Tess! Ik ben de mama van Tessa. En die heeft het er nog steeds over dat jij zo goed kon hinkelen op onze meeting. Ze is druk aan het oefenen en het gaat steeds beter!
Ha ha ha, goed zo Tessa! Tess is tegenwoordig in to the koprollen. Voorover gaat al prima en nu is achterover aan de beurt. Zo grappig. Tess is een schatje wat dat betreft. Als ik zeg dat ze rustig moet doen, omdat mama moe is/pijn heeft, dan is ze heel lief en rustig. Moet zeggen dat het eerder makkelijk is als ze er is, dan lastig. Als er iets op de grond ligt, dan vraag ik of zij het wil oprapen. Of sokken in de onderste lade stoppen.Enz. Hoop niet dat dit onder kinderarbeid valt.....
Goedenmorgen @SM en @lm Ik ben harstikke druk met de webwinkel, we hebben de eerste 'inlever' klanten al gehad en zijn bezig met alles op de foto te zetten en op onze www te plaatsen. Ondertussen hebben we ook al bijna onze visitekaartjes en flyer gereed... het loopt allemaal leuk verder! @suus, Wanneer zullen we afspreken?