Februari mama's 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door Meiske74, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Die zin ziet er toch prima uit Maja?
    Nee, geen chocola! Ik heb net een evergreen op.

Nu ga ik even een kaartje maken en verzenden naar de arme man. Vind het altijd zo lastig wat je er op moet schrijven. Heb ik me alle kaarten die ik verstuur;) Op het moment kom ik niet verder dan beterschap:p

Vanmiddag maar eens lekker in de tuin gaan zitten. De zon begint hier nu eindelijk ook goed te schijnen. Heerlijk!

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    succes met afvallen maja en meiske!
    hier niet nodig, nore zuigt me nog een keer helemaal op geloof ik...

hier alweer de badjes gevuld buiten staan, Finn is thuis vanwege cursus van de juffen. lekker spetteren

3. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Is het lekker weer bij jullie?? Hier niet net herfst!

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Heerlijk Debora!
    Ik ga ook zo weer lekker in de zon liggen. Heb een matrasje liggen, handdoek, flesje water en een hydofiele doek om mijn hoofd geknoopt:D Ik word snel beroerd van de zon, als die op mijn hoofd schijnt.
    De kinderen zijn op school en kdv.. oeiiiiiii en mama ligt gewoon in de zon.. Nouja, nog even van genieten. Per 1 juli is het kdv opgezegd dus dan is het gedaan met de rust.

Meiske, iets van 'Beterschap! We hopen dat je gauw weer helemaal hersteld bent!' Of 'We hopen dat we je gauw weer op de training zien! Beterschap!' Of 'Zal ik je een kusje komen brengen?':p

Ik duik de zon weer in, wel heeeeeeet! Toedels!

ps. Hoe is het in huize Boney? Boney?;)

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Yep:) De hele week mooi weer. Vandaag 27 graden!:$
    Jij woont in Spanje, jouw tijd komt nog wel:cool::p;)

6. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Ja hier komt mij in september de hitte&zon echt de strot uit :)

7. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    hier trouwens 22/23 graden de hele week hahaha dat is dus herfst voor ons

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, dat is hier hoogzomer:D

9. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij jullie 27 graden Maja:$ Dan ben ik blij dat ik aan de kust woon. 27 graden trek ik echt niet. Denk dat het hier zo'n 22-23 graden is? Is goed uit te houden voor mij. Ik kan echt niet tegen te warm weer.

Veel spetterplezier Debora!

Tssss 22-23 graden en dat dan herfst noemen, je bent gewoon verwend Sm:p;)

Ik ga vanmiddag de loungekussens van zolder halen. Dan kunnen de kinderen ze mooi naar beneden slepen:D

10. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nog een keer whiehoe vandaag. Net heeft de wehkamp badpakken geleverd. Er zit er 1 bij die alles plat drukt en dus geen uithangende zwemband meer te zien. Die hou ik:D Tieten worden ook platter gedrukt, maar daar heb ik ook teveel van, dus dat geeft niet:p Zie het zwemgebeuren al weer een stuk vrolijker in!

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Whoeiiiiii!:D Ik wou je vragen wel kbadpak dat was maar bij platte tieten haakte ik af. Ik hou dan namelijk niks over:D
    Fijn zeg, een goed passend badpak!

En idd, 27 graden.. Is mij ook wat warm hoor, ik doe af en toe een poging tot bakken in de zon maar ik duik tussendoor steeds onder de koude douche.. Het is echt te heet. Maar ik moet er wat voor over hebben, ik word namelijk niet tot nauwelijks bruin. Ik moet eerst een week in de zon bakken zonder zonnebrand anders zie je echt niks aan me. Waardeloos. Gisteren de hele dag buiten geweest, liggen bakken.. werkelijk NIKS te zien. Jeroen heeft misschien een half uurtje in de zon gezeten en was mega verkleurd. Het is niet eerlijk:(

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pas je wel op, zonder zonnebrandcreme in de zon?
    Ik word ook erg slecht bruin. In mijn gezicht, armen, en onderbenen gaat het wel, maar de rest;) Maar ik ga echt niet zonder in te smeren in de zon zitten. Verbrand heel snel. Heb dan ook factor 50 in huis. Daar smeer ik de kinderen ook mee in. Vooral Eva verbrand heel snel, licht huidje en blonde haren. Sofie niet, die hoeft maar 1 zonnestraaltje op haar smoeltje te hebben gehad en ze heeft gelijk een lekker kleurtje. Heel oneerlijk allemaal;)

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik verbrand ook niet.. Ben 1x goed bruin geweest, toen zijn Jeroen en ik 10 dagen naar de canarische eilanden geweest. Heb die dagen elke dag van 's ochtends tot 's avonds liggen bakken in de zon. En hehe, ik had een kleurtje;) Het gekke is dat ik helemaal niet een hele lichte huid heb. Ben ook niet blond/rossig dus snap er niks van.

Hier ook factor 50 voor de kinderen hoor. Heb ze vanochtend voordat ze naar school/kdv gingen al ingesmeerd.

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou, snel een vakantie boeken dan;)

Ik ga de kinderen weer van school halen. Dág rust:p

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    net ook maar zonnebrand gehaald! Voor mezelf en de kinderen factor 50, want ik ben heel licht van huid en verbrand niet echt snel maar vind het gewoon gevaarlijk. Heb 3 moedervlekken die ik wil laten nakijken want die verkleuren. Marc wordt ook snel bruin. En Nore zo te zien ook, Finn heeft mijn huid, incl eczeem :s

Hier naar de speeltuin en geitjes geweest, en een ijsje gaan eten, en nu weer in de tuin in de badjes.
    nore heeft net voor het eerst op het potje geplast en gepoept. Hoop dat ik haar snel zindelijk heb

16. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Nou lekker toch zo´n mooi weer bij jullie! Geniet er maar van voordat het voorbij is :)

Hier heb ik een huid die heel snel bruint, smeer gewoon om naar buiten te gaan niks op, als we gaan zonnen en bakken natuurlijk wel.

Debora, het moedervlek verhaal houd mij de laatste tijd ook bezig. Ik heb het idee dat ik er na de zwangerschappen meer bij heb gekregen en ook een paar verkleurd. Ik vind het zo iets engs, maar aan de andere kant ook weer ´overdreven´ om er naar te laten kijken.

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nou als de hele zomer zo gezellig wordt! kids hebben zich goed vermaakt. nu aan de pannenkoeken, want we moeten vanavond naar een avond over prikkelverwerking. Heb ik zo nog even de tijd om zooi te ruimen voor m'n schoonouders komen haha

Denk toch dat ik het maar laat doen SM, beter voor niks even laten kijken dan dat het toch wat is. vriendin van me heeft ze ook laten weghalen, gelukkig niks aan de hand, maar de dokter vond ze er wel verdacht uitzien, dus voor de zekerheid...

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    ALTIJD je 'enge' moedervlekken laten zien. Is heel gewoon. Het gaat toch over jouw lijf? Is niet overdreven dus;)

Ik heb de pastasalade met tonijn klaar, alleen nog even stokbroodjes snijden zo. We gaan lekker buiten eten:)

Oh, Jeroen en de kindjes zijn al thuis! Had ze later verwacht.

Eetze!

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Daaaaag!!

gisteren mocht ik me melden bij de poli oncologie *slik*
    Na lichamelijk onderzoek, weer bloedprikken..veel ook...ze bleef maar aanvinken op dat lab formulier.. Gedaan en daarna kon ik door naar radiologie voor een hart/long foto. Vanmorgen moest ik terug voor een buik echo.. Lever, milt, maag, alvleesklier, gal, darmen... ook gedaan.. Nu moet ik dinsdag terug naar de oncoloog voor de uitslag. Ze hebben vandaag niet gebeld dus mijn bloed zal wel niets ergs vertonen....ik ben gerustgesteld.. Of is dat heul optimistisch??

Afvallen..dat gaat hier vanzelf...wel handig op zich.. Maar hoeveel ik ook afval..bikini heb ik afgezworen... Dus gewoon een degelijk adidas sport zwempak...haha...

Ik houd jullie op de hoogte..enjoy the weather....

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vandaag dus de onderzoeken afgerond Ichtus. Ik ga voor je duimen voor een goede uitslag. Als ze iets ernstigs in je bloed hadden gevonden hadden ze zeker vandaag gebeld. Nog een spannende week voor de boeg.
    En ik ga na vier zwangerschappen ook echt niet in bikini lopen. Lijk wel een zebra:D Dus hier ook alleen maar een degelijk badpak!

Deel Deze Pagina