Pfff ichtus. Ik vind het geen fijn bericht om te lezen. Ik zou behoorlijk in de rats zitten als ik zulke berichten zou krijgen. Jeetje zeg. HEt is nogal niet wat. Gelukkig zit je nu in de medische molen en word er goed voor je gezorgd. Nu maar hopen dat je snel duidelijkheid hebt. En dan ook nog overtijd... Zal vast met de spanning te maken hebben. Ik denk aan je/jullie meid. Heel veel sterkte met alles.
Goedemorgen, Hier alles goed. Afgelopen weekend is goed gegaan. Eva heeft het prima gedaan en Tessa ook. We hebben een erg leuk kraamfeestje gehad bij m'n ouders. Het weer was natuurlijk super en het was gewoon erg gezellig met leuke mensen! En nu balen van het weer. Het is gewoon koud met regen... Durf niet te kijken naar de vooruitzichten. Het is zo genieten met dat mooie weer. We leven dan gewoon buiten. Eva ligt de hele dag buiten in de wagen, we eten buiten enzo. Heerlijk! Echt genieten. Tessa was de afgelopen 2 dagen nog vrij en is vandaag weer naar school. Ze had er zin in. De afgelopen 2 dagen erg gezellig met haar gehad. Ze was zo lief en luisterde erg goed. Gisteravond was Peter werken en was ik dus voor het eerst alleen met 2 kinderen tijdens het slapengaanritueel. Ik had Tessa van te voren ingelicht en het is echt super goed gegaan. Eva was wel steeds aan het huilen, maar die gaf ik telkens de speen, die moest gewoon maar even wachten. Was ze het niet mee eens, maar goed. Tessa ging even voor. Ik weet niet wanneer en of ze een sprongetje heeft, maar dan is Eva denk ik de afgelopen 2 dagen gesprongen. Zal het boek straks eens opzoeken. Ze was veel wakker en huilde voor haar doen best veel. Onrustig en zelfs driftig als ze even moest wachten! Nu slaapt ze nog. Ben benieuwd hoe het vandaag met haar gaat.
Tis vooral de onzekerheid die ik nu heel vervelend vind. Dat ik overtijd is gewoon spanning..iets anders kan ij niet bedenken...haha... komt vanzelf één deze dagen
ichtus meid wat een onzekerheid, vreselijk. Hoop dat je heel snel duidelijkheid hebt. Hier gister doorverwijzing spataderen gehad, worden steeds erger en ze vond ze nu al erg met 30, ben benieuwd of ze er wat aan doen en hoe, straks even bellen voor een afspraak. boney heerlijk he dat buitenleven. Baal ook echt van het weer nu. ilse eet straks bij een vriendinnetje, is voor het eerst, ben benieuwd hoe dat gaat. vast goed. verder wel redelijk, heb madam net een mail gestuurd en manlief ook, ben dat kreng zo spuug zat maar goed ga er hier verder niet over uitwijden.
Ichtus sterkte met de afwachten en de onzekerheid. Ik vind het nog al wat zo´n bericht krijgen en dan pas volgende week een scan krijgen ?! Wat vreselijk weer een week die onzekerheid, en daarna zeker weer een week of langer wachten op de uitslag ??!
Dames ik kom er nu pas achter dat er een deel 9 is geen melding van laatste berichten gehad grrrrr mijn excuses dat ik niet eerder gekeken heb
Boney volgens mij is er wel een sprong rond de 4/5 weken en eentje rond de 7/8 weken heb het boek hier ook liggen. Vond het wel altijd fijn om een verklaring te vinden voor vervelend gedrag Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad bij je ouders. Debie, houdt ze zich nog steeds niet rustig? Wat een loser!
Debie hoe zien jouw spataderen er dan uit? Echt op de huid liggend? heb je er last van pijn ? Of gewoon niet mooi? Ik heb er na de zwangerschap van Nora ook gekregen, maar zijn niet pijnlijk en ook geen ´bobbel´ zeg maar maar mooi is het niet-
ik heb er twee echt op de huid liggen en een als een grote blauwe plek. 3x2 cm. heb soms jeuk en last van vermoeide benen.
Ik was vanochtend van plan om naar een informatie bijeenkomst te gaan voor vrijwilligers werk in het ziekenhuis. Ik kwam pas om 10.20 aan terwijl het om 10.00 begonnen was ik had me enorm verkeken op de reistijd meer als een uur reistijd heen en dan ook weer terug dat red ik niet, dus helaas toch maar op zoek gaan naar iets anders dichterbij huis.
Is voor 1 keer in de week een ochtend 2 uurtjes. Gewoon naast mijn normale betaalde werk. Wil ik doen om mijn steentje bij te dragen , lijkt me leuk om te doen. Ik weet ook hoe het is om langdurig opgenomen te zijn in een ziekenhuis zonder (veel) familie in de buurt te hebben. Is vooral om een praatje te maken of luisterend oor te bieden aan mensen die in het ziekenhuis opgenomen zijn. Ze zochten ook voor de kinderafdeling voor de speel-o-theek.
goed streven sm. Wie weet ooit in de toekomst eens. Zou nu echt niet weten waar de tijd vandaan te halen.
Wat een goed idee SM. Ik denk dat veel mensen, waaronder ik, je voorbeeld zouden moeten volgen. Eva heeft gewoon doorgeslapen vannacht! Gisteravond van 8 tot half 10 geclusterd. Eigenlijk niet tevreden te krijgen aan de borst. Om half 10 was ik het zat en Eva ook. Ze was moe, maar kon niet in slaap komen. Ik heb haar boven in bed voor de laatste keer beide kanten aangelegd. Niet dat er nog veel kwam, ze had immers al de hele avond liggen lurken. Maar goed, toch had ze schijnbaar haar buik goed vol. Ik heb haar in de wieg gelegd en dan heeft ze altijd een half uur nodig om in slaap te vallen. Ze sliep zo kwart over 10 denk ik. En vanmorgen 7u werd ze wakker! !
Boney, wat goed heeft Eva gewoon al doorgeslapen met bijna 7 weken lekker zeg! En was jij veel wakker? Om te kijken of ze het nog wel deed? Ja vrijwilligerswerk wil ik al lang doen. Ik heb de week dat ik s´avonds werk natuurlijk s´ohtends vrij en de meiden op school dus een dag twee uurtjes zou best kunnen.
Ik wil wel vrijwilligerswerk doen maar niet alle soorten zeg maar. Ik zou eigenlijk het liefst in een ziekenhuis op de kinderafdeling willen, of oudere of eenzame mensen willen begeleiden. Heb dit ook aangegeven dat ik me nog niet ´klaar´ voel om met ´meer gecompliceerde´ mensen aan de slag te gaan. Ligt niet aan die mensen maar meer aan mijn eigen onzekerheid sta denk ik nog niet sterk genoeg in mijn schoenen om met psychisch zieke mensen of jeugd gedetineerden om te gaan
Ik mis ook al een paar dagen MAJA? Of lijkt dat maar zo?Is normaal gesproken altijd de eerste smorgens. Ben vandaag weer een avond en nacht alleen thuis, JOEPIE! Wahaha ga wel nu al naar bed want ik ben kapot van een hele week werken, kan in ieder geval wel heerlijk uitslapen!
Hierrrrr ben ik! Lees wel mee af en toe maar blijkbaar niks te melden ofzo Hoewel, Timme had een rode plek na de tekenbeet van 2 weken geleden. Huisarts zag niet veel maar wel ab gekregen. mocht de plek roder worden, moet hij 2 weken aan een zware ab-kuur. Pff. Verder alles wel ok hier. Donderdag naar de begrafenis van de papa van een vriendin geweest, de man was al een poos ziek. Echt heel verdrietig, wat een impact heeft zo'n begrafenis.. Pff, heb veel gehuild Maar wel een fijn afscheid, mijn vriendinnetje vond het ook goed zo. Vandaag relaxed dagje. Straks lekker biefstukje eten, mmm..! Ichtus, sterkte meid! Eigenlijk weet je nog niks dus.. SM, goed van je dat je vrijwillergerswerk wil gaan doen! Ik zit er ook over na te denken, een bijdrage leveren is een kleine moeite maar levert voor veel mensen heel wat op. Veel plezier met je vrije tijd, heerlijk (of is het inmiddels alweer voorbij..?) Boney, heeeeeerlijk dat Eva heeft doorgeslapen! Voelt dat fijn he, even echt kunnen slapen Ik ga koken, toedels!
Ichtus heel veel sterkte en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Knuffel en veel liefs Hai meiden, Hoe is het hier? Met ons gaat het goed. Ik heb ontslag genomen op mijn vorige werk en heb per aug. Nieuw werk . Thuis gaat alles ook goed, c. Zit wel in de nee en ik doe wat ik wil fase en d. Is nog steeds d. Een zeer ondernemend boefje. Dus kortom het gaat goed eindelijk naar maanden. Lief
Hey kikkert fijn om te horen sat goed gaat, waar ga je nu werken als ik vragen mag? Oh heerlijk die fases hahaha scheelt dat ze er overheen groeien hahaga Hoe is het met de rest? Hier alles hoed druk dat wel vooral met kids,werk en huishouden. Soms heb ik gevoel geleeft te worden ipv te leven, geniet volop van kids hoor maar soms wel wat veel ben laatste tijd ook zo moe. Bryan is en blijft bryan lekker ondeugend en sterk eigen willetje Evi heerlijk meisje maar wil nu langzaam vooruit en dat lukt jog niet zoals ze wil dus frustratie hahaha