Mogguh! Fijn dat het goed gaat bij jullie Kikkert! Vivi, Evi ook alweer zo groot dat ze vooruit wil.. jemig wat gaat de tijd toch snel.. En volgens mij wordt elke mama met kleine kids enigzins geleefd.. hoort er een beetje bij denk ik. Maar wel opletten dat het niet te erg wordt af en toe een pauze is niet verkeerd En waar is SM nu???? Kom ik weer kletsen, ga je weg! En de rest van de meiden? Hoe is het? Hier alles goed. Lune haar vakantie is voorbij, die breng is straks dus weer naar school. Ze heeft er zin in Timme is een draak de laatste week. Doet Lune steeds pijn (haren trekken, knijpen, slaan..), is heel erg aan het uitdagen en slaapt heel slecht. Vannacht ook maar weer bij ons in bed, pff. Heb geen oog dichtgedaan. Maar goed, daartegenover staat dat hij zich razendsnel ontwikkelt, dus dat zal er mee te maken hebben. Hij zit ook ineens in de fase dat alles van hem is. Als ik een grapje met hem maak dat ik zijn rozijntjes ga opeten roept hij hysterisch: 'NEE!! Mimme!!!' ('Timme' dus). Gelukkig zijn Lune en Timme ook dol op elkaar, ondanks de ruzies Ik ga de kids klaarmaken en Lune zo wegbrengen, toedels!
hoi hoi! Ik vind het ook zo snel gaan! Nore die heeft nu echt een sprong gemaakt met praten. De hele dag zegt en vraagt ze vanalles: wat doe je? smakelijk eten mama/papa/finne, en ook echt gericht antwoord geven. gister wilde ze in de stoel, dus ik zet haar erin en vraag; wat wil je dan in de stoel? Eten! (het was nog geen lunchtijd maar ze had dus schijnbaar honger. Ze is nog niet in de fase dat alles van haar is, dat doet Finn al heel erg en zij geeft alles weg...
Wow, Nore praat dus al echt in zinnetjes? Wat knap! Dat doet Timme nog niet hoor, die zegt echt nog 1-woordjes en soms per ongeluk 2 achter elkaar Timme vindt het niet leuk dat Lune er niet is geloof ik. Komt steeds bij me en zegt dan 'Nune?' 'Jas?' 'Auto?' (maar dus niet vlak achter elkaar dus geen zinnetje hihi). Ik voel me een echte huismoeder. Heb vanochtend Lune naar school gebracht, toen direct door naar de supermarkt met Timme, thuis opgeruimd en gestofzuigd, konijntjes eten gegeven, keuken opgeruimd, met Timme fruit gegeten, tosti-ijzer schoongemaakt, was opgevouwen en ik zit net weer Hm, Timme denkt dat hij de tafel op kan tillen. Ik heb zo'n vermoeden dat dat hem niet gaat lukken..
hahaha Nore is in slaap gevallen tijedens boodschappen doen, dus die zit in de wagen in de kamer te slapen. Daar gaat m'n huisvrouwen schema zit nu te haken en achter de laptop want ze schrikt overal wakker van
Aah, schattig! Lag ze in de buggy? Ik doe altijd als een idioot mijn best om Timme wakker te houden tot Lune 's middags weer naar school is. Vandaag is het gelukt Hij ligt net in bed en ik vind dat ik nu ook wel even met mijn booty op de bank mag Lune neemt een vriendinnetje mee te spelen vanmiddag. Dat is echt een terrorkind dus ik moet mijn energie sparen..
Nore gaat meestal naar bed tussen 11 en half 12, en dan slaapt ze een uurtje. Als ik haar later op bed leg gaat ze 's avonds niet slapen. Dan is ze rustig tot 22 uur klaar wakker. Slapen is niet haar hobby... Oh jee een terrorkindje... veel succes! Denk dat ik met Finn niet gauw vriendjes over de vloer krijg voorlopig. Van de ene kant heel jammer aan de andere kant krijg ik dan ook geen terrorkindjes in huis waha
Maja, ja ik moest tussen door natuurlijk ook even werken. De nieuwe lichting voor het seizoen is er weer, dus mag weer iemand inwerken dus kan niet gaan zitten internetten op het werk
Debora, slaapt Nore wel een beetje door inmiddels? Hoe zijn jullie nachten met de kids, krijgen jullie al wat meer rust? SM, getver.. mensen inwerken..! Gedoe lijkt me dat. Ook wel weer leuk aan de ene kant? Hoe is het verder? Het terrorkind heb ik net al even terecht gewezen Ze waren boven aan het spelen en ik hoorde Lune steeds harder schreeuwen 'niet doen!!' Dus ik erheen en gevraagd wat ze aan het doen waren, omdat ik Lune steeds hoorde roepen en ze het duidelijk echt niet leuk vond. Bleek dat dat meisje haar heel hard aan het uitkietelen was en dus niet stopte. Normaal bemoei ik me niet met die kinderruzietjes maar dit klonk echt niet leuk. Ik heb dus met boze stem gezegd dat als Lune 'niet doen' zegt, ze dan moet stoppen en dat ik niet weer naar boven wil komen.. Oee, streng he? Straks vindt ze me een kutmoeder en wil ze niet meer komen spelen. Hoera
oeh nou daar zou ik ook wat van zeggen! Finn zou trouwens nooit alleen boven gaan spelen als ik er niet bij ben. Ook niet met een ander kind erbij. Mag natuurlijk wel van mij, maar hij kan/wil niet alleen zijn. Nore wordt nog steeds zo vaak wakker. Finn slaapt gelukkig sinds een paar dagen weer door. Meestal heeft ie dat een week ofzo en dan 1 x in de 3/4 maanden een keer.
Wahahaha terrorkind leuke benaming. En lekker streng zijn ja dan wil ze vast de volgende keer niet meer komen. Dat bij elkaar thuis spelen is hier helemaal niet van toepassing, hier word alleen maar buiten afgesproken . Debora, leuk dat Nore lekker aan het praten is, ineens kunnen ze het dan ook he. Wel nog van die bagger nachten? Pfffffffff Nora is ook een heel onrustige slaapster, echt wakker wordt ze niet meer of 1 keer per nacht en komt dan naast ons op de grond liggen op een matras, maar dan de hele tijd draaien en kreunen. Vrijdags had papa de meiden alvast meegenomen naar zijn ouders en zijn daar blijven slapen, dus ik had even een nachtje en ochtend rust heerlijk mogen ze vaker doen! Ik sta bijna iedere dag met mijn oren te klapperen met Nora, wat voor een zinnen zij eruit gooit. Sara was juist laat en langzaam met praten,nu is ze ook niet meer te stoppen. Gister zei Nora; Rayhan heeft Carla laten schrikken daarom is ze aan het huilen (echt zo´n oorzaak en gevolgd zin wahaha) En nu hoor ik haar tegen Sara zeggen in het Spaans; Mama heeft gezegd dat het vandaag niet gaat onweren (want gister onweerde het het rond deze tijd)
Idd knap van Nora! Lijkt me ook zo cool om je kind tweetalig op te voeden. Mja, heb niet echt een tweede taal voor ze. Ja gronings, maar of ik ze dat aan wil doen..? Ik breng de kids even weg.
Idd dagje zonder kids. Wel lekker, ben niet fit. Timme was steeds erg verkouden en heeft me aangestoken denk ik. Hele nacht liggen rillen en zweten, keelpijn, snot.. je kent het wel. En na een week nauwelijks slapen met een onrustige Timme kan ik een paar uurtjes extra slaap heus gebruiken Oftewel: ik duik mijn bedje zo weer in. Lune heeft morgen een verkleedthema op school omdat de verjaardagen van de juffen en meesters wordt gevierd. Het is een piratenfeestthema maar ze wil dolgraag als prinses (uiteraard) dus ik ga vanmiddag even kijken of ik een prinsessenjurk voor haar kan scoren bij de hema ofzo. Werkze vandaag! Succes met de nieuwe lichting
Ooh klinkt leuk dat thema feest wahahaha volgens mij komt 95 % van alle kleuter meisjes als prinses . Bah alweer niet lekker, vrije dagen zonder kids zijn er om te genieten niet om ziek te zijn he beterschap!
Hihi, dat denk ik ook. Heb een oerlelijke prinsessenjurk gekocht. Zo lelijk dat Lune hem vast prachtig vindt En idd, alweeeeer niet fit. Ik kan weinig hebben. Nu dus een poosje weer slechte nachten, verkoudheidje wat voorbij komt en hup, Maja heeft het te pakken. Nouja, gaat wel weer over. Ben je al vrij? Of nog druk aan het werk?
Mogguh! Idd heel erg fijn dat de operatie van Nora goed gegaan is. Wat zal dat spannend zijn geweest..! Nou, Lune wou haar prinsessenjurk vandaag niet aan Ze heeft nu een heel leuk jurkje aan en ik heb zo'n setje elfjes spul gekocht bij de hema. Elfjesvleugels, een toverstokje en een kroontje. Dat heeft ze erbij aan/op, lijkt hartstikke leuk en ze is er dolblij mee Jeroen brengt nu Lune naar school en heeft Timme meegenomen, ze gaan daarna boodschappen halen. Jeroen is vrij vandaag, lekker En hij heeft het heel druk gehad de laatste tijd dus vindt het helemaal leuk dat hij zich nu even met de kids bezig kan houden. Ik ga maar eens een kopje thee maken ofzo.