Februari mama's 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door Meiske74, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    wauw boney wat een mooie deken! en mooi zo in de boom :)

Ja komt idd door de nachtvoedingen, die ik nog steeds geef trouwens... Maar schijnbaar toch minder dan eerst. ik vind 3 x nog steeds te veel haha maar beter dan 6.
    Lekker dat eva al wat langer slaapt! sneu van de prikjes.. was blij toen Nore voorlopig haar laatste moest. maar die met 4 jaar vond ik het ergst omdat ze dan echt weten wat er gaat gebeuren

ach maja, daar is ie toch voor! straks heb je net zo iets als boney of hangen alle klachten wel samen, dat kan ook nog eens!

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja, dat prikje met 4 jaar was ook niet cool. Lune was toen vooral erg pissig geloof ik:D Ik had haar van te voren niks verteld want dan kreeg ik haar de auto niet in. Achteraf gezien heeft ze het prima gedaan.

En nog 3x een nachtvoeding, pfff... Timme deed dat trouwens ook (was toen wel veel jonger). Toen ik hem de fles ging geven bleef hij dat ritme aanhouden en wou dan dus ook 's nachts drinken. Hij dronk dan 30cc en viel weer in slaap.. Om vervolgens 2u later weer wakker te worden en 30cc te drinken.. Daar had ik toen geen zin meer in en ben 2 nachten streng geweest en toen was het voorbij met de nachtvoedingen:) Maar goed, bv is natuurlijk wel anders en ze zal er heus wel een keer mee ophouden toch? Maar als je er zelf aan onderdoor gaat is het misschien toch een idee om wat strenger te zijn? Ze heeft het niet nodig lijkt me, op deze leeftijd. Maar ze zit natuurlijk wel met de Mcadd (zo heet dat toch?).
    Hm, lastig hoor.

En ja, de huisarts is ook voor dit soort dingen maar ik heb al gauw de neiging om te denken dat het allemaal wel meevalt. Aan de andere kant zou ik bij jullie net zo reageren ('hup, naar de huisarts!') dus misschien toch even doen :D

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    zou het toch maar even doen idd

We zijn al heeeeel streng geweest: heeft 2 weken nachtelijk gehuil opgeleverd dat niet ophield tot ze een uur of 2 later helemaal uitgeput in slaap viel om een uur later weer opnieuw te beginnen, en het werd niet minder maar steeds erger. (dus niet zoals "de nanny" zegt, dat ze het wel doorkrijgen en dan stoppen... ;))
    We hebben het met de artsen besproken en ze denken dat ze het blijkbaar toch echt nodig heeft ivm de Mcadd. Flessen weigert ze al vanaf het begin. Sinds ze beter eet overdag is ze dus wel geminderd. Ik blijf maar gewoon denken dat ze uiteindelijk wel stopt en dat ik over 2 jaar vast wel weer slapen mag... Ondertussen ben ik nu doodmoe, maar ach, ik hoef maar 1 dag in de week te werken en hoef op die dag niet te rennen naar een kdv ofzo, en verder ben ik gewoon thuis dus echt klagen mag ik daar niet over, toch?

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik had Nore macaroni in een potje gedaan om mee te spelen, en nu zit ze het op te eten haha. Ze weigert d'r kracker op te eten maar dat eet ze dan weer wel

5. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Hier ben ik weer meldplicht.

Boney wat een prachtige deken, kan me voorstellen dat je er veel leuke reacties opkrijgt! Hoelang ben je er in totaal mee bezig geweest!

Maja, toch maar serieus nemen die klachten en naar de huisarts. Wahaha zeg ik die ook nooit naar de huisarts gaat.....

Hier gaat het goed, gisteren gelukkig weer eens een leuke middag gehad met man en kids, zonder irritaties wahahahaha paar uurtjes op het strand doorgebracht :)

Debora, wow 29 maanden zonder ongi, niet echt gemist lijkt me ?

Ik heb nu 2 of 3 maanden geen pil geslikt, effe een pauze ingelast. Maar begin vandaag weer want condooms vind ik ook niks. Baby nr 3. hebben we ook nog geen zin in, dacht dat we er klaar voor zouden zijn maar ik wacht liever af.misschien over een paar maanden wel zin?! Ik vind dat het nu eindelijk wat makkelijker gaat, meiden iets zelfstandiger en vind het eigenlijk wel heerlijk zo!

6. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Debora, droge macaroni ?

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @maja ik heb dit ook elke maand weer echt zeer extreem ben bij ha en gyn geweest maar ze nemen het helaas niet serieus. Bij mij is het na het stoppen met borstvoeding toegenomen ik zit elke maand 1-2 dagen aan de zware pijnstillers en daarna is het weer redelijk uit te houden. Ik vergelijk de pijn met een soort van weeën want zo heftig is het soms zit ik gewoon te zuchten van de pijn. Ik zou zeggen ga naar de ha en laat je niet afschepen want ik blijf ook zolang zeiken tot ze me geloven (ik moet het nu eerst ff proberen met de pillen anders word ik weer doorgestuurd)

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meldplicht:)

Had wel wat meegelezen, maar had de laatste week wat anders aan mijn hoofd. Relatiedip noemen ze dat. Meneer had o.a. iets te leuk chatgedrag met een vrouw:x Mijn intuitie zei dat ik dat moest lezen en ik schrok enorm. Hij heeft er veel spijt van en is stom geweest blablabla. Hij weet ook niet waarom hij dit deed. Hij wil mij niet kwijt, maar jullie begrijpen dat mijn vertrouwen een deuk heeft opgelopen. Moet dus aan gewerkt worden. Maar het komt goed, daar ben ik van overtuigd.

Maja, morgen gelijk een afspraak maken bij de ha, want dit is niet normaal hoor.

Mooie deken Boney! Hoe lang ben je daar aan bezig geweest?

Heerlijk toch Debora, zo lang niet ongesteld zijn!
    Ik ben sinds een maand weer aan de pil, maar mijn libido is tot ver onder het nulpunt gedaald;) Kan toch ook niet de bedoeling zijn. Slik het nog een maandje door (komt beter uit met onze vakantie) en dan kap ik er weer mee.

9. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Meiske :( Oooh hangt het in de lucht die relatiedip (jes) ???
    Wij ook erge last van. Wat klote zeg van die chats, lastig zeg en begrijpelijk dat je vertrouwen een deuk opgelopen heeft.

Dikke knuffel!!!

10. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Denk wel dat het in de lucht hangt ja. Zij was afgelopen maandag meegeweest naar een concert van guns 'n roses en daar hadden ze het erg leuk gehad;) Er is niks gebeurd, maar zoals mijn vriendin zei (die als enige er hier wat vanaf weet), je was er op tijd bij. Het leuke hiervan is dat haar zoontje bij Sofie in de klas zit. Ze ontloopt me nu whahaha. Heb ik toch nog mijn pleziertje hiervan:D

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    jeetje wat bekent meiske.

hier madam hoorde ik gister weer een mail gesttuurd. grrrr kan d'r wel wat aandoen, weet niet wat ze gestuurd heeft maar alleen het feit al.

12. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Blegh domme domme mannen en die zielige vrouwen gaan er maar al te graag op in ;):$

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Getsie, wat een dipjes weer. En die mannen.. pff.
    Mannen zijn zo ego gevoelig. Zijn ze al een paar jaar bij dezelfde vrouw en komt er 'ineens' een andere vrouw die ze aandacht geven.. zijn ze helemaal van het padje. Het liefst krijgen mannen elke dag een aai over de bol en een flinke beurt en willen ze horen hoe fantastisch ze zijn. Gebeurt dat een poosje niet dan vinden ze aandacht van een andere vrouw ook toch wel interessant.. Beetje jammer;)
    Maar goed, vaak zie je wel dat dit soort dingen gebeuren als het tussen de man en vrouw 'gewoon' begint te worden. Dus weinig met elkaar ondernemen, extra aandacht voor elkaar etc. De bekende sleur.
    Jeroen en ik zijn daar ook gevoelig voor. Sterker nog, als dat gebeurt ben ik ook wel het type dat aandacht van andere mannen erg leuk vind:) Of ik er wat mee doe is wat anders;)

Meiske, idd fijn dat je er op tijd bij bent. Hopelijk is Piet flink geschrokken en realiseert hij zich dat dit niet kan en de energie in zijn eigen huwelijk moet gaan steken.
    Ben je er erg verdrietig om? En boos? Knuffel voor jou, lijkt me echt niet fijn.

Debie, die sloerie waar jij mee te maken hebt moeten ze opnemen. Wat een sneu geval is dat. Lukt het jullie wel een beetje om er samen mee om te gaan? Ook een knuffel voor jou!

SM, hoe is het nu eigenlijk bij jullie? Heb je het er ng over gehad met je kerel?

Kikkert, die pijn bij jou klinkt ook niet goed.. Hoe lang ben je nu gestopt met de bv? Al best lang toch?
    Bij mij zijn het soms ook net weeen maar wat ik 'enger' vind is die scherpe, stekende pijn. Die ken ik niet als menstruatiepijn.
    Sterkte! En succes met zeiken! Hoop dat dat wat oplevert.

Hier alles prima. Jeroen is vrij, brengt nu Lune naar school met Timme en daarna boodschappen halen.
    Als Lune uit school komt vanmiddag en Timme is weer wakker, gaan we op verjaardag bij Jeroen zijn zus.
    En vanavond natuurlijk voetbal kijken.. Vind het rete spannend! Nederland-Duitsland.. Het hele EK kan me gestolen worden, als NL maar wint van die duitsers:cool:

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

;) Wat is dat toch met die mannen. Hoe ben je er onder meiske? Kun je er met hem over praten? Ik zou in 1e instantie zo boos zijn! Hij kon echt op de logeerkamer gaan liggen tot ik wat gekalmeerd zou zijn. Hoop dat het mij/ons echt nooit overkomt. Maar goed, dan moet ik daar wel aan werken.
    En zou hij het je zelf hebben verteld als je het niet had ontdekt?
    Ik kom nooit op Peter zijn computer. Voel ook absoluut niet de behoefte om dat te doen. Zelfs telefoon check ik nooit. Doen jullie dat wel eens?

Debie, bij jou weet dat mens ook van geen ophouden zeg. Weet haar man het allemaal wel?
    O wat zou ik haatgevoelens hebben voor die andere vrouw!

Maja, heb ook niet zo veel met voetbal. Als NL moet vind ik het wel leuk en net als zaterdag baal ik echt dat ze niet winnen. Maar vanavond MOETEn ze winnen! Wat een afgang zou dat zijn als ze verliezen zeg. Kunnen ze zondag weer naar huis. ;)

Ik heb Tessa lekker thuis vandaag. Ze is af sinds het weekend steeds zo moe en hangerig. Ze gaat vrijdag op schoolreis. Maandag en gisteren drukke dagen gehad met gym en vriendinnetjes en buurmeisjes.
    Wil dat ze vrijdag lekker uitgerust op schoolreis kan. Ze heeft geslapen tot 8u en is lekker vrolijk nu. Maak er gewoon een lekker relaxdagje van. Vanmiddag alleen even naar de bieb, voor de rest lekker thuis. De zon schijnt hier. En ik heb nog een leuk haakwerkje wat ik af wil hebben. Een leuk patroon van een tas. Gisteren de voering er in genaaid en nu de hengsels nog haken.

Ik las dat Anna van Ichtus haar arm heeft gebroken. Arm ding... Maar ze had wel een goede uitslag gekregen. Gelukkig maar!

15. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Maja, ja ik heb nog wel met mijn vent gepraat, het is er weer allemaal effe uit gegooid :)

Ooh vanavond NL- Duitsland......... shit en ik moet werken in een bureau vol met Duitsers. In dezelfde zaal zit ook de Nederlandse afdeling wahahah dat word weer wat..... hoewel de NLS zullen wel niet werken vanavond die sluiten waarschijnlijk de tent om de wedstrijd te kunnen zien :)

16. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Boney, ik check de telefoon van mijn man wel, maar echt niet om iets te zien van andere vrouwen. Meer omdat ik nieuwsgierirg ben en om te kijken wat zijn zusjes of broers schrijven op de Whatsup, familiezaken enzo...zelf vergeet hij het te vertellen of verteld de helf, dus dan maar zo (Hij is de oudste en heel de familie klopt bij hem aan voor raad,geld,advies,gezeur etc) dus daarom check ik dat altijd effe :) Mail en Faceboek niet.

17. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

Hij heeft zitten chatten op wordfeut, wat hij ook met haar speelt. Jammer voor hen is dat dat gesprek blijft staan totdat je het spel verwijdert. Was dus nog net op tijd. Was trouwens op de ipad. Verder check ik nooit zijn telefoon ofzo. Pure intuitie was dit. Piet is helaas niet zo'n prater, maar ik heb hem toch wel geruststellende woorden horen zeggen. Het is precies wat Maja zegt. We zijn nu 17 jaar samen en dan komt idd de sleur erin.

Vanavond idd voetbal kijken. Heb nog geen wedstrijd gemist van dit EK:) Ben sinds gisteren al gespannen voor vanavond;) Hoop echt dat ze winnen. Ben ook echt fanatiek dan. Kas vroeg vanochtend of ik vanavond weer zo ga schelden.....Hoop het niet jongen:)
    Over 2 jaar willen mijn zus en ik naar het WK in Brazilie (als ze zich geplaatst hebben) Nu al zin in:)

Groot gelijk dat je Tessa een dagje thuis hebt gehouden Boney! Soms hebben ze dat gewoon nodig.

Succes vanavond tussen al die Duitsers Sm. Wel wat oranjes aantrekken he!:D

Vanavond kijken we de 1e helft bij mijn ouders. Vader is gister jarig geweest en viert dat dan gelijk. 2e helft kijken we thuis, anders wordt het te laat voor de kinderen.

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @maja ik ben in augustus 1 jaar gestopt met bv maar hier word het elke maand ook erger en ik ben ook erg "bang" voor endometeriose omdat echt alles lijkt op de klachten die ik heb. Op het moment kan ik het uithouden met brufen 800mg (al is de pijn dan niet volledig weg). Ik had het 2 maanden geleden zo extreem dat ik echt niks meer kon mijn eigen kids nog niet meer verzorgen en toen heb ik weer de ha gebelt en toen geloofde hij me wel want toch kreeg ik ineens wel sterke medicatie. Bij ons is het heel dubbel ze willen het liefte dat ik het met de pil ga proberende pijn te onder drukken maar ja ik wil niet aan de pil gezien bij binnen af zienbare tijd toch voor een derde willen gaan. Die scherpe pijn wat jij omschrijft herken ik ook. Heel veel sterkte ermee.

@meiske tjee wat hebben die mannen toch ik denk dat wat maja zegt idd wel klopt. Wat betreft controleren ik kijk eigenlijk nooit meer heb dit in het verleden wel gedaan, meestal wat hij dan ook aan het chatten (3x) voorgekomen maar niks extreems gelukkig.

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Ik controleer nooit zijn telefoon of computer, kwam ook nooit bij me op om dat te doen, kwam alleen in zijn mail als ik wist dat er iets aankwam wat ook voor mij relevant was. Nu moet ik me beheersen om niet alles te controleren, maar wil gewoon niet zo'n zielig vrouwtje worden. Als ik dat nu wel ga doen dan heeft de relatie voor mij weinig zin meer omdat ik hem dan dus niet vertrouw. (en dat is nu nog geen 100% maar wel meer dan 50%). kwam laatst bij toeval foto's tegen op zijn laptop van haar, dat deed me echt zeer, maar die zegt hij weggegooit te hebben maar ga dat dus niet controleren, kom eigenlijk helemaal niet meer aan zijn computer.

20. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    en idd die sleur maar snap niet dat ze dat niet eerst benoemen en dan pas gaan mailen ofzo met een ander, stelletje sukkels. Heb er best vertouwen in bij ons maar denk toch dat ik voorlopig aardig onzeker zal blijven en dat maakt me af en toe een beetje gek. Net als bij jou meiske 16 jaar samen gooi je niet een twee drie weg.

Deel Deze Pagina