Februari mama's 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door Meiske74, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Iedereen nog aan het rouwen om de wedstrijd van gister?

2. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik niet meer sm, maar de hond van de overbuurman wel:D (zie fb)

Heb gisteren in de rust alle versieringen buiten al weg gehaald, wat een afgang zeg!

Slechte nacht gehad, Eva is aan de kots en de schijterij. Om 5 uur vroeg ze me heel lief of ik wist wat er allemaal in haar teiltje dreef:$. Na het antwoord van stukjes tompouce heb ik heel snel laten weten dat ik geen verdere details wilde horen. Blegh!
    Nu ligt ze te slapen op de bank. Hoop dat ze om 13 uur ook nog even een dutje wil doen, dan dut ik namelijk mee;)

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hoooooi

Hier inderdaad een goede uitslag gehad. Op de scan was niets te zien. Moet nu een dagboek gaan bijhouden. Omdat mijn gewicht nog steeds keldert en mijn leverader te groot blijft. Ze blijft me dus observeren. Bij bijzonderheden naar de huisarts die een kort lijntje houdt met de arts.

Vandaag bij de huisarts geweest. Acute bronchitis.. Niet grappig! Kuurtje gekregen.. Moet vooral de blauwe plekken in de gaten houden en bij duizeligheid o bloedarmoede laten prikken. Als de vage blauw plekken niet verdwijnen dam meteen naar de huisarts. Nu verdwijnen ze steeds weer.
    Ze vond dat en toch iets moet zijn, mar weet nu niet waar ze op door moet gaan. Ik heb medicijnen tegen het vitamine d tekort... Nu in ieder geval geen aanwijzing voor kanker, maar ik moest het goed in de gaten houden.

Erg opgelucht voor nu, mar ook wel wat frustrerend dat ik nu nog geen steek verder ben..

Amna is van de stoel gevallen en heeft haar arm gebroken.. Druif! Twijgbreukje..nu spalk gips en volgende week een kleurtje! De pijn valt inmiddels mee...

Meiske....sjonge.. Ook al een dip.. Bah.. Knuffie..

Suus... Ben jij nu geopereerd??? Hopelijk gaat alles goed... Kuzzzz

Iedereen een knuffel.. Ik duik mijn bed in!

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ichtus nog steeds geen duidelijkheid wat het dus wel is. vervelend. En wat sneu al in het gips.

suus idd hoe is het daarmee???

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Ben idd ook wel benieuwd naar Suus. Hoe is het meissie?

He bah Meiske, Eva ziek dus. Inmiddels weer een beetje opgeknapt? En verder geen zieken in huis?

Ichtus, beetje dubbel dus. Goede uitslag (fijn!) maar toch nog klachten. Rot! Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt.

SM, JA! Hier nog een kater. Ik vind het echt jammer. Iedereen is nu nog hoopvol want 'Nederland kan heus Portugal verslaan met 2 punten verschil en Duitsland wint vast van Denemarken ondanks dat Duitsland sowieso door is en vast geen flutteam neerzet..' Yeah right;) Ik heb geen eens zin om te kijken zondag. Lekker optimistisch he?:D

Boney, lekker genoten van je relaxdagje met de kids? Tessa vandaag op schoolreisje toch? Hoe ging het wegbrengen?

Debie, ik schrik een beetje dat je zegt dat hij foto's van haar had op zijn computer. Wat moest ie daarmee?
    Ik zou zelf erg achterdochtig blijven, ondanks dat ik dat niet zou willen. Rotgevoel hoor, vind het echt heel erg niet tof voor je.

Ik ben zelf niet echt achterdochtig, maar kijk wel regelmatig op Jeroen zijn telefoon. Maar om dezelfde reden als SM, ben benieuwd wat familie en vrienden hem sturen. Hoe vaak ik wel niet bij mijn schoonouders of vrienden heb gezeten en ze ergens over praten ('leuk he, dat *** zwanger is?') en dan zeg ik 'huh? wist ik niks van..' En dan jeroen: 'eh... is ook zo, sorry..' Grrr....:cool:
    Jeroen en ik hebben de afspraak dat we eerlijk zijn als we gevoelens hebben voor iemand anders, niet verliefd worden is niet realistisch maar eerlijk zijn hopelijk wel. Ik hoop dat het nooit gebeurd maar je weet het gewoon niet, het kan iedereen overkomen. We hebben de eerste jaren dat we bij elkaar waren een hoop meegemaakt en hebben daar een boel van geleerd. Hoop dat dat zo'n sterke basis is geworden dat we alles aankunnen. Heb er wel vertrouwen in.

Timme heeft vannacht voor het eerst sinds lange tijd weer doorgeslapen en werd om 7u wakker, jeej:)
    Lune is vandaag vrij en gaat vanmiddag spelen bij een vriendinnetje. Straks komt er nog iemand langs van de verzekering, de rails van de schuifpui is kapot, mn moeder heeft er wat op laten vallen een poos geleden. Hoop dat we alles vergoed krijgen.

Ik ga even kleuren met de kids. We hebben net een uur met klei gespeeld maar zelf spelen zit er even niet in.
    Dus dan maar even entertainen. Toedels!

6. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Haha Maja, zo denk ik er ook over (voetbal) Wat een aanfluiting dit jaar zeg. Heerijk zeg, dat Timme weer doorgeslapen heeft.

Ichtus, fijn een goede uitslag. Gaan ze nu nog verder zoeken waar je klachten dan vandaan komen? Beterschap met je bronchitus.

Vanmiddag mag ik voor de 2e keer deze week naar Rotterdam rijden ( is een uur rijden) om een iphone te kopen voor Stijn zijn verjaardag. Woensdagmiddag was er niemand thuis. Nu, hoop ik, wel. Het is een 2e hands van mp. Nog bijna nieuw met garantie en aankoopbon. Redelijk safe dacht ik zo. En als er iets mee is, dan weet ik haar iig te wonen:D
    Vanavond verjaardag van schoonzus, blegh geen zin in. En morgenmiddag mag ik me dan eindelijk in mijn badpak gaan hijsen voor het feestje van Stijn;) Blegh, ook geen zin in. Half 1 verzamelen hier, dan naar zwembad rijden. Zwemmen, eten en om 18 uur nog gezellig een uurtje bowlen. Hoop dat ik morgenavond de bank nog haal om daar neer te ploffen dan. Klinkt nu al erg vermoeiend.

Nu snel nog even een stofzuiger door de benedenverdieping halen, dan als een speer naar school, eten naar binnen schuiven, Eva (die weer opgeknapt is) en Stijn bij school afzetten en dan proberen de juiste weg naar Rotterdam te vinden. Tomtom wist het afgelopen woensdag ook niet zo goed geloof ik.

Fijne dag allemaal.

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    maja die afspraak van eerlijk zeggen hebben wij dus ook, denk dat we er daardoor nog redelijk op tijd bij waren. Die dag dat hij haar gezien heeft hebben ze van beide alleen een foto gemaakt en deze had hij dus op zijn pc. en een via de mail denk ik om te weten hoe ze er nu uitziet. Ik geloof dat ik maar eens iets achterdochtiger moet worden.

maar hoe ironisch, net nu begeeft de batterij van de keukenweegschaal het, dit was een huwelijkscadeautje van mijn zusje.

8. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Meiske, wat een super coole mama ben jij om een i-phone te gaan kopen voor je zoon! Hij wordt 11? Wahaha zo zie je maar dat ik echt niet op de hoogte ben wat ´oudere´ kinderen voor de verjaardag krijgen tegenwoordig.

Debie, bah wat erg om een foto te vinden van die trut op zijn computer. Vind het ook wel erg raar eerlijk gezegd.
    Ironisch idd dat de batterij leeg is van de keukenweegschaal wahaha tijd om weg te smijten of op te laden :$:D

9. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Maja, ooh Timme heeft ook het doorslapen ontdekt? Nu houden zo! Lekker zeg!

En Niels alweer een jaar????????????? Pffff wat gaat het snel!

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    whaha sm denk opladen, weggooien kan altijd nog ;)

meiske succes

en niels morgen alweer een jaar, gaat zo snel.....

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemiddag,

Tessa is weer thuis. Vanmorgen op schoolreis geweest. Ze had er super veel zin in! En het is, thank god, hartstikke goed gegaan. Ook het weg brengen was geen enkel probleem. We zijn al een paar weken bezig om het er steeds over te hebben en te benadrukken dat wij niet meegingen, maar dit was geen enkel probleem. Ze was super stoer en zat helemaal trots in de auto toen we hun uitzwaaiden vanmorgen. Pffft, moest zelf m'n tranen weg slikken ;) En Peter had precies het zelfde. Die kon niet mee om haar uit te zwaaien, maar hij belde vanmiddag, vlak voor ik haar op ging halen. 'wacht nog even, ben bijna thuis, ik ga ook mee! ' Haha.
    Kleine meisjes worden groot...

Eva trouwens ook! Die zit ver boven de middenlijn :D Gisteren bij CB geweest. Alles keurig.
    Ook prikjes gehad :(. Eva huilt echt bijna nooit. Gisteren was de 1e keer dat ik ze ZO hard heb horen huilen. Binnen 2 min. was het over gelukkig. En ze heeft daarna echt nergens last van gehad. Geen verhoging of zo. Ook haar beentjes zijn niet rood en er zit zelfs geen harde schijf op de prikplek

Ik ga nu even met Tessa een vaderdag kado kopen. Een nieuw tosti ijzer. Dat hebben we toch nodig :D
    Ik kreeg met moederdag een nieuwe koekenpan. Die hadden we ook nodig. Haha.

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Debie, gefeliciteerd met Niels! Fijne dag!!

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoera voor NIELS! 1 jaar alweer. Fijne dag!

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Gefeliciteerd met Niels! Kleine jongetjes worden groot:) Leuke dag gehad?

Boney, fijn dat het goed ging met Tessa. En jeumig, Eva lekker gegroeid zeg! Zielig he, die stomme prikjes.. Later ook geen last meer van gehad?

Volgens mij ben ik broeds. Of loops;)
    Elke keer rond mijn eisprong wil ik nog een kind:( En een paar dagen daarna juist helemaal niet meer:D Toch zijn we er nog steeds niet over uit.. *zucht*..
    Eigenlijk wil ik gewoon NIET. Ik denk echt dat ik het niet aankan, veel te veel gedoe en ik ben niet zo'n moedermoeder. Maar het lijkt me wel ontzettend leuk als ze ouder zijn, allemaal pubers om de eettafel en vrienden en vriendinnen mee enzo:) En ik heb het zelf ook altijd jammer gevonden dat ik alleen maar een broer had. Op latere leeftijd lijkt het me gewoon leuker om meer kinderen te hebben, ook voor de kinderen zelf.
    Maar......... je kan de eerste jaren niet overspringen he?:D Gewoon de eerste 4 jaar tot ze naar school gaan..;)
    Ik word zo ontzettend moe van mezelf:cool:

15. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Debie gefeliciteerd met Niels! Leuke fotos op FB ook van jou en je vent!

Boney, Eva wat een bikkel, fijn dat alles zo goed gaat!

Maja. wahahaha ooh precies wat je schrijft dat ken ik. Het idee was eigenlijk om nu voor een derde te gaan. Nu het moment aangebroken is, wil ik (nog) niet. Ik heb makkelijke meiden maar de eerste 3 tot 4 jaar en dan zo kort op elkaar vonden wij lood zwaar en denk dat het voor ons is beter even in onze relatie te investeren.

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja, jullie hebben Nora natuurlijk ook vrij vlot na Sara gekregen. Is ook pittig! Ik vind het nu nog pittig, ondanks dat Lune naar school gaat. En idd, relatie is minstens zo belangrijk. Dat moet gewoon goed zitten, anders groei je juist meer uit elkaar als er weer een baby is die alle tijd opslokt.
    Het zou voor ons ook makkelijker zijn als we wel voor een derde zouden gaan als Timme ook op school zou zitten maar dan zit er best veel leeftijdsverschil tussen vind ik. Met name tussen Lune en de jongste zal er dan zo'n 7 jaar tussen zitten.
    En nu een kindje erbij is misschien juist 'makkelijk' omdat ik nu toch thuis zit. Aan de andere kant, nu nog een derde.. weer een baby.. gebroken nachten.. tandjes, poepluiers, niet even makkelijk de deur uit, tijd voor mezelf, tijd voor onze relatie etc. etc. En dan nog ruimtegebrek, we hebben maar 3 slaapkamers, financien, auto.. AAH! Toch maar niet doen?;)

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    dank jullie. verjaardag was erg gezellig en hij is goed verwend.

een derde; ben blij dat die keuze voor me genomen werd, vind het wel erg leuk maar wel druk 3 kleintjes die er in 3,5 jaar waren. maar wordt steeds makkelijker al moet je goed plannen

18. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Maja, wahahah wat zeggen ze ook al weer bij twijfel ??? Niet doen.
    Je ziet nu dus nog beren op de weg zoals ruimtegebrek..... als je echt voor een derde kiest dan zie je dat ook niet meer als een probleem :) Kids bij elkaar op de kamer kan ook gewoon natuurlijk :D

Debie poeeh 3 kindjes in 3 en een half jaar! Dat is echt snel en veel!
    Dat leek mij ook het ´beste´. Maar juist nu ben ik even blij met mijn adempauze en met Nora die in september al op de basisschool begint :p

Misschien beginnen wij over 2 jaar wel aan een soort van tweede leg, dus ook weer 2 vlak achtelkaar, lijkt me ook wel leuk.

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Debie; nog gefeliciteerd met Niels! altijd bijzonder die 1ste verjaardag!

een derde:ach ik zou wel willen tegen de tijd dat Nore naar school gaat maar marc wil dat niet dus ik hoef er helemaal niet over na te denken haha Maar heb hetzelfde gehad als jij maja: nu voor het eerst weer een eisprong gehad en merkte achteraf dat dat gevoel ook heel sterk was rond die tjd en nu denk ik: pfff ben blij als ze groter zijn haha

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Tessa ook op schoolreisje geweest! keileuk! Ook wel even slikken natuurlijk, maar ze hebben het vaak zo naar hun zin!

Gog debie, ik heb gemist dat er iets gebeurt was... jeutje ik hoop dat het helemaal komt.

En meiske ook al... tjonge hoop dat jullie er ook uit komen

Deel Deze Pagina