Goedemorgen, Ja, een 1e verjaardag is altijd de bijzonderste. Fijn dat het een leuke dag was. En de foto van jullie samen is echt leuk! Jullie zijn gewoon een leuk stel! Eva heeft echt helemaal geen last gehad van de prikken. Tof zeg. Over een maand weer Dat ze dat niet anders kunnen regelen. Dat je in je zwangerschap al prikken kan krijgen zodat jij geprikt word en niet je kind. Of gewoon een zalfje om je kind mee in te smeren of zo. En hier komt echt GEEN 3e! Ik denk dat elke vrouw daarover blijft twijfelen. Het is en blijft immers heel bijzonder en we zijn er voor gemaakt en dus zorgt moeder natuur voor die gevoelens elke maand. We zijn toch hier op aarde om ons voort te planten? Zodra je niet meer vruchtbaar bent, ben word je afgeschreven in de natuur. Die twijfels komen bij mij misschien ook nog wel weer. Ik ben nu nog maar pas bevallen. Maar wij weten het gewoon echt zeker. Ik wil echt nooit meer zwanger zijn. En dus ook geen baby meer. Maar ik heb het zelfde als maja. Wij zijn met z'n 4en thuis en het was altijd een gezellige boel. Er was altijd wel iemand met een vriendje of vriendinnetje. M'n moeder kookte standaard een portie extra mee. En zo zie ik dat ook wel voor me. Ik zou graag een pleegkindje willen. Maar dan pas als Eva op school zit. Dus dat is nog lang niet aan de orde. Hier vanmorgen vaderdag gevierd. Tessa had een liedje geleerd op school en een prachtig kadootje gemaakt. Verder vandaag lekker aanrommelen. PEter en tessa gaan zo nog even naar de buurvrouw en dan ga ik maar eens douchen. Vanmiddag naar m'n schoonouders. M'n schoonma is afgelopen week geopereerd aan haar oog en mag niks doen. Ben dus druk met extra eten koken en heen en weer rijden enzo. Vanavond eten wij daar ook. Moet nog even een ovenschotel in elkaar flanzen. kan die daar zo de oven in. fijne vaderdag allemaal.
Hm ja, dat is ook zo. Dat elke vrouw dat gevoel ws altijd wel blijft houden. Ik baal er ook gewoon van want voor mijn gevoel was ik allang 'klaar', moest er ECHT niet aan denken, nog eentje. Ik zal eens even bewust gaan opletten of het de komende dagen weer afzakt en dan volgende maand rond de eisprong weer terugkomt. Dan weet ik het dat het puur mijn hormonen zijn die me nog een kind willen aansmeren En idd bij twijfel niet doen. Hoewel ik bij Timme ook wel getwijfeld heb hoor, vind het zo'n grote stap dat ik die stap niet zonder beren op de weg heb genomen Tweede leg lijkt me ook leuk. Maar dan dus idd wel weer 2 achter elkaar en dat zie ik dan net weer niet zitten.. Oei, nog weer 2 kids erbij.. En RESPECT Debie, 3 kinderen in 3,5 jaar tijd. My god. En je ziet er toch heel fris en fruitig uit op de foto Allemaal aan het genieten van vaderdag? Wij wel De kids hebben wat moois voor paps geknutseld en vanochtend in bed gegeven, hij mocht uitslapen. Daarna heb ik een lekker ontbijtje gemaakt. En voor de rest was deze vaderdag heel relaxed voor deze moeder Heb vanmiddag een dutje gedaan en Jeroen is op pad met de kids naar zijn ouders. Ik ben dus even heerlijk een paar uurtjes alleen En ga over een uurtje richting de stad, uit eten met mijn broer en daarna op kraamvisite bij onze neef en zijn vrouw. Hebben een jongetje gekregen, Siem. Fijne dag nog!
Een derde kindje wij gaan er wel voor maar ivm mijn nieuwe werk stellen we het ff uit want het is een beetje lullig als ik aan kom zo van hallo ik ben .....en zwanger haha
Goedemorgen, Hier is 4 kinderen echt genoeg. Ben natuurlijk ook al overrijp met mijn 37 jaar, dus het gevoel van nog er eentje bij ebt weg Het is inderdaad altijd een gezellige boel met veel kinderen. Vaak vriendjes en vriendinnetjes, omdat ze het hier zo gezellig vinden. Vaak eten er op woensdag en in het weekend ook buurkinderen mee, of Stijn zijn boezemvriend. Vaderdag is voor Piet rustig verlopen. Oke, ik heb uitgeslapen, maar ben alleen met 4 kinderen naar het zwembad in Centerparcs geweest, dus hij kon lekker chillen. Daarentegen heb ik 15 keer de wildwaterbaan gehad. Sofie moest even wennen aan al dat kolkende water, maar na 2 keer het parcours afgelegd te hebben zag ze de lol er wel van in. Zaterdag was ik daar ook al geweest met Stijn zijn feestje. Wat hebben de kinderen genoten zeg. Super om te zien. En de middag vloog om. Sofie had voor vaderdag papa getekend op een wit tshirt, die Piet de hele dag heeft gedragen. Was echt grappig om te zien. Kas had een boekje gemaakt en daar allemaal dingen in geschreven. Bijvoorbeeld: dit kan mijn papa goed: timmeren, snoepjes eten en bier drinken Whahaha, de juf zal ook wel gelachen hebben. En dit kan mijn papa niet zo goed: een restaurant optillen Eva en Stijn maken niks meer voor vaderdag. Nu ga ik lekker de was even buiten hangen. Het heeft flink geregend en ook wat geonweerd hier, maar nu is het droog. Fijne dag allemaal!
Whaha een restaurant optillen! Geweldig! Kan Piet dat niet joh? Een beetje vader kan toch wel een restaurant optillen? Peter draait daar z'n hand niet voor om. Goedemorgen! Wat een weer zeg. Net een enorme bui gehad met onweer en VEEL regen. Zomer, waar blijf je nou?
Nou, valt mij ook een beetje tegen van Piet. Jeroen tilt ook met gemak een restaurant op Heerlijk kind die Kas En idd, jij hebt gewoon 4 kinderen. Oh man, ik vind je toch zo stoer! En die gezelligheid, ik zou dat al gauw ervaren als gedoe denk ik. Wat dat betreft toch maar bij 2 houden. Zoals nu is er ook een vriendinnetje te spelen van Lune en ze willen dan weer kleien, een minuut later willen ze kleuren, dan weer naar boven, dan een koekje, dan drinken, dan weer kleien Ik word er kriegel van.. Ik snap ook niet goed waarom ik nog een derde zou willen nu Denk dat mijn eisprong voorbij is haha. Dan loop ik op het schoolplein met Timme die alle kanten opvliegt en Lune en haar vriendinnetje rennen naar de glijbaan, ben totaal het overzicht kwijt en wil het liefst alleen thuis zitten dan, boekje erbij. Heerlijk. Nee, ik ben niet geschikt voor (veel) kinderen. Hier vanmorgen ook flinke regen en onweer gehad, bah. Heb ook erg veel zin in zomer. Boney, zal ik binnenkort even een kopje thee bij je komen drinken? Lijkt me gezellig Welke dag komt jou het beste uit? Hm, bedenk me net dat die 2 meiden nu wel erg lang in de badkamer zitten.. Even kijken wat ze uitspoken. En straks maar es beginnen met de nasi.
Pffft, hier net zo maja. Vandaag ook weer. Dat meisje was er waarvan ik laatst vertelde. En echt elke 5 min. willen ze wat anders. Zijn ze buiten, dan staan ze binnen 5 min. weer binnen met vieze blubber schoenen. Om vervolgens alle stiften door de kamer te kiepen. Dan even snel allebei een prinsessen jurk aan, binnen no time weer uit en dan weer naar buiten. De zon scheen hier en heb gewoon de onderste helft van de buitendeur dicht gedaan. Dan hoor ik ze nog wel en ze kunnen gewoon roepen als ze wat nodig hebben, maar ze kunnen zelf niet meer naar binnen. heb inmiddels eva op de arm typt niet makkelijk, doei
Ben er weer. Eva ligt inmiddels in bed. Beetje vroeg, maar dat kwam zo uit met voedingen. Ik zie wel hoelang ze slaapt nu. Meestal gaat het hier wel goed met vriendinnetjes hoor, maar soms ook niet. Ze heeft 1 vast vriendinnetje waarmee het eigenlijk altijd wel goed gaat, maar ook dat botst soms wel eens. Spelen jullie kindjes vaak met andere kindjes uit de klas. Ik wil het beperken tot 2x per week en dan alleen de dagen dat ze 1x naar school gaat. Maar als Tessa wil heeft ze elke dag een vriendje of vriendinnetje. Vanmiddag om 12u stonden ze met 3 meisjes om haar heen. Wilden alle 3 met haar spelen. Ik merkte dat ze dat heel lastig vond, maar ik vind 1 kindje over de vloer gewoon genoeg. En dat meisje, van die leuke vader dus , hangt echt heel erg aan tessa. Speelt ook nooit met andere kindjes. Op het schoolplein in de pauze ook niet. En ze stond nu letterlijk te stampvoeten 'ik wil met Tessa spelen en daar ook broodje eten' Tja, zie dan maar eens nee te zeggen als je 4 jaar bent. Best sneu. Dus dat meisje was hier vanmiddag en het is best redelijk gegaan. De papa is wel even blijven hangen. Vind het zo niet fijn. Bah. Gelukkig was Peter ook thuis. Ik moest weg en Peter deed toen ook gewoon zijn jas aan en zei dat hij in de tuin ging werken. Hij moest nog een hoop doen zij hij. En dat is ook zo. Toen is hij maar opgestapt. O shit! ik hoor Eva hier poepen! Dat was niet de bedoeling!
Hoi, ik kom even zwaaien. Fijn ichtus dat je nu niet hoeft te twijfelen of je kanker hebt. Lastig dat je nog niet helder hebt wat dan wel. Suus, mocht je al geopereerd zijn sterkte met herstellen. Boney wat fijn dat het met Eva ook zo goed gaat, leuk hoor. En natuurlijk wil je nu niet zwanger worden Ik was er ook een tijdje klaar mee, maar heb nu wel een beetje zwanger-wee. Zou een derde leuk vinden, zonder al teveel gedoe dan. Want de uitputting, daar bedank ik liever voor. Mgoed, dit moet je met zijn 2-en doen en Erik is er echt klaar mee. Niels al weer 1 jaar! Gefeliciteerd, gaat inderdaad hard die tijd. Hier verder alles ok. Heb wel zin in de zomervakantie, nog even geduld hebben. Meisjes doen het fantastisch. En ze kunnen ook heerlijk samen spelen (en ruzie maken). Suzanne doet geen middagslaapje meer en dat maakt uitstapjes e.d. een stuk makkelijker! Nog even ons best doen met r en we zijn ook uit de luiers. Leuk hier weer even te spieken (dat mijn account het nog deed ) Klets lekker verder, ik spiek zo nog es een keertje mee. Hartelijke groeten!
Mogguh! Haai Mom! Leuk om je even te 'zien' Fijn om te lezen dat alles goed gaat bij jullie. En ideaal dat Suzanne geen slaapje meer doet overdag, naar dat moment kijk ik ook een beetje uit. En dan nog uit de luiers.. heerlijk Voor je het weet zit ze op school Bones, pff.. lastig hoor dat meisje met die vader die jullie zo 'claimen'. Wat moet je ermee he? Je wil niet bot zijn maar ook niet alles toelaten. Moeilijk om daar een middenweg in te vinden. Lune wil trouwens ook het liefst elke dag een vriendinnetje mee. Dat wil ik ook niet, vind dat voor haar maar ook voor mezelf teveel. Gister vond ik het prima, maar weet dan ook dat ze vandaag naar de bso gaat en woensdag ws niemand meneemt, maar dat moet Jeroen ook maar zien. Ik vind 3x per week de max. Straks komt er ook zwemles enzo bij, dan maar zien hoe dat gaat. Lune was gisteren ook gewoon hartstikke moe, dat is ze vaker op maandag dus misschien toch maar even een poosje niet spelen met kindjes op maandag. Ik breng Lune zo naar school, ik hou Timme thuis van het kdv vandaag. Hij heeft wat verhoging en is snotterig. Niet ziek, maar ik ben toch thuis dus om hem dan naar het kdv te doen.. doe ik niet. Grote kans dat ik hem straks weer kan ophalen en hij intussen nog even een paar andere kindjes aansteekt. Ik duik straks lekker met hem in bed, hij heeft ook slecht geslapen (en ik dus ook..).
Goedemorgen, Vannacht weer 2 keer het brandalarm afgegaan. Wat een takkeherrie Kinderen slapen daar overigens gewoon doorheen....Waarschijnlijk is dan een batterij leeg. Dus Piet heeft de bewuste brandmelder maar losgehaald, zodat we rustig verder konden slapen. Vandaag even nieuwe batterijen erin. Spelen wil ik hier ook beperken tot 2 keer per week. Meestal zeg ik 's ochtends al voordat we naar school gaan of er 's middags gespeeld kan en mag worden. Handig en duidelijk voor de kinderen. En ik haat het als er hier iemand is en die wil elke minuut wat anders gaan doen. Ook ik word daar gek van. Dat kindje komt dan op de zwarte lijst en mag voorlopig niet meer hier spelen
goedemorgen allen.... ik dacht laat weer eens wat van me horen.... ik lees natuurlijk trouw mee... Botje wat fijn om te lezen dat alles goed gaat met je meiden... Maja...wat kan jij toch heerlijk herkenbaar schrijven.. pffft ik ben ook echt geen moedermoeder.. ik ben stapel op mijn kids en nick is inmiddels op een leeftijd daar had ik er wel 10 van willen hebben maar Elise pffft die is best lastig op zijn tijd.. het huis is met 5 minuten 1 grote overhoop gehaalde bart smit en toch is het niet genoeg.. Ik lees ook veel narigheid en wens daarin elke mama veel sterkte en kracht... Suus tsja wijffie ik hoop dat je weer een nieuw telefoonnummer hebt want ook daar krijg ik geen reactie op.. en inmiddels maak ik me toch ook wel een klein beetje zorgen om je... Update huize DWAAS Nick... is inmiddels toch wel al volop aan het puberen niet heel vervelend maar hij kan het allemaal wel zelf, gaat naar de havo/vwo komend schooljaar weer een nieuwe fase pffft het gaat zo te snel... Hij heeft een vriendinnetje, leuke meid komt welleens eten... hij is niet meer lekker alleen van mij.. wennen maar zooo mooi!!!! Elise,... wordt een beetje standaard maar daar krijg ik nogsteeds niet zonder slag of stoot een normale hap met eten in... Is super eigenwijs heeft een enorme eigen wil.. maar is ook zooooo fantastisch grappig en lief kan ze ook heel erg zijn... Ze zegt me honderd keer per ma (ja geen mama of mammie meer voor mij) ik hou toch zoveel van je...ahhh smelt en dan het grote nieuws.... Ik ga trouwen!!! 9 augustus is de grote dag... spannend hoor!!
Hoi hoi! Ha dwaas en mom! Gezellig dat jullie even langs komen. En dwaas, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Super leuk man! Maja, bakkie thee doen lijkt me leuk. Dan kunnen onze meiden hier samen de boel afbreken en elke 5 min. wat anders gaan doen Haha! Dan kom je gewoon met mooi weer, dan kunnen ze in de tuin. Leuk!
Goedemorgen! Niks te melden eigenlijk. Maar vind dat we een beetje inkakken met z'n allen dus voldoe ik aan m'n meldplicht Tessa is op school en Eva slaapt nog. Speelafspraak voor vanmiddag is alweer gemaakt. Maar nu met een leuk kindje met een leuke moeder. En ze wonen ook nog eens vlak bij.
Nou, hier ben ik dan. Dit kost me erg veel moeite, dus zal niet veel reageren. Bedankt in ieder geval voor de berichten e.d. En Dwaas, nee....heb niets ontvangen en heb sinds november een nieuw tel.nr. Die heb je idd nog niet. Zal ik nog wel een keer pb'en. Ik ben vrijdag 1 juni geopereerd. Onder het opereren kwamen de artsen (2 artsen hebben de operatie samen gedaan ivm complexiteit) erachter dat de tumor helaas ook al in het evenwichtsorgaan zat. Dus hebben ze dat weg moeten boren en op moeten vullen met beenwas. Toen ik eenmaal na 3 uur (!!!) weer bijkwam uit de narcose, was ik enorm draaierig. Doordat ze zo bezig zijn geweest in het evenwichtsorgaan is het helemaal ontregeld. De kamer draaide continu, heel angstig en naar. Hierdoor moest ik alleen maar braken, zo duizelig. Moest dus ook blijven, aangezien ik aan het infuus moest blijven. Na 3 dagen heb ik het sterkste braakmedicijn gekregen (voor chemo-patienten) en dat hielp. Dus ik mocht naar huis. De eerste 5 a 6 dagen kon ik niet van de bank af, want dan viel ik om. Drama.... Alleen maar liggen, zelfs poepen en plassen op de po. Na 10 dagen ging het verband eraf en kon ik eindelijk (met een heel gedoe) mijn haren wassen...wat fijn zeg. Ze hebben maar een heel klein stukje hoeven weg te scheren, valt haast niet op. En vorige week zijn de hechtingen eruit gehaald. Tja, wel een litteken van 8 cm....maar ja, da's niet het ergste. Vorig weekend was ik helemaal van de braakmedicatie af. En vanaf vorige week maandag kon ik kleine stukjes in huis lopen. Elke dag geoefend en vanaf afgelopen zaterdag kan ik buiten huis met de kinderwagen ca. 10 min. lopen. Zonder kinderwagen lukt niet, want dan loop ik als een dronkenman. Ik ben nu dus volledig doof aan mijn linkeroor (dat wist ik voor die tijd al) en dat is enorm wennen. Zolang iemand duidelijk praat en voor me staat, gaat het wel. Maar als ik ze niet zie of er wordt doorheen gepraat, dan bak ik er niets meer van. Maar volgens de arts zal dit steeds beter gaan, aangezien mijn rechteroor prima is. Voordeel: 's nachts kan ik alleen op mijn goede oor liggen ivm de wond, dus dan hoor ik helemaal niets! Dus Jan moet eruit voor de kinderen....ha ha ha. Zal over een tijdje wel aangedrukt worden in bed....hij blijft dit vast niet doen. Vorige week heb ik 4 dagen in diepe ellende doorgebracht....zag het even helemaal niet meer zitten en voelde me diep ongelukkig. Continu duizelig, niets zelfstandig kunnen, in gesprekken weinig meekrijgen....pffff, voelde me ineens heel beperkt. En dat voelt niet fijn. Vanaf afgelopen weekend ging het mentaal wat beter. Ook met de duizeligheid gaat het wel beter, alleen zo langzaam dat ik zelf het verschil niet merk. Maar Jan ziet het wel, ik loop stabieler, doe al wat meer thuis en mijn ogen zijn niet constant van links naar rechts aan het schieten. Maar helaas kan het maanden (!!!) duren voordat het hersteld is. Ik ga volgende week weer proberen te fietsen (lukte gisteren niet), want dat geeft me dan al iets meer vrijheid. Nu zorg ik ook alweer 's ochtends en 's middags een uur voor de kinderen zelfstandig. Dus er zit vooruitgang in. Oja, zou het bijna vergeten....de tumor is niet kwaadaardig. Goed nieuws, maar volgens de arts maakte dat niets uit. Want het ontstekingsweefsel kan net zoveel schade aanrichten als een kwaadaardige tumor, want dit woekert ook verder en dat doet een tumor ook en dat is juist bedreigend. Dus als een tumor helemaal weggehaald kan worden, was er ook niets aan het handje. Slechte nieuws, ze hebben waarschijnlijk niet alles weg kunnen halen, want dan kwamen ze in het binnenoor uit. Grote waarschijnlijkheid dat ik ongeveer over een jaar weer geopereerd moet worden. Maar dan maken ze een radicaalholte en kan het nooit meer terug komen. Dikke sh*t natuurlijk, want de angst zit er goed in, dat ik dan nog een keer alle ellende moet meemaken. Maar volgens de arts kan het ook goed zijn, dat ik dan weinig last heb. Eerst maar eens goed herstellen hiervan en dan kijken wat mijn oor/ontstekingen gaat doen. Al met al is het me dus flink tegengevallen. En nee, dit had ik van te voren niet kunnen bedenken. Want de arts heeft het alleen over de wond en het doof zijn gehad. Maar daar heb ik niet het meeste last van. De ellende is toch echt mijn evenwichtsorgaan.....en dat wist niemand voor de tijd. Ik weet niet of ik veel ga reageren, want typen kost erg veel energie. Ik zie alle toetsen dubbel....Dus typ in word-spellingscontrole-fouten verbeteren-knippen/plakken. Ik hoop dat met jullie alles goed is! Enne Dwaasje, van harte liefie met jullie voorgenomen huwelijk. TE GEK!!!!!!
Jeetje suus, wat een ellende! En die duizeligheid. Vreselijk zeg. Wat moet jij je rot en beroerd hebben gevoeld. De doofheid is blijvend nu? Vind het behoorlijk heftig als ik dat zo lees. Hoop voor je dat je dit nooit meer mee hoeft te maken. Hoe is het met de kinderen gegaan in de tijd dat je alleen maar kon liggen?
Ben effe niet zo actief, heb het druk thuis en op het werk Ik hoop zo dat als ik vandaag thuis kom van het werk, dat ik mijn huis leeg aantref. Schoonfamilie heeft sinds zondag mijn huis bezet. Meiden vinden het prachtig, en ze zijn ook heel lief maar ik vind het nu wel genoeg geweest.
suus jeetje wat vervelend allemaal. Zal duimen dat je snel gaat opknappen. Heel veel sterkte de komende tijd en probeer je rust te pakken.