Gelukkig is ze weer snel opgeknapt Boney. Heerlijk om met haar een paare uurtjes alleen te zijn,hebben ze soms echt nodig!
Ontrouw in de liefde heft liefde niet op, maar ontrouw in vriendschap bewijst dat er geen vriendschap bestond. vond hem wel toepasselijk haha
Ooh staat wel stom die smiley nu zo, was een smiley met een knipoogje bedoeld alleen komt er hier zo´n waar heb je het over smiley .... Idd toepasselijk Deb!
We zijn net weer terug, het was echt GEWELDIG! We hebben alle vier een heerlijke vakantie gehad. Normaal zijn we ondernemend en zitten niet stil, deze vakantie hebben we echt niks gedaan en we zijn bijna niet weggeweest. Alleen maar zwembad en ligbedje, s´avonds barbecuen. We hebben het leuk met de kids gehad en s´avonds ook zeker zonder veel gepraat en ook weer dichter naar elkaar toe gegroeid! Hadden we echt nodig.
haha sm, vond hem dus idd ook best toepasselijk. hihi je foto's zien er lekker en leuk uit. best fijn he ff niets samen doen. wij gaan sep weekendje weg samen. Hebben heel romatisch hotelletje gevonden, twijfel alleen nog vanwege de prijs. 340 voor twee nachten, vbind ik eigenlijk wel heel erg duur, maar zit wel een sauna bij en een zwembad waar je gebruik van mag maken. Gaan die knoop dit weekend maar even doorhakken Hoe is het met de rest? Ariel, botje, maja, joma, ichtus, naatje, uhmm uhmm uhmmm en de rest die ik vergeet te noemen???
Hihi Debie is idd best veel geld voor 2 nachten.... maar als je het kan missen dan is het een goeie investering voor de toekomst zullen we maar zeggen! Is het redelijk dicht bij huis? Ik vind je op FB ook uuh hoe moet ik het zeggen..... dat je het meer over je vent hebt ?! Eerder zag of hoorde ik nooit iets over hem
haha sm ben nog niet zo lang actief. Maar heb wel beetje dubbele agenda, heb via via begrepen dat ze het in de gaten houd dus vind het dan wel leuk. Wilde die zin eerst op fb zetten maar denk dat veel die niet weten wat er speelt dan ineens vragen gaan stellen dus toch maar niet gedaan.
Ja, waar is maja? Die is hier anders elke dag! En ichtus is denk ik druk aan het trainen en voorbereiden voor de 4 daagse! Hier alles prima. Niks te melden eigenlijk. Nog 2 weekjes vrij en dan weer werken. Heb er eigenlijk best zin in.
Wahaha Debie ik dacht al zoiets! Niet te veel energie in steken he meid Boney, fijn dat alles goed gaat. Wel weer zin om te werken ?Hoeveel uur?Goed te combineren met de meiden?
hello hiero... wat een rust zeg... hier een spannende dag echt hoor!!! Dit gaat je niet in de koude kleren zitten.. Mijn zoon heeft zijn afscheid van groep 8... heb net al een briefje getikt voor de juf voor op haar kadootje.. lekker moet je niet doen op je werk... tranen in mijn ogen... Ja het gaat me aan het hart.. zijn juf heeft hij al twee jaar en dat mens is goud waard... het is zo een fijn gevoel als je iemand zo kan vertrouwen met je kids en ze heeft het zooo goed gedaan allemaal.. nou ja... vanavond in ieder geval niet vergeten zakdoekjes mee te nemen.... SM ik zag fotos van je vakantie heerlijk!!!! en wat fijn dat jullie wat dichter bij elkaar zijn gekomen altijd goed!!! Deb ik had je wel door op FB... heel goed!! hopelijk vind je zelf snel wat rust in de situatie botje... foto van jouw twee kanjers op FB GE-WEL-DIG
Dwazie, wow is zeker een spannende dag je zoon sluit zijn basisschool periode af, ineens zijn ze dan groot! Veel plezier vanavond!
Getsiederrie, dit is dag 3 die voorbij is met Timme die steeds rond de 40 graden koorts heeft.. Hij is niet heel ziek, behalve flink hangerig, huilerig en moe maar ik vind het toch niet fijn. Ik weet dat een kind 'zomaar' koorts kan hebben maar ik vind het zo hoog en het is al sinds maandag zo. Zal morgen toch de huisarts maar even bellen als het nog steeds zo is. Lekker ook met deze hitte, heeft niet eens zin om hem luchtig te kleden Hij ligt nu met alleen een heel dun zomerslaapzakje en luier in bed.
Maja, ooh beterschap voor Timme. Idd gewoon de huisarts bellen ik vind 40 graden koorts ook wel hoog hoor.
Hoi dwaas, zag je foto's op facebook. Spannend he een nieuwe periode. Hier waren al die gasten ook lekker emotioneel. haha.
Heb de huisarts net gebeld en met de assistente gesproken. Het is een beetje vreemd dat hij al sinds maandag hoge koorts heeft en er verder niks te ontdekken is over waarom hij koorts zou hebben (niet spugen, diarree, verkouden etc). En gezien die tekenbeet van een poos geleden gaat ze toch even overleggen met de huisarts. Ik moet om half 12 terug bellen. Heb ook gezegd dat het best kan dat het nu beter gaat, Timme heeft nu bijvoorbeeld geen koorts maar ik heb hem dan ook rond half 6 nog een sinaspril gegeven, daar knapt hij steeds aardig van op. Maar als ik nu niet bel en hij krijgt weer koorts straks heb ik spijt dat ik niet gebeld heb. Begreep ze goed. De assistente zei dat het best kan dat ik vandaag nog met hem naar het ziekenhuis moet om bloed te laten prikken voor die tekenbeet. Hoop het niet zeg
ahhh arme Timme, Elise is nu ook ziek.. koorts... jammer zo mist ze haar eerste laatste schoolweek... Beterschap voor Timme, Nick zijn eindshow was geweldig ja.. en gisteren echt afscheid van zijn klasgenootjes nou nou wat een dramaaaas huilen ze waren helemaal van de kaart.. snikken tot spugen toe... heel zielig allemaal... maar ja een uur later gingen ze met de hele klas weer zwemmen hahah nieuwe fase voor Nick en mij natuurlijk ...
Heb de foto's gezien dwaas. Sneu voor ze, zal ook wel spannend zijn. Hele nieuwe fase. Beterschap voor elise. Fijn hè, met dit weer koorts.. Timme zijn koorts is gezakt en hoef gelukkig niks te ondernemen met hem. De huisarts denkt toch een virusje. Denk het zelf eigenlijk ook. Komt wel goed.