Februari mama's 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door Meiske74, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik zit hier lekker in mijn blote kont, tralalala!

2. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    ¿¿Wahahaha Maja waar is hier???Veel plezier in ieder geval!

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha echt de info die wel niet kunnen missen maja......

dwaas lijkt me inderdaad weer net zo spannend als een eerste dag naar de basisschool, wat gaat het toch hard met onze kids he, jij bent de eerste met een voortgezet kind toch? Dan worden ze echt groot.

Hier nog regen maar hoop vanmiddag droog ga iig proberen een gezellig dag met de kids te maken, beetje kleien, verven en spelen even genieten van de eerste dag vakantie.

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ach, ik stapte onder de douche vandaan en ik was heerlijk afgekoeld na die hitte en ik was even gelukkig in mijn nakie:)

Debie, fijn begin van de vakantie, beetje relaxen en spelen met de kids. Ik moet zeggen dat ik stiekem best wel tegen de vakantie op zie:) Ik heb de kids 3 weken, daarna heeft Jeroen gelukkig vakantie en zijn we samen.
    Ik hoop met heel mijn hart dat het mooi weer wordt, ik zou echt niet weten hoe ik elke dag moet vullen met kinderen die zichzelf nauwelijks kunnen vermaken.. Hellup:)
    Ik ben helaas van mezelf niet zo'n gezellige knutselmoeder enzo, ik ga denk ik maar zoveel mogelijk met ze op pad:D
    Zouden kinderen zich ook vermaken in een coffeeshop?;)

Ik breng Lune straks naar school, ze gaat uit school mee met een vriendje, haal haar daar tegen half 4 weer op.
    Timme is weer fit, die heeft gewoon de hele nacht geslapen tot half 7, whoeiiiii:)

We gaan volgende week naar een soort boekingsbureautje hier in de buurt die zich alleen op Denemarken richt. Gaan ons vast even verdiepen in een vakantie. Zin in:) We willen aan zee, net over de grens en in een huisje het liefst op een camping die niet al te massaal en hysterisch is. Ben benieuwd of ze wat vinden wat aan onze wensen voldoet..;)

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    maja geloof me ook ik vind zes weken behoorlijk lang alleen met de kids. Ben nu een week alleen met ze dan twee weken paul ook thuis en dan og drie hele weken thuis, weet ook nog niet hoe ik ze helemaal ga doorkomen haha Maar ga mijn best doen goed te beginnen goed streven toch.

6. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    6 weken????Wahaha hier van 22 juni tot 12 sept volgens mij zijn dat bijna 12 weken. Gewoon het beste van maken dan maar. Hier zijn het lange dagen ze gaan laat naar bed en zijn gewoon rond 8-830 weer wakker.Meestal ziet het er bij ons zo uit;s ochtends slager,groenteboer postkantoor of weet ik wat en dan buiten op een terrasje wat drinken ,middageten,slapen(Sara soms ook) dan iets binnen doen kleien/knutselen etc.
    En daarna vanaf een uur of 18 buiten spelen;parkje of strand tot 2030 ofzo daarna douchen en eten rond 2215 uur liggen ze erin. We hebben gelukkig vanaf 31 augustus nog 10 dagen allemaal samen vakantie en gaan dan ook weg.

Maja ooh lekker vooruitzicht Denemarken,zal toch vast wel iets te vinden zijn dat aan jullie eisen voldoet?!

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    jeetje sm wat een schema. Hier 7
    6;30 eruit (als we mazzel hebben) dan eten e.d. als het droog is wat boodschapjes doen, wat eten/ drinken en spelen/ tv of knutselen dan middageten en slaapje niels. Dan knutselen, buiten of iets, avondeten en douchen en naar bed rond 19-1930

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hfvjhgfyhgweeyfbhjsbchjgwy wat een fase, gooi alles op de grond.

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

In de bote kont! :D Nee hoor, ik niet. Maar moest wel lachen om maja.
    Dat is trouwens Tessa's favoriete liedje maja ;)

Tessa is thuis vandaag. Peter ook. Wij vertrekken straks naar mijn ouders. Morgenavond weer terug. Gezellig!

Nu nog van alles doen dus snel weg hier. Anders blijf ik weer plakken. Doei!

10. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Veel plezier bij je ouders Boney!
    Wat een super liever foto op FB met Eva in de draagdoek!

11. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Debie ja heel ander schema hier natuurlijk i.v.m de hitte, ben er nu wel aan gewend. Na de zomervakantie gaan ze ook langzaam aan weer vroeger naar bed, ieder dag weer een kwartiertje eerder dan zullen ze rond 2030 erin liggen hoop ik.
    Gaan jullie nog op vakantie?

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Ja twee weken kamperen met de vouwwagen we blijven wel in Nederland, heb wel zin om even lekker weg te gaan

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedemorgen...

Ben ik inderdaad de enige met een kind straks op de VO??

Elise heeft geen koorts meer wel een soort van opgezwollen wangen kent iemand dit????? ga voor de zekerheid vanmiddag toch even naar de HA...

bijna vakantie..... jeeeeeee

14. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Opgezwollen wangen uuuh uuuh BOF?

15. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Debie heerlijk 2 weken met de vouwwagen weg! Al een camping op het oog of gaan jullie op de bonnefooi? Is dat al een beetje te doen met 3 kleine kinderen? Kan je dan ook rustig zitten op je standplaats of moet je de hele tijd achter Niels en Esmee aan?

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Wij hebben al geboekt, we zijn tot nu toe elk jaar met ze geweest, ook toen ilse 4 maanden was en esmee een maand of 8 met beide dus denk wel dat het gaat. Hebben een kindercamping met een speeltoestel op het veldje waar we staan, zullen het zien neem genoeg tuigjes mee om ze aan een boom te kunnen binden als ze weglopen. haha ;)
    Voor niels hebben we een campingbedje als hij wegloopt gaat hij gewoon daarin maar heb goede hoop.

17. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Debie, dus jullie hebben al genoeg ervaring met kamperen met kleine kinderen. Met de meiden zijn we nog niet echt gaan kamperen, wel campings maar dan in een huisje.
    Nora heeft het heel vaak over de pamping :)

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha leuk. Ja, kids vinden het tot nu toe geweldig. Gister even in een camping zaak geweest en ze wilde meteen met de tent weg. Ben wel benieuwd hoe het met Niels gaat want die blijft nergens vanaf maar heb er wel zin in

19. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Hihi ja Niels heeft nu een lekkere leeftijd om overal aan te komen, och ja hoort erbij en gaat wel weer over.

Ben net gaan spioneren bij de basketbal campus.
    Ik heb Sara daar vanochtend naar toe gebracht, heel veel zin had ze niet, omdat ze niemand kende :(. Is de hele week iedere ochtend van 9 - 13.30 dus ook nog best lang. Maar ik ben gerustgesteld ze zaten te ontbijten buiten in de schaduw en daarna gingen ze binnen een balspelletje doen en ze deed gewoon enthousiast mee.

20. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Mamas van meiden, zijn jullie meisjes ook al zo gek op jongens?Sara vindt het echt heel leuk om ¨aandacht¨ te krijgen en vragen van jongetjes. Ook heeft ze het altijd over een jongetje uit haar klas, dat dat haar prins is, en dat ze verliefd zijn en samen dansen ?! Ze is ook heel erg met haar uiterlijk bezig, haren kamen en mooi maken en ze zegt dan dat ze mooi moet zijn voor de jongen. Pfffff weet niet of ik dit wel zo leuk vind, zo klein en nu al zo bezig met dit soort dingen.

Deel Deze Pagina