ie jakkes! ik heb zo'n hekel aan wespen! Ik was ook de deur uit gegaan hoor... Toen we het huis kochten lag de hele bovenverdieping bezaaid met dode wespen. Ik heb Marc alle gaatjes en kiertjes die we ook maar konden ontdekken laten dicht maken, en eerst gif erin gespoten. Gelukkig nooit meer last van gehad
Haha, nou lekkere verrassing als je je nieuwe huis binnenstapt Debora Gelukkig waren ze dood. Mijn ouders vertelden dat ze toen ze het dak lieten vernieuwen ze 6 (oude) wespennesten waren tegengekomen.. Moet je bedenken hoeveel wespen dat zijn geweest, gatver.. Hier zijn ze net vernietigd.. whoeiiii Was echt een fluitje van een cent. Op de ladder, spuitding onder de dakpannen, even spuiten en klaarrrrr..! Zal nu eens bedenken wat ik ga doen met de kids, we zijn nu nog binnen. Durf eigenlijk niet zo goed de tuin in, ben bang dat er wespen wraak komen nemen Kan wel even met ze op de fiets, naar het speeltuintje ofzo. Altijd leuk.
Wooohooo Maja fijn dat het zo snel is opgelost! Wel grappig dat je forum naam en profiel pic een bij is of ben je alleen bang voor wespen?
Ik heb een frusty Sara. Mijn lieve schattige lachebekkie is al een dag of 5 een grote frustratie bom. Heb je op deze leeftijd ook nog sprongetjes? Ik begin me bijna een beetje zorgen te maken, niks is goed, deuren gooien, schreeuwen,gebalde vuisten ze is echt boos. Ook vraagt ze de hele dag om snoep,koek en ijs (wat ze natuurlijk niet krijgt) Het ´normale´ eten zijn dubbele of 3 dubbele porties ze zegt ook dat ze echt honger heeft, maar het lijkt wel of ze uit verveling of uit boosheid eet. Doordeweeks werken we maar we gaan iedere dag naar buiten en ondernemen iets(speelparkje,strand etc.) Dus ze hangt ook niet de hele dag binnen.Er is voor de rest ook niks gebeurd of veranderd. Komt iemand dit bekend voor?
Goedemorgen, maja de bij Haha! Het is idd een fluitje van een cent. Even gif spuiten en klaar. En 6 nesten valt nog mee. De Imker vertelde mij dat het heel normaal is als je een oud huis hebt en het dak gaat vervangen dat er 10tallen oude nesten onder vandaan komen. Zeker bij schuren enzo. Daar hebben de mensen er geen last van en weten ze vaak niet eens dat ze er zitten. Maar gelukkig ben je er vanaf zeg. Die beesten kunnen behoorlijk irritant zijn. Zeker met kleine kindjes moet je gewoon zoiets niet hebben. Nu hebben de wespen nog genoeg bloemen. En hebben ze genoeg te doen. Als straks de meeste bloemen uit zijn gebloeid dan gaan ze zich vervelen en dan bij het minste of geringste in de aanval. Dan is een deur een beetje te hard dicht slaan al een rede om boos te worden voor die beesten. Dat vertelde de ongediertebestrijdingmeneer mij. Ben hier al even niet geweest. Heb wel steeds gelezen hoor. oa over de KH en ontbijt. SM, je mag gewoon ontbijten met brood hoor. Je moet zorgen dat je alles binnen een uur op hebt. En hoe korter je uur, hoe beter. Maar 's morgens een ontijt met (liefst bruin) brood en fruit is prima. De rest van de dag groente en vlees eten. Het is dan wel even zoeken welke groente je wel en niet mag eten en hoeveel. Boontjes bijvoorbeeld zitten veel KH in. In wortels ook. Je mag dan maar weinig eten. Ik heb vorige week het kookboek van yvonne gekocht. Daar staan echt super leuke en lekkere recepten in. Ben nu 6kg kwijt en was vanmorgen helemaal blij! Voor ik begon met lijnen paste ik geen 1 broek maar van vorig jaar zomer. Ik kreeg ze niet over m'n kont. En gingen ze wel over m'n kont dan kon hij met geen mogelijkheid dicht! En vanmorgen dus weer een broek gepast van vorig jaar en hij zit prima! Geen enkel probleem om hem aan te krijgen. Super toch? Ik zit nu weer op het gewicht van voor m'n zwangerschap van Eva. Nu dus nog de kg van Tessa's zwangerschap er af werken Nog 4kg voor m'n tablet en dan wil ik er misschien nog meer af. Maar dat zie ik wel hoe ik me dan voel.
Hahaha, ik ben toch Maja de Bij Hoewel, had beter een wesp met een rood kruis erdoor als avater kunnen doen haha. SM, misschien omdat ze nu niet naar school gaat? Of idd een sprongetje icm een groeispurt? Als ze blijft eten zou ik haar denk ik (bijna) alleen nog maar gezond eten aanbieden. Stuk komkommer, schaaltje fruit, cracker etc. Vervelend dat ze niet lekker in haar vel zit. Oeee Boney, wat ontzettend tof dat je al zoveel kilo's kwijt bent! Topper Dat stimuleert mij ook weer lekker, ik hou me ook strikt aan haar dieet. Ben nog geen week bezig en heb nu al geen zin meer in zoet en voel me een stuk beter. Echt veeeel minder moe. Meestal heb ik bij het avondeten het koolhydratenuur en ik merk dus echt dat ik na dat eten helemaal instort. Probeer dus ook dan niet teveel koolhydraten te eten. Heb zelfs eergisteren met een bbq geen ijs gehad als toetje en me niet volgepropt, had er gewoon geen behoefte aan.. heel maf. Ben mega nieuwsgierig naar het boek! Ik kom gauw een keer langs Heb je zo een lekker, simpel receptje van haar wat je met ons (mij) wil delen? Ik ga Timme zo op bed doen. Vanavond lekker uit eten met een vriendinnetje. Neem een lekker stukje vlees, biefstukje ofzo en groente en misschien zelfs patatjes erbij
Nouuu, stil hier!! Iedereen leuk weekend gehad? Hier alles prima. Leuk weekend gehad, niet veel bijzonders. Vrijdag dus uit eten geweest met een vriendin, was erg gezellig en we hebben heerlijk tapas gegeten op het dakterras in de stad. Geen idee wat we zatedag hebben gedaan haha. Vast iets van boodschappen, huishouddingen, centrum even in etc. Zondagochtend verjaardag van nichtje en 's middags gerelaxed in huis. Jeroen moet nog 2 weken werken en dan heeft hij ook vakantie. Zin in! Ik ga zo even wat nuttigs doen, de kindjes zijn lief aan het spelen samen en daarna even met de kids hun speelgoedhoek opruimen. Ze moeten het speelgoed waar ze niet meer mee spelen in een zak doen en dat gaan dan naar kindjes die geen geld hebben en dus ook geen speelgoed Ben benieuwd wat ze af willen staan
En maja, veel weg gedaan? HIer werkt dat dus niet. Tessa wil echt ALLES bewaren. Ik doe af en toe gewoon wat weg. En dan precies op dinsdag avond als ze woe de kliko komen legen Als ik perongeluk wel eens wat in de prullenbak gooi en die vergeet te legen dan ziet ze het en dan haalt ze het er weer uit. Bijvoorbeeld tig vormpjes van klei die ze dan heeft gemaakt. Die liggen vervolgens weken in de vensterbank. Ze kijkt er helemaal niet meer naar om en dus gooi ik die gewoon weg. Ik heb 1x met Tessa haar puzzels uitgezocht en haar zelf laten bepalen welke er weg mochten. Dat waren er een stuk of 5 (ze heeft er ongeveer 30 denk ik ). Die hebben we toen naar de rommelmarkt van de psz gebracht. Gaan we vervolgens naar die rommelmarkt, ziet ze haar puzzels weer staan. Helemaal verdrietig toen we thuis kwamen. Peter vond het zielig en is vervolgens de puzzels weer terug gaan kopen Dus als ik nu opruim dan gaat het gelijk in de kliko op dinsdagavond. En tot nu toe heb ik nog nooit iets weg gedaan wat ze opeens mist. Goed dat je bezig bent maja met het dieet. Als je je moe voelt na je uur dan eet je te veel KH in je uur. Probeer het goed te verdelen. Dus net zo veel groente als aardappelen. En flink vlees erbij. En dan als toetje fruit proberen. Dat is het enige nadeel van dit dieet vind ik. Ik ben gek op fruit en dan mis ik heel erg. Ik ontbijt graag met fruit. En na m'n avondeten heb ik niet altijd meer trek in fruit. Hier net een hele pitte bui. Met dikke hagelstenen zelfs. Ik heb niks op de planning vandaag. Vanmorgen boven bezig geweest. Bedden verschoond en kasten opgeruimd. Nu net het eten op en ik ga de bedden weer opschudden. Vanavond werken. Woe gaan we een dagje naar het dolfinarium. Leuk!
Haha, daar was ik ook een beetje bang voor Bones Meestal gooi ik ook gewoon stiekem wat weg. Helemaal van die flutdingetjes wat idd ergens ligt en ze niet meer weet en dan hup, de container in. Maar ik wou ook een activiteit verzinnen met de kids, moet de dagen toch een beetje door zien te komen Hier vanochtend ook flink regen, niks aan. We zijn net wel even buiten geweest maar de kinderen wilden weer naar binnen Ik heb vandaag wel een dieetdipje hoor, pff.. Ben de hele dag al moe en heb zin in lekkers. Heb ook gewoon honger maar helemaal geen zin in kaas, vlees, ei, koolhydraatvrije cracker of yoghurt. Blegh. Ik heb ook moeite met geen fruit, heb dan zooo'n zin in een bakje aardbeien en druiven.. En de eieren en salade komen m'n neus nu al uit Haha, vandaag dus even niet zo'n succes Morgen weer een nieuwe dag. Bones, heb je donderdag zin/tijd in een date? Het blijft droog zoals het er nu uit ziet.
Ja maja gezellig! Donderdag is de schilder hier, dus kom je hier heen? Kijk maar hoe jij het beste uitkomt met tijd. Weet niet hoe je zit met Timme zijn slaapje. Heb ik jou nummer? Volgens mij niet. PB maar, dan WA-en we even. Neem regenlaarzen mee, dan kunnen we even naar de hertjes lopen hier in het bos.
Ja, kom ik naar jou. Leuk Ik weet ook niet hoe ik zit met Timme zijn slaapje haha. Hij is soms om half 7 wakker en dan slaapt hij om half 12 alweer maar hij slaapt de laatste tijd ook soms ineens tot half 10 En dan houdt hij het uiteraard langer vol. Ik denk dat ik in de loop van de ochtend kom, dan kan Timme op de terugweg in de auto slapen. Of heb je liever 's middags? Ik pb je mijn nummer even
Hoi! wij hebben een heerlijke dag achter de rug. Het was alleen wel erg druk. En misschien voor Eva net iets te warm. Maar goed. We hebben lekker relaxt gedaan en veel met de kinderwagen in de schaduw gestaan. Tessa heeft genoten vooral van de speeltuinen. Haha Nu liggen de meiden uitgeteld in bed. Voor Eva toch te druk zo'n dag. Ze was ontroostbaar. Te veel indrukken denk ik. Ik ga nog even een wasje ophangen en dan nog een rondje zappen. Daarna vroeg naar bed.
Zeg zeg! Waar blijven onze vaste bezoekers? SM? Meiske? Het was gezellig vanmorgen met Maja. Schattige kindjes heb je. En een ontdeugende Timme Wat een heerlijk kereltje is dat. En Lune lijkt erg op Tessa. Vanmiddag nog even naar m'n schoonouders geweest. Nichtje logeerde daar en die vroeg of Tessa kwam spelen. Gezellig dus.
Ooh wat leuk jullie hebben gedate? Hoever wonen jullie van elkaar af! Gezellig hoor! Ja het is idd rustig hier, volgens mij zijn we nog maar met een heeeeeeeeeeel klein clubje over. Ik hoop dat er snel weer wat van de oude forummers komt meeschrijven vind het toch nog heel leuk na al die jaren.
hallo meiden, ik denk ik reageer maar weer eens...ik lees eigenlijk alleen maar altijd zonder te reageren hier gaat alles goed, ik ben sinds deze week begonnen op mijn nieuwe werkplek en de eerste indruk is zeer goed. ik blijf wel maar 5 weken op deze plek en daarna ga ik over naar een nieuwbouw en dan krijg ik ook andere zorgvragers (is kleinschalig wonen voor dementerende jongeren/ouders/gedragsproblemen ect) met de kinderen gaat het ook super, C. is inmiddels alweer 2 (gaat veel te snel). de kids hebben hier nog dik 1 week vakantie en dan weer naar school en dan start C. op de psz (ben benieuwd hoe het gaat). zoals jullie weten hebben we nog een kinderwens en hebben we nu de knoop doorgehakt, als ik een uit mijn proeftijd ben (dan krijg ik een vast contract, en ja dat heeft ook niet veel meer te zeggen tegenwoordig maar toch is het fijner) en alles goed loopt op het werk (wat ik wel ga verwachten, heb nl al 3 jaar voor die stichting gewerkt dus ik ben bekend in hoe en wat daar) dan gaan we voor een 3de. dus al met al gaan we een leuke spannende tijd tegen moet hahahaha..... hoe is het hier verder? liefs
Jaaa, het was gezellig Bones! Ik ben verliefd op je huis! En leuke, mooie meiden heb je toch. Lune was achteraf gezien hartstikke moe, denk dat ze daarom ook wat minder 'gezellig' was. Ze zei nog 'als Tessa bij mij komt spelen dan ga ik heel veel met Tessa spelen' Ik was nog vergeten te zeggen trouwens dat de meiden in het begin een heel lollig gesprekje hadden samen. Jij was Eva aan het voeden, toen zaten de meiden even te kleuren. Tessa had van die kleine papiertjes gepakt, ook voor Lune, met Dora erop. Lune kleurde ook op de achterkant en toen begon het gesprek: Tessa: Je mag niet op de achterkant kleuren Lune: Dat doe ik toch Tessa: Maar dat mag niet hoor Lune: Dat mag ik zelf weten Tessa: Maar ik geef vanmiddag een feestje en dit is een kaartje en als er op de achterkant gekleurd is mag je niet komen D) Lune: (kijkt bedenkelijk) Je geeft geen feestje want dat heb je helemaal niet gezegd Tessa: Jawel hoor Lune: Nietes En dat was het. Haha, ik heb er van genoten SM, het is een (ruim) half uur rijden naar Boney vanaf mijn huis. Prima te doen vond ik. En het is hier idd erg rustig he, de laatste tijd. Denk dat dat in de loop van de herfst wel weer meer wordt, zit iedereen weer meer binnen enzo. Kikkert, wow spannend! Leuk hoor, een derde. En super dat je een baan hebt. Vanaf welke leeftijd mogen ze bij jullie dan naar de psz? Hier 'pas' vanaf 2,5 jaar. Dat wordt voor Timme dus pas februari. Had ook wel eerder gewild, denk dat Timme dat hartstikke leuk zou vinden. Maar leuk dat C. al heen gaat, ook best spannend. Hier alles prima verder. Jeroen heeft lekker vrij vandaag. We zijn een beetje in de tuin aan het pielen enzo. Kindjes vermaken zich aardig. Zal zo het konijnenhok nog even verschonen en daarna vast beginnen met het eten. Ga een ovenschotel maken met pasta, tonijn, groente en kaas. Ben benieuwd.
Haha die meiden leuk Hier mogen ze vanaf 2 jaar gaan (2dagdelen) en vanaf 3 jaar (4dagdwlen) en ik moet zeggen c is er wel aan toe ze verveelt zich soms echt als d naar school is. Fijn te horen dat het daar ook goed gaat
Kikkert leuk om je weer een te lezen. Fijn dat het goed gaat met jullie en leuke en spannende tijd gaan jullie tegenmoet. Maja wahahaha heerlijk hoe je dat gesprekje tussen die meiden hebt opgeschreven! Leuk !