Februari mama's 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door Meiske74, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Haha hilarisch :D Tessa heeft het al dagen over een feestje in de speelkamer. Op dit moment zijn dora en diego helemaal weer hot. Dat zijn dan ook haar denkbeeldige vrienden. Ze was gisteren helemaal beledigd omdat diego niet op haar feestje in de speelkamer wilde komen.

Hoe is het met Timme z'n blauwe plek? Auw...
    Ik kom deze vakantie nog bij jou langs.

Kikkert, Leuk je weer even te lezen. Spannend zeg. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Jullie zijn dus weer helemaal OK samen?

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @boney ja hier is eIgenlijk sinds vorig jaar alles weer oké maar door burnout had ik Niet echt een duidelijk helder beeld meer waardoor het in mijn hoofd anders uitzag haha, maar nu ben ik weer helemaal kip lekker haha (al ben ik wel nog sneller moe dan een normaal mens maar dat kan volgens arts vrij lang duren).

En hoe is het bij jullie

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hee meiden,

boney en maja leuk geweest dus. ben jaloers haha.

kikkert spannende tijden dus.

zag sm ook even hoi.

Hier ook druk geweest zeker na de vakantie met de hele dag de drie kids en veel weg geweest. Nu weer druk. Zou gister gezellig dagje naar oud valkeveen gaan met zus en ma. (die al drie weken ziek is) maar toen belde mijn zusje dat ze naar de ha was en dat ze net een ambulance gebeld hadden om haar op te halen. Dus mee met de ambulance en nu ligt ze nog in het ziekenhuis. Al drie weken dunne en misselijk e.d. maar ze weten nog niet hoe of wat dus afwachten maar. ze voelt ze weer iets beter maar nu dus weer daar druk mee.

Verder gaat het goed hier alleen wil ilse erg graag weer naar school en mama vind het stiekem ookwel fijn.

4. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Debie wie is er ziek je moeder of zus? Hopelijk niks ernstig, beterschap! Idd druk met 3 kids thuis. Hier mist Sara school ook wel, nog 5 weken te gaan :$

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Debie, wat rot dat je moeder zo ziek is! (tenminste, ik begrijp dat het om je moeder gaat?).
    Hoop dat ze gauw weer opknapt en het niks ernstigs is.

SM, hemeltjelief (schitterend woord!), nog 5 weken:$ Ik ben zelfs al aan het aftellen haha! Hoe heb je de opvang eigenlijk geregeld? Neem aan dat jullie niet zo lang vrij kunnen nemen? En jij helemaal niet in de drukke vakantieperiode..

Lune mist school ook hoor. Je ziet ook dat ze zich soms echt verveelt. Ondanks dat we genoeg doen. Vorige week geen één dag de hele dag thuis geweest.
    Maar mijn redding is nabij. Jeroen hoeft alleen deze week nog te werken en is dan woensdag ook nog vrij.. Nog 4 dagen dus!:cool:

Boney, leuk he die fantasie:D Lune ging gisteren logeren bij mijn ouders. Dan vertelt ze dat ze met de buurman op vakantie is geweest naar denemarken en vertelt dan ook uitgebreid wat ze daar allemaal hebben gedaan (uit eten, spelen, fietsen);) En de ochtend daarna toen ze wakker werden vertelde ze aan mijn moeder dat mama altijd heel veel scheten laat in bed en ook op haar hoofd en dat papa haar hoofd dan vasthoudt:$:(:(:D Maf kind. Mijn moeder lag helemaal in een deuk haha.

Timme heeft er inmiddels al weer 2 blauwe plekken bij, maken we ons niet meer druk om:D
    En idd zeker nig even langskomen deze vakantie, gezellig:)

De kindjes zijn aan het spelen, ik hoor af en toe wel wat woeste kreten uit de speelhoek komen.
    En Lune zei net: 'Timme, het spijt me dat ik je heb gepest, het spijt me heel erg'. Geen idee hoe ze daar bij komt en ze heeft hem niet eens gepest.
    Volgens mij wordt het tijd dat ze weer naar school gaat, haar fantasie neemt een loopje met dr;)

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    En nu heeft Timme zijn zus met een blokje op haar hoofd geramd en moet hij sorry zeggen en een knuffel geven. Dat wl hij niet dus vraag ik of hij op de gang wil. Zegt ie 'ja, daar?' en wijst naar de gang en gaat daar vervolgens uit zichzelf heen en gaat zitten.. Daar gaat je straf;)

7. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Wahahaha die Timme ja dat is dan ook geen straf zo he.

Hier de opvang gewoon hetzelfde geregeld zoals altijd, doen we samen. we werken precies de tegenovergestelde diensten. Op het werk (beide) is het hartstikke druk en daarna gaat het thuis gewoon door tot 22:00 uur dat is wanneer ze naar bed gaan.
    Nog een paar weken doorbijten dan zitten ze allebei heerlijk de hele dag op de basisschool :$:D

8. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Maja, wahahaha ook leuk dat Lune tegen je moeder verteld dat jij zoveel harde scheten laat op haar hoofd! Kinderen liegen toch nooit?;)

9. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Ooh hier een klein feestje om half 8. Meiden kwamen helemaal blij en joelend mijn slaapkamer opgerend want het regende :D.

Nu alles opengegooid, heerlijk eindelijk een beetje verkoeling, normaal gesproken is het s´ochtends al 28.5 º binnen en nu is het al afgekoeld naar 24 graden.

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Sm das wel ff lekker ja!

Maja wat doe jij met die kids joh?! Haha

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Whaha maja en dat je dan ook nog haar hoofd vast houd! :$

Heerlijk regen SM!

Goedemorgen,

HIer ook weer nattig buiten. Gelukkig zijn de vooruitzichten goed. Volgend weekend komt m'n vriendin langs. LEUK! Zomaar spontaan besloten. We hadden een date staan voor volgende week. We spreken dan af ergens op de helft. Gewoon een middagje lekker eten en bijkletsen, mAar ze heeft zin om de meiden weer te zien en dus rijden ze hierheen en blijven een nachtje.

Ik ga straks even naar een verjaardag van een neef(je) (13jaar) en verder niet zo veel vandaag.

En jullie hadden het vast al op FB gezien, maar Tessa kan fietsen! Eigenlijk fietst ze nog maar een paar maanden met zijwieltjes goed. En zaterdag zat ze bij mij achterop de fiets en zei ze opeens dat als we thuis waren ze zonder zijwieltjes wilde leren fietsen. Dus toen we thuis kwamen heb ik gelijk de wieltjes er af gehaald. Eerst op het gras geprobeerd. Heb er een uur lang achteraan gerend. Het lukte al heel aardig. En gisteren wilde ze het op de oprit proberen. En eigenlijk fietst ze zo weg! Super zeg. Ben echt blij en trots. Ze kan nu ook zelf starten, dus afzetten, evenwicht zoeken en dan trappen. Remmen gaat ook gelijk goed.
    We blijven oefenen deze vakantie. Vanavond wil ik even met haar samen gaan fietsen. Dus naast mij mee fietsen over de weg. Dan kan ze na de vakantie hoop ik mee naar school fietsen. Het nadeel is dat wij aan een drukke weg wonen en een nog drukkere weg over moeten naar school. Veel oefenen maar.

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    leuk he boney en hier ook zo blij dat ilse goed fietst.

idd mijn moeder.ze ligt nog in het ziekenhuis. hopen vandaag iets te horen. wel vervelend dat we zo'n eind van ze vandaan wonen nu

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jaaa, ik doe rare dingen met die kinderen hoor:D
    Ik zei gister dus voor de grap tegen Lune: 'kom es, dan houdt papa je hoofd vast en laat ik een scheet op je hoofd..' Nouu, ze keek me aan met een blik.. helemaal verbaasd. En ze vroeg 'hoe weet je dat??' Dus ik: 'wat?' Haha, ze snapte er niks van. Dus ik zei dat oma had verteld wat ze had gezegd. Toen moest ze heel hard lachen en zei dat ze steeds grapjes maakt met oma. Haha, maf kind.

Boney, gezellig dat je vriendin langskomt! En ook leuk dat ze een nachtje blijft slapen.
    En zag het idd op facebook van Tessa, mega stoer!! Grappig dat ze het dan toch zo ineens door hebben he? En dus ook zelf eerst aangeeft. Leuk. Wel dapper dat je al met haar langs de weg durft te fietsen, dat durf ik hier echt niet.. Wil dan ook sowieso dat ze een grotere fiets heeft, deze zwenkt alle kanten op met die kleine wieletjes.

Debie, hoe gaat het dan nu met je moeder? Al weer wat beter of niet? En idd vervelend dat je dan zo ver weg woont.. Dan zou je het liefst om de hoek wonen natuurlijk. Sterkte!

Ik heb vandaag niks op de planning, bleeeeh! Straks maar es boodschappen halen met de kids en verder weet ik het niet hihi.
    Heb nog een tentje gekocht een paar weken geleden voor als de inspiratie op was met dingen om te ondernemen dus die kan ik nog uit de kast halen en opzetten. Vermaken ze zich hopelijk weer een uurtje;)

Eerst de keuken maar eens opruimen! En bedenken wat we gaan eten vanavond en morgen.. Jullie nog ideetjes?

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nou, ik heb inmiddels voor 1 dag wat verzonnen: aardappeltjes uit de oven, sperzieboontjes en een schnitzel met champignons en een roomsausje.

15. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Morge! Geinspireerd door Boney vroeg ik Sara of ze zonder zijwieltjes wilde proberen. Ja hoor dat wilde ze wel (Paar weken geleden absoluut niet) Ik mocht haar niet eens meer vasthouden ze zette af en weg was ze :) Ongeloofelijk he? Ineens kunnen ze het.

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wauw...! Super!!

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Misschien heeft Lune Tessa wel geinspireerd want Tessa liet haar fiets zien aan Lune en het eerste wat Lune zei was: 'ik kan al met zonder zijwieletjes fietsen..' :D waarop Tessa enigzins bedenkelijk keek hihi..

Goeiemoggel trouwens!

Ik ga zo maar eens met de kinders op stap. Even shoppen denk ik.
    Gister was een rotdag. Beide kids errrrg vervelend waarop ik mijn troef -het tentje- heb opgezet in de kamer. Gevolg was dat ze dikke ruzie hadden over wie er in mocht en of het tentje open moest of dicht en welke kussens erin moesten..;)
    Verder ook de hele dag een hangdag, ze hadden nergens zin in maar blijkbaar wel in elkaar treiteren. Oh man, ik heb de hele dag politieagent gespeeld. Vreselijk.
    Vandaag hopelijk beter. En hopelijk ook wat minder regen en onweer want lekker naar buiten zit er dan ook niet in..

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nouuuuu, het begint al te regenen.. en niet zo'n beetje ook. Gatver:(
    Zo ga ik ook niet met ze shoppen, een beetje regen is niet erg maar deze stortbuien ga ik niet met ze door. Blegh!

19. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Pfffffffffffffff Maja irritant he de hele dag politie agentje spelen, blegh en dan werkt het weer niet mee. Je kan ze toch ook met regen de tuin in gooien???

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dus Lune kan al zonder zijwieltjes fietsen? Misschien is dat idd voor tessa het laatste zetje geweest. Op school is ze 1 van de weinige kindjes in de klas die nog zijwieltjes had. En dat werd ook gewoon tegen haar gezegd.
    Gisteravond was ze niet meer te houden. Ze wilde persee met mij een stukje fietsen. Nu woont er een vriendinnetje vlakbij en dus zijn we daar even heen gefiets. We moeten dan een heel klein stukje langs onze drukke straat. En dan kun je een heel breed fietspad op langs het bos en met bomen en gras tussen het fietspad en de weg. Dat is prima fietsen. Het ging ook hartstikke goed.
    Toen we daar aankwamen komt dat vriendinnetje naar buiten stormen en roept heel hard 'ik kan zonder zijwieltjes fietsen!' Ze had nog niet eens gezien dat Tessa ook geen zijwieltjes meer heeft. Zij kan het ook sinds 2 dagen. Zo grappig. Dus de meiden wilden natuurlijk samen fietsen.

Maja, succes vandaag ;) Hier is het ook somber. Een bui hebben we ook al gehad.

Deel Deze Pagina