Zo Hier zijn de scholen weer begonnen, D was aan t huilen, die had het ff moeilijk. C is gaan oefenen op d Psz en die vond het geweldig en wilde zelfs niet mee naar huis.
Hoy Mystery,hoe is het? Ooh scholen weer begonnen?IK ben jaloers! Het is un 7.30 en het is gewoon al 29 gradenn,bah wat een hitte.
Getver SM, daar zou ik ook niet blij van worden.. Het begint hier ook al trouwens aardig benauwd te worden. Vanavond onweer geloof ik. Ik vind het zo heerlijk dat Jeroen vakantie heeft We zijn nu alvast een beetje bezig met het voorbereiden voor de vakantie, gaan zaterdag weg. Heb besloten om niet teveel kleding enzo mee te nemen, er is een wasmachine dus kan zo een wasje draaien. En de weersvoorspellingen zijn goed, dus veel kleding hoeft sowieso niet. Oja, we hebben afgelopen zondag Timme zijn verjaardag alvast gevierd. Was super geslaagd! Er waren wel veel afzeggingen, veel op vakantie, maar ook wel weer fijn dat er niet zo heel veel waren. Een man of 20 en nog wat kinderen. De fototaart was mooi geworden en smaakte goed, het was heerlijk weer dus we hebben lekker buiten gezeten en daarna nog de bbq aangestoken. Haha, Timme wil niet slapen en roept nu vanuit bed: 'Mama! Doe jij?' En daarna roept ie om Lune
hey meiden ... Thnx voor het compliment debi .... Hier gaat t redelijk ... heb betere tijden gekend helaas. Zit momenteel in de ziektewet, zonder werk want mijn contract is niet verlengd. Ik heb in april in het ziekenhuis gelegen ( weet niet of ik dat al gezegd had ) maar ben nog steeds niet opgeknapt ... Heb een galblaasoperatie gehad maar heb nog steeds pijn dus ze zijn het nu aan het onderzoeken. Hoe gaat het hier ????
Maja, ooh heerlijk vooruitzicht de langverwachte vakantie! Heel veel plezier alvast,en weersvoorspelling ook nog goed,heerlijk! Wasmachine op vakantie is ook wel fijn. Ik was altijd alles op de laatste dag anders kom ik weer helemaal gestresst thuis als ik daarna een berg was heb liggen. Mystery sterkte en beterschap meid! Hopelijk vinden ze snel wat je dan wel hebt! Ik heb net 2 nachten Parijs voor een schijntje ¨gewonnen¨ op vakantieveilingen.Dat wordt dus binnenkort een weekendje weg met zijn tweetjes naar Parijs
Aaah, druk hier! Morgen gaan we weg. Jeroen en Lune zijn nog even de laatste boodschapjes aan het halen, Timme ligt op bed en ik ben aan het inpakken. Heb nu heel even pauze Ik heb ontdekt dat er een blotekontenstrand vlakbij ons huisje is en ik heb Jeroen overgehaald om er heen te gaan, whoeiii Hij mag uiteraard zijn zwembroek aanhouden SM, leuk vooruitzicht! Ga je de meiden dan uit logeren doen? Weet je al bij wie? En wanneer is het? Spannend En uiteraard heel gezond voor de relatie Tot volgende weeheeeek!
Haha oja, Timme is vandaag jarig.. is ook zo Wel maf, we doen er niks aan. Eigenlijk helemaal niet zo heel leuk, doen we volgend jaar anders. Gelukkig snapt hij er zelf toch nog niks van. Toedels!
Haha, ja maja is op vakantie. Zullen we haar eens laten schrikken en zorgen dat ze minstens 30 pagina's moet terug lezen? Maar dan moeten we wel wat beter ons best doen
Wahaha ja Maja is op vakantie en zwangerschapspagina ligt stil Hier niks te vertellen het is hier al een week echt bloed heet nog nooit zo´n hete zomer meegemaakt. Blegh nog een weekje werken en dan hebben we vakantie!
Man man man.. heb 30 pagina's moeten doorworstelen.. ben weer bij! Gezellig hier Vakantie was super! Eigenlijk hebben we niks gedaan haha. Ons uitje van de dag was met de bolderkar naar het strand, whoeiiii! Nu druk aan het uitpakken, kom later kletsen.
Welkom terug Maja, ja sorry dat we ons zo misdragen hebben met zo veel paginas, maar we hadden veel te bespreken hier! Nu al terug???Week al voorbij of een dag eerder terug? Leuk gehad?En ja niks doen is ook echt heerlijk!
We zijn idd een dag eerder teruggegaan. We moesten vandaag voor 10u uit het huisje en we hadden geen zin in stressen. Dus gisteren de hele dag een beetje relaxed ingepakt en nog even naar het strand geweest en toen zijn we gaan rijden, tegen 17u. Onderweg gegeten en daarna nog 1x gestopt en de laatste 2 uur hebben de kinderen geslapen. We waren om 23u thuis gisteravond. Stuk beter dan de heenreis, dat was vreselijk. Het was 30 graden, onze airco was stuk, het was ontzettend druk op de weg en er waren overal wegwerkzaamheden dus in de hitte in de file gestaan. Op een gegeven moment bijna 2uur over 25 km gedaan, pff.. We waren dus ook een beetje bang geworden en wilden rijden als het rustig was. Lune is de eerste nacht van de vakantie ziek geworden, heel zielig. Overgeven, buikpijn, koorts.. De dag daarop knapte ze wel een beetje op maar ze is wel een paar dagen hangerig geweest. Gelukkig knapte ze steeds op het strand weer op. Ik ga weer even verder met opruimen. Jeroen is met de kindjes boodschappen aan het halen dus het moet wel lijken alsof ik wat gedaan heb als ze terug komen Hoe is het hier dan? Alles goed met iedereen? SM ook bijna vakantie dus? Heerlijk!