Februari mama's 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door Meiske74, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Ooh leuk al over sinterklaas nadenken.
    Dingen voor hun samen kopen vind ik helemaal niet raar. Vind een houten treinbaan ook echt iets voor samen, is toch juist hartstikke leuk!
    Normaal gesproken zijn we in Nederland met sinterklaas, en vieren het dan ook met de kinderen van mijn broer.
    Dit jaar gaan we pas eind december dus geen sinterklaas dit jaar, omdat dat hier natuurlijk ook helemaal niet speelt.

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Hier doe ik ook een groot ding samen voor alle drie. Willen een wij. Daarnaast krijgen ze ieder apart dan echt een mini dingetje van ons en dat is het. Mams en zus kopen ook voor ieder kind wel iets, vind het wel best zo en ze krijgen al zoveel. hebben ook sint op werk paul waar de kids gruwelijk verwend worden en op school en kdv en zwemles doet er ook aan.

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oh leuk, een Wii! Die hebben wij ook, gebruiken hem nooit:)

Jammer SM, dat jullie geen sinterklaas vieren, ik vind dat altijd wel heel gezellig. Behalve het gedoe er omheen en de kids die weken hyper zijn..

Mijn ouders komen ook mee sinterklaas vieren bij ons en misschien mijn broer en vriendin ook. Gezellig.

Hoe is het verder hier? Wordt weer weinig gekletst he.. Maarja, wel logisch.

Ik heb ook niet zoveel te melden eigenlijk. Heb net hardgelopen en ga zo douchen en dan expeditie robinson kijken.

4. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Maja,heb je het hardlopen weer opgepakt? Gaat het goed?

Ik vind sinterklaas zelf vieren wel leuk, echt op de dag zelf,samen met de neefjes. Maar het wekenlang 'gezeur' er omheen niet. Meiden vragen ook niet naar sinterklaas, ze herinneren het zich wel van vorig jaar maar voor de rest speelt het hier natuurlijk niet.
    De sinterklaas van hier is 'driekoningen' op 6 januari.

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hooooi....

Das lang geleden?? Al volg ik de meesten wel op fb.

Hier roerige tijden, maar dat zet ik niet op fb...

Afgelopen woensdag bij de oncoloog geweest. Ivm klachten en opgezette klieren in hals en oksel. Nu volgende week een hals echo en punctie.. Brrrrr
    Als ze onrustige cellen vinden dan volgt een bioptie. Als hier niets uitkomt dan wil de oncoloog twee maanden aanzien en bij geen verandering weer opnieuw de hele molen en dan sowieso een biopt...omdat een goede punctie niet altijd iets zegt...pffff...

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hoe dan ook.. Spannend, al heb ik er een goed gevoel bij en blijf ik dus positief!..

Hey..min banner klopt helemaal niet..

Sinterklaas: weet nog niet wat we doen... Ook niet te gek... Of zoals debie. Één ding voor allemaal en nog iets kleins aparts. Of per kind één (wat duurder) ding...

7. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Hoi Ichtus, fijn om je weer hier te zien.
    Wel met minder leuk nieuws. Hoe kan dat nou? Een aantal maanden geleden was er toch een goeie uitslag m.a.w niks gevonden?
    Sterkte!

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Jemig Ichtus, het blijft kwakkelen he? Vervelend zeg! Hoop dat het allemaal meevalt!

SM, ik heb idd het hardlopen weer opgepakt. Gister ging voor geen meter. Ik moet ongesteld worden en dan is mijn hele lijf in een soort spaarstand ofzo. Ben dan zo moe en heb zware benen, niks aan. Maar het duurt dan nog wel een paar dagen voordat ik ook ongesteld word, dus niet hardlopen is dan ook geen optie. Ik denk serieus dat ik PMS heb, heel erg irritant. Ben nu ook bloedchagrijnig, kan niks van Timme hebben en kruip het liefst huilend in mijn bed met een reep chocola:) Maar dat doen we niet! Eind v/d ochtend Lune ophalen, er komt ook een vriendinnetje mee. Die wordt rond 14u weer opgehaald en dan doe ik Timme even naar bed, Lune voor de tv en dan zelf hopelijk een dutje. Daarna het centrum nog even in. Veel verjaardagen komende tijd, dus op kadootjesjacht. En vanavond heeeeeerlijk de kinders naar bed en met chips en chocola voor de buis, TVOH kijken:D Daar verheug ik me al op sinds gisteren:)

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Klachten bleven...nu zijn er andere grote klieren gevonden. Vandaar opnieuw onderzoek.

10. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Goeiemorgen !
    Allemaal een fijn weekend gehad?

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Zeker een leuk weekend gehad, jij dan?:) Nog wat leuks gedaan?

Wij zijn zaterdag naar de verjaardag van mijn broer geweest en gisteren met vrienden naar landgoed nienoord. Dat is hier in de buurt, een soort speeltuin met heel veel speeldingen, een treintje waar de kids in kunnen en nog allemaal leuke dingen. Was geslaagd, kinderen hebben zich goed vermaakt.

Lune heeft vakantie deze week. Vandaag gaan we een beetje relaxen en even naar de kinderboerderij enzo. Morgenvroeg op verjaardag bij ons ex-buurjongetje die 3jr wordt. Woensdag is jeroen vrij, gaan we vast wat leuks doen. Donderdag gaan de kinderen naar mijn schoonmoeder (heb ik een dag voor mezelf, whoeii:D) en vrijdag weet ik nog niet.
    Zaterdag hebben we 's avonds 2 verjaardagen (van mijn moeder en van de man van mijn beste vriendinnetje.. die gaat voor een half jaar naar afghanistan voor zijn werk (militair).. Niet leuk want ze hebben net een kleintje). Dus het oppasmeisje komt hier dan.
    Nou, dat was de planning van mijn hele week:D Boeiend he?

12. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Maja, oh lekker jullie hebben lekker een week vakantie, veel plezier met de uitstapjes, en hopelijk nog een beetje weer.

Hier ook wel een lekker weekend gehad. Op zaterdag zijn schoonzus met man en hun 3 kindjes een nachtje komen slapen. Was gezellig en de kids vonden het geweldig. Zaterdagavond zijn we Barcelona in geweest om naar de kleur fonteinen show te gaan kijken, zij hadden dat nog nooit gezien.

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Leuk SM! Lijkt me ook prachtig, die kleuren fontein. Jeroen wil heeeel graag nog een keer naar Barcelona, wie weet ga ik hem dus ook ooit bekijken:) (of is dat eenmalig?)

We zijn na het slaapje van Timme (en mij:)) nog even naar een speeltuintje gefietst. Het is echt heerlijk weer! Zonnetje, weinig wind en ik denk wel iets van 18 graden:)
    Zijn net thuis. De kindjes zijn in de tuin aan het spelen en ik ga zo de keuken even opruimen en eten maken.
    Heb verse pastasaus uit de vriezer gehaald dus even gehakt braden, pasta koken en sausje erbij.. klaar!

14. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Nee kleuren fontein is niet eenmalig, het hele jaar door in de weekenden en feestdagen en in de zomer nog vaker.

Wat fijn dat jullie mooi weer hebben daar! Mag ook weleens he, want in de zomer hebben jullie al genoeg herfst gehad :).

Hier aan het wakker worden op het werk. Ik heb gewoon 8 uur aan een stuk,zonder storende factors geslapen, heerlijk!

15. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Even stoom afblazen. Kan hier toch wel?

Donderdagavond gaan we naar schoonfamilie en blijven daar slapen omdat het vrijdag een feestdag is.
    Nu kwam ik er achter dat we op de heen weg, schoonpa + schoonzus van het vliegveld halen en dan verder rijden naar de rest van de schoonfamilie. Het zijn 2 extra personen dus 6 in een auto dat past niet, en mag niet. I.p.v. dat mijn man zegt dat het niet kan, zegt hij dat wij ze wel ophalen. En dat terwijl wij altijd heel duidelijk zijn met riem en autostoeltjes. Nee dat zou voor 1 x niks uitmaken, is maar een half uurtje blah blah blah. En uiteindelijk ga ik de trein pakken omdat ik degene ben die er een probleem van maak. wahaha hoezo omgekeerde wereld.

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nou, je mag hier zeker stoom afblazen. En terecht als ik het zo lees.. Pff, zou ook not amused zijn hoor. Echt een domme mannenactie. Ik zou echt pissig zijn:)

17. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Hihi thanks Maja tenminste iemand die mij begrijpt.
    Ik ben nu weer rustiger, ik ga er geen groot punt van maken, denk dat mijn standpunt wel duidelijk is bij iedereen als ik extra met de trein ga.

Heb net 2 dezelfde foute jurkjes gekocht bij h&m voor de meiden.
    Echt niet mijn smaak, maar ik wist dat de meiden het wel leuk zouden vinden. Is met zo´n tule rokje beneden.
    Het probleem is alleen; Nora staat het leuk, maar ik vind het Sara erg flink maken.... omdat het een beetje stretch stof is. Terugbrengen? of laten gaan? Sara vind het jurkje wel heel leuk.

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Laten gaan;) Ze vindt het zelf leuk en so what dat het haar flink maakt. Ze is sowieso prachtig. En ws zie je het zelf als moeder zijnde erger dan dat een ander het ziet.

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi dames,

Lekker aantrekken dat jurkje SM. Zeker als ze het zelf leuk vind.
    En de actie van je man... Zucht! Ik snap het heel goed. Ik zou ook echt pissig zijn. Ga je dan alleen met het OV of neem je de meiden mee?

20. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Nee Boney ik zou dan met de meiden gaan, vinden ze leuk!
    Maar probleem is al opgelost, toen ze hoorden dat ik de trein zou gaan pakken was er opeens een vriend die ze zou komen ophalen van de luchthaven ;)

Ik ga het jurkje dadelijk ruilen voor een maatje groter, want de elastiek zit te strak in haar taille.
    H&m heeft van die rare maten vind ik, ze hebben van 2-4 jaar 4-6 jaar of 6-8 jaar. Die van 4-6 jaar staat op 110-116 en daar is Sara eigenlijk al uitgegroeid maar de volgende maat is meteen zo groot.

Deel Deze Pagina