Ooh wat ben ik trots op mijn meid. Ze had gister 20 minuten nodig om in slaap te vallen en daarna doorgeslapen tot 8 uur vanochtend. Ze had wel een klein plastic poppetje op haar nachtkastje staan en aan haar bovenlip te zien heeft ze dat in haar mond gehad.
Haha, ach gussie.. die kleine verslaafde! Dat is toch ook eigenlijk zielig dat ze zo afhankelijk zijn van dat stomme speentje.. Maar ze heeft het knap gedaan! Hopen dat het de komende nachten goed gaat. Timme kan ook echt niet in slaap komen zonder speen. Sterker nog, hij heeft als hij gaat slapen een speentje in zijn mond en in elke hand nog een speentje. Die houdt hij stevig vast. Zonder die speentjes in zijn hand valt hij zelfs niet in slaap.. dat wordt nog wat over een poosje.. Ja, leuk zo'n konijnenren.. Behalve als de konijnen ontsnappen.. Gister dus. Timme en ik gingen naar buiten, weg konijnen.. Hele buurt afgezocht, ojeee.. ik was zo bang om Lune te vertellen dat de konijntjes weg waren.. Uiteindelijk maar weer terug naar huis en ja hoor, daar huppelden ze vrolijk door de tuin! Heb ze gelukkig kunnen vangen en weer in het hok gezet. Nu even niet in de ren dus, eerst ontdekken hoe ze hebben kunnen ontsnappen. Maar de ren is helemaal om het konijnenhok heen gemaakt, de kinderen kunnen er makkelijk bij in. Heel leuk. Mits het werkt.. Ik ben op Jeroen aan het wachten, die is met de auto naar de hema. En ik wil naar de sportschool. Is te ver om te fietsen, helemaal terug als je bezweet bent. Maar moet dan wel opschieten want Lune moet straks ook weer opgehaald worden, met vriendinnetje. Daarna ga ik naar de stad en naar vriendinnetje. Dan weer naar huis, koken en kindjes op bed. Jeroen moet naar school vanavond en er komt een ander vriendinnetje op visite dan.
Maja,klinkt als een druk dagje! Douche jij je niet op de sportschool? Wahaha ik ook niet, vind het zo vies daar! Ik woon gelukkig op 2 minuten lopen dus ben zo thuis. Vraagje Sara heeft nu al een half jaar een wratje (denk ik) op haar voorhoofd. Op andere plekken zou ik er gewoon een wratten zalfje op smeren maar op het voorhoofd vind ik dat toch wat link, dan toch maar huisarts?Wat zouden jullie doen?
Ik zou er idd even mee naar de huisarts gaan SM. Het is haar gezicht, moet wel goed gaan. Als je het zelf doet en het gaat niet helemaal goed heb je spijt dat je niet naar de huisarts bent geweest.. En ik douche idd niet op de sportschool, jak! Ik race snel naar huis en spring dan direct onder de douche. En als ik 's avonds heb gesport, na het douchen direct pyama aan en op de bank, heerlijk Lune gaat vandaag op de schoolfoto. Uiteraard gaat ze vandaag extra moeilijk doen over wat ze aan wil.. Ik heb uitgelegd dat ze op de foto gaat en morgen gewoon weer haar schoenen aan wil als ze dat wil (nu laarsjes). Wordt ze helemaal boos en roept: 'nou, dan heb je pech want nu ga ik ook niet eten!!' Eh.. Ok Dus ik zei 'dat maakt mij niet uit lieverd, jij zit dan met honger op school, ik niet..' Tuttebel
Wahahaha Lune denkt dat ze kan manipuleren. Heeft ze wel gegeten? Dat gezeur met wat aan doen, hoe de haren en welke schoenen heb ik met Sara ook heel erg gehad maar dat begon met 18 maanden al. Nu gaat het een stuk beter! Nacht 2 zonder speen ging perfect. Ze sliep makkelijk en binnen 10 minuten in. En vanochten om 07.30 kroop ze bij mij in bed, dus het gaat eigenlijk beter als met speen.
Hihi, die Lune. Precies Tessa. Die zegt ook vaak: 'dan ben je ook niet meer m'n beste vriendin' En wat knap van Nora! Even doorbijten, dat weet ik nog van Tessa, maar ze kunnen gemakkelijk zonder. Maar het is zo vertrouwd voor ze. Heerlijk even in slaap sabbelen. Eva heeft geen speen. Maar een duim Gelukkig gebruikt ze hem nu nog alleen om in slaap te komen. Wel heel schattig hoor. Zodra ze in haar bed ligt pakt ze haar doek. Een hydroluier. Die legt ze op haar gezicht en stopt dan haar duim in haar mond. Zo valt ze in slaapt. Ik heb haar nog nooit zien slapen met haar duim in haar mond. Maar zonder doek en duim komt ze niet in slaap. Goedemorgen trouwens!
Knap van Nora zeg! Had wel wat meer drama verwacht, maar gelukkig niet! Stoere meid Wat schattig dat Eva zo in slaap valt.. Lekker doekje over het hoofd en duim in de mond. Wel lollig, vrienden van ons hebben een kindje van een maand of 6 en die slaapt ook met een doek over haar hoofd. Laatst waren we op stap met hun en de kids en dat kindje in de kinderwagen. Op een gegeven moment jengelen want ze werd moe, leggen ze een doek over haar hoofd en ze is stil en slaapt zo een uur Handig! Ja, Lune is heel goed in manipuleren. Ze probeert altijd alles naar haar hand te zetten. Soms dus met boos worden als ze iets moet en dan dingen roepen als 'Nou, dan ga ik lawaai maken en Timme wakker maken hoor!' (als Timme een middagdutje doet) of 'dan ga ik je zeer doen'.. (wat een krengetje eigenlijk!) maar ook als haar iets leuks voorgesteld wordt (bijvoorbeeld naar de kinderboerderij) dan wil zij bepalen wanneer en hoe.. 'Ik heb een goed idee, dan gaan we met de auto en dan kan mijn fiets mee en dan gaan we eerst naar de paardjes en bij de kinderboerderij een ijsje eten!' en owee als wij dan niet instemmen met haar plan Ze zegt eigenlijk nooit 'ok' of 'goed' op iets. Zo ben je dus de hele dag met haar in discussie. Die gaat de politiek in later denk ik.
Laatst was ze trouwens met mijn moeder op stap, in het winkelcentrum. Vraagt Lune aan oma: 'Oma, mag ik wel wat kleins uitzoeken in de speelgoedwinkel?' Dat mocht wel van oma. Dus Lune zoeken en werd natuurlijk steeds teleurgesteld omdat ze steeds poppen aanwees van ruim 40 euro.. Na meerdere teleurstellingen zegt ze tegen oma: 'Oma, ik heb me vergist, ik wou iets groots uitzoeken!' Haha
Hoi hoe is het hier? Hier op het werk en er is niks te doen. Volgende week krijgen we een Thermomix, kennen jullie dat? Een soort van uuuh hoe zal ik het noemen keukencomputer/robot. Daar kan je alle ingredienten ingooien een tijd programeren wanneer je wilt dat het eten klaar is en klaar. Ideaal voor ons omdat wij 2x per dag warm eten, en ook alles vers en zelf maken. Ik ben benieuwd en heel excited
Mogguh! Nee, dat ken ik niet SM. Tenminste.. dat denk ik. Ik ken wel de actifry (heet dat zo?). Dat is een soort gezonde 'frituurpan' waar je ook van alles is kan mieteren en dan heb je na een poosje een gerecht. Hoe werkt die Thermomix dan? Ben benieuwd wat voor lekkers je er mee kan maken Hoe gaat het met speenloze Nora? Wil ze slapen zonder speen? Allemaal een leuk weekend gehad? Wij eigenlijk wel. Zaterdag heb ik eerst gesport en 's middags ben ik op pad gegaan alvast voor sinterklaas. Heb voor beide kinderen 3 schoenkadootjes kunnen vinden, joepie Kunnen ze in elk geval hun schoen zetten komende zaterdag, dan komt sinterklaas hier 'binnen'. Vanavond ws even naar ikea met mn mams voor nog wat kadootjes. Houten treinset en auto speelkleed. Zaterdagavond heb ik met Lune sint maarten gelopen. Bij ons oude buurtje, hier is het niet zo leuk lopen namelijk. Huizen staan redelijk ver uit elkaar en je moet steeds een brug over. Oude buurtje loopt leuker, maar het was DRUK Mijn oudachterbuurvrouw vertelde later dat er bij hun ruim 100 kinderen aan de deur waren geweest.. wtf! Dat komt ws omdat 11 november op zondag viel en ze hier hebben besloten dat waar wij wonen op zaterdag gelopen wordt en het andere deel van de gemeente op maandag. Oftewel: veel kinderen gaan 2x lopen. Nouja, wij in elk geval niet. Ik baal nu al van al dat snoep in huis. Heb gister de hele dag mini marsjes enzo gevreten, bah! Kan deze week wel 5x gaan sporten om alles er weer af te werken.. Gisterochtend hebben we gezwommen in het zwembad hier in de buurt, de kinderen vonden het geweldig. Gistermiddag in de tuin bezig geweest en mijn ouders zijn nog even langs geweest, gezellig. Verder heb ik eigenlijk niet zoveel te melden.. Timme zit met een cracker voor de tv. Ik ga zo even opruimen hier. Genoeg te doen. Stofzuigen, badkamer poetsen, enorme stapel was opvouwen.. blegh!
heyyyy alledrie....... ergens best jammer dat er niet veel meer gekletst wordt hier... zou het dan toch ergens gaan instorten op onze diehards na natuurlijk... nou bij deze dan toch een kleine update vanuit hier... DWAAS: gaat eigenlijk heel goed!!! na 4 heftige jaren heb ik eindelijke het idee dat alles een beetje begint te kabbellen. De (harde) pijn van het verlies van mijn papa is gaan liggen. Het gemis blijft maar de felle streken gaan ervan af. De scheiding heeft allemaal zijn weggevonden en iedereen is weer gelukkig ook mijn ex partner heeft inmiddels een een superleuke lieve vriendin!!! waar ik het overigens heel goed mee kan vinden dus dat is supercool Eindelijk qua werk ook wat rust... sport 2 a 3 keer ook weer lekker nee niets te klagen... doen we dan ook maar niet.... oh ja ben wel heeeeeel moe en vaak maar daar hoor ik heel veel mensen over... ELISE wat een moppie en nogsteeds mijn brutaaltje hoor... ze ontwikkeld goed, eet nogsteeds niet veel maar ziet er meer dan gezond uit hoor.. gaat prima op school de juf is heel erg tevreden. gaat ook graag naar school. Elise slaapt goed, duimt nogsteeds. .. ook niet echt iets bijzonders NICK: pffft is aan het pubberen en dat vind ik zo nu en dan heeel zwaar maar gelukkig zie ik ook nog vaak zak mijn eigen kleine man weer.. hij doet het goed op de HAVO/VWO tot nu toe nog geen onvoldoendes en ook hij vind het leuk op school. Voetballen kan hij nogsteeds als de beste en ik geniet dan ook elke zaterdag van mijn talent. Daan: mijn heerlijke man.. want ja ik ben inmiddels getrouwd en weet niet zeker of ik dat hier vermeld hebt. Daan en ik zijn nogsteeds onafscheidelijk en nog zoooo verliefd... ik had wel verwacht dat dat inmiddels minder zou zijn maar nee.. elke dag genieten we nog zoo intenst van elkaar.. Daan is dan ook echt de allerliefste, zorgzaamste man die ik ken!!! Nou dit was weer mijn verhaal... Dan weten jullie ook meteen dat ik zo nu en dan echt wel bij lees hoor.... !!! wat jullie alle 3 te vertellen hebben
Ha die Dwaas! Leuk dat je even komt buurten En fijn om te lezen dat alles zo goed met je gaat. En met je kids en Daan. Volgens mij wist ik al wel dat je getrouwd was, maar of dat komt van het forum of facebook weet ik eigenlijk niet. Maakt ook niet uit Wat ook super dat je het zo goed kan vinden met de vriendin van je ex. Ook voor de kinderen heel fijn dat jullie blijkbaar allemaal goed met elkaar overweg kunnen.
Mogguh trouwens! Pff, het begint toch wel een beetje dood te bloeden hier hoor. Merk dat ik zelf ook steeds minder de behoefte krijg nu er zo weinig gekletst wordt. Het is logisch, maar wel jammer. Ook niet zoveel te melden verder. Jeroen brengt nu Lune naar school en gaat daarna boodschappen halen. Dan ga ik met ons hermafrodiet konijntje naar de dierenarts om nogmaals te laten bekijken welk geslacht het nou is (humor). Dan sporten, Jeroen wil nog hardlopen dus even plannen wat handig is, vanmiddag komt een vriendinnetje van Lune te spelen, ik moet nog naar het winkelcentrum en vanavond moet Jeroen naar school. Genoeg te doen dus. Ik ga me klaarmaken en het konijnenbeest uit zn hok plukken.
Dwaas, leuk om je te lezen! Fijn dat het zo goed gaat. Idd al het een en ander op FB gelezen Leuk je familie-verslag, helemaal top dat jij het nog goed met je ex kan vinden en zelfs met de nieuwe vriendin.
Maja, idd is het hier dood Ook niet echt raar na bijna 6 jaar? 6 jaar van mijn leven op zwangerschapspagina, omg wat erg Ben benieuwd hoelang we nog doorgaan. Klinkt idd grappig jullie hermafrodietje, is er al een officiele uitslag is het een hij of een zij? Hier wordt vandaag in heel Spanje en in alle sectors gestaakt. Is al de 2 x keer dit jaar. Kids dus niet naar school, kan niet gaan sporten, winkels dicht etc. En ik.... ik mag wel gewoon gaan werken vanmiddag, je mocht kiezen staken of 1 dag niet verzekeren en geen loon wat neer komt op circa 80 euro minder aan het eind van de maand
Hee meiden, hier ook alles goed maar met drie en werk en school en zwemmen e.d zo druk. En idd doordat de vaste kern allemaal niet meer komt op de drie echte die hards na is de lol er een beetje af. sorry Mis het tocg stiekem af en toe, hebben zoveel samen gedeeld, ook dingen die je met niemand anders echt bespreekt, was wel erg fijn. En de meetings..... zal idd zijn beste tijd gehad hebben, helaas. Wil wel iedereen nog ff de groetjes doen en denk echt zo vaak aan zwspag. kom vast nog weleens buurten als er wat geschreven is. xxxx
Goed om nieuw leven in te blazen de eerst volgende 5 personen die iets posten na mijn berichtje krijgen van mij een gratis verblijf in Barcelona cadeau voor de volgende meeting