Gaan we samen een nacht bij SM slapen maja. Met vliegtuig heen. Daar 2 dagen ons laten verwennen met lekker eten en dan weer terug. Klinkt wel heel aantrekkelijk...
Oooh, heeeeeerlijk! En idd lekker even zonder kinderen.. Mag SM ons verwennen. Moet niet haar schoonfamilie ook ineens op de stoep staan
Wat een verschil in prijzen zeg. Ik stop er maar mee. Ga thee maken en gtst kijken. Vroeg naar bed, morgen weer vroeg werken. Debie, leuk je even te zien. Misschien moeten we gewoon wat dames een mail sturen of ze nog eens komen kletsen. Suus, meiske, ichtus, mom....
Ooh jullie mogen komen hoor, en als jullie zonder kids komen stuur ik man en meiden gewoon een weekend naar de schoonfamilie
En met kids mag ook trouwens ik doe niet moeilijk. En ik heb wel vaker ineens 10 personen op de stoep staan die komen slapen en gevoederd moeten worden.
Neeej, ik neem de kinderen dan egnie mee! We gaan dan lekker shoppen en terrasjes doen enzo, heerlijk zonder 't grut Maar we kunnen slapen bij SM, hoe duur kan een vliegticket dan zijn Bones? Ik ga morgen ook es zoeken hihi. Zit nu op mn telefoon.
Ik denk dat je met 150 pp al een heel eind komt. Als sm dan zorgt voor een slaapplek en vervoer vanaf de luchthaven. En nu eerst slapen. Morgen half 6 de wekker. Blegh
Ja terrasjes en shoppen zonder grut is idde goed idee. Voor het voorjaar leuk idee? Transport van de luchthaven is geen probleem, ik woon zeg maar in Schiphol maar dan van Barcelona Dus dames woon niet direct in Barcelona maar op 15 minuten busafstand.
Zeg dat wel! Ik ga er echt serieus over nadenken. Lijkt me echt super leuk! Vertrekken we wel vanaf groning hoor maja. Ik ben klaar met werken. Straks tessa weer ophalen en vanmiddag naar de tandarts voor controle.
Zouden er vluchten gaan van Eelde naar Barcelona? Dat zou cool zijn. Ik ga er ook serieus over nadenken Stel je voor! Ga ik vanaf nu geen Air Crash Investigation meer kijken op tv
Hoe is het hier verder? Bones naar de tandarts, jakkie. Ga je met Tessa? Hoe gaat het eigenlijk met dat vriendinnetje van Tessa en die rare ouders? Nog 'last' van? Hier alles prima. Net als gister Lune is nu thuis voor de lunch, hebben net kaaspannenkoeken op.. jammie. Kids zijn nu samen aan het spelen. Uiteraard een rollenspel waarbij Lune de mama is en Timme het kindje. Dit spelen ze al weken. Timme noemt Lune dus ook steeds 'mama'. Geeft nog wel eens rare situaties in het openbaar Ik ga vanavond naar een vriendinnetje. Haar kerel is net weg naar Afghanistan voor een half jaar en ze hebben een baby van 8 weken oud. We gaan dus even lekker film kijken, magic mike Eigenlijk wilde ik sporten vanavond, maar is niet anders. Ben gister ook al geweest. Wel jammer, want ik kan vrijdag ook al niet. Nouja, zaterdagochtend dan maar. Heel stom, maar ik vind het echt lekker om te sporten, baal gewoon als het maar 2x in de week lukt. Wil het liefst 3 a 4 keer.
Idd best een leuk idd meeten in Barcelona, ooh wel heel spannend hoor. Vluchten vanaf Groningen naar Barcelona zijn er nu niet. Misschien weer in het voorjaar. Maja, Wahaha herkenbaar die rollenspellen, grappig! Hier is al weken Nora de mama en Sara het babietje, is idd grappig als we in het speelparkje zijn. Ja sporten werkt echt verslavend he. Deze week ben ik nog niet geweest omdat ik steeds afspraken had s´ochtends. Morgen kan ik dan eindelijk gaan.
Dus vandaag weer sporten SM? Hoe vaak ga jij? Drie keer per week toch ook? Als het lukt tenminste.. Ook fitness toch? Of iets anders? Ik ga meestal eerst op de crosstrainer, dan aan de apparaten (krachttraining, buikspieroefeningen etc.) en daarna nog op de loopband. De cardio apparaten hebben een ingebouwde tv, heel vaak zit ik dan middenin een programma tijdens het trainen en wil niet meer stoppen Laatst was er een heeeeel spannend programma op en ik moest en zou het afkijken. Nou, ik werd helemaal beroerd op de loopband maar als ik ging stoppen ging de tv uit. Dus maar gewoon gaan wandelen en heb er bijna een uur opgestaan. Daarna helemaal kapot
Ooh wat heerlijk loopbanden met ingebouwde tv! Wahahaha heb je helemaal niet door dat je er al een tijdje op staat. Ik kan de ene week dat ik vroeg werk 2 x gaan en de week dat ik laat werk ga ik 3 a 4 keer per week. Ik doe eigenlijk hetzelfde als jij; cardio en krachttraining. Ik wil ook gaan spinnen of een andere groepsles omdat een beetje afwisseling wel leuk is.
Goed bezig! Groepslessen zijn idd leuk voor de afwisseling. Hier kan je op het moment zelf beslissen waar je zin aan hebt, als er spinning of zumba ofzo wordt gegeven kan je zo meedoen. Ik doe nog wel eens pilates, de rest vind ik niet super. Heb een hekel aan fietsen dus spinning lijkt me niks Mijn moeder doet dat wel, al jaren en vindt het geweldig. Verbrand je wel als een dolle calorieen Ik ben wel benieuwd of ik dat blubbuikje ooit weg krijg..
Mwah blub buikje bij jou valt volgens mij heel erg mee Ik ben een grote blub Hier op de sportschool kan ik ook gewoon mee doen met groepslessen wanneer ik wil. En er zit ook een zwembad,sauna en bubbelbad bij, maar ik durf nog niet in zwempak te verschijnen, komen echt allemaal bekenden uit de buurt en van school