Februari mama's 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door Meiske74, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ooh dat klinkt heel luxe SM, heerlijk! En ik voel me ook heel ongemakkelijk in badpak hoor.. Durf ook niet zo goed naar het zwembad hier. En ik heb een aardige blub hoor! Ik ben eigenlijk gewoon nog steeds 5 kilo te zwaar. Baal er flink van maar blijkbaar niet genoeg om ernstig op dieet te gaan.

Pff, er is een vriendinnetje van Lune te spelen en het gaat niet echt lekker.. Veel ruzie en gedoe. Ze zou om 17u opgehaald worden maar dat werd hem niet dus nu wordt ze hopelijk zo opgehaald. Waardeloos, ik wou eerder eten met de kids want ik moet zo weg.
    Oh wacht, een auto joepie!

2. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Ooh vriendinnetje al weg? Pfff is ook irritant zeg als ze zeggen dat ze om 17 uur wordt opgehaald en dan later komen. Is toch
    vaak spitsuur rond etenstijd.

Ik ben onverwacht kindloos. Ik moet vandaag nog tot 22 uur werken en manlief was om 15 uur klaar en had zin om naar zijn schoonouders te rijden :) Ben lekker een nachtje alleen! Joepie morgen uitslapen!

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    joehoeeeee ik ben nummer drie :)))))

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    eerst mijn 5 dagen wintersport zonder kids overleven en anders lijkt het me idd best grappig, een nachtje ofzo.

hier sport ik twee keer per week, wil voor eind dec er nog drie kilo af dus lekker bezig.

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    en die zou nooit meer mogen komen maja, vind echt dat je op de afgesproken tijd moet komen.

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Vind dat ook veel te laat om een kind op te halen. Ik heb eigenlijk als regel niet langer dan ong 2 uurtjes. Merk vaak genoeg dat dat gewoon genoeg is. Uit school gaan de dames eerst even eten en dan vaak spelen tot een uur of half 4. Eigenlijk doen alle ouders dat wel gelukkig. Laatst was hier een vriendinetje nog geen 10 min. Haha, die miste mama zo. Dikke tranen. Die is ook een half jaar jonger dan tessa en ging nu eigenlijk voor het eerst zonder papa en mama spelen.

Debie, zonder kinderen zo lang weg? Phoe, succes ;) komt vast goednatuurlijk maar is toch wel erg lang. Wanneer ga je weg?
    Ik zag je oproepje op fb. Leuk. Hoop echt dat er weer wat meer komen buurten.
    Joma zie ik ook bijna niet meer op fb.

En barcelona, ik heb er echt zin in. Maar we moeten even kijken hoe het financieel hier gaat. Een ticket kost al snel 150e en we moeten daar natuurlijk ook nog eten en drinken shoppen niet te vergeten. Het lijkt me hherlijk om gewoon een hele dag bij sm te luieren, maar we moeten dan natuurlijk wel even de stad in. Ik heb v8lgens mij ergens gezien dat er di en do een vlucht vanaf eelde gaat. Ik vind eindhoven of adam te ver weg.

Wij hebben vrij weekend. Peter en eva slapen nog. Tessa zit voor de tv.
    Fijn weekend allemaal.

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    botje vertrek je vanaf hier??? Heb nog wel een plekje over. Lijkt me idd wel erg leuk en dan zien we sm eens in het echt.

Hier al kort geschreven, gaat op zich goed, kids gaan lekker. Ilse heeft het super naar haar zin op school en heeft ook best wat vriendinnetjes. Esmee is ook een lekker kind al merk ik dat die nu al meer uitdaging wil dan thuis bij mama zitten en niels is echt de benjamin, maar wel een hele snelle die absoluut niet onder doet voor zijn oudere zussen.
    Esmee gaat per januari naar een nieuwe opvang, vanaf twee met echt al een beetje peuteronderwijs, meet peuterspeelzaal hele dag dan kdv. dit mede omdat het per kind ruim 100 euro netto per maand scheelt en dat is wel erg veel. Niels gaat daar dan ook heen als hij twee is.

In relationele sfeer gaat het goed al blijf ik mijn downs hebben en dan met name ik, toch een stukje zekerheid kwijt die altijd zo vanzelfsprekend was. En mutsje heeft ma weer een kort mailtje gestuurd goed bedoeld maar dan weet je al dat ik er weer mee in mijn kop zit. Hoop dat 2013 een beter jaar wordt......

Hoop iedereen hier eerdaags even te lezen.

xxxxx ga lekker ff alleen het dorp in voor goedheiligman spelen. Beetje jammer dat een ander de eer mag opstrijken voor de cadeutjes, hihi.

boney ga 5 dagen weg met pa en ma en mijn zusje, ben ook heel benieuwd maar lijkt me ook wel erg lekker.

fijn weekend allemaal

8. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Debie, leuk dat je weer effe binnenvalt! Zo zeg heerlijk zonder kinderen op wintersport! Maar dan blijft je man dus bij de kids?!
    Heerlijk!

Boney, ooh van Eelde naar Barcelona dat is wel ideaal voor jullie 2. Debie moet dan maar van Rotterdam airport vliegen ;).
    Eten en drinken is helemaal niet duur in Barcelona. Shoppen kan je zo gek maken als je zelf wilt natuurlijk.

Ik ben gewoon onverwachts een HEEL weekend zonder kinderen.
    Mijn man is met de meiden naar zijn ouders gisteren vertrokken. Vanochtend belde hij dat Nora wel erg slecht geslapen had, en hij geen oog dicht had gedaan.... wahahaha dat heb ik dus 3 jaar lang bijna iedere nacht gehad. Maar zo erg kan het niet zijn geweest want hij belde net dat ze morgen pas komen :)

Ik moet zeggen ik vind 2 nachten wel lang en was er ook niet op voorbereid, maar het is wel heerlijk! Ik heb net spinazie gekocht en kipfiletjes die ga ik zo bakken. En voor daarna toastjes met gerookte zalm yummie!

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    He kom ook weer ff binnen waaien
    Hier gaat het vrij goed, bryan heeft afgelopen week helaas weer in het ziekenhuis gelegen met astma en een virale longontsteking. Verder gaat het met hem niet zo goed op school heb laatst gesprek gehad met de jufs en ze vinn dat hij erg achter blijft ten opzichte van rest waren nog aantal vinden waar ze tegenaan liepen dus hebben we besloten externe laten komen om te observeren.
    Evi is een vrolijke jonge meid al is ze nu heel erg verkouden en aanhankelijk maar ja ze heeft ons ook veel moeten missen afgelopen week.

Leuk om weer even van iedereen te lezen, wou dat ik iets meer tijd had om te komen.
    Iemand leuke sites waar ik soullen kan bestellen om haarknipjes te maken voor evi

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi hoi
    kom ook maar een keer buurten...het vervaagd gewoon onbewust omdat je zoiezo iedereen op fb kan volgen..

ff update ...mezelf ja wat moet ik ervan zeggen..nog steeds niet aan het werk..nog zw en ja vindt daarna maar een baan..maar ja de bedoeling is nog steeds verhuizen...maar verkopen is nu ook niet zo 123 gebeurd maar ja hebben nog geen haast ..mars heeft wel aankomende dinsdag een solliciatie aan de andere kant van nederland en de plannen duitsland verhuizen willen we nog graag! dus we zien wel wanneer ons huis verkocht is...zijn we weg..

ook hardloop ik tegenwoordig en sport ik..
    heerlijk hoor, met mijn 2 honden gaat het ook goed en erg leuk heerlijk wandelen enz Lady is nu 9 maanden en Lara 4 maanden.

Gwen alweer bijna 5 he de kids gaat hard...gaat heel goed op school is een bijdehandte dame...nu druk in de sinterklaasrage !! ze zit op zwemles wat heel goed gaat ze kan al zelf op haar rug zwemmen en zit op streetdance dus ja echt een bezige bij...en kan eindelijk zonder zijwieltjes fietsen hihi dat heeft ff geduurd maar ze heeft nu pas de smaak te pakken...

zie dat er niet veel dames meer zijn ook hier ene kant wel jammer...en ben daar ook schuldig aan ..

voor de rest al iemand nog wat wil weten vraag maar hoor.....

Barcelona oeh leuk tripje zoeizo zou ik SM wel een keer willen ontmoeten en haar gezinnetje lijkt me erg leuk,zou er ook wel ff tussenuit willen...altijd lekker dus hou me aanbevolen!! weet niet of er al 5 mensen zijn?

nou ik ga mijn bedje opzoeken...kan wel wat slaap gebruiken laatste tijd is mijn weerstand weer knudde...nou ja knudde die heb ik gewoon niet al 4 weken verkouden en koortslip die eindelijk bijna over is en blijf maar moe...maar ja zijn ergere dingen he...

trusten voor nu kom morgen wel weer ff kijken hier...

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    sm lekker ff nachtje rust, moet eerlijk bekennen ik alleen af en toe een nachtje maar dan ben ik wel met Paul. We gaan idd apart op wintersport, was als gezin niet te regelen. En hij blijft bij de kids.

Vivi al op fb gelezen idd, vervelend dat hij toch zo'n last heeft van zijn astma. Ben benieuwd wat er uit het onderzoek op school komt. het is denk ik wel fijn dat ze al zo snel zeggen dat ze vinden dat hij wat achterloopt, heel vaak is dat pas laat en dat is jammer want dan is er heel wat kans verkeken op extra hulp.

joma wat vervelend nog steeds geen baan maar hoe is het nou met je vorige baas afgelopen? En geweldig he dat zwemmen, Ilse vind het ook zo leuk en vind het ook zo knap dat ze idd al zo snel redelijk kunnen zwemmen.

Hier ook een 10 minuten gesprek gehad, ze waren tevreden, vonden dat Ilse tov vorig jaar beter luisterde en wat langer ergens mee bezig kon zijn dus daar ben ik wel blij mee, vind het ook zo knap dat er hier van die snelle zijn, echt super die sommen van nora en fenna die zo rap gaat. Vind het gewoonweg leuk om iedereen een beetje te volgen.

Ik zou dan trouwens vanaf schiphol gaan, mogelijk op de punten van paul, lijkt me wel super als er meer willen en kan ik met joma samen reizen :))))

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hij heeft zijn eigen failliet laten verklaren..en naderhand is het overgenomen met nieuwe naam en eigenaar...dus heb mezelf bij de failisement eruit laten zetten en dus ziek uit dienst gegaan...is maar goed ook andere collega heeft daar nog ff bij die nieuwe gewerkt...maar kreeg dus niks meer geen vakantiegeld niks ...en ikke wel via failissementsuitkering;)
    oh gaan we samen naar barcelona reizen gezellig!!

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    He wat leuk, meer meiden die weer even komen buurten:)
    Wel weer even wennen hoor, haha. Alles terug lezen! Toen we nog zwanger waren met zijn allen moest je soms echt de pagina's doorworstelen om bij te blijven. Hoe vaak er wel niet 'ik heb niet allen gelezen..' werd getypt..:D

Joma, wat een gedoe met je werk joh. Fijn dat je er op deze manier uit kon gaan en toch in de zw zit nu. Maar idd, ander werk vinden is vreselijk. Er is zoooo weinig.
    Fijn dat het met Gwen goed gaat! En leuk hoor, 2 honden. Ga je veel met ze uit? Zijn wel beestjes die veel beweging nodig hebben of niet? Wat dat betreft wel fijn dat je nu thuis bent.

Vivi, best wat gedoetjes met je kleine man dus. Wat rot! Hoop dat hij over zijn astma heen groeit. En ook vervelend dat hij achter schijnt te lopen op school. Wie weet is hij met een paar kleine aanpassingen goed te helpen. Fijn dat hij geobserveerd wordt, hopelijk kunnen jullie daarna iets passends vinden voor hem qua hulp/begeleiding of tips voor jullie zelf.

Debie, stoer zo zonder gezin op wintersport! En ook lekker zeg. Ik kan me mijn weekje Canada zonder man en kids nog goed herinneren, heb er van genoten:) (en ze ook heel erg gemist;)).

SM zomaar een weekend voor jezelf! Ook heeeerlijk! Heb je er nog even flink van genoten? Oh, ik wist het wel.. Lekker hapje maken voor mezelf, in huispak op de bank met bord op schoot, beetje relaxen, even in bad, beetje lezen... Oei, ik wil ook wel een weekend alleen zijn.

Hier ook best een prima weekend gehad. Zaterdag intocht van sinterklaas, gekkenhuis! Maar Lune vond het prachtig. Timme trouwens ook maar die werd op een gegeven moment moe dus ben ik met hem naar huis gegaan.
    Gisteren relaxed dagje gehad. Niks bijzonders gedaan eigenlijk.

Hihi, Timme loopt naar me toe, geeft me een kus en knuffel en zegt 'mama lief, mama gatje' (schatje) :D

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Mama gatje... :D

Goedemorgen !

Wat leuk dat jullie allemaal even langs komen. Gezellig.

Viv, waarmee loopt hij achter dan? Wel fijn dat ze het nu al signaleren, dan kan er ook een passende oplossing gezocéht worden.

Joma, hooooi, jij was toch wel een van de fanatiekste schrijvers hier. En leuk om even je update te lezen. Gwen is een vlotte dame. Altijd al geweest.

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @botje je kunt bijna gaan vragen waarbij niet, ze twijfelen heel erg of het niet aan zijn geheugen ligt of dat het toch ergens anders zit, ook vinden ze dat hij nog erg het peuter gedrag heeft wat ze niet gewend zijn bij kinderen van die leeftijd. Ik denk zelf dat het deels ook te maken heeft met de grote klassen die ze ij ons hebben, weet dat dit vaak voorkomt maar ik zie gewoon dat bryan het beter doet als hij meer 1 op 1 werkt. Maar ik ga nu eerst de oberservering maar eens afwachten.

Hier wel fijn eeekend gehad ook naar de sint gekeken op tv en gist een is hij hier binnengekomen. Evi is alleen nu ziek ze was vorige week al heel hangerig en niet lekker en gisteren zag ik opeens dat ze een loopoor had het arme kind dus waarschijnlijk al dagen ooronsteking wat voelde ik me schuldig zeg ik maar denken dat van tandjes af kwam omdat er 3tegelijk kwamen en ze heeft ook niet naar haar oren gegrepen.
    Reisje Barcelona klinkt wel heel erg goed hahahaha

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @joma wat rot zeg dat je nog steeds thuis zit maar wel goed dat je op die manier eruit bent gegaan beer iets dan helemaal niets he. Hoop dat je snel een baan vind
    @Debbie stoer hoor alleen op wintersport
    @sm heerlijk enoen van je vrij weekend soms we eens heel lekker he

19. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Dan hier even een update van mij. Heb verder niks teruggelezen.

Met de kinderen gaat het allemaal super goed. Ze doen het goed op school. Vanavond heb ik 10 minuten gesprekjes voor de oudste drie. Voor Sofie krijg ik dat ergens in januari.
    Maar nu het vervelende nieuws: Piet heeft een ander. Ben er kapot van. Ik vermoedde het al een aantal maanden, maar bleef het eigenlijk voor mezelf ontkennen. Maar nu zijn alle puzzelstukjes in elkaar gezet en kan ik er niet meer omheen. Wat een ellende zeg. Hij is een erg moeilijke prater en een normaal gesprek aangaan met hem kost dan ook zoveel energie.
    Vorige week maandag heb ik het tegen zijn ouders gezegd, waar ik een enorme goede band mee heb. Ze zijn er ook kapot van en schamen zich erg dat hun zoon dat mij aandoet. Zijn vader heeft geen goed woord meer voor hem over. Ze hebben samen een zaak en ook dat zie ik verkeerd aflopen. Mijn schoonvader zal er waarschijnlijjk mee stoppen.
    Piet zelf zegt dat hij niet mmeer zo van me houdt al vroeger en dat we uit elkaar zijn gegroeid. Van zijn kant dan misschienn, want ik vind dat niet. Uiteindelijk heeft hij gezegd dat hij het nog een keer wil proberen, maar het kwam er niet erg enthousiast uit. Dan is mijn eis natuurlijk dat hij stopt om die heks nog te zien. Ik heb al gezegd dat als zij een keeer voor mijn auto fietst, dan geef ik gas. Zo haat ik haar. Tuurlijk hebben ze allebei schuld, maar het komt van haar vandaan. Net gescheiiden, zielig, en daar is Piet dus ingetrapt. Het is ook niet de eerste man bij wie ze dit probeerde.
    En hoe nu verder. Diep in mijn hart weet ik dat dit niet meer goed komt. Dat geeft me aan de ene kant rust: opnieuw beginnen samen met mijn kinderen, maar aan de andere kant voel ik me doodongelukkig. Hoe redt ik het in mijn eentje? Ik heb (nog) geen werk. Zal dan in de bijstand komen ofzo. Dat zal heel wat stapjes terug zijn, maar gelukkig heb ik lieve ouders en schoonouders die me gaan helpen.
    Kortom, ik ga een heel onzekere tijd tegemoet.

20. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Leuk om iedereen weer eens te lezen.

Vivi ik had idd al gelezen dat Bryan in het ziekenhuis had gelezen. Hij kwakkelt ieder najaar wel wat met zijn gezondheid, toch? Hopelijk blijft het hier bij. Ben benieuwd wat er bij Bryan uitkomt wat betreft het observeren, het belangrijkste is natuurlijk dat hij de hulp krijgt die hij nodig heeft.

Joma, ik had natuurlijk heel wat meegekregen op FB. Leuke hondjes heb je. Lijkt me ontzettend druk en veel werk, maar zien er wel heel schattig uit. Mooie foto van Gwen echt al een hele dame!

Deel Deze Pagina