En dan Meiske, Echt waar mijn bek valt open,BAH! Meid heel veel sterkte en een dikke knuffel, ik hoop dat je heel veel lieve vriendinnen en familie hebt die je opvangen in deze moeilijke tijd.
denk ff lezen hier.. allereerst schrik ik van het bericht van Meiske!!pffff jeetje zeg wat een lul...zo dat is gezegd en ja wat nu hoop dat je veel steun heb...en ja doe wat je gevoel je ingeeft en jij komt er wel samen of alleen met je kids ga voor het juiste dikke kuss en je kan altijd praten hier he
hoi ja ben veel met de hondjes bezig..heerlijk hoor en ja border collies hebben veel beweging nodig...lady is nu voor het eerst loops ...en als we verhuisd zijn met meer ruimte wil ik als de tijd is voor de honden er nestjes mee gaan doen enz..dus ja maak er een nieuwe hobby van vindt het zo leuk om met ze bezig te zijn en dingen te leren.
Jeetje Meiske Schrik er ook erg van.. Wat een nachtmerrie! Dit is zoiets waarvan je 's nachts wakker wordt met een rotgevoel en denkt 'wat is er nog maar?' en dan ineens beseft dat je hele leven op de kop staat. Bah! Ik vind je vrij nuchter 'klinken', ook wel verdrietig maar je bent al ver in je denken. Hoe lang speelt dit al? Heeft hij het zelf verteld of ben je erachter gekomen? Je bent niet echt overtuigd dat hij voor jou wil vechten. Heeft hij nog contact met haar? Is hij eventueel bereid om in therapie te gaan samen? Hij kan dan wel geen prater zijn maar communicatie is wel de basis van je relatie. Hij moet wel wat laten zien nu, ook al is dat heel moeilijk. Lukt het wel om thuis de boel een beetje draaiende te houden en om normaal met elkaar om te gaan waar de kinderen bij zijn? Weten de kinderen er vanaf? Jeetje, wat een toestand. Maar jou 'kennende' ga je hier keihard de bikkel zijn, ondanks je hele verdrietige momenten. Als je behoefte hebt om te praten, je mag me altijd bellen/sms-en/mailen of wat dan ook. Dan pb je maar. En je kan hier ook altijd je hart luchten he. Hele dikke knuffel voor jou!
Is ook hartstikke leuk! Kost veel energie maar honden trainen is echt leuk. Ik ben serieus aan het onderzoeken of wij over een jaar of 2/3 toch een hond kunnen nemen ondanks allergie. Een labradoodle schijnt 'anti-allergisch' te zijn. Heb toevallig zaterdag een labradoodle geknuffeld en me op mijn handen laten likken en had nergens last van! Dus ik heb goede hoop. Wil een paar keer goed gaan testen of ik echt niet reageer. En Lune natuurlijk ook.
Pff, wat kunnen mannen dan toch onvoorspelbaar zijn he? Gewoon achter je rug om een andere relatie er op na houden. Ongelofelijk! Ik heb nog altijd 100% vertrouwen in Jeroen maar dit soort dingen zet je toch weer even aan het denken. Stomme kerels:x Waarom niet eerlijk durven kijken naar je relatie, dat bespreekbaar maken en er aan werken?
Grrrr Nora heeft net in een boze bui met wasco getekend op mijn creme kleurige vloerkleed. Pffff maar eens googlen of dat nog goed komt.
ja dat vertrouwen, ben erachter dat dat helaas in nog geen 3 seconde helemaal weg kan zijn. En idd waar er twee zijn hebben er twee schuld, ik heb mezelf ook een tijd mede schuldig gevoeld, ik had niets gemerkt enz. Maar ben wel van mening dat je moet vechten, voor jezelf maar zeker voor je kinderen, alleen die zouden dat al waard moeten zijn. Hier ook geen prater maar door rustig te blijven en toch enig begrip, weinig beoordelen kwam er toch heel wat uit. Hoop oprecht dat jullie samen kunnen vechten en eruit komen. Denk dat wij het ergste gehad hebben maar ergens blijft altijd die twijfel en je moet jezelf afvragen of je daarmee zou kunnen leven. Vergeten zul je nooit maar ook jij moet als je wverder wilt wel het naast je neer kunnen leggen en dat is zo ongelooflijk moeilijk. Hopelijk gaat hij voor je vechten en zo niet dan ga je het helemaal redden dat weet ik zeker. hele dikke knuffel rest reageer ik later op de sportschool roept al weet ik nog niet of ik die wil horen .......
sm lekker dan, hoop voor je dat je het een beetje schoon gaat krijgen. hier net het geld van sint boven neegegooid, wow, wordt vast weer een slapeloze nacht door de spanning. Geld zit in de schoenen dus dat wordt straks stickers peuteren ipv plakken
hier zit ook het sint geld weer in haar schoen voor de 2e keer moet zo niet vergeten nog wat in te pakken... Maar even wat anders...heb al sinds een paar dagen buikpijn...en wordt er niet minder op pffff het is geen buikgriep buikpijn dus dat is het niet het voelt heel anders maar wordt er niet vrolijker op vanmorgen om 8 uur al gelijk huisarts gebeld maar zat vandaag al vol dus morgen om 8.30 kan ik pas wel op advies van assistent vandaag urine gebracht en getest op blaasontsteking maar vanmiddag gebeld en was schoon dus dat niet het geval...doet pijn met lopen en bewegen en en als je er op drukt ook behoorlijk het zit in het midden en dan naar rechts toe..heb ook meer lucht zegmaar wat eruit moet..nou ja ben blij dat ik morgenochtend terrecht kan ...vindt het toch maar enge buikpijn zegmaar...iemand wel eens meegemaakt? zo lekker net ff een lange warme douche gepakt denkt wordt het iets minder maar nee hoor, nu ff bak warme thee en fff gtst kijken
Joma,geen idee wat het kan zijn. Ook weleens gehad, maar toen niet naar de huisarts geweest en weer weggetrokken. Succes morgen.
Ik krijg heel veel steun van de mensen om me heen, mijn familie en niet in de laatste plaats zijn familie. Vanmiddag heeft hij een gesprek met zijn ouders gehad en dat heeft hem wel enigszins tot bezinning gebracht. Wil er nu echt voor gaan met mij. Maar dan moet hij alle contact met haar verbreken. Hij zou haar dat vandaag laten weten, maar of dat al is gebeurd weet ik niet. Er zal een hoop gepraat moeten worden, hij zal mijn vertrouwen weer moeten winnen. De oudste kids weten er wel wat vanaf, heb verteld dat het even niet zo lekker gaat tussen ons, meer niet hoor. Sjonge, ik heb wat afgejankt de laatste dagen. Ben er zelf achter gekomen, whatsapp deed hem de das om. Ik kan het nog steeds niet bevatten, en dan ZIJ, lelijk dat ze is. Oke, wel slank Zelf ben ik me onafhankelijker aan het maken door het zoeken van een baantje. Kan waarschijnlijk s ochtends onder schooltijd bij mijn zus in een fysiocentrum aan de slag als baliemedewerkster. Super dus. Als ik dan op een moment toch er een punt achter wil zetten, dan heb ik iig iets om op terug te vallen. Voel me daar sterker door. Sorry voor het onsmenhangende verhaal, maar zo zijn mijn gedachten ook haha. Ik zal proberen morgen wat van jullie terug te lezen hoor.
meiske lekker janken en idd hij zal je vertrouwen weer moeten winnen en dat zal heel wat tijd kosten maar vast niet onmogelijk als jij nog van hem houdt. Hier zei Ilse op een gegeven moment ben je weer verdrietig vond dat zo erg maar kon er niets aan doen, sterkte
nee meid je moet doen waar je je goed bij voelt en je kan alles kwijt hier hoor...lijkt me wel vreselijk om achter zoiets te komen...en ja hoop dat het samen nog gaat lukken..jullie hebben zo,n mooi gezinnetje...buiten dat wat niet gaat gaat niet hoor ..ik hoop dat jullie eruit kunnen komen al zal dat even duren is niet niks natuurlijk...knufff
ik heb ff zitten google thanx .., het lijkt er wel op zelfde symptonen...hoeft niet gelijk een acute te zijn...Getsie moet ik hier nu weer mee
Dank julie wel voor alle knuffels, doet me goed! Ik weet niet wat me overkomt. Dit is de eerste avond in maanden dat hij gewoon thuis is. Hij heeft zelfs de kids in bad gedaan