Februari mama's 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door Meiske74, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    het 1e goedmakertje;)

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja moet om half 9 ja ..heb behoorlijk last...

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    joma succes bij de huisarts.

idd meiske vast de eerste goede wil

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nou, fijn dat hij ineens 'moeite' doet Meiske. Jullie zijn niet de eerste waarbij zoiets gebeurt en je kan er zeker uitkomen met zijn tweetjes. Maar het is hard werken. En dat is moeilijk voor een man die moeilijk kan praten.
    Nou kan ik wel allerlei tips gaan geven maar denk niet dat je daar op zit te wachten;)
    Fijn dat je zoveel steun krijgt vanuit je omgeving! En ook van je schoonouders! Die kunnen een belangrijke rol spelen en idd ook met hem praten. Fijn!
    Sterkte meid!

Joma, succes! Ik herken het trouwens wel. Bij mij is het meestal de combi van een prikkelbare darm en hormonen. Heb het dus vaak rond mijn eisprong en ook rond mijn menstruatie. Echt een hele gemene pijn.
    Het kan ook je blinde darm zijn, maar als dat acuut is ben je doodziek. Kan wel zijn dat je blinde darm onrustig aan het doen is, dat moet je wel in de gaten houden.
    Ben benieuwd wat de ha zet.

Ooohwww, ik ben moe! Ik heb gisteravond flink gesport en ben rond 22u naar bed gegaan. Ik sliep net, kwam Jeroen ook naar bed. Werd ik weer wakker van en kon niet meer slapen.
    Timme werd om 5.15u wakker en is bij ons in bed gegaan. Meneertje heeft alleen maar liggen klieren en viel even voordat mijn wekker ging weer in slaap..;)
    Conclusie: te weinig geslapen.
    En net nu vanmiddag ons nieuwe karpet bezorgd wordt, tussen 11u en 14u.. Rottijd! Ik moet om half 12 Lune weer ophalen en om 13u weer wegbrengen en daarna gaat Timme slapen.
    Ze bellen geloof ik wel van te voren, dan zeg ik wel dat ze het karpet maar onder de veranda moeten leggen.

5. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Wow wat leuk het loopt weer een beetje hier.

Meiske, sterkte met alles.
    En idd wat Debie zegt praten, praten, praten met elkaar.
    In mijn familie en vriendengroep stonden ook afgelopen 2 jaar heel wat relaties op knappen omdat 1 of zelfs beide er een ander op nahielden.
    Van de 4 stellen is er 'slechts' 1 stel ook daadwerkelijk gescheiden.

6. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Maja,ooh kut nacht! En dan ook nog zo'n shit karpet dat moet komen, kan je lekker de hele dag op wachten.

Hier hebben we afgelopen week extra een Ryanair Creditcard besteld. Zo zou je per boeking de boekingskosten kunnen omzeilen en dat is met 4 personen heen terug 48 euro. Nou hij is binnen en doet het niet, geen mogelijkheid om er geld op te zetten. Lees ik op internet heel veel klachten, en dat vanaf 1 december vliegen die boekingskosten sowieso niet meer te omzeilen zijn :( grrr waarom bieden ze die kaart dan nog aan?
    Boycot aan Ryanair dan betaal ik maar 100 euro meer en vlieg met een fatsoenlijke airline.

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

ik schrik enorm van het bericht van meisje. Een paar maanden geleden vertelde je dat hij via wordfeut aan het chatten was met iemand. Is dat dezelfde?
    Ik heb met verbijstering zitten lezen. Wat een nachtmerrie is dat.
    Hier in dorp is ook een scheidings/vreemdgaan. Golf. Gisteren sprak ik er nog met een collega over dat me dat zo erg lijkt als je man vreemd gaat. Als je uit elkaar groeit is het een heel ander verhaal, maar dit is gewoon een vreselijke klap midden in je gezicht.
    Ik hoop dat jullie kunnen en willen vechten voor jullie relatie. En dat vooral hij dat wil. Ik kan nog een heel verhaal typen, maar met woorden ben ik niet zo ggoed. Wil je alleen een dikke knuffel. Geven en echt heel veel kracht, wijsheid, guduld en sterkte wensen.
    Ik typ. Op de tablet. Moet snel, ik hoor eva wakker worden. Sorry...

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

Heerlijk geslapen, dat scheelt enorm zeg!
    Ja Boney, dat is dezelfde persoon waarmee hij aan het chatten was.

Balen van je slaaptekort vannacht Maja. Is Timme altijd zo vroeg wakker?
    Hebben jullie een karpet voor in de kamer besteld? Hopelijk komen ze op een beetje schappelijke tijd. Echt waardeloos als je op die dingen moet gaan zitten wachten.

Hier in het dorp is er ook een scheidingsgolf hoor. Vriendin van mij heeft haar man buiten de deur gezet. Hij is er helemaal kapot van. Je hoort het overal rond je heen.

Lekker dan Sm, heb je die kaart voor jan lul gekocht! Of moest je er niet voor betalen. Maar dan nog, slechte service hoor!

Vanmiddag ga ik helpen in Stijn zijn klas met ehbo lessen. Geweldig om te doen met die kinderen. Hoe ze dan aan het tobben zijn om een vingerverbandje aan te leggen, hilarisch:D

Joma, hoe was het bij de ha?

9. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Goedemorgen allemaal.

Ik zag een oproepje op fb om weer eens te komen kletsen hier.
    Dus bij deze hier ben ik weer,ik las wel eens mee maar reageerde eigenlijk niet.
    Wel leuk om nu te zien dat er weer velen zijn.

Allereerst wilde ik even op meiske reageren,me mond viel echt open hoor. Jeetje wat verschrikkelijk gewoon. Sterkte en een dikke knuf. Ik las dat hij vind dat jullie uit elkaar zijn gegroeit.
    Moet eerlijk zeggen sinds wij 3 kids hebben we het ook veel drukker hebben en minder aandacht hebben voor elkaar. Tenminste dat vind ik hoor merk dat echt het is gewoon niet meer zoals vroeger. En om dan meteen maar naar een ander te gaan pfff. Ik las je reactie als ik haar zie geef ik gas,zou ik ook doen hoor van kwaadheid.

Verder gaat alles zijn gangetje,heb keano eindelijk zover dat hij nu alleen de klas binnen gaat en ik dus bij het raam buiten mag zwaaien naar hem. Dat heeft echt lang geduurd gewoon.
    Verder hebben we de definitieve uitslag van Jimmy. Jimmy heeft dus geen ppd nos zoals ze 2 jaar geleden dachten maar passieve autisme. Erg moeilijk en heel zwaar maar we komen er wel.

Ik werk nog steeds bij cp maar niet meer als schoonmaakster maar heb vanaf 20 aug j.l een nieuwe functie en werk ik in de logistieke dienst. Erg leuk en ook hele leuke collega's.

Joma ik ben erg benieuwd wat er aan de hand is. Succes!

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi , vanmorgen naar de huisarts geweest hij heeft lopen duwen erop en deed behoorlijk zeer AUw hij denkt een drukke geirriteerde dikke darm..dus 5 dagen pilletjes gehad moet het minder worden...tot nu toe nog niet hoor...maar hou het zelf in de gaten tenslotte kan je van buiten af wel denken maar niks zien! en het voelt gewoon niet lekker..wel gelijk ff bloed geprikt ben de laatste tijd zo moe en geen weerstand weer ook al ruim 5 weken strondverkouden ...donderdag bellen voor de uitslag!

@Lianda fijn dat je de uitslag heb gekregen ...maar dat dat allemaal zo lang mag duren ...wel ff schrikken he na 2 jaar dokteren ...maar ja als je weet wat het is kan je er meer mee zowel hij als jullie ...en wat zijn de verdere stappen ontwikkelingen daarvan?

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

Wat is het koud buiten zeg! Ben net even naar de markt geweest en zit nu verkleumd op de bank.

Hoe is het vandaag met Joma? Helpen de pilletjes al een beetje?

Lianda, fijn te weten wat er nu echt met Jimmy aan de hand is.

Eva is thuis, ze had buikpijn. Nu had ze dat gisteravond ook al, dus leek het me beter om haar niet naar school te laten gaan. Voor hetzelfde geld krijgt ze daar diarree ofzo, en dat is niet fijn. Maar nu valt ze al af en toe uit haar rol:p Niks aan de hand dus whahaha.
    Vanmiddag moet ik echt met Stijn om nieuwe broeken. Ze zijn allemaal weer kapot. Het kind kost me op het moment kap en keuvel. Eerst nieuwe voetbalschoenen (130 euro), weekje later nieuwe gewone schoenen (125 euro) en nu weer broeken;)

Zal nog eens even hier in huis wat gaan doen. Een beetje stofzuigen doet waarschijnlijk al wonderen:D

12. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Lianda, wat leuk dat jij ook weer eens een update komt geven! Wat goed dat je gepromoveerd bent bij Centerparcs.

Joma, hoop dat de pilletjes snel gaan werken.

Meiske, soo wat een bedragen. Ik vind het veels te veel geld, weet niet wat de prijzen zijn in NL maar voor 1 paar (kinder) voetbalschoenen 130 euro??? :$

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    OMG, dan hoop ik echt dat Timme niet gaat voetballen:D

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Pff, we hebben echt best veel kadootjes gekocht voor sinterklaas.. Die kinderen worden echt strontverwend, was helemaal niet mijn bedoeling maar ik vind het zo leuk:)

Ze krijgen nu:
    Treinbaan
    Autospeelkleed
    (samen)

Lune:
    Fiets (tweedehands)
    Pop
    Pyama
    Zitje voor op de fiets (voor de pop)
    Kinderstoel voor de pop
    Oorbelletjes
    Strijkkralen
    Stokpaardje

Timme:
    Loopfiets (tweedehands)
    Boekje
    Pyama
    Houten timmerding
    Houten vrachtwagen met magneetjes en blokjes
    Boormachine
    Helm
    Stokpaardje

Ik schaam me dood:)

15. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Wahaha er zijn verschillende sinterklaas topics en het kan nog veel meer zijn Maja ;)

16. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Afgelopen jaren sinterklaas in NL vond ik het helemaal niet leuk zoveel cadeautjes. Dit jaar zijn we er niet rond die datum :)
    Kids vonden zoveel cadeaus achterelkaar krijgen geweldig maar ik vond ze wel erg hebberig en ondankbaar overkomen (Op dat moment zelf bedoel ik dan, ze pakken iets uit, smijten het neer en op naar het volgende cadeau)

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik vind het idd ook zo ondankbaar, dat gegraai in die kado's en er niet naar omkijken maar de volgende alweer uitpakken.
    De kinderen moeten ook eerst altijd bekijken wat de ander heeft en vorig jaar heeft Lune tussendoor nog met iets gespeeld weet ik nog, dan hebben we gewoon even pauze. Hoop dat dat dit jaar weer gebeurt..;)

18. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Ha dames, ook ik kom op verzoek buurten en ook ik schrik van je bericht meiske.

Tjonge, wat zal je boos zijn! En terecht. Ik vind altijd: eerst ' uitmaken ' dan pas wat anders beginnen. Of beter nog: werken aan je relatie. Fijn zeg dat zijn familie je steunt en dat hij stappen onderneemt het anders te doen. Meestal is vreemdgaan een symptoom van dat het niet goed gaat en niet zo zeer dat het beter zou gaan met een ander. Mja,.. dat had je al door ;). Ik zeg het eigenlijk om je te bemoedigen: je kan er samen nog uit komen. Wat ik van gescheiden mensen heb begrepen is dat ze in een volgende relatie op een gegeven moment weer tegen dezelfde onderwerpen aanlopen. Dus ik vraag me altijd hardop af: hoeveel zin heeft het?
    Als je het enigzins zie zitten wil ik je echt vanuit de grond van mijn hart relatietherapie aanbieden, (bijvoorkeur bij een psycholoog). Want echt, dat kan jullie zoveel helpen. Maar wat een mega proces en wat een verdriet. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte en ook van mij een hele dikke knuffel. Toch knap dat je het ook nog positief weet te draaien en een baantje hebt gezocht. Is ook goede afleiding nu en goed voor je eigen waarde. Goed gedaan!

Oh enne.. de buikpijn van je dochter.. kan goed komen doordat ze weet dat er wat speelt. Houdt het even in de gaten. Het werkt raar, maar kinderen voelen zich vaak mede-verantwoordelijk ook al kunnen ze er niks aan doen.

Das ook sneu.. ben ik spontaan vergeten wat ik verder heb gelezen :).

Hier gaat het wel goed, denk ik. Ik was oververmoeid geraakt. Ik had nergens energie meer voor. Ik ging moe op zomervakantie en kwam nog moeier terug, knap he! Ipv uitrusten had ik een paar nachten niet geslapen (wegens ziek kind en onweer e.d.) elke keer ook voordat we gingen reizen. En de rest erg slecht geslapen. Toen kreeg ik naast allerlei lichamelijke klachten ook hele harde piepen in mijn oren, zo hard dat ik er ' s nachts wakker van werd. Dat was mijn letterlijke alarmbel: stoppen!! Ik heb wel gewerkt, daar iets van vrij geweest en verder even alles stop gezet. Nu ben ik inmiddels weer bij en opgeknapt. Heerlijk! Wat een opluchting.

Relatiewijs gesproken gaat het hier goed. Relatietherapie heeft duidelijk vruchten afgeworden. We zijn weer blij met elkaar :)

Met Elena ging het met school niet zo lekker. Ze heeft last van angsten. Eerst werden we door school niet zo goed begrepen/ ontvangen. Toen kregen we een 10 min gesprek, daar had ik al 20 van gemaakt (vooraf) en voor de zekerheid een schrijven opgesteld met wat wij merken waar ze last van heeft, wat haar helpt, wat wij doen en wat we van school verwachten. Zo, die kwam aan! Ik had ineens 2 super meegaande juffen voor me zitten. Goede afspraken kunnen maken, ben ik blij mee.

Suzanne gaat als een trein, ongelofelijk. Meiske wordt 1 dec 3 jaar! Gaat hard hoor! Hier blijf ik hoop koesteren op, over een tijdje, een 3e. Maarre.. dat wordt niet gedeeld aan de andere kant. Dus of het ooit gebeurt????

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Ik heb zeker de intentie op jullie te reageren, maar ik heb rugpijn en ga nu eerst in bad, gevolgt door iets voor afscheid van collega te maken. Dus jullie houden mijn reactie echt nog te goed.

uh.. klopt het dat ik ichtus mis? Ik mis haar nml op fb, zie haar hier niet, weet iemand iets?

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha Maja, schaam je maar niet hoor. Hier is het ook altijd over the top:) ik heb die dvd van sinterklaas besteld, waarin de kids persoonlijk worden toegesproken. Nu we er toch een gezellig avondje van gaan maken kon dat er ook nog wel bij. Heb er al helemaal zin in. Ik moet alleen nog de nodige inkopen gaan doen.

Relatietherapie wil hij echt niet Mom, dat had ik hem ook al voorgesteld. Vooralsnog praten we samen veel. En dat is voor hem ook al heel wat!
    Fijn dat Elena begripvolle juffen heeft. Hopelijk krijgt ze het snel naar haar zin op school. En Suzanne alweer bijna 3! wat gaat dat hard zeg!

Dat gegraai met pakjesavond valt hier altijd wel mee gelukkig.
    En ja, die schoenen waren duur, maar kreeg nog 25 euro korting hoor;) Een goede voetballer hoort op goede schoenen te spelen. En goed is ie. Zaterdag mogen ze tegen Excelsior :)

Deel Deze Pagina