Februari mama's 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door Meiske74, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Hoi!!

Ik zag wat mooie opgeknapte meubeltjes van joma! Leuk!

SM een hypermoderne kookmachine, klinkt relaxed.

Maja aan het solliciteren, das positief! Zet m op!

Lianda slecht nieuws, balen meid! Fijn dat de hulp voor je zoon zo goed heeft uitgepakt. Je hebt gelijk. Het is zwaar. Petje af voor hoe jullie het doen!

Verder veel nachtbrakers nog hier, balen. Hier ook nog met regelmaat moet ik zeggen.

Ach meiske toch, dat zou inderdaad gevoelsmatig nu de makkelijkste weg zijn. Maar ik denk dat deze verliefdheid als het ware een keuze is vanuit de nare situatie waar je in zit: een vlucht. Het zou raar zijn toch als je nu een te gekke avond had gehad met Piet. De eerste keren met werken aan de relatie in de zin van samen act ondernemen vielen mij ook tegen, zelfs de week Barcelona. Nu 2 jaar verder is dat heel anders, gelukkig. Echt niet doen hoor Meiske, het is bevrediging op de korte termijn, maar lange termijn is scheiden echt zwaar <censuur>. En wat veel mensen niet in de gaten hebben is dat je nog heeeeeeeeeel veel met elkaar moet communiceren en afspraken maken e.d. als je gescheiden bent ivm de kinderen.
    Wat betreft relatietherapie kan je nog in de strijd gooien: als dit niet het moment is om samen hulp te zoeken wat dan wel? Hoe ver wil jij gaan voordat we hulp inschakelen? Wanneer is je grens daarin bereikt?
    Mgoed, ik snap wel wat je bedoelt. Hier eerst ook extreme weerstand. Ik kon hem wel overhalen om online wat te doen, wat ons zeker verder heeft geholpen. Het is van de eo. Maar zonder christelijk tintje. Het behandeld onderwerpen die een rol spelen in relaties. Hier hebben wij veel tijd voor vrij gemaakt. We hadden toen een online coach op afstand, wat ook erg prettig werkte. En het mooie: het is GRATIS :D Red je relatie - Leren
    Dit is geen therapie, meer soort cursus, maar door hier tijd en energie in te steken praat je meer met elkaar en leer je elkaar toch beter begrijpen, zonder dat het steed over ' het' gevoelige onderwerp gaat.

Toen we hier mee klaar waren stond hij wel meer open voor therapie. Ging nog niet van harte. Maar uiteindelijk gelukt dus.
    Oh, de link geldt niet alleen voor meiske, maar voor iedereen die zijn relatie een positieve boost wil geven :).

2. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Ik moet eigenlijk nog werken nu, maar heb zo geen zin!! Zou eigenlijk op huisbezoek gaan, maar dat is afgezegd. Administratie is nou niet bepaald aantrekkelijk. Alhoewel ik dan wel geld krijg.. hmm.. ok, misschien zo toch maar doen dan.

3. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Sky fall, dat hoor ik nou van iedereen ja: geen bondfan, maar super film. Wij gaan er denk ik in de kerstvakantie heen. Hier ook nog bonnen liggen (of zouden die al verlopen zijn?)

Ff vraagje: wat betaal je aan je oppas p/u? En hoe oud is je oppas?

4. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Story of my feb-life.. ik praat weer es in mn uppie ;)

5. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Toch het werken maar opgegeven :). Nu the voice aan het terug kijken!

6. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Moeilijke keuzes Maja. Zonder je antwoord te hebben gelezen had ik al voor keuze 2 gegaan. Als het allemaal goed in te plannen is zou ik het zeker proberen! Dit is je kans:)

Bedankt voor het meedenken en je advies Mom. Maar hij wil echt niks!
    Voel me op het moment zo goed door de ander zijn aandacht. We hebben echt diepgaande gesprekken, die ik nooit met Piet heb gehad. Wil deze week nog wel met Piet praten hoe hij er nu instaat. Voor zoiets moet ik eerst moed verzamelen, omdat hij zo'n moeilijke prater is...

Hier zijn de kids ook druk. Was vanmiddag bij Stijn in de klas om te helpen bij ehbo en zelfs die 8ste groepers hadden het op hun heupen!

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Het meiden wast kunnen jullie weer kletsen zeg :)
    Ik zou graag op iedereen reageren maar eerlijk gezegd blijft er niets hangen van wat ik lees
    Wil meiske een dikke knuffel geven lijkt me echt een rot periode
    Joma mooie ast zeg

Vanmorgen aan juf gevraagd wanneer ze bryan komen observeren, maar goed dat ik dat deed want blijkt dat ze moren al komen. Vraag me af of ik iets gehood had als ik niet gevraagd had. Vind het zo ontzettend spannend benieuwd wat er uitkomt.
    Verder ook besloten dat ik per januari iets minder fa werken welliswaar maar 1.8 uur per week maar dat betekent voor mij dat ik op een ge in dat meer vrij heb en dat geeft misschien iets meer rust hoop ik

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen:)

Waarom gaan ze Bryan observeren Vivi?
    Lekker dat je wat minder kunt gaan werken. Wat meer tijd voor de kids en andere leuke dingen!

Volgende week heb ik een gesprekje met mijn zus over het arbeidscontract. Ik ga voorlopig 3 ochtenden werken. Als de jaarcijfers van dit jaar binnen zijn, dan kijken we of dat er nog uitgebreid kan worden. Heb er veel zin in! Me eindelijk weer eens ergens anders nuttig maken!
    Vanmiddag wil ik even naar de hema om cadeautjes te kopen voor de lootjes van Stijn en Eva voor op school. Hoorde ik vanochtend dat tussen 14 en 16 sinterklaas in de hema is;) Dat wordt dus snel eten en dan voor 14 uur weer weg daar. We gaan de komende dagen al van feest naar feest, dus laten we dit maar schieten.

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @meiske het loopt niet lekker op school en de juffen zitten helemaal vast dus nu komt iemand anders kijken wat er aan gedaan kan wordne

10. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oke, dat is niet zo fijn. Hopelijk komt er iets uit, zodat ze Bryan kunnen gaan helpen!

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thanks meiske

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Zijn de kids eens een keer niet vroeg wakker, ligt de mama klaarwakker in haar bed. En ik heb niet eens mijn schoentje gezet;)

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Hier gaat om 7 de wekker hoor hahaha

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nou, lekker dan:D Ik vind dat altijd zo irritant.. Als beide kinderen eens een keer de hele nacht slapen (1x per maand ofzo), dan slaap ik zelf altijd ruk. Belachelijk:(

15. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Hallo!
    Hoe is het? Hier op manlief aan het wachten dan effe samen eten en op weg naar het werk.

Vandaag hadden de meiden op school een of ander doktertje spelen op school gehad. Ze kregen een kaart mee met lengte,gewicht en schoenmaat :)
    Sara is 1.12 en weegt 21 kilo met schoenmaat 30, en ze was trots want ze zei dat ze samen met een ander meisje de grootste was ;)

en Nora is 1 meter weegt 16 kilo met schoenmaat 27

Hoe groot en zwaar zijn jullie kindjes nu?

16. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Grote meiden hoor Sm:)

Sofie is ongeveer 1.05, 15,5 kg en schoenmaat 27/28

Ga zo het eten al opzetten. Eva straks gym en Stijn vanavond voetbal.
    Wij eten peentjes, aardappels, vissticks. Culinair hè:D wel erg lekker:)

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wat leuk dat ze dat op school doen SM!:)

Lune is 1.04m, weegt een kilo of 14 en heeft schoenmaat 25/26.

Ik ga zo lekker naar een kuurding/sauna/bronnenbad met mijn mams en schoonzus:)

18. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heelijk Maja, veel plezier!

19. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Ooh kleine poppetjes hebben jullie!

Meiske heeeeel culinair! Wahahaha maar zeker wel lekker.

Maja,heerlijk zeg veel plezier!

20. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Hee,

o die nachten ken het ook, kids slapen eens en dAN ik niet. Doen echt iets verkeerd geloof ik.

sm hier ilse 110 en denk 16-17 kilo. Schoenmaat 29.

maja lekker van genieten.

hier openhaard aan, kaarsjes aan, kids zo douchen en dan lekker filmpje kijken en verder zo min mogelijk, heerlijk avondje thuis

Deel Deze Pagina