Februari mama's 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door Meiske74, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Boney, zoals de rest ook al zegt, doen wat je gevoel je ingeeft. Even in een ritme komen. Het went echt snel;) Ik heb mijn kids echt nooit alleen gelaten als ik naar school ging. Maar nu had ik ook makkelijke slapers. Sowieso sliepen ze overdag altijd in de reiswieg in de box beneden. (Sofie wel tot 8 maanden) Dus als het tijd voor school was, plukte ik haar uit de box, legde haar in de lodger in de kinderwagen en liep naar school. Ook in de mc sliep ze gewoon door.

Heerlijk dagje zo dus Maja. En wat heerlijk dat Jeroen de was doet bij jullie!

Wij hebben al lekker gegeten. Straks de kinderen naar het zwembad brengen. Sofie zal wel dan daar wel naar het zaalvoetbal willen kijken denk ik;) Zolang ze zelf niet op voetbal wil, vind ik het goed:p

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb heerlijk geslapen :D Om 5u werd ik wakker van Eva.

Zodra ik Eva in de mc leg gaat ze huilen. Ze ligt ook zo rot met die verkleiner er in. Die zal ik er eens uithalen, kijken of ze dan wat beter ligt. Gelukkig valt ze wel weer in slaap zodra ik ga rijden. Maar in de mc gaan vind ze dus niet fijn.

Eten is op. Lekker makkelijk uit de vriezer, voor de tv :) Peter gaat nu een bak ijs voor me halen :D Voor vanavond.

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

Vroeg uit de veren, ik mag weer naar het voetbalveld. Nog 2 wedstrijden en 3 toernooitjes en dan heerlijk uitslapen op zaterdag. Kijk er nu al naar uit:)
    Gisteren tijdens dodenherdenking was ik in de kantine van het zwembad. Alle kinderen in het zwembad moesten uit het water om ook 2 minuten stil te zijn. Vond ik heel goed. In de kantine was het druk, want ook uit de sporthal waren de voetballers daar naartoe gekomen om even stil te zijn. Net op het moment dat de 2 minuten ingingen zei Sofie tegen mij (niet al te zacht) mam, ik moet poepen;) gelukkig heeft ze het nog even kunnen ophouden.

Vandaag niet zo veel op het programma.
    Fijne dag allemaal!

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, Sofie:D
    Waarom straks weer uitslapen Meiske? Is het seizoen dan afgelopen ofzo?

Ik lig nog in bed, mag uitslapen:)

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Lig ook nog in bed....had Tess-dienst vandaag,dus Jan eruit met Linn (6.00) en ik als Tess wakker is.En die begint nu langzaam te ontwaken.

Meiske,bah wat vroeg zeg...nouja,nog even.Goede wedstrijden.

Vandaag een beetje in huis poetsen....is echt nodig.En morgenmiddag WEER een verjaardag.

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Suus, een verjaardag bij jullie thuis? Jan of jij? Of ergens anders.
    Succes met poetsen in elk geval.

Ik ben er net een half uurtje uit, ben keihard weer in slaap gevallen:)

Jeroen is voor de tweede keer boodschappen aan het halen, de eerste keer was wat mislukt omdat Timme alleen maar huilde en Lune moest plassen;) Hij heeft ze hier gedumpt en is weer weg gegaan haha.
    Vanmiddag schoentjes ruilen, plantjes kopen en een matras en lattenbodems voor Lune dr nieuwe bed.
    Vanavond ga ik naar mijn ouders, er is familie over uit Canada, die hebben afgelopen weer bij ze gelogeerd en vanavond hebben ze alle familie uitgenodigd voor een borrel.
    Morgen op visite bij vrienden.
    En toen was het weekend weer voorbij;)

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Druk weekend zo Maja.
    Na die toernooien is idd het voetbalseizoen voorbij en hoef ik op zaterdagochtend helemaal niks. Zalig!

Wéér een verjaardag Suus? Geen zin in?;):D

8. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Hoi, hier zijn we weer thuis van 4 nachten ´kamperen´.
    Het was super, kids hebben zich ook prima vermaakt.

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Leuk zeg!

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Fijn SM, zag steeds leuke foto's op FB!

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Fijn dat je hebt genoten sm.Idd leuke foto's op fb!

Verjaardag overleefd....ben er zat van!Ongeveer elke week 2 kinderverjaardagen.....pffff,wil gewoon eens een weekend bankhangen.Nu alles in bed gooien en alle spullen pakken en klaar zetten.

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nou, kan me voorstellen dat je daar zat van bent Suus.. Een weekendje niks is zo heerlijk.

Hier ook het drukke weekend overleefd. De kinderen nu huppelen nog rond. We zouden nasi eten maar mijn schoonouders bleven hangen maar wilden niet blijven eten. En aangezien de kinderen zich al vol hadden gevreten met chips heb ik om half zeven nog maar een bak fruit met yoghurt voor ze gemaakt.
    Ze gaan zo naar bed en dan gaat deze moeke lekker met de beentjes omhoog op de bank:)

Morgen met Timme naar het cb. En Lune haar vakantie is voorbij dus die mag morgen weer naar school. Heeft ze erg veel zin in:)

13. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    He bah ja ieder weekend verplichtingen ik heb er ook een bloedhekel aan. Weekend is toch om tot rust te komen?

Hier zou man om 19:00 thuis zijn en kip meenemen. Pfff ben nu nog aan het wachten, als hij denkt dat ik zo meteen nog een kip ga klaar maken heeft hij het mooi mis.

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier juist een lekker rustig weekend gehad. Lekker! Tessa ligt er in. Hebben om 5u al gegeten. Ze ging heel de week wat later ivm vakantie, maar morgenochtend om 7u moet ze er weer uit. Dus vroeg in bed. Peter kijkt voetbal en ik ga met m'n kleinste dochter knuffelen.

15. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad Sm!

Suus, waardeloos zeg, zoveel kinderverjaardagen.

Lees dat jullie kindjes morgen alweer naar school mogen. Hier pas a.s. donderdag...

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik pas maandag weer werken, meeste scholen zelfs daarna nog een week

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ja, vakantie is hier weer voorbij helaas. Het gewone leven is nu echt weer begonnen voor mij. En ik ben er ook wel aan toe moet ik zeggen. Gewoon weer lekker gewoon doen.
    Ik ben inmiddels weer terug van school. Eva lag lekker te slapen in de wieg boven. En ik heb de gok genomen. Deur dicht voor de poezen, er kon niks gebeuren.
    Heb even op de klok gekeken. Het is nog geen 2 min. met de auto. De juf vroeg nog even wat aan me en binnen 11 minuutjes was ik weer terug. En ze slaapt nog steeds.

Ik moet zeggen dat ik het helemaal niet 'eng' of zo vond. Maar ik weet ook dat Eva bijna nooit huilt. Als ze slaapt en ze word wakker omdat ze honger heeft dan word ze heel langzaam wakker en gaat dus niet huilen. Dat scheelt denk ik ook. Als je een kindje hebt wat gelijk hard gaat huilen zodra het wakker is, dan ga je minder makkelijk weg denk ik.
    Nu nog een keer testen hoelang ik er over doe op de fiets. Vind het zo zonde om altijd met de auto te gaan.

Ik heb m'n ontbijtje op en Eva slaapt nog steeds. Ik heb knaltieten... ;)

18. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Fijn dat het goed gegaan is en je rustig voelde Boney, er kan ook (bijna) niks gebeuren.
    Ik zou het zelf nooit (meer)doen of durven. Heb het een paar keer gedaan toen Sara een baby was.

19. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Hello,
    Boones, ik doe het ook wel vaker hoor. Ik denk dat ik in totaal een 20 min. Weg ben. Sanne heeft nog nooit een scène gemaakt in bed, alleen laatst was ze ziek en toen heeft de buuf jesper meegenomen. Überhaupt met haar op pad vond ik geen optie en om achter te laten terwijl ze ziek was dat kan ik niet. Ach ja, mooi opgelost toch....
    d'r is een app voor op de smartphone, die belt je op als je kind langer dan een zelf aantal gegeven min. Huilt dan belt hij het opgegeven nr.
    Je hebt effe twee tel. Nodig maar dan heb je wel een kleine veiligheid....
    Jesper loopt bijeen stottertherapeut, dus niet bij logopedie. Logopedie schijnt weer meer voor kids te zijn die niet duidelijk praten. Jesper stottert maar is wel duidelijk te verstaan.
    Deze week gaat hij maar 3 ochtenden naar school. We hebben heel erg ad rem moeten trekken, mbt uitjes en acties. Erg jammer, maar voor hem is dit beter....

20. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Zo had ik bedacht afgelopen zaterdag naar de bib te willen :x;)
    Helaaaaas gesloten ivm bevrijdingsdag.........

Deel Deze Pagina