Februari mama's 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door Meiske74, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hihi, lollig dat Tessa een sintkadootje heeft ontdekt. Die kan je idd niet meer geven dan:D Hoop dat Tessa toch een leuke dag heeft met kadootjes uitpakken. Echt sneu dat ze het zo spannend vindt.
    Ik ben benieuwd hoe lang de kids nog geloven. Lune stelt wel ontzettend veel vragen maar gelooft werkelijk alles haha. Ik denk dat ze altijd blijft geloven, ze vindt het veel te leuk;)

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik heb nieuwe laarsjes gekocht voor Lune

Bekijk bijlage 290447

Van het merk koel4kids. Ze heeft er eigenlijk elk jaar laarsjes van, nu heeft ze ook nog een paar rode.
    Ze zitten haar erg goed. Ik ga regelmatig met haar schoenen passen maar er zit altijd iets niet lekker. Bij dit merk hoor ik haar nooit klagen:)

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @meiske ik vind het een hele knappe beslissing van je hoor, maar sluit me ook bij rest aan lijkt me zo moeilijk dit nog maand te verzwijgen, snap best dat je het niet voor de kerst wilt doen maar schijn ophouden werkt waarschijnlijk ook niet. Ben je niet bang dat je je aan alles gaat ergeren???
    Nogmaals vind je super dapper hoor

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @kikkert voor jou dikke knuffel meid
    @joma spannende tijd voor jullie zeg hoop dat jullie huis snel verkopen en samen kunnen gaan
    @botje wat sneu voor Tessa dat ze het zo spannend vind hoop dat ze toch beetje leuke sint heeft

Verder allemaal dikke knuffel

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Stoere laarsjes @Maja....nee ik ga niet overstag...ze heeft al 5 paar voor deze winter wahahaha

6. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Maja,Ja idd leuke laarsjes blijven de voeten wel droog met dat soort spul, lijkt een soort suede?

Joma, :$5 paar laarsjes in dezelfde maat ???
    Ik moet nog laarsjes kopen voor de meiden voordat we naar Nederland gaan, ik koop wel maar 1 paar, meestal hebben ze dan de laarsjes van afgelopen jaar nog erbij die ook nog wel passen.

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Het is idd een soort suede, mijn paps neemt vanmiddag een spuitbus mee met spul waardoor het waterdicht is/blijft. Het is niet alleen suede, er zit een laagje overheen dus ze blijven wel droog maar toch voor de zekerheid..

Hihi, 5 paar laarsjes vind ik ook wel veel:D Maar ik heb er nog een rondlopen die ook schoenen/laarzen moet;) Ze allebei een paar regenlaarzen, Lune heeft 2 paar gewone laarsjes en een paar schoenen (die ze nooit aanheeft: 'zit niet lekker')
    Timme heeft naast regenlaarzen nog 2 paar schoentjes en een paar laarsjes. Timme is een zwijntje, die kan elke dag wel wat anders aan. Qua kleding en qua schoenen;)
    Wat dat betreft is de zomer zo fijn. Dan hebben ze genoeg aan een paar slippers en ik koop dan vaak voor beide een paar allstars en Lune heeft dan nog vaak van die half open schoentjes. En crocs voor in de tuin. Oh, dan kom ik ongeveer op hetzelfde aantal uit:D

Vanmiddag/vanavond sinterklaas vieren.. Leuk! Zin in:)
    Lune natuurlijk ook. Timme hobbelt de hele ochtend al rond in sint en pieten verkleedspul haha.
    En daarna fijn sinterklaas weer uitzwaaien. Heb ik ook heel veel zin in:D

8. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Ja hier hebben ze ieder ook wel 5 paar maar niet 5 paar laarzen.

Hier hebben ze 1 paar regenlaarzen, 2 paar sportschoenen (dat doen ze iedere dag naar school aan) 1 paar laarzen en 1 paar van die half open schoenen met een klittenbandje en in de zomer natuurlijk sandalen.

9. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Ohja veel plezier met Sinterklaas en ook met uitzwaaien :)

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    geloof dat ik weinig schoenen voor ze heb. Esmee 1 paar laarzen, regnlaarzen, moonboots en 1 paar gympen, ilse hetzelfde. Eigenlijk altijd niels gympen, moonboots en regenlaaqrzeb

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    meiske knap dat je een keuze hebt gemaakt, lijkt me moeilijk

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Zo, Sinterklaas hebben we ook weer overleefd. Kids happy en ik happy. Nu moet Kas weer terug in het oude ritme van half 7 wakker worden en dan ben ik helemaal gelukkig.

Leuke laarsjes Maja!
    Hier hebben de kinderen allemaal 1 paar winterschoenen/laarzen. Eva heeft nog sneakers erbij. Regenlaarzen en snowboots hebben ze ook. Vind het zat. Schoenenmand zit propvol.

Vanochtend contractbespreking met mijn zus gehad over mijn nieuwe baan. 2e week van januari ga ik beginnen. Voorlopig voor 3 ochtenden per week. Het is receptiewerk en alle bijkomende taken daarvan in de fysiothearapiepraktijk van mijn zus. Ben helemaal happy:) Ze heeft het ook nog gehad om mijn studie (fysiotherapie) weer op te pakken. Dat kan in deeltijd. 2 dagen per week, 4 jaar lang. Daarna zou ik als fysiotherapeut daar gelijk aan de slag kunnen. Maar daar moet ik nog eens even heel goed over nadenken. Dat zal heel zwaar worden, in combinatie met mijn kids. Kan nog tot september nadenken. Tijd zat dus.

13. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Ooh klinkt hartstikke goed en leuk Meiske!
    En het zijn dan 3 ochtenden tijdens schooltijd en of goed te combineren?
    Je kunt dan even kijken hoe zwaar het werken valt samen met kids en huishouden, die studie erbij klinkt ook leuk maar ook pittig.

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja, het werk is tijdens schooltijden. En wordt dus waarschijnlijk 5 ochtenden. Heerlijk om weer wat te gaan doen. Super te combineren met de kinderen. Kan ze eerst nog naar school brengen en dan naar mijn werk. De praktijk is hier in het dorp gevestigd. Er zit ook een fitnesszaal bij. Wie weet raak is ooit weer eens actief op het gebied van sporten:p

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wauw Meiske! Dat klinkt super:)
    En ik zou echt nadenken over het weer oppakken van je studie. Nu de kinderen naar school zijn heb je wel meer tijd natuurlijk. En een baangarantie heeft ook niet iedereen! Verdient ook beter;)
    Nouja, tijd zat nog.
    Voor nu in elk geval iets om naar uit te kijken:)

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jeroen ligt met zijn blauwe ballen op de bank. Past wel mooi in het kerstthema:D
    Hij is dus vanochtend gesteriliseerd. Het viel hem redelijk mee. Eind vd ochtend zei hij nog: 'zo kan ik morgen ook wel aan het werk!' Nu piept ie wel anders;)

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wahaha arme jeroen!!

Meiske wauw klinkt goed!!

SM hoelang ga je naar nederland? en waar?

oeh als ik dat zo lees heeft gwen wel erg veel schoenen:):):)....ikke schoenentik wahaha ff denken ze heeft...
    zwart leren nette laarsjes...
    licht rose korte laarsjes...
    Rode leren laarsjes...
    beige suede met bontballen...uhm ..zilveren suede stof hoge veterlaarzen....
    regenlaarzen...
    snowboots k3
    sneakers

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wat rustig hier? alles goed met deze mooie witte dag??
    hier met gwen de kerstboom aan het neerzetten enxx...

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hier weinig tijd, twee zieke kids thuis

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier aan het balen van de sneeuw. Gelukkig bijna alles weer gesmolten. Ik haat het echt!
    Debie beterschap voor de zieken!

Deel Deze Pagina