Ik ben ook al weer poepieflauw van die stomme sneeuw en kou. Heb echt de schurft aan dit weer. Ik wil lente!! Dat worden nog lange maanden Debie, beterschap met je kids! Welke zijn het en wat hebben ze? We hebben de kerstboom staan, jeej Voor het eerst in jaaaaren. Vind het zo gezellig. Verder vandaag weinig bijzonders gedaan. Met Jeroen gaat het gelukkig best goed dus ik heb niet constant een zielige man op de bank, dat scheelt weer. Vanochtend nog een paar sneeuwlaarzen kunnen scoren voor Lune. Stond tussen de graaiende moeders, allemaal op zoek naar sneeuwlaarzen. Heb geen leuke gevonden, de leuksten waren niet in haar maat. Dus nu gewoon zwarte. Wel handig dat Timme ze dan ook gewoon aan kan volgend jaar. Als hij dan dezelfde maat heeft.. Fijne avond iedereen!
gesmolten,weinig sneeuw wat lees ik hier gekke dingen hahah hier heeft het gewoon tpt uurtje of half 2 hard gesneeuwd dus ligt zat hahaha hoeft voor mij niet moet maandag weer werken dus dan moet het weg zijn
esmee heeft hoge koorts en spuugt. Eet en drinkt echt niets. Niels ook last maar geen koorts, die verkouden. maja valt volgens mij zo mee voor mannen al klagen ze er eerst wel over, hihi. kerstboom hier ook neergezet en op een bal na niets gesneuveld dus valt me mee. Blij dat we het weekend eens niets gepland hebben, nu lekker tv kijken, openhaard aan, kaarsjes aan en apfelstrudel mit vanillesaus op, jammie
Debie, beterschap voor de kids! Blegh ik vind dat spugen toch zo vies. Hier bijna nooit 1 - 2 keer per jaar maar juist vanavond wel. Sara heeft zo´n sterke hoest dat ze net al slapend al haar spagetti nog niet verteerd er uit heeft gespuugd, zoooooooo vies.
Haii! Spugen vind ik ook te vies.. Heb ook een soort van overgeeffobie dus ik ben altijd bang voor buikgriep enzo. Fijn, het gaat nu ontzettend rond Debie, hoe is het nu met je zieke kiddies? Alweer een beetje opgeknapt? Pff, lam dagje vandaag! Hele dag een beetje rondgehangen, het is ook echt vies weer. Dikke regenbuien. We zijn alleen vanmiddag nog even een uurtje buiten geweest, kindjes in de tuin spelen en ik heb het konijnenhok verschoond. Was net op tijd, we kwamen binnen en toen begon het keihard te regenen. De kinderen zij nu achter de Wii, hun frustraties eruit boksen We willen voor Lune haar verjaardag een Wii spelletje vragen. We hebben Dora al. Welke is nog meer leuk? Mario? Ze krijgt van ons een poppenwagen. Een soort quinny, met wandelwagen bak, maxi cosi en nog een ding. Ze is echt nog helemaal gek met haar poppen, ze weet verder ook niks te verzinnen.. Iemand nog andere leuke tips voor een kadootje? Ik ga zo even koken. We eten wraps. Lekker.
maja ze zijn weer rdelijk opgeknapt. uhm hier vinden ze zhu zhu pads met zo'n baan leuk en verder barbies met paarden
Ha dames. Hier net hersteld van een sinterklaas avondje. Was erg gezellig hoor, veel gelachen. Wij doen het met alles er op en er aan. Meisjes ook lekker verwend. Elena pillow pet gekregen, daar was ze verschrikkelijk blij mee. Suzanne kreeg een trompet (little tikes), daar hebben we zo om moeten lachen, die staat daar haar deuntje te spelen en haar heupjes swingen er bij, alsof ze een pro is. Blij dat we even uitgefeest zijn. Denk dat ik kerst gedoe minimaal hou dit jaar. De week ervoor hier een kleine verbouwing: toilet en wat herstel werk. Debie zieke kids, balen. Jeroen blauwe ballen, arme vent. Is ie nog gaan werken? Meiske een contract, mooi man! En de knoop door gehakt begrijp ik? Ik zou ook niet weten of ik verder zou kunnen na zoiets. Alleen je schrijft dat je het nu niet leuk vind zo (in iets andere woorden). Dat snap ik. Gezien je keuze denk ik dat er nog iets is wat maakt dat je mbt de toekomst geen vertrouwen hebt in herstel van je relatie. Phoe dat vind ik toch wel heftig om te lezen, ook denkend aan de kids. Wat pittig allemaal. Veel sterkte.
Goedemorgen, Hier ook de sint drukte gehad. Het ging gelukkig best goed op school woensdag. Ik heb dinsdag de hele dag op haar in lopen praten en uit haar lopen trekken wat ze dan eng vind enzo. Uiteindelijk zei ze dat ze toch naar school ging, maar ze moest wel zeker weten dat papa bij haar zou blijven en dat kon ik haar gelukkig beloven. Toen sint aankwam was het best een beetje spannend, maar eenmaal binnen zag ze dat haar vriendinnetjes het ook een beetje spannend vonden dus was het opeens minder erg. Ze ging met een paar meiden naar sinterklaas toe toen hij haar riep. Het ging hartstikke goed dus. En 's middags hier thuis gevierd. Was ook erg leuk. Van ons heeft ze een nieuwe dekbedhoes gekregen. 1 met paarden en veel roze hartjes. Ook kreeg ze een k3 microfoon. Dat was haar mooiste kado. Daar heeft ze het al maanden over. Verder nog een puzzel met een puzzel mat. Die had ik meer voor mezelf gekocht hoor Ik puzzel graag en dit is een puzzel van 1000 stukjes van disney prinsessen. Dus gewoon voor allebei. Verder nog wat kleine dingen zoals nieuwe kleurtjes en vouwblaadjes. Eva kreeg ook leuke kado's. Een leuke rammelaar, een bal die ze makkelijk kan vastpakken en een vormenkever. En een leuk spel van Nijntje. Heel leuk! Hoe is het met de ziekenboeg hier? Wat raar dat Sara er dan helemaal niet wakker van wordt zeg. Gatver wat een smeer bende. Ieuw. Tessa spuugt niet zo vaak, maar als dat wel gebeurt dan is ze helemaal onder de indruk. Ze vind dat zo vreemd. Eva was ook niet helemaal lekker vorige week. Een paar avonden over de 39 graden koorts. Niet dat ze er echt last van had gelukkig. En met een pcm ging het goed. Als ze nou nog eens wat beter ging slapen... Ik heb mijn werkweekend gehad en dus ga ik vandaag maar eens aan de slag. Ik lig een dag of 4 achter met de was. Ik heb best nog wat weg te werken dus.
Hallo meiden, Sint weer het land uit Toch wel fijn weer het normale leventje of niet ? Boney succes met de was, pfffff hier net zo een hele berg. Dadelijk maar effe wat machines achterelkaar aan zetten. Wassen is geen probleem, maar daarna eruit halen, ophangen en laten drogen kost meer tijd. Gelukkig is Sara niet ziek geworden, was alleen maar spugen door de sterke hoest.
Haaii! Boney, fijn dat sinterklaas dus eigenlijk toch wel leuk was voor Tessa Zou wel een beetje sneu zijn als ze een trauma zou krijgen voor die ouwe knar. En Eva nog zoveel wakker joh? Wat vermoeiend. Wil ze 's nachts vaak drinken? Ik weet dat nog van Timme, die wilde echt elke nacht elke 2 uur bij me drinken.. pff... SM, fijn dat Sara niet ziek is geworden. Is ze verkouden? Het is idd heel fijn dat sinterklaas weer weg is, ik merk echt aan Lune dat ze beter in haar vel zit en beter luistert. Fijn. Debie, hoe is het met je zieke kiddies? Mom, leuk dat sinterklaasavond zo geslaagd was Heerlijk om te zien he, die blije koppies. En die pillow pet is dus leuk? Ik ga even kijken, misschien leuk voor Lune haar verjaardag. Lune blijft over vandaag, lekker is dat! Even geen gevlieg heen en weer maar lekker relaxed met Timme. Ik moet een skipakje hebben voor Timme dus ben net met hem het hele centrum doorgeweest.. Maar nee hoor, geen skipakje meer in zijn maat. Ja, eentje van 60 euro, dat doen we dus niet Heb net op mp een gezien, heb gemaild dat ik hem wel wil overnemen voor 25 euro. Hoop dat dat akkoord is maar ben bang van niet..
Maja, H&M heeft ze toch wel? En Hema. Het ze ook wel gezien bij Henk volgens mij. Maar ja, dat moet dan wel zijn maat zijn. En ja, Eva is nog steeds zo vaak wakker. Honger heeft ze niet hoor, maar ze is wel wakker. Sliep Timme ook bij jou op de kamer? Eva wel, die ligt naast me. Ik wil eigenlijk wel proberen om haar op haar eigen kamertje te leggen 's nachts. Daar ligt ze overdag wel en dat gaat prima. Maar ik heb geen zin in gedoe 's nachts. Het is niet vlakbij onze slaapkamer, ik hoor haar dan wel, maar heb geen zin om dan zo'n eind door de kou te moeten lopen. Maar misschien slaapt ze juist op haar kamertje wel goed. Ik weet het gewoon niet. Heb het inmiddels al geacepteerd dat het zo is en dan kun je er een stuk makkelijker tegen moet ik zeggen. Lekker ook dat Lune over blijft. Tessa is nu thuis om te eten. Straks weer naar school. Best een gevlieg altijd. Gelukkig is Sara niet ziek geworden!
Maja, ooh zou zeggen kom naar Spanje hier heb ik heel veel skipakjes zien hangen, en in de aanbieding, kunnen ze natuurlijk niet veel mee hier. Hier hingen er ook veel bij C&A. Boney,kan me goed voorstellen dat je geen zin in gedoe hebt s´nachts. Idd gewoon accepteren en dan kan je er zelf ook beter tegen. Hier lag Nora tot anderhalf bij ons op de kamer. En nu hebben ze nog steeds beide nog een matrasje bij ons op de kamer liggen. Het leuke is dat de laatste weken Sara nooit meer komt en Nora ook veel minder, ze vinden het volgens mij te koud om hun bed uit te komen Ik zou het nu al helemaal niet doen Boney haar s´nachts op de eigen kamer leggen, met borstvoeding nog. Kan natuurlijk goed gaan, maar de kans zit erin dat je dan tig keer je bed uit moet door de kou.
hoi, Hier kids op een flinke verkoudheid na weer beter. boney hier ook lang de kids op de kamer gehad en nog minimaal een keer per week dat een van de kids bij ons ligt. Maar wat je omschrijft was bij Niels wel de oplossing, die sliep beter in zijn eigen kamertje met twee dagen dan bij ons. Misschien een nachtje proberen en is het niets ligt eva zo weer bij jullie op de kamer toch? maja vaak hebben wibra, hanstextiel ook wel leuke skipakjes of hm.
hoi! Wou even laten weten dat ik gister een deel heb bijgelezen, maar met een zieke finn kan ik denk ik morgen pas even reageren!
Eva ligt nu in haar eigen bed. Ik ben benieuwd. Ik lig er inmiddels ook in. Wel lekker dat ik nu nog even kan gaan liggen lezen! Morgen kom ik wel verslag uit brengen. Truste.
ik word nu wakker! Met een paar knaltieten en een volle blaas. Eva hoorde ik net heel even kletsen, maar nu is het weer stil. Jeetje zeg! Ik ga plassen...
Goedemorgen Eva is net wakker en heeft haar buik vol. Ze ligt in de box te spelen en ik zit aan mijn ontbijt. Beterschap voor finn. Wat heeft hij? Er zijn zoveel mensen ziek. Bah... hoe is het met nore? Meiske, hoest met jou?
Hoi! Wat goed dat Eva zo lang geeft geslapen! Hopelijk is dat de "oplossing." Finn heeft griep denk ik, vooral erg verkouden en koorts. Maar kan vest zijn dat hij ergens last van heeft maar dat kan hij niet echt zeggen. Met nore gaat het goed. Doet helaas Finn na wbt niet spelen, maar in januari gaat ze naar de psz dus ik hoop dat ze daar weer een beter voorbeeld krijgt en ze wordt nog steeds wakker 's nachts. Ik las van meiske Pfoe heftig maar ik snap je wel! Ik hoop dat het allemaal goed komt