Jeeemig, wat een rust hier he? Debie, wat vervelend dat spatader-gedoe. Hopen dat je er gauw vanaf bent. Lijkt me heel vervelend. Hoe is het met de kids? Allemaal weer topfit of nog steeds net niet lekker? SM, ben je er al over uit wat je gaat doen? Ik zou gewoon je eigen plan trekken en ergens gaan pitten hoor, het zijn jouw kinderen En dan maar gene begrip, jij hoeft je dan van te voren in elk geval niet druk te maken. Ik ben er wel over uit: we blijven thuis met O&N. Ik heb dus ook geen zin in stress. Moet wel leuk blijven. Daarbij zien we deze vrienden ws 2e kerstdag al en 3 januari op Lune haar verjaardag weer. Hoe is het verder met iedereen? Allemaal druk met de kerst voorbereidingen? Meiske, ben benieuwd hoe het met je gaat? Heb je al met Piet gesproken? Gaan jullie een beetje ok de kerstdagen in met jullie gezin? Hier is alles prima. Zo ontzettend heerlijk, kerstvakantie. Jeroen is dus ook vrij en doet veel met de kids. Verder gewoon relaxed. Veel in pyama hangen, (kinder)dvdtjes kijken, lekkere dingetjes eten, langer in bed liggen 's ochtends, mensergerjenieten etc. Moet wel zeggen dat relaxen met Lune iets makkelijker is dan met een drukke peuterTimme maar die leert het ook al haha. Morgen ga ik koken voor 1e kerstdag. Ik maak de soep (broccolisoep met creme fraiche) en 2 toetjes. Denk dat ik 1 toetje nog 1e kerstdag 's ochtends maak want is denk ik niet lekker een dag van te voren (tiramisu met aardbeien en witte chocola). De kinderen gaan wat later op bed nu, rond acht uur. Daarna gaan we lekker saampjes op de bank. Penoza en daarna Divorced kijken. Heb lekkere wijn gekocht en toastjes met brie en salade en voor jeroen zalm. Mmmmm.
Maja, ooh klinkt goed hoor die heerlijke thuis blijf vakantie van jullie. Nu de kids wat groter zijn gaat het ook allemaal wat makkelijker toch! Ik ben er nog niet over uit wat te doen. De plannen veranderen ook nog 80 x vantevoren over datum & locatie Het is waarschijnlijk in de paasvakantie. Duurt normaal gesproken minimaal 3 dagen zo´n bruiloft dus ik denk dat als het te doen is ik lekker in een bungalow ga zitten op een camping. Zij wonen aan de Costa Brava dus genoeg campings daar. Dan kan ik tussen het familie gedoe door effe lekker relaxen
sm dat zou een mooie oplossing zijn maja heerlijk he als allles soepel verloopt, hier de ene dag wel, andere dag maken de meiden elkaar af. fijne dagen allemaal
Hoi! Hier prima kerst gehad. We komen alleen niet door hoesten en verkoudheid heen. Inmiddels ben ik er erg moe van en steven af op oververmoeidheid. Das flink balen! Ik was er net vanaf. Dus alle plannen voor de vakantie op een laag pitje gezet. O en N vieren we met de buren. SM er al over uit waar en hoe? Maja was je eten lekker geworden? Meiske ik ben ook benieuwd naar hoe het met je/jullie gaat.
mom irritant he dat hoesten en proesten, lijkt deze winter geen eind te komen aan alle verkoudheden en griepjes. Idd lekker rustig aan doen (zou ik ook eens moeten doen ) Hier eind middag echt ff een dipdagje. De hele dag waren de meiden aan het ruziemaken, niels ook stikvervelend en moe alles ging al fout en liep niet lekker, kids luisterden heel de dag niet en ga maar door. Had ik om 16 uur alles gestofzogen, gedweild e.d. Ben net aan het eten begonnen gooit ilse een glazen vaas van de kast die in 1000 stukjes knalde, dat opgeruimd eten weer op plast esmee in haar broek, liep van gang naar keuken dus alles nat en vies. Dat opgeruimd gooit niels een pakje om van de kamer en loopt erdoorheen, staat daarna weer het eten open heeft hij een mega poepbroek, nou toen was ik het zat en kwamen de tranen. Gewoon moe en als je dan zo'n kutdag hebt, blehhhh., ga vandaag voor een betere dag, zo eerst esmee zwemles, dan boodschapjes doen en beetje huishouden.
Huh? Had vanochtend een heel verhaal getypt maar die is blijkbaar weg Nouja, nieuwe poging: Mom, wat vervelend allemaal. Zorg je wel een beetje goed voor jezelf? Debie, owww.. die dagen ken ik Vreselijk! Erg bijzonder, maar dan gaat ook echt ALLES mis Het enige wat helpt is hopen dat de dag zo snel mogelijk voorbij gaat, kids vroeg op bed en 's avonds lekker op de bank met een kopje thee en wat lekkers. Is het bij 1 rotdag gebleven? Mom, het eten was heerlijk geworden! Met name de broccolisoep viel goed in de smaak. De tiramisu ook trouwens. De rest was ook heerlijk. Iedereen had wat gemaakt. Ik hoorde van een vriendin dat een vriendin van haar (ken ik ook) zwanger was van de derde, een meisje. Ze heeft ook al 2 meiden dus dat wordt een gezellige meidenclub straks. Ik moest direct aan SM denken Ik kan me gewoon niet voorstellen dat als er nog een derde komt dat een jongen zou zijn hihi. Jeroen is nu boodschappen aan het halen met Lune en Timme is aan het spelen met zijn trein. Ik ga de keuken zo even opruimen. Ben aan het bedenken wat we gaan eten met oud&nieuw (naast de oliebollen). Ga in elk geval gehaktballetjes maken, satesaus, turks brood met tzaziki, gevulde eieren, quiche en wat paprika en komkommer erbij. Is toch wel genoeg? Mijn ouders komen hier en mijn broer en vriendin misschien. Quiche kan je toch ook gewoon koud eten? Ik maak dat eigenlijk nooit.. Voor 's avonds hebben we toastjes met 3 soorten 'beleg' en tucjes. En uiteraard weer oliebollen Pff, dan zitten we dinsdag propvol en donderdag is de verjaardag van Lune alweer.. Wie dat bedacht heeft dat ze op die datum geboren moest worden... Was toch makkelijker geweest, 6 weken later
hoi! dat klinkt lekker maja, zo uitgebreid doe ik dat nooit. Wij geven echt niks om o&n. Geloof dat marc een zak chips heeft gehaald wahaha Oeh zo'n dag klinkt bekend debie. bah... hopelijk is het bij 1 gebleven! SM ben jij nu in NL? Mom: ook allemaal zo ziek geweest. Hier ook al. Beterschap en doe rustig aan Ik ga zo chilli opwarmen en daarna avonddienst. Geeeeen zin!
hee, nou het zijn er twee geworden, man man wat hebben die kinderen.... zucht. maja quiche kan ook koud, vind het zelf warm lekkerder, even 15 min in de oven op 170 en hij is lekker warm. haha debora een zak chips is wel erg sober, hihi. Vind de sfeer wel leuk altijd. Hier alleen de beneden boel nog aan kant maken en dan morgen oliebollen bakken, twee salades maken en verder alles gedaan, zijn met 8 volwassenen en 6 kids morgen dus hopelijke leuke gezellige drukke boel. Hele fijne jaarwisseling allemaal en dat we toch ook volgend jaar allemaal af en toe nog eens voorbij komen hier.
Fijne jaarwisseling allemaal!!! Hier gaan we bij mijn broer,vrouw en kindjes o&n vieren. Met Grieks eten en natuurlijk oliebollen!
Yep, fijne jaarwisseling! Ik heb dr echt he-le-maal geen zin meer in. Voel me nog steeds belabberd. Ging me ziekmelden voor t werk, maar heb dokters verklaring nodig ivm dat ik nu vakantie heb. Dus vanmiddag langs de huisarts. Maar ik ben bang dat hij zegt: sorry mevrouw uw klachten zijn te vaag en u bent niet ziek genoeg. Want ik oog niet heel ziek. Dus nu zit ik me daar al over op te vreten, terwijl ik helemaal niet weet of hij zo gaat reageren .
Het viel mee. Ik kreeg een verklaring mbt dat hij geen verklaring geeft, maar wel met stempel en handtekening dat ik geweest was. En verder nog ff bloed geprikt, misschien ben ik allergies of zo. We will see.