Februari mama's 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door Meiske74, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Iedereen een leuke vakantie gehad??
    SM hoe was je trip?

Ik blijf benieuwd naar hoe het met meiske is, maar denk dat we nog geduld moeten hebben.

Morgen of overmorgen komt uitslag van de bloedtest en dan weet ik of ik een allergie heb. Ik denk zelf van niet, maar dat ik mogelijk chronisch ontstoken keelamandelen heb. Als het geen allergie is mag ik gelijk door naar de KNO-arts. Ik ben eigenlijk blij dat er wat is. Ik voel me al zo lang niet fit en moe, etc. Blijkt het gewoon niet aan mij te liggen ;).

Ik moet ff Erik assisteren, tot later!

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hoi!

Kom morgen ook even kletsen, heb het gewoon druk.

SM, welkom terug!

Mom, ben benieuwd naar de uitslag. Dit schiet ook niet op. Ik moet de 28e naar de allergoloog ivm allergieen en mijn altijd slechte weerstand.

Bones, werkze!

Debie, sterkte met voorbereiden op je werkweek;)

We komen net terug van ballorig. Doeiii!

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi hoi, hier heftige weken achter de rug, zal straks uitleg geven. Ga eerst de kinderen in bad doen.

4. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Ha meiske, je bent ons natuurlijk niets verschuldigd, maar in die 5 1/2 :$ :) jaar hebben we toch iets opgebouwd, waardoor we met je meeleven.

En natuurlijk zijn we vrouwen.. die zijn altijd nieuwsgierig :D:cool:

Meisjes zijn vanavond samen in bad gegaan met een grote strandbal, wat een pret! En natuurlijk 1 groot waterballet :)

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik snap dat jullie ontzettend nieuwsgierig zijn:D
    Zal bij het begin beginnen. Een aantal weken heb ik geworsteld met mijn gevoelens voor Piet. Wil ik wel of niet meer er voor gaan. Uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik niets meer voel voor hem, dwz geen gevoel van liefde meer, wel vriendschappelijk.
    Ik wilde wachten tot na de feestdagen om hem dat te vertellen. Maar ik kwam steeds meer in de knoop met mezelf. Op een zondagmiddag, nu 3 weken geleden geloof ik, zag ik het niet meer zitten en ben een stuk gaan rijden in de auto. Even alleen met mijn gedachten. Bij het strand uitgekomen, daar de auto geparkeerd en de tranen laten lopen. Toen heb ik daar contact gezocht met mijn goede vriend en hij heeft me ontzettend geholpen met zijn smsjes en heeft me weer helder laten denken. Ik moest open kaart gaan spelen, anders zou ik er aan kapot gaan. Terug thuis heb ik aan Piet verteld dat ik geen toekomst meer samen met hem zag. Van tevoren had ik gedacht dat hij opgelucht zou zijn, maar het tegenovergestelde was waar. Hij schrok en had het totaal niet verwacht. Had toen echt het gevoel van wat doe ik hem aan! Maar toch stond en sta ik nog steeds achter mijn besluit. We hebben het nieuwjaarsdag aan de kinderen verteld. Stijn kwam me gelijk een knuffel geven, Kas en Sofie reageerden eigenlijk niet of nauwelijks en Eva begon te huilen. Dat brak mijn hart... We zijn heel eerlijk en open naar hen toe en geven op alle vragen duidelijk antwoord. Nu gaat het weer aardig met ze gelukkig. Afgelopen week heb ik formulieren gehaald om me in te schrijven voor een huis, En ben ik weer begonnen met werken. Morgen hebben we een afspraak met een mediator, gaat dus erg snel allemaal. We hebben zeker geen ruzie en gunnen elkaar het beste. We komen er vast en zeker samen uit.
    En over die goede vriend zal ik het maar niet hebben:):D
    Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen? ;)

6. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Phoe, pittig. En gaat inderdaad best snel. Knap dat je open kaart hebt gespeeld! Heeft P nog laten blijken of hij wel of niet verder zou willen? Of vindt hij het ook wel prima zo?
    Spannende tijd ga je tegemoet, 2013 wordt een bijzonder jaar voor jullie. Veel sterkte ook bij alles regelen en met verwerken, ook voor de kinderen.

Las dat je gestart bent met je job, leuk!

Mocht je ooit een relatie beginnen dan weet ik een super goed boek voor je over hoe je dat moet aanpakken mbt nieuw-samengestelde gezinnen. Want zo heet je straks. Maar alles op zijn tijd ;)

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zal idd pittig worden. Maar ik ga het zeker redden en kom hier sterker uit! Piet wil me weer terug, maar dat had hij eerder moeten bedenken. Hard, maar wel de waarheid.
    Ik hoop dat ik dat boek nog eens ga lezen Mom:)

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Poeh Meiske, heftig hoor! Voor iedereen eigenlijk. Met name de kinderen natuurlijk, moest wel even slikken toen ik las dat Eva moest huilen. Ze is natuurlijk oud genoeg om het te beseffen.
    Rot allemaal hoor. Maar je bent goed bezig. Echt fijn dat jullie geen ruzie hebben en elkaar het beste gunnen. Hou dat gevoel vast:)
    Piet is echt typisch een man he, pas achteraf ermee komen dat hij niet uit elkaar wil terwijl de vrouw dan al 3 stappen verder is. Zonde eigenlijk.
    Waren jullie ook uit elkaar gegaan als jij geen gevoelens had gekregen voor je 'goede vriend?':p;) Ach weetje, dat maakt ook helemaal niet uit. De situatie is zoals het is. Je gaat een spannende periode tegemoet maar idd, je komt hier sterker uit. Komt allemaal wel goed met je. En met je kids.
    Bijzondere manier van het nieuwe jaar ingaan, dit had je vorig jaar vast ook niet bedacht;)
    Succes meid!

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zo, het 'echte leven' begint weer.. Bleeeeegh! Jeroen zit alweer op zijn werk en de kinderen zitten al aangekleed voor de tv een broodje te eten. Lune gaat vandaag op school trakteren en woensdag is haar kinderfeestje.
    In de vakantie lagen we nu nog heerlijk in bed;) Dan begon de dag pas rond 9uur / half 10.. Aaaaah!!!!

Drukke vakantie ook zeg, de kerstvakantie. Sowieso kerst en oud&nieuw natuurlijk en dan 2 dagen later nog Lune haar verjaardag met alle voorbereidingen enzo. We hebben echt elke dag wel wat gedaan. Heb ook niet echt het gevoel dat ik uitgerust ben en de kids ook niet. Nouja, op naar de volgende vakantie:D Dan mag Timme als het goed is daarna naar de psz:)

En ik kan vandaag weer gewoon het huishouden doen.. Ook bleeeegh! Deed ik in de vakantie natuurlijk ook wel maar we zijn veel weg geweest en Jeroen heeft natuurlijk ook veel gedaan. Mijn taak als huishoudster en heen-en-weer breng moeder wordt ineens weer erg duidelijk....

Heb even een winterdipje denk ik. Heb ook ernstig veel zin in de lente.. Maar de winter moet nog komen.... Bleeeeeegh!!

Zo, klaar.

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oja, woensdag dus Lune haar kinderfeestje. We doen het als volgt:

Om 11.45u de kinderen direct mee uit school nemen. Er komen 2 jongens en 2 meisjes.
    Thuis eerst kadootjes uitpakken en daarna broodje knakworst eten.
    Na het eten gekke foto's maken en daarna fotolijstjes versieren met glitterlijm, stickers, stift etc. (Dan rij ik of Jeroen naar de 1uur service om ze af te laten drukken).
    Dan hopelijk naar buiten en ballonnen trappen! Allemaal een ballon aan het been geknoopt en elkaars ballon kapot trappen. Afhankelijk van hoe laat het is en of de kids buiten willen blijven spelen of niet, plak cake versieren en opeten.
    Denk dat het dan wel ongeveer klaar is. Het duurt tot half 3, dan brengen we ze weer thuis.

Ben heel benieuwd wat er van de plannen terechtkomt:D Je zult zien dat het totaaaaal anders loopt, maar dat zien we wel:)

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    maja klinkt leuk.

Hier viert ilse het samen met een vriendinnetje, wordt soort ballorig dus lekker makkelijk voor mij

meiske spannende periode dus. Vind het knap en dapper dat je voor jezelf kiest en gaat vast helemaal goed komen. Hoop dat jullie kunnen blijven praten en alles goed kunnen regelen. Sterkte de komende periode.

Hier nog steeds aan het worstelen met mijn gevoelens, blijft ellendig. Hou ongelooflijk veel van mijn vent en wil hem niet kwijt, maar dat 100% is er nog niet. (mede door nieuwe mails die ik per toeval gelezen heb, dom dom dom) maar goed hopelijk redden we het saampjes

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Debie, hoe bedoel je nieuwe mails? Weer van 'haar'...? Reageert hij daar dan ook op?
    En bedoel je dat je vertrouwen er nog niet helemaal is of je gevoel in het algemeen voor hem? Waar twijfel je dan aan?
    Vervelend hoor.

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Nee oude mails. stond wachtwoord in oude telf bij favorieten. esmee was spelletje aan het spelen en kwam dat hij het niet meer deed. had ze dus.hotmail gropend en ik ben gaan lezen en dat is niet slim geweest. denken wat hij geschreven heeft is anders dan wanneer je het leest komt harder aan. nre sinds half nov helemaal geen contact meer gezocht en hij vanaf mei. mijn gevoel voor hem is er nog maar vertrouwen zeer geschaad en hoop dat ik hem ooit nof eens 100% ga vertrouwen

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Twijfelen aan je man of hij oprecht van je houd doet best pijn

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Kan het me helemaal voorstellen Debie.. Het doet ook gewoon ongelofelijk veel pijn als je kerel contact heeft gehad met een vrouw wat meer was dan gewoon vriendschappelijk. Ook al is dat voorbij, gaat hij volledig voor jou en was het stom van hem.. dat neemt niet weg dat het daardoor minder pijn doet bij jou. En die mails lezen is ook een soort korst van je wond halen natuurlijk. Ik snap het wel hoor, zou het ook doen;)
    Ik denk dat het altijd een gevoelig punt bij je zal blijven en af en toe even heviger wordt. Heeft ook gewoon tijd nodig, denk dat het over een jaar al weer wat beter is dan nu en over een paar jaar helemaal. In die tussentijd is het hard werken voor jullie. En dus ook voor hem! Hij moet eigenlijk nog steeds bewijzen dat hij alleen voor jou gaat en laten merken dat hij beseft hoeveel pijn hij je heeft gedaan. En jij moet er voor zorgen dat je niet bij elk wissewasje dit naar boven haalt. Moeilijk allemaal! Maar denk wel dat jullie daar samen uitkomen. Blijf praten met elkaar. En kom je er niet uit, zoek op tijd hulp.

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    idd maja moet ik echt opletten dat ik er niet constant wat over zeg of inderdaad iets inkop wat makkelijk is natuurlijk.

meiske heeft piet dat contact met die vrouw wel helemaal gestopt toen of niet? En kunnen jullie nog een beetje samenwonen in een huis.

17. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Maja gefeliciteerd nog met de verjaardag van Lune! Oudste telg van deze groep is gewoon alweer 5 jaar! Sara moet nog 2 maanden wachten :)

Meiske, fijn je het toch gezegd hebt en ook al tegen de kinderen, moet toch ook zeker een last van je schouders afgevallen zijn. Succes met het geregel van alles.

Wij zijn rond 15:00 uur weer in Barcelona geland met een koffer vol met hagelslag, stroop, stroopwafels. komijnenkaas, peperkoek en siroop :) We hebben het leuk gehad, en de oma´s en opa´s hebben van hun kleindochters genoten.

Wat een winter zeg. Ik had in NL gehoopt op een lekker pak sneeuw en kou ,maar het was gewoon rond de 10 graden iedere dag. Hier was het vandaag 18 graden en zonnig.

18. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    ooh Debie ik heb jou ook nog gelezen natuurlijk! Knuffel meid, lijkt me niet makkelijk dit gevoel.

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    whahaha sm heerlijk al die nederlandse producten. En helaas geen sneeuw hier, beetje jammer.

Trouwens best zenuwachtig aan het worden, ga volgende week dinsdag op wintersport t/m zondagavond zonder man en kids, nog nooit alleen weggeweest dus hoop dat ik het trek al heb ik er zin in voel me ook een ontaarde moeder

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Klinkt allemaal leuk Maja, het wordt vast een geweldig feestje en je bent vast blij als het 14.30 is:D

Wat vervelend Debie, ik herken je gevoel zo goed! Jullie zullen er samen aan moeten blijven werken.
    Je bent geen ontaarde moeder hoor, door een paar dagen zonder je kids weg te gaan! Komt vast allemaal goed!

Heerlijk sm, 18 graden en een zonnetje, ik teken ervoor!

Ik weet dat mijn vertrouwen in Piet niet meer terugkomt. Hij heeft even geen contact meer met haar gehad, maar nu weer vriendschappelijk via whatsapp. Hij had zelfs een sleutel van haar huis he:$ niet te geloven.
    Maja, ik had deze stappen ook ondernomen als mijn goede vriend niet in the picture was geweest. Alleen verzacht hij nu wel de omstandigheden:p

Deel Deze Pagina