jeetje meiske een sleutel gaat wel heel ver, hij zag haar dus ook echt, hier heeft hij haar in totaal 2 keer gezien maar meer niet, verder alleen tekst. Geloof iddb dat het dan niet meer goed zou komen. En idd fijn dat je iig iemand hebt die er voor je is en mocht dat iets blijvends worden is dat alleen maar mooi toch?Al een beetje een beeld voor ogen hoe het straks gaat worden? Neem aan jij de kids en een ander huis? maar wel daar waar je nu woont?
Ja, ik ga met de kids verhuizen naar een huurhuis hier in het dorp. Vanmiddag naar de mediator geweest. Jeetje, wat een bak geld ben je kwijt als je gaat scheiden! Redt je echt niet met een paar duizend euro! Heb dus al geroepen dat ik noooit meer ga trouwen haha
Haha meiske dat kost idd een hoop. zijn veel mensen die financieel ook echt in dr shit komen. kan piet wel in jullie huis blijven of moet je het verkopen? en zou ook nooit meer trouwen geloof ik....
Tja, dan was het voor mij ook bekeken hoor. Hij had gewoon een sleutel, wtf Hebben ze ook vieze dingen gedaan? En idd, kost zoveel geld! Hoorde dat laatst ook van iemand. En je hebt al een huis Meiske? Of sta je ingeschreven? Weten jullie al hoe het gaat met de omgangsregeling enzo? Wie wanneer de kinderen heeft? Pffffff, ik ben ernstig jaloers op SM. Wat heerlijk, 18 graden en zon! Dat wil ik ook! Ben poepieflauw van de winter en het ergste moet nog komen Ik heb net met Timme de Action leeg gekocht met knutselspul voor morgen. Lune zei gister dat een meisje die ze had uitgenodigd had gezegd dat ze niet wou komen omdat ze bang is. Wel sneu voor Lune, hoewel ik niet het idee had dat ze er nou zo'n last van had..Ik vind het zelf niet zo erg want het is helemaal geen leuk kind Zo'n kind die een negatieve invloed heeft op iedereen en daar heb ik morgen eigenlijk geen zin in. Nouja, we zien wel. Debie, ik zou ook nerveus zijn hoor. Maar jeetje, heerlijk toch? Ik vond die week Canada zonder jeroen en kids ook heel spannend maar ook heeeeel lekker! Even een weekje geen zorgen en verantwoordelijkheden. Je moet echt als een dolle gaan genieten hoor, want die paar dagen vliegen voorbij en voor je het weet zit je weer in de poepluiers, halen/brengen, gemiep en ander kindergedoe
Goedemorgen Roerig nachtje gehad. Te laat gaan slapen, Sofie 2 keer wakker en Kas zijn bed natgepiest. Over de omgangsregeleling hebben we het al gehad.om de week zijn ze een weekend bij Piet. Ik blijf wel elke week het voetbalgebeuren doen, gewoon omdat ik dat leuk vind. Ik heb nog niet alle formulieren bij elkaar om me in te laten schrijven. Verwacht dat deze week nog wel te doen. Hij heeft gezegt dat hij niet met haar naar bed is geweest maar of dat de waarheid is?? Kan me ook geen reet meer schelen nu. Ik ga nu ook mijn eigen gang, hij doet maar! Haha Maja, mazzel voor jou dan dat dat kindje niet durft. Ik roep bij feestjes altijd: hoe minder zielen, hoe meer vreugd
Goedemorgen! Daar ben ik dan! Allereerst wens ik jullie allemaal een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2013. En ook Lune en familie alsnog van harte gefeliciteerd met je 5e verjaardag! 5 jaar alweer. De tijd vliegt. Veel plezier met je kinderfeestje morgen. Gelukkig is het normale leven weer begonnen hier. Tessa naar school en Peter weer aan het werk. Ik vind het heerlijk hoor om vakantie te hebben, maar ik ben het niet gewend om Peter zo lang om me heen te hebben. Het is vooral heerlijk dat je niet op tijd staat en lekker lang in bed kan blijven. Maar als Peter zo vaak thuis is ga ik me ergeren. Pfffft, het is een schat hoor, maar ik kan gewoon niet goed m'n draai vinden als hij thuis is. Terwijl het in het weekend geen probleem is. Stom, maar het is nou eenmaal zo. Dus het is voor alle partijen beter dat we weer gewoon kunnen doen. Gelukkig duurt het nog heel lang voor hij met pensioen kan Dan gaan we scheiden denk ik Meiske, ik vind het heel dapper van je dat je toch bij je besluit blijft. Zeker nu Piet toch weer zegt dat hij je terug wil. Hoe lang moet je wachten op een huis? En hoe doen jullie dat tot die tijd? Slapen jullie nog wel in 1 bed? En ik had geen idee dat scheiden zo duur was. Dat zit hem dan voornamelijk in de advocaat kosten of zo? Ik wens je sterkte en hoop dat jullie er samen goed uit komen met een goede omgansregeling. SM, balen van het weer in NL. Er is ook echt niks aan. Blegh. Verder wel naar je zin gehad? Debie, ik denk dat die onzekerheid blijft. Voorlopig tenminste. Dat moet een heel naar gevoel zijn. Kun je het daar met Paul wel over hebben? Weet hij dat? En natuurlijk lekker genieten op wintersport. Ik heb toevallig net geregeld dat ik in feb. een nachtje ALLEEN naar m'n ouders ga. 1 nachtje maar. Langer kan en wil ik ook niet. Dat is zo'n gedoe met de borstvoeding en kolven enzo. Maar het lijkt me heerlijk om eens zonder kinderen om me heen ongestoord te kunnen eten! Ik moet altijd minimaal een keer of 3 van tafel met de klodders eten in m'n haar en de helft op de grond. En wat te denken van een nachtje ongestoord in bed te kunnen liggen! Lekker heel de dag kletsen en haken met m'n moeder. Nu al zin in! Met Eva gaan de nachten gelukkig een stuk beter. Er zijn nu zelfs nachten bij dat ze gewoon helemaal door slaapt vanaf een uur of 23. En verder is het eigenlijk altijd 1 x er uit. Soms wat vaker. Verder is Eva een luie baby. 9 maanden alweer, maar gaan zitten en omrollen ho maar Ze kan prima zitten als ik haar neerzet. Als ik haar op haar rug leg blijft ze mooi liggen. Heel soms draait ze om, ze kan het wel, maar heeft er ook geen zin in. Totaal niet gefrustreerd als het niet lukt of als ze ergens niet bij kan. Ze is een lekkere dikke luie baby met pudding in haar benen. Met andere dingen is ze wel weer snel. Zo geeft ze al maanden kusjes en zegt 'mauw' als je vraagt wat de poes zegt. Ze kan al heel lang zwaaien en zegt sinds kort iets wat op papa en mama en Tessa lijkt. Eten doet ze als een bootwerker. Alles gaat naar binnen. Ze drinkt nog veel bij mij ook overdag en daartussen krijgt ze brood en groente en fruit. Niks gemalen, gewoon in stukken. Gaat hartstikke goed. De fles wil ze eigenlijk niet meer, maar omdat ik nog wel moet kolven als ik 's avonds werk krijgt ze van die melk pap. Ze lijkt wel opeens sinds 3 dagen een flinke sprong te maken. Gisteren zie ik haar bijna op haar knieen zich optrekken aan de rand van de box. Gelijk de box naar beneden gedaan dus. Ook ging ze eergisteren toen ze op haar buik lag opeens achteruit. Ze duwde zich achteruit met haar handen. Dus mijn luie baby kan heus wel wat hoor Fijn voor m'n schoonmoeder ook Pffff, die zit steeds te zeuren over haar ontwikkeling en over hoe wij het doen. BV kan natuurlijk niet meer als ze al zo groot is. En in de draagdoek bij je dragen, tssss, wat een onzin. Geeft niks hoor als ze even moet wachten als jij aan het koken bent. En van huilen krijgen ze niks. En waarom mag ze geen stukje taart of oliebol? Ze vergelijkt altijd met andere kindjes. 'het kindje van de dochter van de buurvrouw is 11 maanden en loopt en eet frikandel' 'andere kindjes van 9 maanden kunnen allang staan' 'krijgt ze alleen maar water?' en zo kan ik nog wel even doorgaan. Moe word ik ervan, maar probeer me er niks van aan te trekken. Ben verder wel blij met haar, want ze helpt ons vaak met oppassen. En ze is een hartstikke leuke oma. Toevallig vanmorgen ook de autostoel vanachter de schotten gehaald. Ben die maxicosi zo zat. Wat een gesleep zeg. Iemand nog interesse in een maxicosi? Ik hoor Eef weer wakker worden. Ze is flink verkouden en slaapt dus ook wat slechter. Ik ga haar maar ophalen. Straks weer naar school om Tessa te halen. Jullie zijn weer op de hoogte. O ja, dat wilde ik ook nog vertellen. Vanmorgen voor het eerst ongesteld geworden Gatver zeg. Daar baal ik echt flink van. Dat had best nog even weg mogen blijven. Fijne dag allemaal.
Boney, ik moest even heel hard lachen om jou verhaal over dat eten. Om me vervolgens weer groen en geel te ergeren aan je schoonmoeder. En nee dank je, net een maxi cosi de deur uit gedaan Meiske, tjonge, dat scheiden geld kost wist ik, maar ZOveel?! Zal wel gek zijn voor de kids om te verhuizen. Maar gaat dat wel een beetje snel? Hier kost het al gauw 1 a 2 jaar tijd voordat je iets hebt. Maja, bedankt voor de invulling van Elena's verjaardagsfeestje , klinkt erg leuk! Ben benieuwd hoe je het vindt. Debie, oh, samen op vakantie, ik zou dat nu echt graag willen: doen! Toen wij vorig jaar een week naar Barcelona gingen zag ik er vantevoren tegen op en de eerste 2 dagen nog wel wat, maar daarna: totaal nergens meer last van. Het idee dat ik igv nood gewoon op een vliegtuig terug zou kunnen stappen en ze bij mijn ouders wel goed zitten was prima. Wat maja zei mbt je relatie/ mails lezen, daar sluit ik me helemaal bij aan. Ik weet zeker dat jullie er uit komen. Wij zijn nu een hele tijd verder en het was echt hard knokken, maar van 'ik voel niks meer voor hem en wat is het eigenlijk een <3^$#%&^$>' is het nu weer helemaal omgeturnd naar 'wat hebben we het gezellig samen'. Dus gewoon door knokken hoor! Tijd heeft het nodig. Hier ben ik ff flink aan het balen. Huisarts had me laten testen op allergie. Ik had m gebeld: sorry, maar ik denk echt niet dat ik allergisch ben, maar dat mijn amandelen chronisch ontstoken zijn. Ok, mocht ik gelijk doorverwezen worden als er niks uit de test kwam. Vandaag uitslag: idd geen allergie. En wat denk je? Over 2 a 3 weken kan ik pas terecht bij KNO pffffff. Dus voordat er iets gebeurd is is het februari/ maart zeker . Ondertussen heb ik met mijn werkgever afgesproken dat ik 50% werk. Maar dat viel me nog heel vies tegen gisteren. Ik heb de concentratie van een pinda, verlies waar het over gaat in gesprek, moet alles opschrijven. En eind van de werkdag was ik super duizelig, ik leek wel dronken! Morgen nog werken en dan maar de balans opmaken. Het is zo lastig: ik ben niet erg ziek. Maar ja, met een slechte concentratie en duizelig is het niet verstandig om auto te rijden en moeilijke gesprekken te voeren.
Boney wat een heerlijk verhaal, goed om te lezen, zou toch bijna weer een baby willen. inderdaad lekker niets aantrekken van wat andere of je schoonmoeder vinden want jullie doen het op jullie manier. Ook grappig te lezen een luie baby die al wel wat zegt en zwaait, hier zo anders, niels liep met 10 maanden los zelfs buiten maar is nu 18 maanden (zegt vanaf ongveer 15 maanden mama) en begint heel langzaam een woordje te zeggen maar meer als 4-6 woordjes zegt hij nog niet hoor. Ze kunnen niet alles tegelijk, hier motorisch en taal zwak, bij jou andersom. Leuk om zo de verschillen te lezen. Enne bv kan zeker nog hoor, lekker blijven geven. En wat erg 9 mnd en nog niet gezien, toch best jammer. mom ga ook zeker genieten en moet erop vertrouwen dat mijn vertrouwen goed komt, manlief weet niet wat hij eraan moet doen, kunnen gelukkig wel praten dat scheelt. Ga dus alleen met mijn zus en ouders skieen, de mannen van ons blijven thuis bij de kinderen Ben heel benieuwd hoe hem dat gaat bevallen, hij denkt er altijd makkelijk over, 4 keer op en neer naar school op vrijdag, meisje nog te eten en tussendoor op vrijdag naar de zwemles van esmee en daar wachten met Niels, vraag me af hoe het hem gaat bevallen ))) Ga zo maar eens naar huis, is hier een beetje een gedoe met de opvang, esme zit op een nieuwe, niels nog niet dus moeten nu drie kids op drie verschillende plekken brengen en halen, pfff vind het gezellig meiden hier weer wat meer actief te zijn. Hoe is t met ichtus???
Ha Debbie, ik begrijp je )) heel goed, het is geen verkeerde dat hij dat eens mee maakt. LOL Het is ook gezellig actief. Mij lukt het nu even omdat ik meer thuis ben. Elk nadeel heb zijn voordeel. Ichtus heeft net haar schoonvader verloren. Dus een pittige tijd. Ik wilde net weer contact zoeken, maar wacht nog maar even. Hier de stoute schoenen aangetrokken en toch wat rond gebeld. In Zwolle kon ik terecht begin februari bij de KNO-arts. Nu heb ik volgende week vrijdag een afspraak in een andere plaats, dat is toch 1 1/2 tot 2 weken eerder. Nadeel is dat ik dan niet in Zwolle behandeld wordt, mja dit is dicht bij. Ik rij liever iets verder en dat ik eerder aan de beurt ben. Dus ik ben er blij mee.
Goedemorgen, Mom, je moet je verzekering bellen voor wachtlijstbemiddeling. Ben je vaak zo aan de beurt. Vervelend zeg dat jedaar almzo lang mee loopt. Gaan je amandelen eruit? Tssss, tablet doet raar. Kan mn tekst niet wijzigen :-\ Over tablet gesproken, ik val nog steeds langzaam af. Weeg nu 57 kg. Ik begon, incl zwangerschapskilos op 71.5. Dat is gewoon 14.5 kg!! Voor eva's zwangerschap woog ik ong. 65/67 kg en vond mezelf 10kg te zwaar. Nu ben ik tevreden. Dec heb ik niet echtgelijd, maar mn doel was om niet aan te komen. En dat is gelukt. Zelfs nog iets agevallen. Komt mede door de bv denk ik. Bij tessa had ik daar uelaas geen last van. Eef is wakker en ik heb mn koffie op. Baaibaaikoeievlaai (tessa's favoriete afscheidsgroet )
Maja, ´sterkte´ vandaag met het kinderfeestje van Lune! Ik kan mij daar heel druk om maken wahahaha of de kinderen het wel leuk gaan vinden etc. Ik weet ook nog niet of en wat we gaan doen.... ik zou net zo lief 2 dagen Eurodisney doen voor haar verjaardag. Mom, he bah wat naar dat jij al een tijd niet lekker bent! Fijn dat je nu toch eerder bij de KNO arts terecht kan. Debie, ik ben jaloers, heerlijk zeg zonder kids een weekje gaan skieen. Boney, wat ben je veel afgevallen. Heel knap!
mom fijn dat je ergens anders eerder kon. boney knap hoor. Hier nu ook van 94 kilo na zwangerwschap nu 78 kilo en gaat heel langzaam nu maar wil naar de 72 kilo.
Woow ook superknap! Hier lukt het nog steeds niet...... ben wel tijdens de kerstvakantie in NL 1,5 kilo afgevallen. Ik vind het eetpatroon toch zo raar in NL na 10 jaar Spanje. Wij hadden echt de hele dag door honger. Op de 3e dag zijn we maar weer gewoon s'middags gaan koken zodat we toch een uitgebreide warme lunch hadden want wij konden echt niet volhouden tot 18:00 uur pas je eerst warme hap. En dan zoveel brood; ontbijt, brood voor de lunch bah brood kwam ons de neus uit.
Nou, het was hartstikke gezellig hoor.. maar jemig wat waren die kinderen druk En met name die 2 jongns die erbij waren.. sjonge, die zijn echt een stuk wilder dan meiden. Achter elkaar aanrennen, stoeien, de grootste/sterkste/stoerste willen zijn etc Dat ene kind waar ik het over had zou eerst niet komen, prima! Haar moeder smste dat ze wat ziekjes was en ze misschien niet kwam. Helemaal niet erg Maar toen bracht haar moeder haar toch ineens. Ook prima natuurlijk. Maar kind wou niet dat moeder wegging. Moeder heeft 3 kwartier gedaan om weg te komen.. 'Lieverdje, ik ga nu eventjes weg.. ja? Lieverdje, gaat het een beetje? Kan mama even weg? Ja? Nee? Maar lieverdje, ik moet eventjes de auto wegzetten..' Uiteindelijk heeft ze dat laatste als smoes gebruikt om 'even' weg te kunnen om er vervolgens vandoor te gaan. Kind natuurlijk binnen 5 minuten over de zeik omdat moeder niet terug kwam Ik moeder gebeld: 'kom haar maar halen'. Intussen ging ik naar de fotozaak foto's afdrukken, kom ik een half uur later terug, zie ik de auto van moeder staan.. Heeft mevrouw het hele feestje op de bank gezeten en dochter heeft bij ons de boel op stelten gezet Ik was echt verbaasd. Ik zou bij Lune zoiets hebben van 'Wil het niet? Prima, maar dan ga je nu ook mee naar huis'. Maar goed, dat kind bepaald daar sowieso alles, krijgt totaal geen consequenties etc. Ik vond het heel irritant. Maar goed, waar ik me in had vergist was dat kinderen niet 20 minuutjes bezig zijn met een fotolijstje versieren of met cake versieren of met ballonnen trappen.. Dat was allemaal 5 minuten en dan was het klaar.. En ik wilde heel graag met ze naar buiten, maar het heeft de hele dag geregend. Shit! Het waren dus ook echt wel met name de jongens hoor, de meiden hadden best nog even langer willen knutselen enzo. Het was hartstikke leuk en alle kinderen zeiden uit zichzelf(!?) dat ze het zo'n leuk feestje vonden.. Snap er niks van Volgend jaar als Lune weer jongens uitnodigd blijven we in elk geval niet thuis haha! Timme vond het ook prachtig natuurlijk, die deed net zo hard mee met die stoere knullen.
Oja, wat een groot succes was en niet bedacht van te voren was verstoppertje spelen Jeroen was dat met ze gaan doen nadat ze klaar waren met lijstjes versieren. En ze mochten om de beurt enzo tellen dus daar zijn ze nog wel even zoet mee geweest.
Ik vind het zo knap Bones, dat je zo bent afgevallen! Ook nog GOK-en? Mom, vreselijk irritant dat het zo lang duurt.. Intussen zit jij thuis met je klachten, niet fijn! En als je merkt dat je zo moe en duizelig uit een gesprek komt dan ga je volledig over je grenzen, ben je straks nog zieker Doe rustig aan meid. Je kan je hele leven nog werken, je klanten lopen niet weg (was dat oms maar zo he?) en je gezondheid is het belangrijkste. Zo, moeders heeft gesproken SM, ik vind het wel grappig dat je dat zegt, over dat eetpatroon. Door al dat brood (koolhydraten) heb je dus ook gewoon veel meer honger. Kan me voorstellen dat het brood je neus uit kwam op een gegeven moment. Ik let ook wat meer op met koolhydraten, probeer weinig brood te eten. Vanochtend volkoren cracottes gegeten met kaas, er zitten wel koolhydraten in die crackers maaar veeeeeel minder. Vanmiddag ga ik een salade eten met tonijn en komkommer. Ik moet overigens de 28e naar de allergoloog in het UMCG, heb lanngggg op de wachtlijst gestaan en dan mag ik eindelijk. Ik ben heel benieuwd waar zij achter komt waar ik niet tegen kan. Ik vind gezond eten ook gewoon lastig als je allergisch bent voor de meeste fruitsoorten, rauwe groentes, veel vissoorten en noten. Nu de rest nog en hopelijk ontdekken wat wel goed voor me is en mijn weerstand omhoog krikken. Ik ga zo toch met Timme naar de kapper. Het zit gewoon niet, ondaks dat zijn lange haartjes heel schattig zijn. Een paar maanden geleden had hij nog slag in zijn haar, dat is helemaal weg, het wordt steeds steiler en daardoor ook dunner lijkt het wel. Misschien toch een tijd voor een korter kapsel en als het niet lijkt weer laten groeien. Poeh, vannacht was kort! Lune heeft heeel onrustig geslapen, logisch natuurlijk na zo'n feestje. Ik heb ook geen oog dicht gedaan en Timme kwam om 0u bij ons en sliep tegen 2u weer een beetje fatsoenlijk. Sowieso slapen we allemaal zo onrustig de laatste nachten, hangt er iets in de lucht? Hebben jullie er ook last van of niet?
Maja,oooh wahahah klinkt idd irritant dat kind en die moeder. Als lieverdje niet wilt, nou dan zou ik oppakken en naar huis gaan. Jongens zijn dus zo druk? Goed dan weet ik dus dat ik bij Sara probeer dat ze alleen meiden wil uitnodigen . Ik weet hier echt nog niet wat ik doe hoor. Hier wordt het normaal gesproken buiten de deur gevierd (speeltuin, ballenbak etc.) en de moeders blijven erbij. Ik wil liever thuis maar heb geen zin in al die moeders 3 uur lang in mijn huis hmmmmmmmmmmmmmm.