Februari mama's 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door Meiske74, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Hier lag Nora ook vanaf 2 uur tussen ons in. En ze was maar aan het kletsen en kletsen.
    Ik heb mijn handen vol aan haar de laatste weken.
    Zo dwars ook haar zus pijn doen. Als ze haar zin niet krijgt plast ze in haar broek + uitdagende lach erbij. pffffffffffff.En dat kan ze echt zo 3 x achterelkaar doen.
    Ik ben tegen geweld maar ik heb haar gisteren gewaarschuwd dat als ze extra in haar broek plast als ze boos is ik haar doe wassen (onderlichaam) onder de koude douche. Nou ik heb het moeten doen gisteren hoor want ze plaste gewoon uit boosheid weer in haar broek. Ze vond het verschrikkelijk, en ik ook natuurlijk. Pffff ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat.

2. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb genoten van je verslag Maja:D Nu snap je waarschijnlijk ook waarom ik jongensfeestjes altijd buitenshuis houdt:D:D

Knap Boney! Zoveel afgevallen! Echt petje af!

Sm, pittig dametje die Nora. Wel goed dat je niet alleen gezegd hebt haar onder de douche te zetten,maar het ook gedaan hebt. Stoer! Maar snap dat dat niet leuk is om te doen.

Update hier: volgende week woensdag komt een andere mediator hier thuis praten die het waarschijnlijk wil doen voor de helft van het geld als die eerdere mediator. Piet gaat volgende week een week op vakantie. Met een vriend naar Spanje. Vind ik niet erg, wel dat in die week Kas jarig is. Had meneer niet aan gedacht;)
    Vandaag de hond in laten slapen. Vond het wel zielig om te zien, maar het beest was gewoon op. Nu lekker alles gestofzuigd en gedweild en het mooie is, er komen geen hondenharen meer op de vloer. Want dat was echt heel erg met onze hond.

3. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Meiske, oh dat zou wel lekker zijn voor de helf van het geld. Hopelijk is het snel allemaal rond.

Pfffff je man niet aan de verjaardag van Kas gedacht? Pffff kan gebeuren, maar wij als moeder gebeurd dat natuurlijk nooit.
    Ooh hond in moeten slapen is niet leuk, maar misschien ook wel goed zo. Heb al vaker een opmerking van je op FB gelezen over je viervoeter wahaha dat je het beest goed zat was, neemt niet weg natuurlijk dat het toch moeilijk is.

Ja Nora is heel pittig. Zo anders als lieve & makkelijke Sara.
    Ik zet haar niet echt onder de koude douche, ik was en spoel haar onderlichaam af met koud water... ik zet haar niet met hoofd en al onder de koude douche. Klinkt zo wreed..... is ook best wreed voor mijn doen. Vandaag was beter gedaan, in ieder geval niet meer in de broek geplast.

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    sm herken het wel, esmee hier ook een houtje van helaas. Gaat nu alweer paar weken goed maar die deed dat ook met plassen, knetter gek werd ik ervan. En esmee slaapt ook weer constant bij ons op de kamer, gelukkig wel op een eigen matrasje

meiske sneu maar idd lekker van de haren die je niet meer hebt. En een goedkopere mediator zou wel fijn zijn idd.
    en jeetje het is dat jullie al gaan scheiden maar anders zou het een reden zijn, de verjaardag van je kind vergeten............

maja klinkt gezellig, haha toch best blij dat ik uiteindelijk naar een soort ballorig ga :)))))

zo ski's vast van achter de schotten gehaald, nu nog de rest van de week....

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hoi! ik heb het weer eens niet bijgehouden... Sorry! Ga weer m'n best doen

6. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Rustig hier zeg:D Ik heb eigenlijk niks te melden. Rustig weekendje hebben we. Niet zoveel in de planning. Deze week wel veel dingen in de agenda. O.a info avond over voortgezet onderwijs en open dagen voor Stijn, verjaardag Kas, afspraak mediator, ingelaste voetbalwedstrijd Stijn, sportclubjes enz. En donderdag gaat Piet ook nog op vakantie. Moet dus alles alleen doen. Maar dat deed ik sowieso al whahaha:D
    Ik voel me nog steeds super en sterk. Krijg alleen de schijt van alle mensen bij school en voetbal, die je anders bijna nooit spreekt, die nu ineens vol interesse alles willen weten;) Was ik al voor gewaarschuwd, maar word er nu een beetje moe van.
    De zwemlessen van Sofie worden gestaakt. Ze is afgelopen vrijdag zelfs helemaal niet in het zwembad gestapt. Panisch en totaal in paniek was ze. Zo zielig.

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Wat sneu voor Sofie joh.. Eigenlijk is zwemles ook heel zielig voor kinderen die niet dol op zwemmen zijn. Ik kan me ook nog goed herinneren dat ik het echt een hel vond.
    Lune is pas net ingeschreven en moet nog opgeroepen worden, er is een wachtlijst dus ik verwacht pas over een paar maanden. Dan is ze ruim 5, misschien zelfs pas na de zomervakantie. Ik vind het prima, van mij hoeft ze niet zo vroeg. Hoop dat het dan ook wat vlotter gaat.
    Hoop dat Sofie gauw weer plezier in zwemmen krijgt!
    En irritant zeg, die 'ramptoeristen' die ineens op je af duiken nu jullie uit elkaar gaan. Lekker negeren hoor.

Debie, wanneer ga je? Spannend! Maar toch ook fijn..:D

SM, pfff.. wat een draakje die Nora... Ik vind je aardig geduldig klinken en prima af en toe zo'n 'wrede' methode. Daar houdt ze echt geen trauma aan over hoor, ze leert er hopelijk wel van dat in de broek plassen dus geen optie is. Als het expres is, had ik het bij de 2e keer al gedaan denk ik. Ben niet zo geduldig..:)

Hi Debora! Hoe is het?

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier alles ok.
    Rustig weekend gehad. Lune had zaterdag een feestje en kwam daar helemaal hyper weer weg. Ze hadden de hele klas uitgenodigd op de golfclub en hebben daar de boel op stelten gezet. Dit was trouwens het meisje dat bij Lune haar feestje aan het miepen was en haar moeder die bleef.
    Lune werd 's nachts alleen wakker met buikpijn en heeft gespuugd, denk teveel troep gegeten daar want na 1x spugen was het klaar.
    Jeroen heeft bij haar geslapen en Timme bij mij, die werd wakker van Lune en wou niet meer slapen. Gelukkig hadden Jeroen en ik voor die tijd een potje goeie seks gehad, anders was het wel zielig voor ons.

Gisteren weinig gedaan. Ik ben even naar de sportschool geweest en we hebben 's middags lekker gewandelen. Gisteravond zelf pizza's gemaakt, Lune heeft geholpen. Vindt ze zo leuk:)

Timme mag 5 februari al starten bij de peuterspeelzaal, jeej:) Dat is over 3 weken al! Denk dat hij het heel leuk gaat vinden. En ik ook, even wat tijd voor mezelf:) Ga proberen om dan direct te gaan sporten als ik de kinderen heb weggebracht. Of mijn bed weer in te te duiken:D

Oh jemig, is het al zo laat?? Moet Lune straks alweer ophalen..
    Heb vanochtend de keuken opgeruimd en een mega stapel was opgevouwen en opgeruimd. Zo fijn dat dat klaar is nu.

9. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Whahaha Maja, potje goeie sex:D Zal ik dan ook maar zeggen... nee laat maar...
    Fijn dat Timme binnenkort naar de psz mag. Ook fijn voor jou:D ik weet nog wel de eerste keer dat ik geen kind meer thuis had: ben op de bank geploft en heb genoten van de stilte:)

Hier sneeuwt het inmiddels. Humeur daalt met de vlok. Pokkezooi! Kids zijn nu buiten met sneeuwkleren aan. Zo dus alles weer uit trekken om naar school te gaan. Natte zooi allemaal binnen dan. Blegh, ik haat sneeuw!

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jaaa, zeg het Meiske! Hoe is jouw sexleven op dit moment?:cool:

En vreselijk he sneeuw. Sowieso mogen ze de winter van mij afschaffen. Gedoe met kleding.. eerst een jas, muts, handschoenen, sjaal voordat je naar buiten kan. En uiteraard is er altijd een handschoen kwijt en lukt het Timme sowieso nog niet om wat aan te krijgen. En is het aan, trekt hij het weer uit..;) Lune miept sowieso om alles dus of de sjaal kriebelt of de handschoenen zitten niet lekker of ze heeft het te koud of te warm.. *zucht*
    Dan ben je buiten, verkleum je de pan uit, weer naar binnen.. maar de hele tijd binnen is ook niks..
    Droge huid, piekhaar, wit hoofd.. Griep, snotneuzen, en bevroren tenen..
    Nee, ik ben geen fan.

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja echt waardeloos die sneeuw, hier is er gelukkig al weer wat gesmolten!
    Sexleven, hmm heb niet te klagen;)

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jij beest!:D

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    meiske idd irritant die mensen. En wat sneu voor sofie dat ze het zwemmen niets vind, wie weet over een paar maanden.

whahaha maja, gelukkig dat de sex al geweest was. Moet eerlijk bekennen dat ik tegenwoordig vroege sex toch prettiger vind want als we laat gaan slapen ligt er vaak al eentje tussen en dat is echt funest voor je ;)

jaaaaa meiske je maakt me nieuwsgierig hihi:D;)

sorry, vind de de sneeuw wel gezellig.......:)

enne over sex, nog ff hier beter dan ooit na alle ellende, is het toch nog ergens goed voor geweest:):):) :)))

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hahahaha geweldig meiske

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Gaat het over seks? Ook goedemorgen! Het is echt plannen als je kinderen hebt zeg. Best lastig soms, maar ook wel weer leuk om creatief te zijn.

Ow, eef is wakker hoor ik. Tot later!

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier ook meestal sex op de vroege avond.
    Soms al direct als de kids net op bed liggen.. :)
    Met name rond mijn eisprong. Dan ben ik toch wel horny. Voor de rest valt het heus mee. Jeroen moet trouwens wel een stuk of 25 zaadlozingen hebben gehad voor maart, kunnen ze controleren of de sterilisatie zin heeft gehad. Dus we moeten hard aan het werk:cool:

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wij ook hoor maja. Als het een half uurtje stil is, dan weten we eigenlijk zeker dat ze slapen. ;)

18. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dan ligt het hier toch iets ingewikkelder haha.

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    #1140 dwazie1980, 15 jan 2013
    Laatst bewerkt: 15 jan 2013
    kijk het gaat over sex.. en dwazie meldt zich hoor...

vroege sex, late sex i dont care... whahaha nee zo erg is het ook niet (meer)

leuk dat het weer wat drukker is hier....

vindt het leuk om af en toe bij te lezen....

Hier bij ons...is er na 2.5 jaar toch geloof de rust wat wedergekeerd...

alles heeft een plekje en een plaatsje..

de kinderen doen het meer dan prima... zijn gewend aan alle nieuwe situaties...

Nick wordt echt een puber.. of is dat eigenlijk misschien al volop...stelt vragen maaaaa op welke leeftijd hebben mensen gemiddeld sex... maar ook mag ik naar kroeg??? pfffft 12 jaar noooo way....
    laatst vroeg hij zelfs of hij niet samen met een vriendje een keer een nachtje wegmocht.. naar een center parcs.. mama wat kan je daar nou gebeuren..

Ik vind het heftig dat mijn mannetje.. en ik zeg mijn mannetje omdat Nick altijd echt een mamas kindje was/is... hij is zich zo duidelijk aan het losmaken.. heftig hoor.. ik loop daarin echt een stuk op hem achter...

En Elise...das me boef... trekt zich echt van niets of niemand iets aan... Is altijd heerlijk dr zelf....nergens bang voor..
    Eten gaat eindelijk na bijna 5 jaar iets beter....maar nogsteeds zitten we met haar minimaal 3 kwartier aan tafel...

Daan is nogsteeds de eeuwige lieverd.. we hebben best een heftig begin van 2013 gehad.. maar hij is altijd naast me.. helpt steunt.. in het begin dacht ik nog.. dit zal hij nooit lang volhouden maar hij veranderd niet.. is echt zooo lief attent..en natuurlijk niet vergeten sexyyyyyy...

en met mij is alles dus ook rustiger.. een baan... een leuk gezinntje... wat wenst een mens zich nog meer...

nou geloof me ik heb echt nog wel wat wensen hoor...

Nu over jullie..

Mayke.. jij bent toch echt wel de Die hard hier...
    Botje... volgens mij ook helemaal haar draai gevonden...
    SM.. ik geniet altijd van de fotootjes die voorbij komen op fb..
    debie... ik ben zo blij dat alles weer een beetje is bekoelt bij jullie... goed gedaan hoor...
    Joma... jou spreek ik natuurlijk vaak zat hihi
    Meiske... ook hier topwijffie ben je... en wij spreken elkaar vaak genoeg... zet hem op!!!!!
    Ehh vergeet ik nu nog iemand...
    vast en zeker... ben jullie nooit vergeten hoor....!!!

Deel Deze Pagina