Februari mama's 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door Meiske74, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Debie, welkom terug! Leuk gehad? Hoe lang was je weg een lang weekend of toch langer? Ooh en dan weer berichtjes pffffff niet op reageren ooit zal het wel ophouden!

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier een groet vanaf terschelling! Alles mooi wit en heel koud, maar we hebben vakantie!!! Lekker niks doen de hele week.
    Doei!

3. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Veel plezier Boney! Kkkkkk koud?

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ohh lekker hoor vakantie botje!!! enjoy!!

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Heerlijk Bones! Genietze!:)

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    veel plezier boney.

sm 5 dagen ben ik weggeweest, was heerlijk, echt super genoten.

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Haai! Sorry voor het late reageren, da was nie netjes van mij!

@Meiske, neem je tijd meid. Zoek evt hulp om je er doorheen te helpen.

@vakantiegangers... ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben.. ok een beetje jaloers, lijkt me heerlijk!

@konijnendilemma.. tja.. lastig, kan je hem niet kwijt op MP voor gratis? Je kan m altijd nog opeten. Wel lastig probleempje ja, jakkie, raar he dat een papa zijn kindjes dood maakt, ik nie snap.

Hier een fijne KNO arts getroffen, amandelen gaan er eind feb uit. Fijn dat er wat gebeurt, nu maar hopen dat het helpt en ik niet zoveel last ga hebben van de narcose.
    Nu nog even aan het bijkomen van een buikgriepje, dat kan dr ook nog wel even bij.

Nu de koningin gaat aftreden ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar hoe het zal zijn om een koning te hebben. Laatste koninginne dag die wij meemaken dit jaar, daar moeten we ook maar van gaan genieten!

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ernstig rustig hier!

Mom, fijn dat je een fijne KNO arts hebt gevonden:) Amandelen laten verwijderen op latere leeftijd schijnt geen pretje te zijn, maar dat is altijd ziek zijn natuurlijk ook niet.. Hoop dat het allemaal een beetje te doen is voor je.
    En blegh, buikgriepje. Gaat rond. Sowieso griep. Hoor het ontzettend veel.

Ben zelf ook niet topfit. Vooral keelpijn en lamlendig, al een paar dagen. Gelukkig niet echt griep. Moet ook ongesteld worden denk ik, dan is mijn weerstand ook wat lager.

Gisteren naar het ziekenhuis geweest, naar de allergoloog. Ik krijg allerlei testen. Heb gister direct bloed laten prikken, krijg een huidtest, krijg een oproep voor de dietist en heb pillen en neusspray gekregen. Ben benieuwd hoe het verder gaat, moet over 3 maanden weer komen.

Straks komt een vriendinnetje met haar babyzoontje, morgen een vriendinnetje van Lune te spelen met haar mams en vrijdag gaan we lekker uit eten voor mijn verjaardag:) Oppas komt hier met de kids eten en op bed doen en ik ga met Jeroen, mijn ouders, broer en schoonzussie eten. Zin in.
    En volgende week gaan de kids logeren bij mijn ouders en gaan Jeroen en ik naar een kuuroord/bronnenbad/sauna etc. Hebben nog een arrangement tegoed. Met massage, 3 gangen diner enzo. Heeeerlijk!

Oja, ben vrijdag naar Amsterdam geweest. Ik ga dus onderzoek doen of er zo'n restaurant voor 'minima' haalbaar is hier in de buurt. Was een leuk gesprek en hopelijk komt er nog wat achterweg als ik dat onderzoek gedaan heb. We zien wel.

Hoe is het verder hier?

9. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Oh leuk, restaurant voor minima. leuk om uit te zoeken.
    Hier hebben we goedkoop eten bij jongeren die een opleiding daarvoor doen. Ook was er een of ander concept dat je zelf kon kiezen hoeveel geld je gaf.
    Verder zijn er een aantal cafes waar je goedkoop mee kan eten met wat de pot schaft.

Fijn dat je goed wordt onderzocht! Hoop dat ze wat vinden voor je.

En wat een leuke plannen voor deze week!!

Oww.. bijna vergeten, voor wie het nog niet wist, afgelopen donderdag ben ik voor het eerst tante geworden! Van Niek. Erg leuk hoor om tante te zijn, ik word er wel verschrikkelijk koop-ziek van :)

10. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Maja, jou uitjes lezende dacht ik, ah heb ook wel weer zin in iets. Nu ga ik zaterdag met de kids naar theatervoorstelling ' Elmo is jarig '. Jarig zijn is hier een hot item natuurlijk. Elena wordt echt jarig en Suzanne is al een tijdje nep-jarig. Ze heeft ook echt kinderen uitgenodigd, die mij blij kwamen vertellen dat ze op Suzanne haar feestje mochten komen. Toen heb ik maar uitgelegd dat het om een nep-feestje ging, LOL. Dus dit sluit wel aan, zin in!

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    leuke dingen allemaal.

Hier vanavond uit eten met mijn vent en dan als we terug komen zit het huis vol visite, verrassingsfeestje omdat hij zondag 40 wordt. Geloof dat hij echt nog niets door heeft. Verder hier een beetje een ziekenboeg, nu esmee weer.

En idd akelig stil hier.

Hoe staat het met de plannen voor een meeting bij sm????? :)

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Hallllloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hallooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooo

wat een rust hier

14. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Ik zal dan maar weer eens iets schrijven ?

Blegh ook effe forum moe hoor, heb het druk met van alles en niks ;)

Maja, las op FB dat de kleine man ook al naar de psz gaat? Hoe bevalt het?

Nog gefeliciteerd voor alle kids die jarig zijn geweest!

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haaaaaaiiiiiiiiiiii!

Idd rustig hier.. Ik doe ook mee aan de rust. Blijkbaar bevalt dat ook:D

Heb het ook vrij druk. Druk met dat onderzoek wat al enigzins van start is gegaan. Lune die ziek is (geweest) en ik zelf vorige week hele week snipverkouden en koortsig etc.
    Timme idd naar de psz, hij vond het geweldig! Ik ben er de hele middag bij gebleven en hij heeft me nauwelijks gezien.
    Hij mocht vanochtend weer maar we zijn niet gegaan.. Ik mocht er weer een poosje bij blijven maar Lune was ziek dus die moest dan mee, niet handig. Kon ook geen oppas voor haar vinden en ik durfde het niet aan om Lune mee te nemen en Timme alleen even snel af te zetten. Had er nog geen vertrouwen in dat dat helemaal goed zou gaan en dat heeft Timme straks een trauma en wil hij niet meer heen..;)
    Dus we gaan dinsdag opnieuw:)

Lune heeft buikgriep en heeft gisternacht de hele nacht lopen spugen en diarree. Zo zielig. Gelukkig alweer bijna over, alleen nog regelmatig buikpijn.
    Nu ben ik zo bang dat wij het ook nog krijgen..:) Weet dat het geen zin heeft om daar over na te denken maar ik doe het toch.. Heb natuurlijk enigzins een overgeeffobie en we gaan zaterdag een dagje naar een welnessding en de kids logeren.. zul je net zien dat... Nouja. Zit me niet lekker.

Ik ga weer even bij Lune zitten, ze heeft weer buikpijn. Arm ding.

SM, zijn jullie eigenlijk al een 3e meisje aan het maken?:D

Hoe is het verder met alle dames en kinders?:)

16. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    He gatsie Lune ziekjes. Gelukkig gaat het weer beter.
    Hebben jullie toch best vaak last van buikgriep virusjes of niet?
    Hopelijk voor het weekend weer helemaal weer opgeknapt en hoop dat het jullie bespaard blijft, lekker welness ding, veel plezier.

Nee hier nog geen 3e meisje aan het maken :D Als we nog een keer willen dan zouden we vanaf april gaan moeten proberen. Uit praktisch oogpunt een voorjaars 2014 baby zou dan het beste uitkomen :D Man weet het nog niet, maar hier kriebelt het wel zo nu en dan. De meiden zouden niets liever willen als een 'echte' baby.

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha sm leuk hoor drie kids :)

maja ook een ziekenboeg hier, steeds een ander met koorts e.d. hoop dat het griepvirus nederland nou eens snel gaat verlaten....

verder druk met de verjaardagen, morgen vieren we het voor familie/ vrienden nog even taarten maken wassen, strijken, dweilen, stofzuigen, wc doen, twee kids tussen de middag, carnaval op school, nu naar zwemmen en niels niet lekker. pffffffff ga maar eens beginnen

18. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden, hier even een kort berichtje van mij. Het gaat op zich redelijk met mij. Ups worden wel nog afgewisseld met downs. Ik heb nog geen zicht op een huis, omdat ik pas begin maart een urgentiegesprek heb. Donderdag komt de mediator weer om dingen door te spreken en te regelen. Kids doen het prima. Stijn heeft citotoetsen achter de rug. Ging wel goed zei hij. Sofie is zaterdag jarig en wil hey allerallerliefste een pillow pet. Nog een, want de eenhoorn heeft ze al.
    Op mijn werk heb ik goef mijn draai gevonden, heb het er prima naar mijn zin. Werk 3 ochtenden en als het druk is werk ik een extra ochtend.
    Tot zo ver mijn mini update!

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haaaaiiiiiiiiiiii!

Debie, die virussen moet idd weg! Heb Timme net naar de psz gebracht en daar ook veel kindjes ziek.. Lune net weer hersteld van een soort buikgriep en begint nu met keelpijn en hoesten.. Duurt vast niet lang of Timme volgt.. Aaargh! Lente, kom hierrrrrrrrrrrr!

SM, nou het is al bijna april hoor:D Moet je man wel opschieten met nadenken:p
    Als je twijfelt over een derde (en je hebt het eigenlijk altijd wel over een 3e gehad..) dan zou ik het wel doen. Ik denk dat je geen spijt krijgt als je het wel doet en wel spijt krijgt als je het niet doet en het straks te laat is, hou je altijd zo'n gevoel van.. 'als..'
    Maarre, zelf weten hoor!:p

Meiske, goeie update:D;)
    Wel rot dat je nog geen zicht op een huis hebt. Kan nog wel even duren zo te lezen.. Houden jullie het wel uit in 1 huis? Anders misschien een andere tijdelijke oplossing bedenken?
    Leuk dat Sofie dat kussen zo leuk vindt. Lune vond dat ook leuk, maar kreeg andere dingen op haar verjaardag. Hoor haar er nooit meer over maar zou alsnog een leuk kadootje zijn. Ze wil dan zo'n roze (varken?).

Hier alles prima! Ik heb gewoon 2 uurtjes voor mezelf!:D
    Lune is op school en Timme naar de psz. Ik mocht nog blijven van de juf maar Timme vermaakte zich zo goed dat ik ben weggegaan. Hij heeft me een kus gegeven, 'doei' gezegd en naar me gezwaaid met juf. Gaat vast goed.

Ga ik nu even wat voor dat onderzoek doen, kan ik me fijn nuttig maken zo:)

20. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    En... iemand nog romantisch gedaan vandaag?

Debie, hoe is het verrassingsfeest uitgepakt?

Maja, hoop dat je gauw wat wijzer wordt mbt je klachten. Zou fijn zijn!

Meiske, mooie update idd, kort en krachtig. Fijn dat het met de kids goed gaat en je je draai hebt gevonden op je werk, goede afleiding nu! @pillowpet, ja hier ook helemaal hot nog. Zag ze bij Bart Smit nu goedkoper liggen.

SM ja, herken ik wel ja, druk met van alles en niks. Soms vergeet je gewoon waar je nou zo druk mee was.

Hier vollop feestvreugde, leuk hoor. Het kinderfeestje vond Elena super spannend, al paar dagen vantevoren flinke spanningsopbouw, ook op het feestje zelf. Volgens mij omdat ze gewoon niet zo goed wist wat het nou was, ook al hebben we het nog zo goed uitgelegd. Ze vond het gelukkig wel erg leuk! Vandaag natuurlijk op school feestje, dat heeft ze wel vaker mee gemaakt en was een stuk relaxter. Ze is echt apetrots omdat ze nu ECHT 5 jaar is.
    Wij hebben een karaokeset gegeven. Leuk de meisjes hier aan het zingen in de woonkamer. Hij is voor Elena haar kamer, we zochten een cd-speler, maar dit is ook leuk (is ook te gebruiken als cd-speler).

Suzanne is net een tijdje flink ziek geweest. Begint nu weer een beetje de oude te worden. Maar vandaag flink aan het draken, kan niks hebben, alles doet zeer, huilen van de kou, boos over de privileges die Elena als jarige heeft, etc. Dat heb je na een tijdje verwend te zijn omdat je ziek bent.

Nog 1 weekje en dan gaan mijn amandelen er uit. Toch best een beetje spannend. Eerst hebben de kids nog vakantie en gaan we nog een weekendje weg, zin in!

Wie is nu de volgende Sophie? Of zit er nog een tussen? Boney??

Deel Deze Pagina