Februari mama's 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door Meiske74, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hoiii,

maja idd wegwezen als het niet noodzakelijk is te blijven :)

meiske fijn dat het werk je bevalt en beetje balen dat het urgentie gesprek zo lang duurt. Kan geen van jullie in het huis blijven? Enne pillow pet, geen idee, hebben we hier niet.

mom succes volgende week, spannend. Hopelijk knap je er heel snel van op.

verrassingsfeestje en de verjaardag daarna waren zeer geslaagd en leuk. Nu hopelijk paar weken wat rust in de tent, zo druk op het moment, echt niet grappig meer.

ilse zit nu trouwens op judo, best grappig, Esmee is een heerlijke peuterpuber en Niels een durfal die heel veel aan mij hangt op het moment.

En idd bijna alle kids 5, gaat het toch hard, als ik dan die gasten van 10-11 zie in mijn klas dan denk ik helppppppp je moet ze zo los gaan laten en dat gaat te snel.

ga niels maar even uit bed vissen en ilse ophalen.

doeiii

2. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Hoi meiden hoe is het hier ?
    Hier weer effe tijd tussen de bedrijven door, ik ben op het werk ;)

Debie wat leuk dat Ilse op judo zit, hoe kwam ze daar zo bij ?
    Hier doen ze vanuit school taekwando vanaf volgend jaar en Sara vindt dat ook leuk , maar zij vindt heel veel leuk ;)

Maja fijn dat het Timme zo goed bevalt op de PSZ en ook lekker voor jou natuurlijk een paar uurtjes voor jezelf!

Luckymom succes met de amandelen. Moet je dan daar blijven of mag je dezelfde dag weer naar huis?

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    mom, eigenlijk door mij erop gezet, zelf wilde ze dansen.
    Dansen is hier in de omgeving vanaf 6 jaar, een les vanaf 5 maar die was op vrijdag van 17-18 uur en dat vind ik echt een rot tijd. Hebben een gezinsabbo op de sportschool waar ze ook zwemles heeft en die geven judo vanaf 4 dus heb haar een keer een proefles laten doen en dat vond ze helemaal leuk dus op judo gedaan. En denk dat judo voor de sociale ontwikkeling ook goed is :)

druk dus, tja geloof dat we daar allemaal last van hebben, sportclub hier, speelafspraakje daar, zwemmen enz enz enz voel me soms net een taxibedrijf.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Druk? Hier ook veel te druk. Maar nu even niet! :-D ik ben bij mn ouders zonder kinderen. Vanmorgen 9u vertrokken. Heerlijk zeg. Even RUST! Morgenavond samen met mn ma rijd ik weer terug. Dan blijft mn moeder bij ons tot donderdag, tessas verjaardag.
    Ik zit met een dekentje op de bank en ga nu weer snel genieten van de rust....
    Als ik thuis ben zal ik op de laptop even de verjaardagslijst te voorschijn halen.
    Fijn weekend.
    X

5. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Zo boons, dat klinkt als een relaxt ochtendje!

Debie is zelfs zo druk dat ze dacht dat ik de vraag stelde :p. Judo. leuk idee. hier is het toch dansen geworden. Is hier in de straat dus voor mij ook fijn!

Maandag is het zover en gaan ze dr uit. 1 nachtje zkh, daarna 2 nachtjes bij mijn ouders, als ik dan thuis ben komt een vriendin helpen, dag er na halen E zijn ouders kids op voor 1 of 2 nachten logeren en dan zijn we de ergste week doorgekomen. herstel duurt 2 a 3 weken begreep ik. Hoorde zondag van iemand bij haar 5 weken, maar ga er maar vanuit dat dat uitzondering is.

6. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Boney, veel plezier morgen he! Wat leuk dat je moeder mee komt.

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha mom lekker handig van me

succes, jij gaat gewoon mega snel herstellen.

boney gefeliciteerd met tessa en een leuke dag.
    (kom je toevallig nog hierheen deze vakantie met kids???)

Hier Ilse nog een dagje ochtendje school en dan vakantie.

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    mom hoe is t???

9. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Hoi, nou t valt me niet mee. De eerste 8 uur waren vreselijk. Daarna kon ik een ijsje eten. Ik zit nu na 1 week nog aan de ijsjes en vloeibaar eten. Flink oor-en keelpijn, maak slechte nachten, snel moe en prikkelbaar. Nog niet echt prettig dus. Ik kan moeilijk niksen. Begin het nu een beetje zat te worden. Kids zijn niet fit en pieperig wat nu wel een extra uitdaging is.

10. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Hoi dames, hier ook maar weer eens een teken van leven.
    Druk druk druk en vergeet dan vaak even ´langs te komen´ hier.

Mom, klinkt heftig, je zou wel snacken naar vast voedsel. Beterschap!

Even de opschep modus aan ;)

Gaan jullie kids ook zo hard met schrijven en lezen?
    Ik vind iedere dag papiertjes met hele verhalen erop geschreven ze kan gewoon echt alles spellen en opschrijven doe ik niet mee helpen. Net vond ik een brief die ze aan haar beste vriendinnetje had geschreven:

Beste Carla, bijna is mijn verjaardag, het is op vrijdag. Wat ga je mij geven? Wij hebben verkleedspullen thuis van ´de supernenas´ die zijn heel mooi. Ik heb ook een pop die heet Amchum. We gaan een film van sneeuwitje kijken. xxx Sara

Dit in het Spaans natuurlijk en er zijn nog wat letters die ze fout schrijft omdat ze anders klinken, maar ik vind het echt te gek :)

11. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    SM, dat is ook echt te gek! Elena is nog niet zo ver hoor. Die schrijft vooral veel over. Kent losse woordjes. Maar nog niet zoveel. Dus je bent oprecht super trots!

12. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Hoi dames hoe is het hier?

Gisteren was Sara jarig ook het kinderfeestje gevierd.
    9 meiden uitgenodigd. We hebben het thuis gevierd, en hebben het hele huis op stelten gezet maar was echt geslaagd en hadden het leuk gehad. Ook te erg verwend met cadeaus.

13. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Ha SM, dat klinkt goed, waren de moeders er nu wel of niet bij? Wat hebben jullie haar gegeven?

Hier gaat het wat minder. Vrijdag weer naar de kno-arts. De operatie is goed gegaan, maar heb andere klachten die meer boven kwamen drijven. Maar even laten onderzoeken en deze wk nog rustig aan doen.

14. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Luckymom ah vervelend dat je nog andere klachten hebt, ook met keel of iets heel anders? Beterschap!

Ja de moeders en of vaders bleven er ook bij ;). We hadden er op gerekend, dus hele kamer uitgeruimd, de sofa´s op onze slaapkamer gestapeld. Dus de woonkamer was leeg en paste er wel allemaal in. En waren allemaal leuke mensen, ook eens leuk om eens wat meer te praten dan alleen groeten bij het schoolplein.

Uuh cadeau´s: Wij wilden haar eigenlijk inline skates, helm en kniebeschermers geven. Maar ik vond het allemaal te duur, en weet dat over een paar weken de inline skates,fietsen etc. weer allemaal afgeprijsd worden dan krijgt ze ze dan van het verjaardagsgeld wat oma gestuurd heeft. Wij hebben haar een barbie (afschuwelijk maar zij vindt het leuk) en een springtouw gegeven. Van haar klasgenootjes had ze; de ijsmaakmachine klei fabriek, een barbie, een make up set, een opbergdoos voor speelgoed, een tasje, en een inklapbaar keukentje met keukengerei gekregen en ook nog ketting en kleertjes met de post gekregen uit NL.

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    knap sm. En heerlijk verwend dus. Gezellig

mom wat balen dat niet alle klachten weg zijn, was fijn geweesst. succes bij de kno dan maar weer

16. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    :( Is het nu toch echt over en uit hier? Geen animo meer om hier verder te kletsen?

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zit ook al dagen te kijken, jammer....

18. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Ja als hier nog iemand meeleest dan schrijf ik wel hoor ;)
    Hoe gaat het Debie en met de kids? Tussen jou en man?

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Hee sm zal eens even een update geven ;). Met kids gaat het super goed, moet eerlijk bekennen wordt steeds makkelijker nu ze allemaal wat ouder zijn, komt een beetje rust in de tent.. Ilse heeft het super naar haar zin op school, zwemmen en de judo. Esmee is helemaal thuis en happy op het nieuwe kdv, zo leuk om te zien hoe ze daar met de kids omgaan. niels is niels en een echte bijna tweejarige dondersteen die een woord kent en dat is neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
    Maar ze doen t goed. Tussen mij en mijn vent gaat het ook goed, zijn weer happy en merk dat het echt wel weer goed zit. Alleen kan madam een vriendschap niet uit haar hoofd zetten dus daar horen we nog steeds af en toe wat van en heb me daar maar bij neergeled, hij praat niet met haar en antwoordt haar niet dus laat maar.

deze week wel beetje vervelend, woensdagochtend afscheid genomen van zijn oma en hoor dat ze nu net overleden is. Stomme is dat dan toch de tranen komen terwijl ze 93 was en op en het helemaal "goed" is.

Nou hoop meer updates te lezen ben benieuwd hoe het met iedereen is.

20. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Leuk je te lezen Debie. Fijn dat alles zo goed gaat met de kids en ook weer alles ok tussen jou en je vent. Pffff ze weet van geen opgeven he!

Hier gaat het ook wel allemaal best.
    Heel druk gehad en nog steeds.
    Hopelijk na dit weekend komt er een beetje rust.
    Dit weekend gaan we naar de langverwachte ( en zie er erg tegenop) bruiloft van schoonzusje. We slapen niet bij schoonouders thuis maar in een appartementje vlakbij, wel lekker aan het strand, dus gelukkig even tijd om uit te puffen tussen de feesten door.

Met de meiden gaat alles goed. Sara is helemaal into lezen en schrijven en ik krijg dagelijks lange brieven van haar. Nora doet het ook goed op school, gaat graag en ligt nog steeds iedere nacht tussen ons in.

Deel Deze Pagina