Februari mama's 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door Meiske74, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Maar gelukkig hebben we altijd maja nog...

Gaat het goed met je onderzoek??? kan je dit goed combineren met je kinderen...??

En ja ziek zijn mijn hemel...

ik begon begin januari inmiddels is iedereen ziek geweest in mijn omgeving... en ze zeggen allemaal dat het mijn schuld is zieluug ben ik wel een beetje..

Maar nee ik ben gewoon verkouden ziek wil ik het nog niet noemen heel erg toe aan zon jaaa... maar dit jaar worden wij wel verwend met vakantie.. want

26 mei gaan we een weekje naar turkije bruiloftskadootje
    en in de zomer gaan we 2 weken naar italie.. nou is dat geen luxe..

ik heb het nog nooit zo luxe gehad...

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi,

Eva slaapt, tessa is op een kinderfeestje en ik zit op de bank.
    Ik dacht, ik ga me even melden hier.

Leuk maja dat je zo druk bent met je project. Low budget eten toch?

En dwaas jij hebt een leuk vooruitzicht! Wij hebben nog geen vakantieplannen.

3. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    gezellig Botje... !!

hopelijk volgen er vele...

4. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Ah, mooi man, al die updates, zeer leuk om te lezen!
    Alleen reageren schiet er nu even bij in.. komt na het weekend wel denk ik.

Morgen avond paasviering van school, elena gaat een dansje doen.. ben benieuwd of ze het lef heeft, zeker gezien het pas 's avonds is ze normaal allang slaapt. Ik snap niet helemaal waarom zo laat voor die kleintjes, zeker na een hele schooldag. Overweeg haar morgen middag thuis te laten (ze trekt school maar net en als het teveel is is t alleen maar janken en brullen).

5. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Goedemorgen ladies....

@LUCKYMOM.. rare tijden hanteren ze soms op die scholen he.. het is vaak echt allemaal wel veel te veel

Ik ben echt vreselijk aan het snotteren.. ik haat verkouden zijn zo erg!!
    Gisteren weer de kids thuis heerlijk is dat toch..
    Vanmiddag komt Gwen spelen met Elise en de mamas gaan lekker kletsen samen
    Zaterdag gaan we naar Meiske.. daar kunnen de kids ook weer lekker met elkaar spelen... wordt gezellig...

Nog 1 halve dag werken en morgen kan ik lekker thuis werken... heerlijk...

nou meiden kom op.... laat wat van jullie lezen

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    speciaal voor dwaas d'r f5

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    wat leuk hier bij te lezen.

Wat gezellig dwaas dat joma komt lunchen.

Joma keertje afspreken in de meivakantie wat leuks doien met de kids??? Tijdje geleden alweer, knippen lukt ook niet meer tegenwoordig :( ;)

Hier zieke kids gehad, begravenis oma e.d. dus druk geweest, hopelijk paar rustige paasdagen, lijkt me fijn. Vandaag ilse paascontinu en daarna bij een vriendinnetje spelen en dan oim 16 uur bij de tandarts zijn, benieuwd of esmee haar mond open gaat doen deze keer, hihi, ga nog even het praatje van wen lezen op fb, zo leuk.

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Na Timme (zaterdag/zondagnacht begonnen) is nu Lune aan de beurt voor het kotsvirus.. Jeroen haalde haar op van school, ze kwam al huilend de klas uit. Eenmaal thuis moest ze direct overgeven, helaas net te laat voor de emmer..;)
    Nu ligt ze op de bank, al een paar keer gespuugd.
    He bah, vind dit soort virussen echt zo naar. We lopen echt al weken te kwakkelen met zijn allen, ben er zoooooooo klaar mee!
    Zul je zien dat Jeroen en ik ook nog volgen.. Bleh!

Zo, even van me afgeschreven.. Dank u:D

9. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Leuk Dwaas dat jullie ook in het echt meeten. Wat een mooie vriendschappen zijn er toch ontstaan he dankzij zwps-pagina.

Maja beterschap voor Lune. Kotsvirus is toch wel een van de ergste dingen die er zijn he, geeft zo veel extra werk met wassen & douchen. Beterschap.
    Hier heeft Nora de waterpokken, tenminste dat denk ik.
    Gister ineens koorts en rode vlekken. Ik ben meteen naar de apotheek gegaan en daar heb ik een soort van talkpoeder gekregen. Weet niet eens zeker of het de waterpokken zijn, het jeukt wel maar ze kan er goed afblijven. Ook niet heel veel vlekken tot nu toe. misschien iets anders?

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi hoi,

Hoe is het in de ziekenboeg? Kotsvirus hier ook gehad. Binnen 1 dag alle 4 aan het spugen. Gatver. Eva is s nachts begonnen, en daar kwam ik pas later achter. Arm kind had dus lekker een tijdje in de kots gelegen. Bah zeg. Eindvan de dag waren we allemaal ziek. Gelukkig duurdehet maar 1 dag.
    Wij zijn lekker vrij vandaag. Peterniet, maar die komt wat eerder naar huis.
    Eva is in bed en tessa en ik zitten op de bank te lezen. Heerlijk.

Gaan jullie nog wat leuks doen met pasen?. Ik moet werken. Za zo morgen en ma en di avond. Morgen met de buurt eieren zoeken. Heb ik georganiseerd vanuit de buurtvereniging. Zondag ergens lunchenn met mn schoonouders en maandag niks denk ik.
    Fijn weekend allemaal.

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    He ladies...

beetje laat vandaag maar beter laat dan nooit...

@LUNE beterschap meissie...!!!

Debie best druk he alles om en rond school voor die kids...

Uitpuffen

Er zijn inderdaad hele speciale bijzondere vriendschappen ontstaan alsthans dat vind ik...
    Ik geloof ook echt dat ik er vriendschappen voor het leven aan over gehouden heb.

Gisteren met Joyce en gwen was weer erg gezellig... die meiden samen zijn echt hylarisch...
    Morgen naar Meiske ook daar kunnen onze beide oudste zonen met elkaar voetballen en ons beide jongste met elkaar meisjesdingen doen..
    en Meiske en ik lekker ouwehoeren...
    Best bijzonder allemaal

Helaas gaat onze 3 jaarlijkse meeting met Desire sizzel joma en dwaas verschoven worden dit was namelijk 6 april maar door omstandigheden kan dat niet plaatsvinden maar zoals altijd vinden we weer een andere gepaste datum...

mijn paasweekend is dus als volgt..

Morgen naar Meiske
    zondag naar schoonouders lekker eten
    maandag in mijn bedje.... uitrusten....
    en natuurlijk mijn grootste nieuwste hobby haken...

ik wens jullie allemaal een heeeel fijn en goed paasweekend en hopelijk volgende week mooi weer...

xx

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Maja, bah bah bah, heb echt een hekel aan kots, hier het vorige weekend ook drie keer een bed kunnen verschonen op een dag en die lucht…… Hopelijk snel opgeknapt

Dwaas en meiske veel plezier en leuk dat de jongens dan ook iets aan elkaar hebben.

Wat gezellig toch dat we hier blijven komen, hoop ook idd dat het nog heel lang zo blijft, soms wat minder en dan ineens toch weer schrijven, toch bijzonder. Hier gaan we morgen naar mijn schoonouders toe, is het contact na het hele gezeur ook aardig beter van geworden ;) Dan zondag een verjaardag van vrienden en maandag lekker niets, denk even zwemmen met de kids en meer niet.

Zou best weer eens een “grote” meeting willen, laatste een/ twee niet geweest doordat het best ver was en ik steeds een Baby had… Gaat nu ze allemaal wat groter worden ook echt allemaal makkelijker en daar kan ik toch wel heel erg van genieten, geen flesjes/ kinderwagen e.d. meer, bijna van de middagslaapjes af, heerlijk.
    Verder een beetje met de tuin bezig.

Fijne dagen allemaal

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi,

Ja, erg fijn onze band. We weten zoveel van elkaar en delen al zolang alles dat ik het zie als goede vriendinnen. Dat moeten we dan ook gewoon in stand houden vind ik. Daar ga ik mn best voor doen. En wat mij betreft gaan maja en ik gewoon nog eens bij sm langs. Leek me toen al zo'n leuk idee.

Vanmorgen gewerkt en daarna paaseieren zoeken met de buurtkindjes. Het was erg leuk. Vanmiddag poosje op bed gelegen toen eva sliep en peter en tessa om booschappen waren. Eva slaapt weer zo slecht de afgelopen nachten. Ben dus redelijk gesloopt... Komende nacht ook nogneen uur korter en mijn wekker gaat gewoon half 6. Ik ga dus zo alvast maar naar bed. Peter ligt in bad, dat duurt altijd een hele poos voor die er eens uitkomt.
    Fijne avond nog.

O ja, dwaas aan het haken? Goh, leuk zeg. Wat maak je? Ik heb er weinig tijd voor,maar ben op dit moment bezig met een sjaal/omslagdoek van heel dun wollig garen (mohair). Met een grote naald en mooi patroon. Het lijkt net kant.

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen:)

Dan ook maar een een update van mij...
    Ik zit nog steeds in een heftige periode. De hele scheiding valt me af en toe erg zwaar. Vooral omdat Piet zo onredelijk is. Het is echt een lul. Maar als ik dan weer in een gigantische dip zit hoef ik maar 1 berichtje naar Dwaas te doen en zei praat me er weer uit!!
    Piet woont nog steeds hier bij ons...al heb ik vorige week gezegd dat hij beter kon vertrekken naar zijn nieuwe vriendin. Maar helaas, elke avond schuift hij nog aan voor het avondeten. Soms is hij 's nachts weg, heerlijk!
    Met de kinderen gaat het redelijk tot goed. Ze hadden allemaal een goed rapport. Stijn gaat volgend jaar naar de havo/vwo klas. Alleen Sofie heeft wel last van de spanningen. Ze wil niks meer van haar vader weten en hangt heel erg aan mij. Ik hoop dat dit nog bijtrekt, want de bedoeling is dat de kids om het weekend naar Piet gaan.
    Uitzicht op een huisje voor mezelf is er nog niet. Ik heb wel urgentiepuntengekregen, maar het is vooral afwachten.
    Per morgen ga ik 2 ochtenden extra werken, dus werkdan 5 ochtenden per week. En omdat ik verantwoordelijkheden erbij krijg (krijg de leiding over de schoonmaakploeg erbij) en mijn werk zo goed doe, ga ik een schaal omhoog. Ben er erg blij mee!
    En hoe gaat het met mij zelf... Tja, het is een tijd van overleven, veel accepteren, horen zien en zwijgen. Ik heb goede en slechte dagen. Maar ik zal hier sterk uitkomen, daar ben ik van overtuigd.
    Nou, dat was in het kort wat er nu zoal in mijn leventje gebeurd.

15. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Meiske, dat lijk me nog het moeilijkste dat jullie nog in hetzelfde huis wonen. Staat het huis te koop of koopt hij het huis?
    Fijn dat het met de kinderen goed gaat.
    Helemaal super dat je meer geld gaat verdienen, girl power!

Allemaal de pasen overleefd?
    Morgen mogen de kids weer naar school ze zijn 10 dagen vrij geweest. Nora gaat morgen nog niet omdat ze de waterpokken heeft (gehad). Het is allemaal donderdag begonnen, vrijdag was ze ziek en zaterdag nog hangerig en daarna weer opgeknapt. Ze heeft ook niet heel veel pukkeltjes en waren binnen 24 uur uitgedroogd. Kan dat wel? Heb haar met verse Aloe Vera plant steeds ingesmeerd en dat hielp goed.
    Hoe lang moet ik haar nog thuis houden?

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Boney nog een beetje slaap kunnen inhalen. vind het altijd zo vreselijk die slapeloze nachten en op een gegeven moment kun je gewoon niet meer.

meiske je gaat er vast en zeker sterker uitkomen en hopelijk heel snel een eigen plekje. Wat lekker zeg 2 ochtendjes erbij werken.

sm beterschap. hier mogen ze als alles droog is gewoon naar school of het kdv. En kan heel snel drogen hoor

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Goedemorgen ladies....

@ Debie.. .ik ben ook voor een grote meeting..!!! lijkt me werkelijk leuk om iedereen weer een keer te zien.. en vooral de kindjes..

Vond het zaterdag ook echt super om Sofie van Meiske te zien...het voelt zo eigen die februaribeebs.. wat natuurlijk allang geen beebs meer zijn.

@Botje, ja haken enorm heerlijk ontspannend vind ik dat.
    Na een ballarina aap en een olifant ben ik nu begonnen met een deken van 2,5 meter breed haha een soort eigenpatroon ben ik over 2 jaar wel mee klaar denk ik...

@Meiske... Ben echt heel trots je... je doet het zo goed... !!! alles komt uiteindelijk goed hoor..

@SM... pasen overleefd!! waterpokken volgens mij mogen de kinderen weer naar school op het moment dat de pukkels zijn ingedroogd!!!!

Ik vind die weekenden altijd zo voorbij vliegen...
    vrijdag zou ik thuis werken maar kreeg mezelf niet ingelogd op mijn laptop dus toch maar als een jekko naar het werk.. gelukkig was Daan thuis voor de kinderen.

Zaterdag de dag heel lui begonnen, om vervolgens af te reizen naar het mooie Dirksland.
    De kids hebben daar even kunnen spelen en Meiske en Ik even kunnen kletsen...

Zondag heerlijk ontbeten natuurlijk en vervolgens zijn we smiddags naar mijn schoonouders gegaan om daar te borrelen en te gourmetten. Mijn schoonouders wonen bij mijn ex om te hoek dus na het eten de kinderen bij papa gebracht en hadden Daan en ik nog een heerlijke maandag samen voor de boeg.

Een maandag waarin ik alleen mijn was heb weggewerkt, gecandycrusht hebt en gehaakt...gegeten en vroeg naar bed ben gegaan.

Beetje jammer dat we alle klokken hadden verzet behalve onze wekker... argg dat was haasten vanmorgen.

18. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Dwaas klinkt als een heerlijk (lui) weekend!

Pfff moest er vanochtend ook weer even inkomen. Ik werd pas om 08.20 wakker, kids lagen nog te slapen dus snel ontbijten waren toch nog op tijd op school.

De pilstrip van deze maand is op, ik zal vanavond eens aan mijn man voorstellen om geen pil meer te gaan slikken. *SLIK*

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oehhhhhhhh spannend!!!!!! SM... ben heel erg benieuwd wat manlief er van denkt!!!

20. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    dwaas klinkt als een heerlijk weekend.

sm spannend, ikke zeg "leuk" zou toch grappig zijn hier nog een keer mee te lezen met een zwangere :)

Deel Deze Pagina