Februari mama's 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door Meiske74, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Wat leuk om weer wat te horen van iedereen

Update hier:
    Zit er momenteel ff doorheen, evi pas buisjes en toch alweer loopoortje deze keer aan beide kanten pff wat slaapt ze dan slecht zeg, toe straks ook weer koorts houd dan nooit op
    Bryan die is niet om te genieten laatste weken, als hij alleen met me is prjma maar anders grote mond niet luisteren en ook plast hij weer in zijn broek, weet gewoon niet meer wat ik met hem aan moet. Wat ik ook doe niets helpt
    Volgende week dinsdag hebben we uitslagen van zijn testen, hoop dat daar iets uitkomt en we er ook iets mee kunnen want dit trek ik echt niet langer mij pn hoofd maakt overuren en heb niet idee dat vriend lief doorheeft hoe erg ik er mee zit
    Sorry voor mijn gezeur moest ff ei kwijt

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    vivi wat ongelooflijk vervelend. Waar is Bryan op getest? Hoop dat je wat met de uitslagen kan. En mannen moet je denk ik ronduit zeggen hoe je je voelt e.d anders zien ze het 9 van de 10 keer niet. Enne klagen mag nog steeds hier

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @Debbie ze liepen op school, tegen het een en ander aan dus hebben we de integrale vroeg hulp ingeschakeld. Er is een maatschappelj werkster hier geweest en een gedragswetenschapper heeft hem. School geobserveerd en hier thuis een intellegentietest afgenomen. Van haar verwacht ik deze week een rapport en het gesprek met heel team (jeugdarts,maatschappelijkwerkster, psycholoog en gedragswetenschapper en juf van school) is aankomende dinsdag

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    En en en en en SM??? wat zei manlief

VIV wat een ellende allemaal snap goed dat je er doorheen zit... wel even een goed gesprek aangaan hoor met vriendlief....en pas een beetje op jezelf!!! zover mogelijk natuurlijk

De zon schijnt, het is nog wel koud maar gossie wat doet zon een mens toch goed... ik krijg er toch al energie van..

Het is weer woensdag, deze week vliegt, de kids weer halen vanavond en eten bij mijn schoonmoeder... heerlijk!!!!

5. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Sterkte Vivi. Wat je dwarszit moet je echt tegen je man zeggen die zien dat niet uit zichzelf hoor. Beter nu aangeven dan dat je straks er echt helemaal doorheen zit!

Met manlief niet gesproken wahahaha hij lag al te slapen op de bank toen ik gisteravond om 22.30 thuis kwam van het werk.

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Weet je mijn vriend weet wel dat ik het echt niet zie zitten maar hij is er veel nuchter der in dan mij en denkt at wel los loopt. Hij zit dan ook met zijn hoofd veel bij bedrijf dat nu weer goede gaat lopen na een k*t winter. Dus als jullie goed vinden kom ik me hier wel uiten

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    vivi spannend en wel fijn dat ze zo vroeg zijn met signaleren. sterkte en je komt maar klachen, roepen, enz enz. ;)

sm en en en?

nou dwaas de zon is weer weg brrrrrr

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Zeker spannend nog ff afwachten, ben ook heel blij dat school het zo snel aangaf nu is hij nog klein en kunnen we er iets aan doen

Sm en wat zei Je man??

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Sm al bezwangerd?
    :D

Ik ga bezig met het onderzoek, kids zijn op school/psz.

Toedels! Fijne dag allen.

10. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedemorgen ladies...

VIVI ik lees weer elke dag dus spui maar lekker hoor... toch vind ik stiekem ook dat manlief naast zijn bedrijf ook tijd voor jou moet vrijmaken!!!!!

SM????????????/

Hier even een minder vrolijk bericht...

mijn collega was vorige week ziek, hij voelde zich niet zo lekker verkouden en benauwd... hij naar de dokter..en met spoed geopereerd omdat er een tumor op zijn aorta zit van 7cm... diagnose longkanker.. zeer waarschijnlijk niets meer aan te doen... bah ik trek dat soort dingen zooo slecht... ben er echt stuk van!!!

Verder is het alweer donderdag voor mij altijd een korte dag werken...vanmiddag een stukje fietsen met liesje.. dat wil ze graag en dan is het toch alweer bijna weekend...

toedelsss

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    dwaas dat is inderdaad minder nieuws, sterkte

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @dwaas das idd slecht nieuws sterkte meid
    Wat je zegt dat hij meer tijd voor me moet maken, ik vind juist dat sinds we evi hebben hij dat echt meer probeert, hij gaat tegenwoordig zelfs meter ze naar ha of zh nou dat was paar jaar geleden wel anders. Ik moet ook leren touwtjes niet zelf in controle e willen houden wat betreft de kids maar stapje voor stapje kom en we er wel, hij ziet al heel goed i dat ik dit niet alleen kan das goed begin ;)
    En is ook zijn eigen bedrijf he dus die zorg blijft helaas

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

Niet fijn Dwaas.. Daar kan je dan helemaal ondersteboven van zijn he? Blegh.
    Sterkte!

Vivi, pittig allemaal voor jullie. Het ene heeft vaak ook uitwerking op het andere. Het is wel belangrijk om met je man te blijven communiceren. Jij ook sterkte!

Boney, ik ben ook nog steeds voor het plan om SM op te zoeken:)
    Zit zeker nog in de planning. Leuk.

Ik heb niet zoveel te melden eigenlijk. Vandaag best een rustig dagje. Lune is nu op school en heeft vanmiddag zwemles. Ik neem Timme voor het eerst mee, normaal kon ik hem even bij mijn ouders brengen maar die zijn een paar dagen naar Venetiƫ.
    Timme is in een opstandige, driftbui-fase dus dat kan nog best eens gezellig worden;) Ik vind het sowieso wel een onderneming, dat hele zwemlesgedoe. In dat bloedhete zwembad, gillende kinderen, nerveuze Lune.. Nouja, zal toch moeten.
    Vorige keer heeft de zwemjuf me erop gewezen dat Lune achter loopt op de rest van het klasje. Ja, dat wist ik eigenlijk wel. Ze is nog niet watervrij en wil absoluut niet meer haar gezicht onder water. Ik zag het zelf ook wel, alle kinderen doen mee met de les en zij bungelt er een beetje achteraan en houdt steeds de juf vast:D
    Ach, komt vanzelf. Zo lang het geen drama wordt hou ik haar er wel op. Ze heeft er niet veel zin in maar ziet er ook niet erg tegenop. Als het wel een drama wordt haal ik haar eraf en proberen we het volgend jaar ofzo wel weer.

Ik moet eigenlijk ontzettend nodig opruimen nu maar heb geen zin;)
    Zal toch moeten, de keuken is een bende (had gisteravond na het eten geen zin om op te ruimen dus alles staat er nog:)) en moet nodig stofzuigen en de was opruimen. Bleeeeeeeeeeeeeeeh!
    Zo klaar met zeuren. Ik ga wat doen.

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Goedemorgen,

Sm opzoeken lijkt me ook een leuk plan :)

Maja idd een hele onderneming, hier ga ik zo weer met esmee naar zwemles en dan moet niels mee erge vind ik dan ook nog 4 keer naar school en terug. Moet ze dan minimaal 6 keer op een dag in de auto zetten.
    En wel jammer dat ze zwemmen nog niet zo vind maar net wat je zegt het komt vanzelf.

kan hier ook de puf niet vinden voor huishouden, echt heel erg, moet nodig stofzuigen en dweilen en en en en en en

nu maar ff luiers shoppen en brood voor de kids, bleek op te zijn

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedemorgen ladies....

Bedankt voor jullie lieve berichtjes omtrent mijn collega, na alles met papa heeft het K woord bij mij altijd een traumatisch effect...we hopen er het beste van...

Hier ook nooit zin in het huishouden eigenlijk maar ja wat moet dat moet.. gelukkig doet Daan veel

ehh ehh ik wilde weer op iedereen reageren maar hoe????

Misschien nog een leuke Elise anakdote dan.. Elise en ik zijn zoo anders dan Nick en ik...

Als ik bijvoorbeeld tegen Elise zeg... elise waarom doe je nou niet gewoon lief, is haar antwoord Maaaaaam je hebt daar heb je Nick voor.

Gisteren zeg ik tegen Elise, Elise vind je het soms leuk dat mama altijd zo op jou moet mopperen... Haar antwoord is.. Jaaaa mam want ik vind het leuk om jou te pesten...
    Als ik zeg we gaan douchen... wil ze in bad
    als ik zeg we gaan in bad...wil ze douchen
    De hele week hoor ik dat ze kippenbouten wil eten... dus ik haal kippenbouten.. wil ze een gehaktbal....
    Wil ik rechts... gaat ze links...

Begrijp me aub niet verkeerd mijn dochter is de leukste die er is.. maaaaar zooooooooooo moeilijk!!!
    Toch ben ik ontzettend dol op die griet... en zei op mij
    oh dat herinnert me aan nog zo n uitspraak van mijn Lies..

Mama er is niemand op deze wereld die meer van jou houdt dan ik!!!! nou dat maakt natuurlijk alles goed....

mijn dochter en ik... misschien wel een mooie titel voor een boek!!!

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha dwaas heel herkenbaar, esmee ook zo een.

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Rustig hier

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ladies ladies waar zijn jullie allemaal....

hier weer een lekker weekend gehad alleen het weer he.. pffft ik wil zo graag zon...

Debie is esmee er ook zo 1?? heftig he...

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Ik wil ook zooooo graag zon! Las dat het rond het weekend echt warmer wordt maar dat het dan ook gaat regenen.. Grrr..
    Nouja, ben zaterdag toch de hele middag op pad met mijn oma en nicht.. we gaan naar een museum.. jeej;) En zondag de hele dag naar de sauna met een vriendin dus kom dan ook niet echt buiten.
    Wil zo graag de tuin eindelijk eens aanpakken. Er moet nog zoveel gebeuren.. vooral struiken en boompjes enzo planten. We willen een beetje privacy van de buren. We hebben een heg en die houden zij steeds vrij laag, je kijkt er makkelijk overheen. Irritant dus gaan we er wat struiken enzo neerzetten.

Haha Dwaas, pittig meisje die Elise van jou:D Is wel een beetje meisjesachtig denk ik. Lune is verbaal ook zo sterk en neemt nooit genoegen met een gewoon 'nee'. Heeft altijd wel argumenten waarom iets wel of niet kan en gaat geen discussie uit de weg.
    Soms roep ik dan ook maar gewoon 'daarom!' of 'omdat ik het zeg!'.
    Dan weet ik het zelf gewoon ook niet meer..:):D

Vandaag niet zoveel op de planning. Beetje dingetjes in huis doen enzo. Moet zeggen dat ik ook weinig energie heb, moet ongesteld worden en dan daalt mijn energieniveau altijd naar -10.

20. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Oh Maja,,, heel herkenbaar... OMDAT IK HET WIL ELISE... DAAROM!! ik hoor het mezelf zovaak zeggen...

Elise is een pittig ding ja..

Volgend weekend wordt het misschien wel 20 graden das pas fijn!!!!

Deel Deze Pagina