Pfff, heavy Boney. Hopelijk kan je vandaag wat bijslapen. Maar voor jou ook heftige nachten Debora. Niet zo gek dat je doodmoe bent. Wel lekker dat Finn hele dagen naar school gaat. Ik vind dat gesleep ook niks. Maja, goede beslissing. Zal niet makkelijk geweest zijn, maar je hebt het echt geprobeerd. Nu eerst aan jezelf denken, anders ben je niets voor een ander waard. En 7 uur is een prima tijd. Tess wordt weleens wakker van Linn (ze komt rond 6.15) en dan zeg ik ook dat ze moet blijven liggen (nouja, ik zeg dat ze moet gaan slapen, maar dat lukt natuurlijk niet meer). Ze blijft dan tot 7 uur liggen en ik haal haar er dan uit. Hopelijk werkt zo'n wekker. Hier ook moehoehoe! Deze week 4 dagen gewerkt en het fijne ontwaaktijdstip van Linn helpt ook niet mee om uitgerust te zijn. Wel lekker dat Jan vanmorgen met Linn eruit is gegaan. Ik ben dan wel wakker, maar kon wel lekker tot 7.00 in bed blijven. Maar 4 dagen werken breekt wel op. Dinsdagavond was het koppelingsgesprek met de gastouder. En jeetje, wat een geweldig leuk mens is dat!!!Echt een super goed gevoel over. Ze komt volgende week nog een keer buurten en dan begint ze 4 juni. Dat is dan wel na mijn operatie, maar zij vond het echt geen probleem dat ik dan thuis was. Ze vond het zelfs wel handig, kon ze mij dingetjes vragen. Heb alleen wel gezegd dat, als ik echt beroerd ben, dat ze dan een week later kan beginnen. Dan wil ik alleen Jan om me heen hebben Dat begreep ze. Is misschien ook wel lekker dat ik wel wat aanspraak heb, als ik tenminste niet te slecht ben. En we hebben het zo afgesproken dat ik naar bed ga, als ik wil rusten, anders komen de kids toch bij mij. En (ga ik ongetwijfeld doen) dan kom ik niet in de verleiding om toch van alles te gaan doen. Ben zoooooo blij dat Linn nog maar 5 keer naar die andere gastouder hoeft. Jeetje, wat een kenau. Echt die kan in haar humeur als een blad aan de boom omslaan. Daar heeft Tess vast veel last van gehad, want ze kan niet tegen dat onvoorspelbare gedrag. Linn ligt boven te kletsen, heeft net 1 1/2 uur geslapen. Dus die pluk ik er zo uit. Dan gaan we even een boterammetje eten (nouja, ze komt niet verder dan 1/3 vd boterham) en daarna Tess weer ophalen. Hoop dat het dan wel droog is, het ziet er continu dreigend uit. Oja, zondag moederdag....Tess heeft wat op school gemaakt en ze kan niet wachten tot zondag....ha ha ha. Zo schattig! Mag ook niet in het kastje kijken en telkens als ze thuis komt, checkt ze even of het er nog staat. Baal alleen wel dat we geacht worden om 's middags naar mijn moeder te gaan. Tuurlijk snap ik dat ze dat leuk vindt en dat zij mijn moeder is enz enz. Maar ik vind het zo jammer dat ik niet de hele dag lekker thuis kan genieten van mijn eigen kids....tenslotte heb ik nu ook een gezin en is het dus ook mijn dag. Maar dat snapt mijn moeder niet, ze vindt het nog steeds haar dag. En mijn zus heeft een 1 of ander vaag excuus en daar heeft ze wel begrip voor....lastig hoor. Maar om onenigheid/ruzie te voorkomen, zullen we braaf komen opdagen....maar baal er wel van. Herkenbaar????
Schattig die kindjes die een geheim hebben. Het was het 1e wat Tessa vertelde van de week. Dat ze iets hadden gemaakt voor moederdag. Ze wilde het zo graag vertellen. Toch kon ze wachten tot papa thuis was en moest ik m'n oren dicht doen. Ik weet dus echt nog niks. En hier gaan we zondag even naar m'n schoonouders. Tja, ook zij is een moeder en ik vind het niet erg om daar even heen te gaan. Al kan ik wel snappen dat het niet leuk voor je is om te gaan. Zeker niet als het zo verplicht is. Hier gaan we vrijwillig. Ook wel lekker makkelijk. We gaan eind van de middag, dan kunnen we daar ook eten.
wij mochten de klas van Finn niet in haha Het pakje ligt al thuis, en ik mocht het ook al open maken van Finn, maar natuurlijk niet gedaan Wat fijn dat de nieuwe gastouder zo'n leuk mens is! en mij lijkt het juist ook wel prettig dat er iemand voor de kinderen is na de operatie. (behalve Jan natuurlijk)
Even een berichtje van mij.. Het gaat niet zo goed. Mijn gezondheid gaat drastisch achteruit en de huisarts heeft me na onderzoek doorgestuurd naar de internist (oncoloog-hematoloog).ook moet ik naar de gynaecoloog ivm een poliep op mijn baarmoeder...vooral die eerste baart ons zorgen. De huisarts nam (non)-hodgkin en leukemie in de mond...schok! Woensdag moet ik naar de gyn. Internist weet ik nog niet. Hoor ik komende week. Er is spoed achter gezet. Op dit moment ben ik echt ziek.. Een spannende tijd.. Ik houd jullie op de hoogte..
Ichtus, wat een naar bericht! Heel veel sterkte in deze moeilijke en onzekere tijd! Beterschap meid! Ik ben echt even perplex.
Ichtus, geen fijn bericht om van je te lezen. Schrik er echt van. Een ha zegt dat niet zomaar. Heel veel sterkte met alles.
Jeetje Ichy, wat schrikken zeg.Je gaat een spannende en onzekere tijd tegemoet. Kun je er met Ed een beetje goed over praten? Sterkte meid!
Hier vanmorgen lekker in het zwembad gelegen met Tess. Echt genoten, even quality time met z'n tweetjes. Kon merken dat het haar ook goed deed, die onverdeelde aandacht. En vanmiddag heb ik een plant voor mijn moeder gekocht en nu zijn Jan en Tess wat kopen, voor...... Tess kan zo heerlijk doorzichtig een geheim bewaren.....heerlijk. Linn rolt de hele kamer door....ze doet een poging tot vooruit komen, dat lukt niet. Dus gaat ze rollend door de kamer. Merk nu wel dat je moet oppassen met het speelgoed van Tess, want de stift werd vanochtend al nauwkeurig bekeken. Net op tijd, voordat het de mond in ging. Waarom gaat die babytijd toch zo snel?!
Jeetje Ichtus, wat schrikken! Ik vind je aardig rustig 'klinken'. Woensdag moet je dus naar de gyn voor die poliep? Hoe zijn ze daar achter gekomen dan? En hoe bedoel je dat je gezondheid drastisch achteruit gaat? Ben je in korte periode veel ziek (geweest)? Hoe uit zich dat? Je hoeft uiteraard geen antwoord te geven op mijn vragen Ik ben alleen benieuwd waar dit allemaal 'zomaar' vandaan komt. Hartstikke rot in elk geval. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt en het allemaal heel erg meevalt. Sterkte meid, knuffel! Suus, die babytijd vliegt ergens achter je. Veel te snel voorbij Maar elke fase is zo leuk he. Zoals nu, dat ontdekken en de kamer door rollen, heerlijk toch? Het is met name het besef dat de tijd die geweest is nooit meer terug komt en ze nu dus alleen maar gaat groeien en ontwikkelen en niet meer dat kleine, hulpeloze hummeltje zal zijn. Ik merk dat ik ook bewuster geniet van Timme zijn hoge knuffel- en aaibaarheidsfactor Voor je het weet willen ze dat niet meer en gaan ze de hele dag naar school.. Ik vind het overigens ook heerlijk dat ze groter worden. Het wordt toch gewoon steeds een beetje makkelijker. Kan je je het voorstellen? Dat Linn over een paar jaar ook naar school gaat en je dan echt veel momenten complete rust in huis hebt? Gelukkig gaat dit heel geleidelijk en heb je genoeg tijd om ze een beetje los te laten.. Met de nadruk op 'een beetje'.. Wij zijn vandaag teruggekomen van een nachtje Nijmegen. Man, wat was het heerlijk! Relaxen, lekker eten, heerlijke massage gehad, zwemmen, filmpje kijken, slapen (!) en ook gewoon leuk gekletst met zijn tweetjes. Ineens ga je dan diepzinnge gesprekken enzo voeren he, leuk is dat. De kindjes hebben zich uitstekend vermaakt bij mijn ouders en ze hebben goed geslapen, gegeten enz. Prima dus Morgen moederdag! Lune is ook helemaal enthousiast Vind het ook zo knap dat ze nog steeds voor zich heeft kunnen houden wat voor kadootje ze heeft voor mij. Schatje. Ik ben het overigens met je eens hoor Suus. Ik vind eigenlijk ook dat nu ik kinderen heb en mijn eigen gezin dat moederdag voor mij is Ik vind moederdag onzin, ik vind het alleen iets betekenen in de periode dat de kinderen klein zijn en ze er dus bewust mee bezig zijn op school enzo. Als mijn kinderen straks niet meer naar de basisschool gaan mag moederdag wat mij betreft ook klaar zijn. Alsof pubers er zin in hebben om verplicht gezellig te gaan doen met moederdag.. Mijn schoonmoeder verwacht ook dat we langskomen maar we doen het niet. Ik wil juist iets leuks doen met mijn kindjes en Jeroen. We gaan ws nog even naar het strand, lekker uitwaaien en daarna lekker ergens eten of koffie drinken. Fijne dag morgen mama's!
jeetje ichtus... ik ben enorm geschrokken van je bericht. Meid heel veel sterkte, ik denk aan je, en hopelijk kun je gauw terecht zodat er duidelijkheid ontstaat... knuffel!
Ook ik ben erg geschrokken van je berichtje Ichtus. 't Is niet niks. En ook ik heb een beetje dezelfde vragen als Maja. Hopelijk heb je in ieder geval snel duidelijkheid. Sterkte de komende tijd! Super dat jullie zo genoten hebben Maja. Voor herhaling vatbaar dus Wij doen ook niet zo aan moederdag. Helaas mijn moeder wel. Jammer voor haar, maar wij gaan morgen naar de Landmachtdagen in Oirschot Eerst even morgenochtend vroeg de cadeautjes van 2 kids uitpakken (Stijn en Eva zijn logeren) en dan vertrekken we om 7.30. Piet koopt echt nooit iets voor moederdag. Dus ben ik vanmiddag zelf even naar de juwelier geweest...hele mooie oorbellen gekocht. Wel grappig, het was daar erg druk met mannen die nog snel even wat moesten kopen voor hun vrouw Heerlijk voor Tess (en voor jou), dat ze even alleen jouw aandacht had. Zie je haar dan ook zo genieten? Dat is hier namelijk wel het geval. Wat een superschattige foto heb je op fb gezet. Echte zussen Ik ga nog even de plattegrond van die kazerne uitprinten en nog even op zoek naar een voorbeeld van een taart. Mag er weer een maken voor volgende week vrijdag. Taart is voor de trainer van Stijn. Taart zal dus wel als thema voetbal krijgen
De afgelopen periode (vooral laatste drie weken sterk verergerd) heb ik last van nachtzweten. En dan niet een beetje, maar enorm. Ik ben veel afgevallen. 7 kg in 9 weken (op zich niet erg, maar dat niet niet zo doorgaan). Daarnaast werd ik weer vreselijk moe en ben ik constant verkouden/ hoesterig. Af en toe koorts, maar echt doorzetten doet het niet. Ik liet bloed prikken omdat ik vreselijke jeuk kreeg vorige week. Zonder uitslag.. En de huisarts ontdekte veel blauwe plekken (waarvan ik me niet kan herinneren dat ik me gestoten heb ). Ze heeft me volledig onderzocht en vond opgezette klieren. Waaronder het knobbeltje in mijn hals dat ik vorig jaar al had. Ook in mijn liezen zijn ze est opgezet. Niet heel erg, maar in combi met de andere klachten en het bloed onderzoek wat geen ontsteking, virus of schildklier problemen aangaf vind ze dit erg verdacht. Nu kon ze of eerst hematoligisch bloedonderzoek laten doen of me direct doorverwijzen. Ze koos het laatste. Ze heeft me ook inwendig onderzocht omdat mijn menstruatie wat onregelmatiger is geworden. hier ontdekte ze een poliep... Ik ben er ook wel vrij rustig onder. Bijna verdacht rustig. Edwin niet. Die is doodsbenauwd.... Gisteren weer koorts..nu weer weg... Stom gedoe... Ik houd julie op de hoogte..het loopt vast met een sisser af.. *zegt ze stoer*
Jeetje ichy, heftig hoor. Ik ben ook met bijna dezelfde soort klachten naar de ha gegaan en ook mijn ha heeft aan iets 'engs' gedacht en daarom ook getest op leukocyten en andere dingen wat leukemie of een andere vorm van kanker zou kunnen 'laten zien' in het bloed. Is daar bij jou niks uitgekomen? Of is daar niet op getest? Lijkt me sterk. Ik heb overigens ook nog lichte koorts af en toe. Bij mij heeft zelfs dat ws te maken met stress wat eruit moet. Nogmaals meid, hoop dat het allemaal meevalt. X
Meid, wat een heftig verhaal. Weet even niet wat ik moet zeggen. Hopelijk heeft de ha het mis en is er niks ernstigs aan de hand. Heel veel sterkte!
Goedemorgen, fijne moederdag! Tessa was al vroeg wakker. Kon niet meer wachten. Ze is nu met papa beneden ontbijt maken. Ze maakt altijd mij wakker als 1e, maar nu dus niet. Ik hoorde haar al aankomen, maar ze liep om het bed naar peter. "Pap, zullen we de kadootjes pakken?" Ben benieuwd wat ze heeft gemaakt.
Fijne moederdag allemaal! De Spaanse moederdag is op een andere dag dus hier zelf ontbijtje gemaakt en al op het werk.
Hier ook al goed verwend!Ook met een ontbijtje en kadootjes op bed.Tess,was net als Tessa vroeg wakker en kon niet wachten.Ze vertelde het versje helemaal uit haar hoofd,vindt dat zo knap van haar.En ook een prachtig snoeppotje Fijne moederdag allemaal! Ik ervaar dit weer als groot geluk!Gezegend met een prachtig gezin.Gun jullie hetzelfde gevoel!
Jeetje ichtus wat heftig, weet niet wat ik erop moet zeggen. Sterkte en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, dikke knuffel
Ik ben nog steeds heel erg ondersteboven van je berichtje Ichtus. Ik zie hier natuurlijk na een hele tijd dit berichtje vanuit het 'niets' ik vind het zo raar dat een huisarts met die termen gaat gooien zonder de onderzoeken af te wachten en nog niet de resultaten van een hematalogisch bloedonderzoek heeft? En dan moet jij nu rustig je afspraak gaan zitten afwachten met de internist ?Pffffffffffffff ik hoop zoals jijzelf zegt met een sisser afloopt!