Februari mama's 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door Meiske74, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Super gaaf Maja een echt buitenhok voor konijntjes!
    Wahaha toevallig deze week bij Sara op school een project over konijnen. Ik weet nu dus waar het werkwoord ´konijnen´ vandaan komt :) dus let even op het geslacht want ze kunnen zich heel snel en in grote getallen voortplanten ;) ze dragen ook maar 1 maand :$

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, ja konijnen kunnen konijnen als een dolle:D
    Vroeger ook konijnen gehad en blijkbaar waren het toch niet 2 vrouwtjes aangezien er ineens 7 baby konijntjes rond waggelden in het hok..;)
    Eigenlijk heb ik wel het liefst een jongetje en een meisje, die zijn vaak liever voor elkaar want konijnen kunnen uit het niets flink ruzie krijgen en dat gebeurt het minst bij een jongetje en meisje. Moet dan alleen het mannetje laten castreren.

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Suus.. Sjonge ik heb even gezocht naar je bericht over je oor tumor.. Bah wat eng!! Heel veeeeeel sterkte alvast..hopelijk gaat alles voorspoedig! Denk aan je..

Hier wat minder nuchter dan voorheen. Angst slaat af en toe flink toe... Mast ik probeer realistisch te blijven. Een storm in een glas water....
    Bij de gyn was alles in orde..geen poliep.. 1-0 voor mij!

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nou ichtus, idd 1-0 voor jou!! Maak er maar gauw 2-0 van. Fijn dat er geen poliep was. Wanneer moet je voor de andere onderzoeken?

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Sterkte Ichtus! 1-0 voor Ichy!!
    Zoals we hier in Grunn zeggen..: 'kop d'r veur!' ;)

Genieten jullie ook zo van het heerlijke weer? Wij leven al het hele weekend buiten:D Buiten eten, fietsen, spelen.. En we hebben gisteren onze konijntjes Tuttie en Doortje gekregen:D Namen verzonnen door Lune:)
    Zijn echt schatjes. Wel een beetje bang nog maar dat went wel.

Oh, ik word geroepen door Lune. Ik moet opruimen. Jeroen is de kids buiten aan het vermaken en ik zou de keuken opruimen maar ik zit nu dus hier:) En hij heeft me betrapt, shit!
    Toedels!

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ha ha ha Maja...betrapt!
    Hier ook het hele weekend buiten geweest....LOVE IT!Ik geniet van dit weer...Helaas daardoor geen bal aan het huishouden gedaan en moet morgen weer werken,dus ga even snel verder.

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    #167 Meiske74, 20 mei 2012
    Laatst bewerkt: 20 mei 2012
    Goed zo Ichtus 1-0!!

Leuke namen voor de konijntjes Maja:)

Ik word toch zo blij van dit weer. Niet te warm, niet te koud, gewoon zalig! Alhoewel ik gisterochtend een beetje te enthousiast mijn jas aan de kapstok had laten hangen toen ik naar een voetbaltoernooi vertrok. Kkkkoouuddd! Zonnetje ging weg en het ging harder waaien. Stond ik daar in mijn shirtje;) Zo fijn dat ik het oversized coachjack van de trainer aan mocht.

Stijn en zijn beste vriend zijn allebei in juni jarig en nu gaan ze dus samen hun feestje geven. Vriend zijn moeder is inmiddels een goede vriendin van mij geworden en vader is Stijn zijn trainer. Nu is dus het plan om dit feestje in Port Zelande te vieren. Zwemmen, bowlen en daar eten. Vol enthousiasme heb ik dus gezegd dat ik dan ook wel mee ga zwemmen, al is het alleen maar om de kinderschare in de gaten te houden. Maar nu komt het dus: vriendin gaat niet mee, maar vader gaat mee. Hele leuke vader overigens:) Nu zie ik er in zwemkleding niet op mijn voordeligst uit;) :D Ben nu dus weer aan het Sonjabakkeren om de vetrollen wat minder erg te maken:p

Woensdag gaat Sofie voor het eerst op schoolreis, spannend! Ze gaat naar een leuke speeltuin 20 km hier vandaan. Boney kent hem wel, de Flipjes;) Ze heeft er nu al zin in!

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, Meiske:D Ik raak ook altijd lichtelijk in paniek als ik ineens in badbak moet enzo. Als ik in het zwembad rondhobbel ben ik ook wat om me heen aan het kijken of er geen leuke, bekende mannen rond lopen;) Ik snap je dus! Oneerlijk trouwens, al die mannen blijven er best goed uit zien en de meeste mama's zijn aardig uitgezakt.. tss.
    Sonjabakkeren als een dolle! En elke dag even een uurtje sporten? Hardlopen en buikspieroefeningen.. huppakee! En wat dacht je van een paar keer onder de zonnebank? (of gewoon in de zon in de tuin) Als je een beetje een kleurtje hebt zie je er ook zoveel beter uit:)

Ik ben ook weer een poging aan het doen om een paar kilo's kwijt te raken. Ik ga ECHT NIET in bikini zo.

9. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha Maja, ik kijk dan ook altijd om me heen en kom dan tot de ontdekking dat het altijd erger kan:D Gelukkig is zijn vrouw niet een van de slankste, dus hij is wel wat gewend;) Heb echt een hekel aan sporten, maar ga braaf elke keer op de fiets de kinderen brengen en halen. Is toch ook 8 km per dag. Ik moet zeggen dat het idee alleen al om daar in badpak te moeten zwemmen een grote stok achter de deur is:p Ga jij een bepaald dieet volgen, of gewoon minder snoepen?
    Ik heb gelukkig als voordeel dat ik vrij gemakkelijk afval. Denk dat ik na een week al zeker 2 kg kwijt ben. Wil graag 5 kg in de 4 weken die ik nog heb.

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Het kan idd altijd erger, maar ik zie dan juist de vrouwen waar ik wel mee zou willen ruilen.. (qua lijf;))..
    Fijn dat je zo makkelijk afvalt! En idd, elke dag 8 km fietsen is al sporten. Blijven jouw kids ook over of haal je ze tussen de middag ook op? Dan is het echt veel fietsen zeg..
    Bij mij is het een kwestie van het knopje om. Alles of niets. Als ik eenmaal weer gesnoept heb denk ik al gauw 'fuck it, dan kan ik nu net zo goed die hele zak chips leeg eten.. Maakt nu toch niet meer uit' Sukkel;) En dan duurt het weer een paar dagen voordat het knopje weer om is want ik baal dan zo van mezelf dat ik weer ga snoepen.
    Maar goed, ik ga geen specifiek dieet volgen. Gewoon normaal eten, 3 maaltijden per dag en een gezond tussendoortje, niet snoepen, veel water drinken en bewegen helpt het beste. En na 20u 's avonds niks meer eten.

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik haal ze tussen de middag op. Het is ongeveer 2 a 3 km fietsen naar school, dus valt in principe nog mee. Nu Sofie alleen nog maar op haar eigen fiets mee wil, doe ik er wel wat langer over dan normaal. Zit er over na te denken om het achterzitje van mijn fiets af te halen. Maar soms is het toch nog wel handig. Weer een fase bijna voorbij...

12. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Meiske wahahaha moet wel lachen om je verhaal, maar misschien is het wel een hele goeie motivatie om nog in deze 4 weken je lijf badpak klaar te maken!
    Was jij niet vorig jaar veel afgevallen? Zitten die kilos er weer aan of wil je nog meer kwijt?

Ik ben nu een week of 6 bezig met intensief sporten ten minste voor mij doen ;) toch wel 3/4 keer per week naar de sportschool. Alleen ik eet nog hetzelfde dus dat is minder :) Ik merk het zeker wel qua buik en vooral veel meer energie. Maar ik denk als je echt iedere dag 4 weken lang buikspieroefeneningen doet dat je zeker een verschil gaat zien.

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja Sm, ik was vorig jaar veel afgevallen. Die kilo's ben ik nog steeds kwijt, maar voor mijn zelfvertrouwen in badpak wil ik er graag nog een paar kwijt:D
    Goed van jou zeg, zoveel keer per week naar de sportschool!
    Hmm, buikspieroefeningen moet ik dan ook maar op mijn programma gaan zetten.
    Zo geweldig om te zien, onze Stijn met zijn vriendje. Zitten, of nee, hangen ze vanmiddag op de bank om hun lijstje met genodigden te maken. Gelukkig voor mij hebben ze tot nu toe ook 3 meiden uitgenodigd.

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vanavond is bij de vader van het feestje zijn schouder uit zijn kom gegaan....zit gelijk aan een grote zak chips:D

Grapje:p (van die chips dan)
    Vind het wel erg sneu. Misschien moet nu het feestje wel verzet worden. Stijn kwam om 21 uur met het verhaal thuis dat hij met een ambulance van het voetbalveld naar het ziekenhuis is vervoerd. Hij was danig onder de indruk van hetgene dat hij daar gezien heeft...

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Driemaal hoera voor de schouder van de trainer!:D
    Neeee, da's gemeen. Wat zal die man een pijn hebben gehad.. Kan me voorstellen dat Stijn onder de indruk was van het hele gebeuren, is nogal wat als hij zelfs met de ambulance is opgehaald.
    Maar jij hoeft nu lekker niet in badpak:cool: Wel goed bezog blijven he? Straks gaat het ineens toch door en heb jij er alweer 3 kilo aangevreten:D

Ik ben vandaag ook goed bezig geweest, best trots op mezelf:)

Nu lekker naar bed, trusten!

16. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goed zo Maja! Als je eenmaal de eerste dag het goed hebt volgehouden is de volgende dag vaak makkelijker.

Ik zit op een berichtje van mijn vriendin te wachten hoe het met hem gaat, maar heb nog niks gehoord. Heb op P2000 gekeken en gevonden dat 20.19 de ambulance is opgeroepen. Dan moeten ze nu toch alweer thuis zijn?? Ik heb een naar gevoel in mijn buik, alsof het niet goed zit ofzo. Bah, ik haat onzekerheid.

17. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Net een berichtje van vriendin. Het gaat wel weer met hem. Gelukkig!

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Fijn! Schouder uit de kom schijnt echt héél pijnlijk te zijn.. jakkes.

19. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

Whiehoe, al 1 kilo kwijt. Dat geeft de burger moed:)

Vanochtend start een nieuw voorleesproject bij de kleuters. Dit om het voorlezen te stimuleren. Nu is dat bij ons niet echt nodig, maar vind het wel een goed project. Vorig jaar zat Kas nog in groep 2 en toen werd De Gruffalo voorgelezen. Hij kent het boek uit zijn hoofd en maakte elke zin die de juf voorlas af:D
    Deze keer is De mooiste vis van de zee aan de beurt. Ook dit boek staat in onze kast, dus ik ben benieuwd wat Sofie straks gaat doen;)

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Leuk, voorleesdingen! Heb een poosje geleden ook voorgelezen in de klas van Lune. 'Floddertje', blijft een succes:D
    Lollig als ze het zo kunnen meelezen/praten he? Onthouden ze dan goed.

Ik heb honger:x Gelukkig mag ik zo een kopje thee en een tussendoortje. Wat zal ik nemen? Eierkoek? Cracker? Fruit? Chocola?:)
    Knap Meiske, al een kilo kwijt! Het is idd ook wel handig om te weten wat je gewicht is he.. Ik heb dus geen idee hoeveel ik weeg, dan weet ik ook niet wat ik kwijt raak. Hoewel, ik merk het wel aan mijn kleren.

Ik ben bezig met een ontslagbrief. Is dit een goede zin?
    Zoals besproken op 10 mei 2012, beëindig ik middels deze ontslagbrief onze arbeidsovereenkomst per 1 juni 2012.

Ben er nog niet helemaal tevreden over.
    Hmm, nou is het lettertype dus veranderd, stom.

Oeiiiii, ik ga een tussendoortje eten! Geen chocola in elk geval, tssssssss.

Deel Deze Pagina