gefeliciteerd Debora!!!!! echo kan volgens mij uitwendig ,tenminste proberen. hier was het met 6 en 9 weken inwendig.
Oh Deborah, wat leuk, succes morgen! Hier doen ze inwendig, vinden ze dat ze t beter kunnen beoordelen. Zal misschien plaatselijk verschillen? Je blaas legen voor die tijd is noot verkeerd Klassiek autisme (of eigenlijk bestaat dat niet meer en heet het 'autisme') is heftig. Dat eerste speelafspraakje is super, fijn! Hopelijk gaat het goed en kunnen jullie er van genieten. Gaat hij naar speciaal onderwijs? Je bent overigens niet de enige, Lianda heeft er ook ervaring mee. Leuk al die updates! We zijn allemaal lekker druk hè. Hier net het kinderfeestje gehad. Een paardenfeestje. Uiteindelijk lukte pony's aaien niet. We hebben allerlei paard spelletjes gedaan, een paarden beeldje geverfd, op een paarden lied gedanst, uit paarden bekers gedronken, een paarden film gekeken, een paarden parcourse in de tuin gedaan, oftewel: weer even genoeg paard gehoord en gezien voorlopig . Ondertussen zit ik op dag 36 echt nietgrappig, gister getest maar was negatie. Was wel een goedkope action test. Maar ook geen enkel lichamelijk signaal dat op zwangerschap wijst, dus denk echt dat ik gewoon ongesteld wordt.
Leuk om te lezen over de kinderfeestjes. Steeds meer krijgen een zwemdiploma, mooi man. 6 is heel wat hè. Leuk die foto's boney! Elena had eerst onze oude camera. Die ging kapot daarna zaten er steeds selfies en grappige foto's tussen onze foto's. Ze vindt foto's maken echt leuk en idd krijg je hele maffe plaatjes te zien. Ze is dus uitermate blij met haar toestel.
@luckymom: Finn zit op cluster 4 onderwijs. Na de zomervakantie moet hij helaas naar een andere cluster 4 school maar daar gaat hij starten in een speciale structuur groep. Je hebt er " gewone" klassen en klassen waar maar 6 kinderen zitten die allemaal in een soort kantoortje zitten zodat ze ongestoord kunnen werken. Daar gaat hij dus heen. Het is heftig af en toe ja... Maar hij is ook gewoon onze lieve jongen met heel veel mooie kanten! De echo was goed vandaag! Gelukkig gewoon uitwendig. Een leerling heeft lekker zitten oefenen dus konden we lang kijken
Gefeliciteerd met de goeie echo Debora!! Wanneer ben je uitgerekend? Toch weer aangedurfd om voor een derde te gaan? Jij zei toen toch dat je noooooooit meer wilde, of vergis ik me??
Dank je! Ik ben 25 september uitgerekend. 1 dag later dan bij nore! Hopelijk gaat het straks goed met de overstap naar school en de bevalling. Ik wilde idd nooit meer haha Ik denk dat het ook enorm zwaar gaat zijn weer, die eerste jaren. Maar voor de toekomst vind ik het wel echt heel fijn voor de kinderen als ze met z'n 3en zijn
super gefeliciteerd!!!!!!!!en lees verder een goed echo top!!!! fijn dat het goed gaat op school met Finn het is denk ik even aanpassen maar als moeder kan je je kind het beste!
Dank je joma! Jullie gaan ook voor een tweede zie ik, wat leuk! Had ik ook niet verwacht. Bevalt het goed in Duitsland? Gwen zal de taal vast snel oppikken
Jeetje.. Debora zwanger..! Die zag ik niet aankomen Superleuk meid, gefeliciteerd! SM, Joma, Mom.. Ik hoop dat jullie ook gauw zwanger zijn en weer zo'n leukerd op de wereld zetten straks Ik vind jullie wel dapper hoor, moet er echt niet aan denken Kwam eigenlijk alleen even gauw spieken. Even broodje eten zo en dan spring ik op 't peerd. Lekker buiten rijden, heerlijk weertje
hoi ...ja ik had het zelf ook niet verwacht hoor...maar ben blij dat manlief is veranderd van gedachten nu alleen de rest nog zit op de wachtbank...heb ovutesten gebruikt en temp voor het eerst me ei is geweest dus nu wachtbankje...stom he dat het dan zo spannend is ..met gwen waren we er niet mee bezig want was gelijk raak...maar ja net begonnen hoor 3e nou ja 2e serieuze ronde... Duitsland bevalt goed hoor!!! en ja Gwen pakt het heeel goed op
hahah ja moet aan 3 ook niet denken hoor maar 2 heb ik altijd leuk gevonden he...maar dat was wel duidelijk!
wow Debora gefeliciteerd, wat ontzettend leuk. Lijkt me zwaar met Finn maar met de juiste structuur en ondersteuning op school gaat het vast goed komen. Hij kan niet voor cluster 2 in aanmerking komen, daar vaak ook alleen klassen voor autistische kinderen. (die scholen lijken mij rutiger) Leuk he al die feestjes en wat gaat het hard. Hier net terug van een weekje wintersport, kids doen het leuk en vinden het super.
@debie: dat zou kunnen maar de cluster 2 school hier is er niet goed in thuis. Er is wel naar gekeken. Vandaar de structuurklas op cluster 4. Uiteindelijk komt het vast goed met Finn. Hij kan wel normaal leren, zolang er maar niet te veel kinderen om hem heen zijn. Dat scheelt wel een stuk. Leuk, maja, paardrijden! Las dat Lune ook al wat deed met paarden. Leuk! Nore is een keer meegeweest met haar tante naar de manege, ze vond het geweldig. Joma: hoop dat jullie snel zwanger zijn!!