Ja, helaas is het echt helemaal mis. Voor mij niet zo heftig als de vorige keer. Toen was ik onbevangen zwanger, kwam ik er achter bij een echo en moest ik wachten tot het los kwam. Maar even goed wel even verdrietig en teleurgesteld. Ook wel een aanslag op je lichaam. Dus deze week thuis en rustig aan doen. Echt balen, het was zo mooi geweest. Ik wil eigenlijk gelijk weer zwanger zijn. Maar ja, zo werkt het niet hè, eerst dit 'afhandelen'.
Wat rot lucky! Ik kan mij goed voorstellen dat je teleurgesteld bent en verdrietig vanaf de positieve test hoe pril ook ben je toch weer helemaal ingesteld op eennieuw beebje. knuffel
Ik heb zo rot gedroomd vannacht, dat het bij mij mis was. Ik heb de eerste echo pas over 5 weken weet niet hoe ik dat ha volhouden
O help nu heb ik jou van streek gemaakt. Gelukkig heb je verder geen signalen hiervoor. Volgens mij is naar dromen eerder een effect van de hormonen. Wil je nog zelf eerder een echo regelen? Het komt vast goed.
Ik heb vanmiddag een echo ! Ik voel me niet echt lekker met pijn in mijn schouders kan natuurlijk van mijn super verkoudheid komen maar is ook een symptoom van een buiten baarmoederlijke zwangerschap. Misschien overdrijf ik, heb dit gevoel ook helemaal niet gehad bij de andere zwangerschappen maar het zit me niet lekker. Moet ik gewoon zelf betalen maar heb het er graag voor over.
He bah SM, wat vervelend dat het allemaal niet lekker voelt.. Ik hoop voor je dat je een prachtige echo te zien krijgt. Laat je weten hoe het gegaan is? Mom, doe lekker rustig aan en neem de tijd! Vind het echt heel rot voor je..
Ik ga vanavond naar een workshop over NLP (Neuro Linguïstisch Programmeren). Is een soort manier van communiceren, een methode, lastig uit te leggen. Vind ik al jaren erg interessant en vanavond is er een gratig workshop. Wie weet zo leuk dat ik het kan toepassen in de praktijk als ik toch nog voor mezelf wil beginnen als coach. Dan ga ik eerst de opleiding volgen. Ben benieuwd.
sm en al wat bekent? Ik heb hem ook drie keer zelf betaald met 7 weken, wilde gewoon wat zekerheid. Hoop dat alles goed is. maja spannend, ben benieuwd, is dat zoiets als neurofeedback???
Ik ben terug en alles zag er normaal uit. Een vruchtzakje en een dooierring wel nog geen embryo of kloppend hartje te zien. Volgens de gyn was dat goed mogelijk. Daar ga ik nu ook niet meer voor terug dat zie ik dan wel bij de termijnecho met 11 a 12 weken. Ik ben in ieder geval gerustgesteld dat het geen BBZ is.
Mom,hoe gaat het met je ? Heb je een paar dagen vrij van het werk? Maja, kllinkt goed. Dus toch altijd die plannen gehouden om iets voor je zelf te beginnen.
Oh fijn SM, geen bbz in elk geval. En het idd nog wel heel vroeg om een embryo te zien. Dat was bij Lune ook zo weet ik nog. En ruim een week later ineens een kloppend hartje. De workshop viel wat tegen.. Ik had gehoopt nieuwe dingen te horen/leren maar alles was eigenlijk al bekend.. Erg jammer vind ik. Ben nu verder aan het onderzoek wat ik wil doen.
zo verjaardag van esmee gevierd, was gezellig maar druk. Morgen als ze echt jarig is trakteren en dan echt twee kids op school (zal best wennen zijn) Ben ook benieuwd hoe het gaat, ze is al veel dagen geweest maar morgen echt de eerste dag helemaal en overblijf en bso, daar is ze nog niet geweest. Gelukkig zit Ilse in de buurt en is die er bij de overblijf en de bso ook. Zo maar even de traktatie afmaken en na morgen weer het gewone leven. Fijne dag nog allemaal
Maja, ja had jij dat bij Lune ook? Pffff ik heb bij de andere zwangerschappen geen moment getwijfeld en gewoon de eerste termijnecho met 12 weken afgewacht. Ik zou het liefste nu nog een keer gaan om te kijken of er een embryo te zien is, maar ik doe het niet...geduld geduld. Ben benieuwd hoor wat je uiteindelijk gaat doen Debie,gefeliciteerd met Esmee. Ook alweer 4 ! Hoe was de eerste schooldag? Zitten jouw meiden niet bij jou op school?
Hoi! Sm fijn die echo goed dat je dat gedaan hebt. En nu rustig afwachten. Hier bijgekomen van een schrik, was wel even pittig weekje. Debie nog van harte, foto's zagen er leuk uit. Volgende week gaat Suzanne wennen. Z'n in! Verder heb ik hier Sint en liet rondlopen, gezellig, heb zeker al 10x mijn schoen gezet Jammer maja ik had ook wat meer verwacht van nep, was het niet een super basis ding ivm gratis?
SM, ja ik heb bij Lune een vroege echo gehad omdat ik per ongeluk zwanger raakte, een hele onregelmatige cyclus had en dus niet wist hoe lang ik zwanger was. Je zag dus alleen een vruchtzakje en verder niks.. Een week later mocht ik terugkomen en toen zag je ineens een vruchtje en kloppend hartje. Als je het te lang vindt duren kan je toch weer een echo vragen? Zou ik wel doen Debie, heerlijk hoor.. 2 kids naar school.. Nog 1 te gaan haha! Mom, Suus ook al bijna naar school.. jeetje, dat gaat echt hard! Kan me voorstellen dat het een pittig weekje voor je was.. En misschien idd erg basis ivm gratis, maar wat ik gelezen heb over de inhoud van de cursus vind ik het toch niet heel erg een meerwaarde, behalve sommige dingen maar dat kan ik zelf ook uit boeken halen. Ik ga een gesprek aanvragen bij een opleidingsinstituut dat ook coachingscursussen/opleidingen verzorgd en ga kijken wat bij mij past. Misschien kom ik wel op iets heel anders uit of toch op NLP. Morgen de intocht van sinterklaas, leuk!
Hoi dames, hoe is het hier ? Bij jullie weer helemaal sinterklaas stemming? Geloven alle kiddies nog? Volgens mij wel toch op deze leeftijd? Ja zo lang wachten tot de termijnecho kan ik niet dus ik ga nog een keer haha denk volgende week maandag. Ben wel veel misselijk maar geef niet over gelukkig.
Even een dilemma. Hier op school is het normaal dat de kleuters ook al meerdaagse uitstappen maken. Dit jaar wil S. toch echt mee op schoolreisje met ook een nacht overnachten. Het ligt op een uur rijden van huis en bijna iedereen gaat van de klas (op een enkeling na waarvan het meisje verschrikkelijke heimwee heeft) Ik ben geen voorstander, maar ik wil ook niet dat door mijn eigen angst of ideeen zij niet mag gaan. Ze heeft er zelf ontzettend veel zin in gaat er ook echt vanuit dat ze gaat. Vader ziet het helemaal niet zitten, hij vind het de grootste onzin om een kleuter ergens anders te laten overnachten. Wat zouden jullie doen¿