Moeilijk SM.. Ik weet ook niet goed wat ik zou doen.. Als de hele klas gaat en ze wil zelf ook graag.. Denk dat je er dan niet aan ontkomt. Gaat er voldoende begeleiding mee? Zou je zelf niet meekunnen als begeleider?
Maja, meekunnen als begeleider mag niet helaas anders zou ik dat zeker doen. Manlief is om, hij zag hoe graag S. wil gaan. Ja vanaf nu gaat het om leren loslaten haha maar moet dat al met 5 jaar?
Haha, loslaten blijft moeilijk.. En als het echt niet gaat, haal je haar gewoon weer op. Dan maar een uurtje rijden toch?
pffff sm moet er niet aan denken maar zou ze wel laten gaan als alle andere gaan...... En nog een echo gedaan? idd heerlijk twee naar school, kan niet wachten op nr drie. Sint in volle gang, vindt het allemaal veel gedoe maar geniet zo van die koppies. mom spannend toch nummer twee naar school, lekker hoor. merk hier dat de kids ouder worden, krijg weer wat tijd voor eigen hobby's
Ja hier goed. Weer in gewone leven beland. Nu gaat alle aandacht naar Suzanne, ze is deze week 2x naar school geweest, toch gaaf om mee te maken. Ik ben echt super trots. Elena mag naar het volgende groepje van zwemmen, das ook fijn, al was het voor de portemonee . Lekker in Sinterklaas sfeer hier. Gister bij een super goed en gratis pietenfeestje geweest, top georganiseerd. Op t werk lekker druk, iedereen gestresst, wel ff pittig nu. Alles draait om productie draaien (ja, we hebben het over hulpverlening), veel ingewikkelde en pittige dingen en ondertussen wordt de organisatiestructuur veranderd met allerlei gevolgen en daarnaast nog een zeer frustrerend computersysteem, iets uitprinten kost al 12 handelingen of zo, laat staan iets er goed in krijgen. Dus woe avond lekker even met husband naar het theater, maar de omdenk-show. Zegt jullie dat wat? omdenken? Ondertussen denk ik na over een kleuter van huis.. gek ja.. mja als de hele klas gaat... lastig. Zijn er meer ouders van wie het eigenlijk niet zo hoeft?
Pff, stomme bezuinigingen ook in de hulpverlening.. Er wordt een hoop veranderd en aangepakt wat allemaal ten koste gaat van het werk en de klant. Zo zonde. En kan me voorstellen dat de drukte helpt om je verdriet wat helpt te vergeten maar stop het niet weg he, dan komt het gewoon weer terug. Knuffel. Omdenken: zeker bekend mee. Leuk. SM, hoe gaat het met jou? Ben je ook beroerd? En weet je al wanneer je weer een echo hebt? Hier prima. Afgelopen weekend weekendje weg geweest met de schoonfamilie. Vreselijk. Ben ook maar 1 nachtje geweest, had direct al gezegd dat ik niet het hele weekend mee ging. De kids vonden het super en daar gaat het natuurlijk om. Verder druk met de sinterklaasdingen. We gaan het op pakjesavond vieren met schoonouders. En we gaan de zaterdag erna nog naar mijn ouders, dan hebben sint en piet daar ook wat gebracht. De kinderen krijgen een kindersjoelbak D) en wij als gezin een Ipad Mijn broer en schoonzus krijgen een actifry, die willen ze graag. Rare jongens, die ouders van mij. Ik zal zo es beginnen met eten maken, heb trek. We eten stamppot andijvie met kaas en spekjes en daarbij een worstje en uitjesjus. Mmmm.
Lucky, fijn dat het weer wat beter gaat! Leuk dat Suzanne al is gaan wennen op de basisschool. Mag zij dan na de kerstvakantie fulltime naar school? Maja, haha nog steeds zo vol van je schoonfamilie?! Ik 'moet' zaterdag weer. Ik ben er 3 maanden onderuit gekomen maar moet deze keer toch echt mee. Zij zijn wel heel lief, maar ik slaap gewoon liever in mijn eigen bed. Vind het ook gewoon veel te druk met 6 kleine kinderen en 4 volwassenen in een kleine flat.Maja moet maar even afzien voor een keer. Lief dat je ouders voor sinterklaas spelen. Ja ik ga donderdag toch nog voor een echo spannend.
Hoi, ja echt een koude douche als je zoiets te horen krijgt. Ik wist het op de een of andere manier wel want vanaf het begin had ik een slecht voorgevoel over deze zwangerschap, zo zie je maar weer dat wij een supersterk instinct hebben en daar ook op moeten vertrouwen.
Ik heb tot nu toe geen bloeding gehad heb daarom pillen gekregen om een miskraam op te wekken, ben ik vanochtend om 9 uur mee begonnen en krijg nu langzaam aan wat krampen.
het is eruit wist niet dat het zoveel en zo groot zou zijn. ik hoor dat ik helemaal schoon ben en er voor de rest niks hoeft te gebe uren
Oh meid toch.. wat een ellende Heb je veel pijn gehad? Lig je in het zh aangezien je zegt dat je nu schoon bent, is dat direct gecontroleerd? En intuïtie is idd een sterk iets. Meestal klopt je gevoel. Vind het echt heel rot voor je. Dikke knuffel.
Idd sm je voorgevoel is soms zo sterk. Echt heel rot, veel "fijn" dat de pillen zijn werk gedaan hebben en je verder niet nog meer rottige ingrepen hoeft. Sterkte meid
haha ik bedoelde intuitie niet instinct. Ik ben gister avond toch nog naar het ziekenhuis geweest omdat ik veels te veel bloed bleef verliezen en ook flauw viel. Daar stelden ze vast dat er nog een stukje placenta voor de baarmoedermond zat, hebben ze met een tangetje eruit kunnen trekken (AUW) daarna was het grote bloeden ook direct over.
Lieve help wat een schrik! Wat ontzettend naar voor je SM. Ik wist niet eens dat dat bestond een lege vruchtzak en dan ook al aan de baarmoeder vast kunnen kleven. Arme meid. Veel strekte met het verwerken. Rustig aan. Even een stapje terug doen als dat lukt. Hoe voel je je nu?