hoi.... bedankt ! Gwen heeft een superleuke verjaardag gehad...de laatste visite schoonzus en zwager met hun kids zijn gister weggegaan...was druk maar heel gezellig!! Ze hebben gister nog even van de sneeuw hier genoten en de witte wereld... Bekijk bijlage 373987
ons witte stekkie nu dit is de voorkant Bekijk bijlage 373988 en dit is de achterkant Bekijk bijlage 373992
@Boney he de verjaardaglijst leuk!!! @Maja geen idee wat een oppasmeisje kost of iets eigenlijk! Gwen vindt paardrijden leuk ja ...maar is haar zwemdiploma,s halen en dan kijken we wel even verder hebben we gezegd.. hopenlijk binnenkort zwemdiploma..ben al blij als ze het in ieder geval voor de zomer heeft @Sm oh jou nod ook al vandaag of morgen...hier denk ik zelf ei wat later dus denk zelf nod 29/30maar we zullen zien...vandaag al getest maar nog omo wit hoor en jij al getest....??en ja hier ook wel wat klachten hoor pff niet normaal ....en dat gevoel arrgggg maar je lichaam kan je natuurlijk aardig in de maling nemen!
Hoi hoi, Lang geleden dat ik hier een kijkje kwam nemen. Leuk om alle updates en het reilen en zeilen van iedereen te lezen! Hier gaat alles prima. Ik werk inmiddels 21 uur per week. De kids gaan op maandag naar de bso, waar ze het ontzettend naar hun zin hebben. Verder werk ik tijdens schooluren. Ideaal. Ze komen lekker tussen de middag thuis om een boterhammetje te eten. Stijn is een echte puber aan het worden. School is het minst interessant in zijn leven op het moment. Zijn motto is: beter een zes zonder stress, dan een zeven zonder leven Waarop ik zei dat hij dan wel een zes moet halen.... Het leren gaat hem makkelijk af. Haalt redelijke cijfers en is er snel tevreden mee. Op sportief gebied is hij ook niet zonder succes. Woensdag mag hij meedoen an een selectiewedstrijd voor de nieuwe C1 van de club. Een hele eer. Eva is Eva, een heerlijke meid. Geen hoogvlieger op school, maar doet zo haar best. De inzet is er zeker. Op sportief gebied heeft ze helaas het talent van haar moeder...ze zit nu een aantal maanden op voetbal in een heus meidenteam. Veel meiden uit haar klas. Geweldig om te zien hoe met zijn allen ze achter een bal aan huppelen Kas, tja, blijft een handenbinder. Hij kan oh zo lief zijn, maar heeft ook ontzettende driftbuien. Kan geen nee accepteren en wordt dan vreselijk boos. Ik wil eigenlijk hulp gaan zoeken om hem wat beter te kunnen begeleiden. Soms zit hij zichzelf echt in de weg. Op school heeft hij tegen de juf gezegd dat hij niet hoeft te leren, omdat hij later toch met zijn handen wil gaan werken Slimme jongen haha. En dan Sofie, een lieverd, maar ook een kattekop soms. Laat de kaas niet van haar brood eten. Doet het super op school. Is druk bezig met leren lezen en woordjes schrijven. Sinds kort zit ze op zwemles. Ze vindt het super. Vooral als ze die ene badmeester heeft, want die is zo lief zegt ze. En ik, ik ben verliefd....tot over mijn oren....We hebben elkaar in oktober leren kennen op een datingsite. Zouden toen wat afspreken, maar dat had hij afgezegd, omdat hij toch de klik niet voelde. Vond dat jammer, maar wel eerlijk van hem. Maand later nam hij weer contact op, omdat hij mij niet kon loslaten. Veel gechat. En vorige week eindelijk hem in het echt gezien. Wowww wat een lekker ding! En nog lief ook, leuk, eerlijk, respectvol, enz. Bijna te mooi om waar te zijn. Inmiddels is hij al 3 keer hier geweest en neemt het serieuzere vormen aan. Er is wel een maar...hij woont nu nog met zijn ex samen, ( herkenbaar, heb ik ook gehad)huis staat te koop, en wil in de regio waar hij nu woont blijven wonen. Is uur rijden hier vandaan. Dat zou betekenen dat ik ooit moet gaan verhuizen....zover is het gelukkig nog niet. Eerst maar kijken hoe het allemaal loopt. Voorlopig lekker genieten van het verliefde gevoel!
Zo, wat een reacties, leuk hoor. Gezellig die updates! Die Meiske.. die is verliefd! Spannend hoor! Leuke foto's van Gwen en verhalen over kinderfeestjes. Hier wordt het een paarden/ponyfeestje. Weet nog niet of we daadwerkelijk een pony oid gaan ontmoeten, maar anders doen we paardenfilm, paarden spelletjes, etc. Wat groot he 6 jaar!! Echt geen kleuters meer. In spanje de ouders mee.. kun je niet een nieuwe trend beginnen zonder ouders SM? Enne.. ik las iets over NOD dag? Vorige keer was ik gewoon 1 volle week over tijd. Hoe gemeen is dat? Zal nog wel wat van slag zijn na mk denk ik. @Maja, 8 euro, is ze gek of zo . Weet je wat ik betaal? 3,50 per uur aan een 20-er ook nog eens een bijna-afgestudeerde SPH'er. Naar bed brengen of niet. Zelf geef ik wel wat meer als het een wat langere avond was of idd met eten/ naar bed doen. Maar daar vraagt ze niet om. Anderen betaal ik ook zoiets. Kom zeg, je avondje uit moet wel leuk blijven. Ik zeg: voor haar 10 anderen. Hier verder alles ok. Veelste druk geweest. Probeer bij te tanken. Gister waren kids uit logeren en konden wij lekker uit eten, heerlijk zeg. Nu achterstallige was zien weg te werken. Als het goed is hoef ik komende maand niet zoveel te werken. Verder hebben we nog een dagje wellness in de planning, nog nooit gedaan, lijkt me heerlijk!
Trouwens, wat geven jullie je kids kado? Wij denken aan een digitale kinder camera. Ze is er helemaal weg van en maakt echt leuke en mooie foto's en we zijn er niet zo happig op dat ze met die van ons loopt te sjouwen.
Wat een leuke reacties! Balen dat jullie niet zwanger zijn. Wel erg leuk dat we misschien binnenkort weer 3 zwangeren hebben! Wij hebben 2 oppassen. Een volwassen vrouw die het meest oppast, maar zij kan niet 's avonds. Ze hoeft alleen maar eva te vermaken. Ze gaat vaak met de kinderwagen ook nog eens boodschappen doen voor haarzelf of zo. Prima. Maar ze krijgt 5 euro per uur. Als ze nou bijv zou moeten eten met de kinderen en koken enzo zou ik wel iets meer geven denk ik. Heel soms hebben we 's avonds een nichtje van 16. Zij krijgt 3 euro per uur. Dit zijn echt hele normale bedragen. Ik heb ze van de site van het nibud. 8 euro is echt veel. Wij hebben alleen bijna nooit oppas nodig 's avonds. Het lukt gewoon niet met Tessa. Ze is helemaal van slag als wij weg gaan. Best zielig voor haar. We plannen het eigenlijk altijd zo dat 1 van ons altijd thuis is. We kunnen dus nooit samen naar een feestje of een verjaardag of zo. Wel jammer op zich, maar ik vind het ook eigenlijk niet erg. Ik weet dat Tessa dood ongelukkig is en dan zou ik toch geen fijne avond hebben. Heel soms moet het gewoon. Als wij bijvoorbeeld moeten gaan condoleren of zo. Of toevallig beiden een afspraak hebben die we niet kunnen verzetten. Maar dan zijn we echt al dagen bezig om haar voor te bereiden. Ze hangt vooral heel erg aan mij. Ze wil ook altijd samen met mij slapen. Logeren is helemaal geen optie natuurlijk. Ze heeft echt heimwee. Afgelopen zomer toen we op vakantie gingen was ze er letterlijk ziek van. Buikpijn en overgeven. 'ik wil naar m'n eigen huis, naar m'n eigen bed'. Echt zielig. Dus we laten haar zo veel mogelijk thuis bij ons. Dat is het beste. Verjaardagskado: Wij geven Tessa een radio voor op haar kamer. Philips AZ102C radio/cd-speler Verder wil ze graag een horloge. Wat bepaalde boeken, gaatjes en oorbellen, een tandendoosje, wat knutselspullen en viltstiften. Tessa is echt een tekenmeisje. Geef haar een pak papier en goede kleurpotloden en ze kan de hele middag zitten kleuren. Tessa heeft vaak moeite met in slaap komen. Ze heeft wat papier en potloden naast haar bed en dan gaat ze tekenen. Ze maakt echt hele mooie dingen. Gisteravond een pauw getekend. Echt heel gedetailleerd in prachtige kleuren. Heb ik nog meer gelezen? O ja, joma met een prachtig huis. Waar in Duitsland woon je ergens? Lekker hè om vrij te wonen. Meiske weer verliefd! Meid, wat gun ik jou dat. En zo te lezen heb je je leven prima op de rit. Hoe is het geregeld met Piet? Woont hij nog in 'jullie' huis? En gaan de kinderen regelmatig naar hem toe? Je werkt in een fysiopraktijk toch? Ik ga overeind. Eva is het spelen zat en ik ga de boel opruimen. Peter bracht Tessa naar school vanmorgen. Altijd fijn. Doei!
Mom, een camera is echt leuk. Tessa heeft mijn oude. Ze maakt echt leuke foto's. Moet je hem eens meegeven naar school of naar de supermarkt. Heel grappig. Dan krijg je dit soort foto's
Hahaha, wat een superfoto's Boney! Klopt Boney, ik werk in de praktijk van mijn zus. De kids gaan om het weekend naar hun vader. Kan ik even bijtanken en vrouw zijn ipv alleen maar moeder. Wij (ex en ik doen de verjaardagscadeautjes samen) geven waarschijnlijk een spacescooter. Die wil ze heel graag hebben. Ook staat op haar verlanglijstje een Harry one directionpop Oppasbedragen: ik denk dat 5 euro per uur wel redelijk is. 8 vind ik vrij veel. Straks weer naar zwemles met Sofie. Ze is gelukkig nog steeds enthousiast!
wow, ben echt al 1,5 maand niet geweest. Boney leuk te lezen dat het goed gaat en dat je het naar je zin heg=bt daar. Loop vreselijk achter met mijn fotoboeken en zag van de week foto's van tessa en ilse in een mini badje van de hema, zo grappig. Ilse wist zelfs nog wie tessa was. Meiske, heerlijk genieten van de kriebels, je ziet wel wat de toekomst brengt. Mom, sm en joma hoop dat jullie heel snel een mooie test mogen hebben. Vergeet nu vast veel, heb aardig wat pagina's gelezen. Hier loopt alles lekker. Kids gaan al paar weken heel leuk en goed met elkaar om en alles wordt steeds makkelijker. Alleen niels is echt twee dus soms aardig dwars en is alles neeeeee. Ilse heeft inmiddels haar a-diploma en is bezig mt B. Morgen vieren we haar kinderfeestje, en donderdag is ze echt jarig. We gaan pannenkoeken eten, doosjes versieren en een armbandje maken. Met allemaal roze en meisjes dingen. Best al zin in. Gaan bijna skieen en ben benieuwd hoe de meiden het gaan doen, spannend. Ga maar eens wat dingen voorbereiden voor morgen, ze heeft 6 meisjes uitgenodigd. Onze oppas heeft een spw diploma is 21 en betaal ik 5 euro per uur, ongeacht wat ze moet doen en of ze wel of niet slapen. Rond wel altijd naar boven af tot een heel uur. Heel leuk weer eens te lezen.
Leuk Leuk leuk om ´iedereen´ weer eens te lezen. Gefeliciteerd met de jarigen die al geweest zijn! Meiske is verliefd! Heerlijk meid geniet ervan! Sport: Hier zwemmen de kids een keer een uur per week. Diploma zwemmen bestaat hier niet, dus denk dat S. nu ongeveer een (slordig) A diploma niveau heeft. Ze kunnen zich redden zeg maar Alle twee gaan ze twee keer per week naar skaten. Ze hebben afgelopen weekenden ook wedstrijden gereden. Is een competitie van 3 wedstrijden en aanstaande zondag de laatste wedstrijd en dan ook de prijsuitreiking. In de groep van S. leeftijd 2007-2008 is al een hoog niveau dat kan S. nog niet bijhouden. Zij zal 8e ofzo worden van de 12 deelnemers. Wel jammer want juist een podium of medaille zal haar zeker motiveren. In de leeftijdsgroep van N. is zij een vande snelste. De eerste wedstrijd was ze 1e en vorige week was ze 2e. Ik hoop dat ze het weer goed doet en er een medaille inzit, dat zou ze echt heel leuk vinden. Hier houden we de winterstop wat betreft voor een beebje gaan. In april kijken we dan weer verder Oppas heb ik nog steeds na 6 jaar nog nooit gehad dus kan ik niet over meepraten haha. Hier is 6 a 7 Euro de norm per uur.
Leuk sm skaten, voordeel van het mooiere weer daar. Ilse houdt van sport. Ze doet dansen, zwemmen, turnen en judo. Esmee zit op zwemmen, turnen en judo en met Niels doe ik een keer per week ouder kind zwemmen. Zo nu 8 meiden ophalen en een feestje vieren
Zo kom ook weer even gluren! @Meiske verliefd ahhhh wat leuk!!!! hoop dat het een goede kerel is die verdien je oprecht!! @Boney..jammer dat Tessa het niks vindt als een van jullie weg is..hopenlijk gaat het een keer over...het is toch ook wel echt eens leuk om samen op een verjaardag te zitten lijkt mij...maar wat je al zegt jullie vinden het niet erg en ja daar gaat het om.. Wij wonen in Veldhausen en zeker heerlijk om vrij te wonen hoor!! echt genieten hier! @Debie kinderfeestje achter de rug zag ik! wel leuk idee die sieraden maken!! @Sm leuk dat skaten zeg!!! super...ja je hield nog even een winterstop las ik ..je moet doen waar je je goed bij voelt
Hier ook een update van mij. Ik kan niet overal op reageren want ik heb de laatste 2 pagina"s gelezen. Zal eerst even over de kids vertellen: Giovanni een heuze puber van 12. Zit in groep 8 en we zijn al druk met kijken voor een middelbare school. Ook erg leuk hoor. Jimmy onze kanjer: doet het super op zijn school. Het gaat langzamer als een normale basisschool maar komt er ook. Goede begeleiding op school en sinds kort SI therapie op school en dat werpt zijn vruchten af. Keano alweer 6 jaar geworden afgelopen Vrijdag. Een echt mannetje die onze oren van onze kop afkletst. Sinds januari zit hij in groep 3 en dat gaat super. Is druk met woordjes lezen en schrijven. Heel leuk om te zien. Met mij gaat het ook goed. Ik werk nu 4 dgn per week waarvan 2 avonddiensten en 2 vroege diensten. Bevalt mij goed en het is goed te combineren met de kinderen. Meiske: een nieuwe vlam. Wat leuk en het is jou gegunt. Joma: jij woont absoluut in een prachtig mooi huis! Las dat jullie gaan voor nummer 2 wat leuk. Of heb ik dat verkeerd gelezen. Euh verder.... geen idee meer eigenlijk
Oh wat grappig jullie zijn hier nog!! Ik was iets aan het googelen en kwam op zwangerschapspagina uit en dacht; eens kijken of hier nog gekletst wordt. En ja hoor!! Wat leuk om alle updates te lezen. Wat gaat de tijd snel, alweer 6!! Hier gaat het opzich goed. Finn heeft klassiek autisme dus het loopt allemaal wat anders dan verwacht. Maar verder wel prima. Zaterdag heeft hij zijn eerste speelafspraakje. Klinkt misschien raar voor jullie maar voor hem heel bijzonder! Nore is 3 en lekker ondeugend maar ook enorm lief. Dit jaar gaat zij ook alweer naar school! Ik las over miskramen? Wat erg, altijd rot... Ik kwam eigenlijk hier terecht omdat ik niet meer wist of je voor een inwendige echo nou een volle of lege blaas moest hebben. As donderdag de eerste echo, en als het goed is ben ik dan 8,5 week zwanger Ik denk dat ik morgen nog verder terug lees eb eens kijken of ik kan reageren op wat er geschreven is!