Nou ja, dan maar hier weer verder kletsen Je moet je handtekening ff aanpassen Setti Die staat nog op Robine ipv Lisanne
Dames, Alies had er ook al eentje geopend en er lopen nu twee van onze lijntjes door elkaar... Zullen we op de andere plek doorgaan? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/229660-maart-mamas-2010-deel-3-a.html
Inderdaad niet zo leuk dat alles weg is. Had ik gisterochtend net een heel verhaal geplaatst, is het nu weer weg! Gelukkig dat we nu wel weer verder kunnen kletsen. @ Setti; Ik heb weer gestemd @ Hier; Morris heeft gisteren voor het eerst los gezeten. Ik ben zo trots op hem!!! Hij keek zelf ook heel erg trots.
Hey Dames, Ik heb het gevonden. Wel balen dat alles weg is. Maar goed, ik spring dan gewoon hier weer in! lindavnr: veel plezier met je weekje weg! En super van Jesse z'n eerste tandje! Chantal + Lisette: Zag op hyves leuke foto's van jullie meting. Was zeker wel heel gezellig? Setti: Ik heb gestemd! Hier: Pepijn heeft ineens al 3 tandjes en nog 2 die eraan komen. Gaat ineens weer zo hard! Verder gaat het gewoon ook allemaal super. Heerlijk hoor!
@ Superb, wat goed van Morris, leuke naam trouwens en WELKOM op het forum!!! @ Marye, M'n meeting met Lisette en Sem was erg gezellig.. De kleine mannetjes hebben gezellig met elkaar gespeeld / geworsteld En de mama's hebben gezellig gekletst over van alles en nogwat! Wat zeker voor herhaling vatbaar. Maar het zou ook wel erg leuk zijn wanneer we weer een keer met een grote club ergens gaan afspreken! Woow, al 3 tandjes! Heeft ie er erg veel last van?? @ hier, vanmiddag ff de stad in om een broek voor mezelf.. Ik wil / ben van plan om vanavond weer voor het eerst te gaan sporten.. Vroeger altijd aan streetdance gedaan en wil dit nu weer gaan oppakken. Zie er toch best wel een beetje tegenop met m'n blubberbuik
Ha meiden, even vanuit mn werk; ik ben dr ook weer \ Hmm nu staan de oude gewichten van de kids weer in mn handtekening. Nou ja!
Ah tis nog ff rustig hier op t werk dus nog een verhaaltje haha Alles goed met de kids! Jesse heeft echt MEGA dunne poep. Niet normaal. Tis bijna plas, zo dun. Dus hij had gisterenochtend dan ook z'n hele kleren, slaapzak en bedje ondergepoept na de nacht. Gelukkig was ik vanmorgen op tijd; tijdens het verschonen ging hij weer los, haha. Ben zeer benieuwd wat dit moet gaan worden op vakantie als wij in het zwembad gaan! whaha dat gaat die luier nooit houden joh! Verder naar de huisarts geweest voor hun eczeem. We moeten nu een keer naar een kinderarts om te kijken wat zij adviseren. Dat wordt na onze vakantie dus. Voor mijn duizeligheid moet ik bloedprikken maar daar heb ik ook niet echt tijd voor dus zal ook wel na de vakantie worden. Achja. Tot die tijd slik ik maar vitamines haha even denken..had ik nog meer boeiende informatie haha. hmm.. nee. niet echt. Dan ga ik weer werken!
Huh? nou het deeltje dat Alies geopend had is verdwenen. Dan maar hier door! Er stonden daar wel een paar berichtjes, onder andere van Lynette... Ik heb dus een weekje niet bijgelezen, heb ik iets gemist? In ieder geval ook van mij een welkom aan Superb. Morris is ook een slecht slaper, begreep ik? Toon ook, dus weer iets meer gedeelde smart voor Eliesah en mij . Hoewel Toon vannacht voor het eerst in maanden heeft doorgeslapen van 9 tot 6! Grappig, het lijkt wel of hij het aanvoelt, telkens als ik denk: nu trek ik het echt niet meer, slaapt hij even wat beter... Nu maar hopen dat het doorzet, maar daar durf ik na een nachtje nog niet op in te zetten!
Hey, @Nijnja, wow, lekker joh, een nachtje doorslapen! gefeliciteeerd @Linda; blegh dunnen poep, je moet zeker veel wassen nu dan. Wanneer ga je op vakantie en waar gaan jullie ook alweer heen? @Superb; nu al loszitten? leuk hoor, kan tie lekker spelen op de grond! Balen joh, dat alles weg is. Hoe doen ze dat met die verkiezingen nu? Nou ja, van ons deed toch niemand mee. Ik ga nu ontbijten, ik val om vd honger.
wel goed van je dat je t weer gaat oppakken!!! jaa een minimeeting of groote meeting ik ben van de partij
Ik had gisteravond al een nieuw topic gemaakt, maar die is dus al weer verdwenen. Nou ja dan maar hier verder. Wel jammer dat er een maand aan reacties verdwenen is.
Heey dames, Wat fijn dat het forum nu weer online is ik reageer niet vaak maar lees vaak wel bij hoor En ohh wat mis je dan het forum zeg... @Linda wat erg die dunne poep. Hier gelukkig nog niet zo dun gehad. Dat kan niet anders zijn als de tandjes pijn poep. Ik hou me hard vast met wat er straks met rowan komen gaat. Lijkt me niet best voor een zwemluier hihi. Alvast veel plezier op vakantie. En hoe heb je het nu met je schoonouders geregeld? @Chantal en Lisette Ik heb ze ook gezien Leuk
Ik had aan de mods gevraagd die van jou te sluiten omdat we 2 topics hadden ondertussen en alles door elkaar ging. Setti had al aan een hoop mensen op hyves en hier via pb het adres van dit topic doorgegeven dus vandaar dat ik dacht dat het handiger was deze open te laten. Maar in plaats van te sluiten hebben ze hem blijkbaar gewoon helemaal verwijderd.
@ Lynette: hihi gelukkig heeft hij geen pijn aan zn tandje, alleen veul poep Ben benieuwd met de zwemluiers ja... Mn schoonouders komen zaterdag laat in de middag pas en we hebben afgesproken ff te kijken wanneer ze weer gaan. Zij vinden het prima om ergens midden in de week weer te gaan en hebben 10x benoemd aan ons om het écht te zeggen als we nog ff alleen willen zijn enzo Dus komt goed, ze vinden het heelmaal prima zo . gelukkig maar. Lief dat je het vraagt @ vriendlief: wat een super leuke foto's op hyves van je mannetje!!! Schattig kereltje blijft 't toch. @ hier: Hmm, beetje balen. Kdv belde net dat daan zn fles weigert. Ze hebben hem 3 kwartier lang aangeboden maar hij wil niet. Waarschijnlijk wil ie geen andere fles als de difrx ofzo? Dus die geef ik voortaan maar mee. Ze leggen hem nu maar gewoon in bed en hopelijk slaapt ie dan ff. Hij heeft wel fruit gegeten in ieder geval. En anders ga ik er maar gauw ff heen als ie niet wil slapen. Lastig! dadelijk maar ff bellen of het wel of niet gelukt is met slapen.