Jawel ik heb het hem wel verteld en hij weet dat ik ongerust ben, hij vind het ook wel spannend, maar hij weet niet dat ik zo op slot zit nu. Krijg het er ook niet uit, lukt even niet om echt contact te maken met hem. Voor mijn gevoel komt dat juist omdat ik me zo onzeker voel, ben gewoon op slot geslagen.
Ja dat is echt wel héél erg fijn, ik had het niet verwacht eerlijk gezegd want mijn intake is vrijdag al.
Dankjewel lieverd, ik zal er aan denken *knuf* En je doet al iets, het helpt enorm om er hier even over te praten..
Bij Fabiënne zei mijn gevoel ook dat het niet goed was. Zo zie je maar dat je intuïtie niet altijd gelijk hoeft te hebben. Hoewel ik weet dat dit kindje zeer welkom is bij jullie, verander je er niets aan als het inderdaad niet goed zit. Het is lichamelijk en emotioneel natuurlijk zwaar en rot om een eventuele miskraam te krijgen, maar het kindje kan dan gewoon niet in deze wereld leven en zit er echt iets goed fout bij het vruchtje. Maar hou je vast aan het kloppende hartje meid! Je hebt hem al gezien, en de kans dat het dan nog fout zou kunnen gaan is veel kleiner als dat je nog helemaal geen hartje hebt zien kloppen. wat betreft termijn. Bij Dinand heb ik altijd gedacht 3 weken verder te zijn. Ik werd bij mijn 1e echo met 9 weken, 4 weken terug gezet. Kan nooit kloppen, want dan was ik pas 1 week zwanger geweest toen ik een posi test in handen had. Dat is echt onmogelijk...heb me eisprong dan nog niet eens gehad. Ik mocht toen met 9 weken weer terug komen. Toen liep ik opeens weer een week voor. Voor mijn gevoel was ik gewoon echt 3 weken langer zwanger. En ik vind het nog steeds heel erg raar dat Dinand 3 weken "te vroeg" is geboren! Ik denk toch echt dat mijn termijn klopt en die van de vk niet! Mja, er tegen in gaan heeft geen zin, want hun hebben er voor geleerd, en wij niet!
Al voor de grote boodschap naar de wc gaan is genoeg om een adertje te laten knappen. Dat was hier ook zo!
Bellie: ik denk er net zo over wat betreft fulltime werken hoor en inderdaad waar bemoeien ze zich mee. Wat ik me afvraag he, weet je zeker dat paul het er niet met zijn ouders over heeft gehad of andersom? Gup: ik vanaf dag 1 dat ik hier was al gezegd dat ik wil meebetalen. Extraatjes doe ik ook vaak zelf voor L, ik en mijn ouders of als mijn broertje er is ook voor hem. (afgelopen 2,5 week dus voor 3 mensen en alle kinderen) Luiervergoeding vind ik een goeie ja. Bleompje: ervaring nee maar om me heen ook alle mannen besneden. klinkt stom maar bedoel het goed. lilalief: ja klopt zo moet ik het ook eigenlijk gaan zien maar misschien oneerbeidig, maar dit is voor mij zo weinig, het maakt mij niet uti bij wijze van spreken of ik het wel of niet krijg snap je. maar als het straks allemaal beter zal zijn, is dit inderdaad lekekr voor seizoenskleding voor L. zo kan ik het nu alleen nog niet zien.
Oke.. pff.. Ik ga even tv kijken ter afleiding en heb Frank gesmst een grote reep chocola mee te nemen, dat heb ik nodig nu.. Dankjewel lieverds!! Ik laat van me horen morgen..
lilalief: dank je voor het overzicht, heel handig. overzicht heb ik voor mezelf inderdaad al gemaakt. 1 van de redenen waarom wij gaan samenwonen Guppekop: o ik ben blij dat ik guppeman niet ben nun littledreamer: hoi laura: ik heb zwangerschapsyoga gedaan en alhoewel ik ook dat type niet ben vond ik dit geweldig en echt een aanrader. mocht ik ooit weer zwanger raken dan ga ik dat weer doen. echt even jouw en beeb tijd. nelta: ja J zei telkens auto's tegen de karrtjes die de vliegtuigen de baan opduwde. vond die veel leuker. en dank je! Gup: ik kan geen kleertjes naar je opsturen he of wel?
SM: kom nou zeg je hoef tegen mij echt geen sorry te zeggen hoor wijffie en ik zal zeggen doen! kies laten trekken, bijstand aanvragen en dan verder kijken. knuf! Beterschap voor Devin en super lief van je kleine meid! lilalief: jeetje meis lekker bezig jouw lijf om je zorgen te geven. Met het oog op wat ik eerder zei, zal het een tweeling kunnen zijn geweest dan? ik bedoel, legt dat de klachten een beetje uit? (bedoel het goed) knuf!
lilalief: mannen snappen dat onbewust toch wel. maar ga naar hem toe en vraag of die je vast houd. dat doet wonderen.
Deels terug gelezen! Wat is hier veel gel*ld !! @lila Wat vervelend die onzekerheid! Maar denk aan het kloppende hartje! @Sm ik zou zeggen trekken! Je ziet t niet! En goedkoper voor je!Wat lief van jaylin! @belliebel Fijne vakantie gehad? wat je zei herken ik! Ik werd bij t ook een week terug gezet. Maar beviel met 39.1 zei toen ook dat het niet klopte. @nelta Ik heb echt even moeten afkicken zonder modem! Telefoon hebben we gelukkig alleen mob! Die deed het gelukkig wel! @hier. T boert de laatste weken erg op. Hij heeft als baby reflux gehad, nu blijkt het dat hij dat terug kan krijgen. Nu woensdag naar de HA en die moet mij weer doorverwijzen naar de KA! Zo zielig en het ruikt ook zo lekker zuur! Arm mannetje! Hopelijk slaapt de kleine man is beter vanmorgen zaten we om 4.45 op de bank! Wat kan hij brullen/ gillen en hij geeft niet op! Nu lekker op bed tv kijken en op tijd mijn ogen dicht! Tot morgen allemaal! Weltrusten!
wees daar maar blij om ja dat je guppeman niet bent! post gaat of naar schoonouders of naar mijn ouders en dan halen we het een keer op. Hoezo? Wil je van je kleertjes af?
Ja weet zeker dat paul het er niet met zijn ouders er over heeft gehad! Ik kom namelijk vaker bij zijn ouders als dathij zelf komt!