@ Ninja, dank je wel en ik hoop het ook dat het snel over is. dit is al de 3e keer binnen 5 weken dat ik de longen uit mijn lijf blaf. En wat heb jij een mooi buikje!!! Ohhhh
HIHih. K die komt soms naar me toe baby auw dan wil ze de thermometer en hoppa baby word ook zo verzorgd haha ze doet echt alles na zo leuk. En meis wat klinkt het heftig allemaal. Goed aan je zelf denken en beterschap. Ninja mooie buik heb je en je bent zo te zien idd afgevallen. Je draagt je meisje wel in een mooie punt hihih.
@ guppeke, het is niet erg om te stoppen met bv. ik snap het gevoel erbij. Maar het belangrijkste van de Bv heb je al gegeven aan Lydia. Knuffel. (het lukte mij niet om dochterlief aan te leggen en het bleek dat ik niet voldoende voedingsstoffen had, zucht).
Whahaha! nee dat was neit de bedoeling hoor! Solly! hihi p.s. bedankt voor het aanbod maar... ik ga proberen de cola af te zweren. Ik ben er verslaafd aan, de light variant dan wel. Maar toch, ik slaap niet goed. en als ik van de cola af ben wil ik suiker gaan minderen (ben ik al mee bezig)... ik ben benieuwd of mijn plan stand houdt. hihi.
Zijn er hier trouwens nog leuke spannende dingen gebeurt? Kan iemand mij inlichten? Of zijn er ook minder leuke dingen gebeurd? Don't hope so. @ Laura!! Hoest met jou?!? Hoest met de bab?
ja ik weet het, ben er ook wel blij mee dat het gelijk goed ging. Ach ja, als lydia strak met de flesvoeding geen/minder krampen heeft ben ik ook tevreden!
thanxx haha idd maar het zit ook wel rond hoor maar op de foto is het echt een punt komt denk door me eigen vetje nog whaaaa Ja idd flink afgevallen. Nu weer 10 kg deze zwangerschap totaal nu 36 kg ben daar opzich wel blij mee haha
bv ik twijfel zo erg he. Eigenlijk wil ik het dolgraag en ik heb nu ook al voeding enz maar ik ben bang dat ik het allemaal niet ga trekken want de vorige keer bv is me ook zo ontzettend zwaar gevallen. Ik denk dat ik het gewoon op het moment beslis. Flesjes voeding enz is gewoon in huis dus kan alle kanten op
nou... er gaat morgen iets heeeeel spannends gebeuren... kga mirena laten plaatsen, en heb zenuwen! niet normaal meer! Komt denk ook door de negatieve verhalen die ik heb gehoord... voor de rest euh.... vanaf wanneer heb je het gemist!
hier was het sneller op gang dan bij daniel, en ook geen kloven gehad nu Heb zelf niet getwijfelf, maar bij daniel ging het ook bijna gelijk goed
bij sem kwam er totaal geen voeding en hij hapte ook niet aan enz na 8 dagen opgegeven. Maar toen zat ik zelf al op het randje dat ik er echt doorhen zat en heb vaak geroepen dat ik sem niet wou en dat me vriend hem maar weg moest halen en die gedachtes wil ik deze keer echt niet hebben hoor
pfff word beetje moe van mn schoonzusje. Ze is zooo wispelturig, eerst trouwen ze niet, nu ineens wel (vandaag in ondertrouw, over 2weken trouwen), toen was het we doen het in stilte met alleen de getuigen, nu worden alle broers en zussen uitgenodigt om mee te gaan naar het gemeentehuis en daarna nog ff wat drinken. Eerst willen ze het geslacht van het kindje niet weten, nu weten ze het toch (en ik ook want ze versprak zich) Eerst wil ze geen bv geven en nu ineens weer wel "want de vk had gezegt dat het beter is voor het kindje". En zo veranderd alles telkens weer. Ze heeft gewoon nog niet echt zelf een mening en is erg beïnvloedbaar. Hoop dus maar dat ze het meest naar de vk gaat luisteren nu en niet naar dr moeder
@ Er was iets met Evenstar maar wat heb ik niet mee gekregen. En ik kan mij nog t-shirtjes versieren herinneren en eh... daarna niets meer. @ ter vervanging van cola? Eh... pomello of water, vnl water. En ik ga proberen als ik honger heb ook 1 glas water te gaan drinken. Stilt de honger.. Maar of dat ... je weet wel. @ mirena, doen. Gewoon proberen. Je weet ongeveer wat je kan verwachten. Heb je nergens last van is dat heel mooi mee genomen. hier helaas pijn klachten niet weg. misschien dat ie er weer in gaat. Maar dat weet ik nog niet. @ eh... ninja, dadelijk blijft er niets van jou over!?! @ BV, Ninja, je kan natuurlijk de eerste keer (hoe heet dat spul nou, zodat ze dat krijgt, AH! colustom of zo iets toch???) Of de eerste paar uur? of eerste paar dagen bv geven en dan over op de fles. Het is jou lijf en jij beslist! Zeker met je vorige ervaring. Let vooral goed op jezelf.
dat kan ik me voorstellen ja! Joh, als je straks zoiets heb van ik probeer het doe je dat, denk je van liever neit weer dat gevoel kan je altijd nog gelijk met flesje beginnen