Februari Mama's 2010 .... Deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    goeie tip gupp ik ga het de volgende keer proberen

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    melk drink ik best wel veel. Morgen maar eens niet pakken dan. Groente laten staan is van de week ff lastig omdat het al in huis is dus moet wel op

3. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Maar groente hoef je toch niet te laten staan?
    Of bedoel je van die kool?

Ik zou één van de twee eerst elimineren en niet alles tegelijk, anders weet je nog niet wat de boosdoener is.

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    @Pnirmal; dankjewel, wat me nu ontspant weet ik ook even niet.. laptop weg in ieder geval..

Ga ik dan maar doen.

Ik laat morgen van me horen!

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dat is echt ZOOO lekker!

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Kan met beide ouders.

Karishma is super jaloers op ons alle drie.

Als ik bij vriend zit is het MIJN papa. Gaat Arun bij zijn vader zitten dan mept ze haar broer er van weg. Van MIJN papa.

Maar als ik haar ga halen op de kdv bijvoorbeeld dan is het gelukkig ook van MIJN mama;)

Maar jaloers is ze zeker. Vanmiddag pakte Arun zijn DS terug die zij stiekem gepakt had. En ze weet dat is van Arun nou KRIJZEN van mij is dat. Nee Karishma dat is van Arun. Gaat Arun nog even leuk mee doen van mij Karishma. Ik zeg tegen Arun zij is een jaar en jij bent bijna elf. Jij hoeft niet te winnen van een een jarige. Zeg het vriendelijker haha.

Andere kant. Arun komt terug uit school. Staat ze met mij bij de deur te wachten. Dan is het MIJN Arun. Ik zeg ja schat jou Arun. Hij stapt binnen en ze valt hem zo om zijn nek en dan is het kussen geblazen die twee. Dan smelt ik helemaal broeder/zuster liefde zo mooi om te zien.

Oeps klets te veel over de kids haha. Ach die zijn natuurlijk mijn leven. En ook heerlijk om over te praten zeker leuke momenten.;)

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    daniel heeft ook vanaf het begin af aan alles kunnen eten.

oke, ja soms is hetecht nodig om kleren te kopen he!

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja de kool.
    Ga nu eerst melk laten staan. Maar hoelang? 1 dag is te kort, maar wat is wel goed?

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja he! en dan lekkere spekblokjes erbij MJAMMIE!

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    pnir lekker over je kids praten hoor!

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Qua praten, Dinand zegt hier vooral nog losse woorden. Maar hij zegt zoveel en word zo enorm wijs. Het gaat echt te hard!

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja, ik ga zo me bedje opzoeken...vannacht absoluut niet lekker geslapen, dus hopelijk nu een beter nachtje!

Slaap lekker allemaal!

13. Sam kletst hier ook echt de oren van mijn hoofd. Hij was al een tijdje aan het oefenen en snapt nu al best veel vind ik. Ik kan vragen aan het stellen en die beantwoord hij dan met ja of nee.

Ook krijg ik commando's mama drinken, mama zitten, mama mee.
    Oh ja hij zegt ook kippetje! We hebben sinds vorige week 4 kippen! Vind ie super!

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, lydia ligt weer op bed dus ik ga ook maar. Wim ligt op de bank te slapen dus lekker ff bed alleen:D

15. mammamia

mammamia Niet meer actief

Weltrusten en sweet dreams iedereen!

Ps. Wanneer weer een meeting?

16. mammamia

mammamia Niet meer actief

Oja, morgen de 20 maanden wave voor etienne;) zucht op naar zijn 2e verjaardag... Het gaat zooo hard...

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja erg snel gaat het he pfff soms een beetje te snel maar het is wel steeds leuker vind ik.

ik ga ook naar bed voel me niet zo lekker steken op me rug9denk maagzuur) pijn in me buik enz.
    morgen gaan we lekker naar centerpacs kempervennen om te zwemmen en daarna lekker te bbqen met vrienden die daar zitten

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Bel ze zeggen idd dat alles wat je in je zwangerschap hebt gegeten je ook tjdens de lactatieperiode (borstvoedingsperiode... solly!) kunt eten. Kindjes krijgen krampjes de een heftiger dan de andere. Na 3 maanden is t meestal over, omdat de darmen voldoende gerijpt zijn.

@ Gup zie hierboven, eventueel idd dat melk proberen te vermijden. Kunt altijd kijken wat t doet. T is wel zo dat voedingsstoffen die jij tot je neemt er 6 uur over doen om in de bv te komen. Dus als je uurtje geleden die spitkoolstampot gegeten hebt, en 3 uur later voed en ze krampjes krijgt, is t niet van die spitskool!!

@ Pnir thnxx!!

@ all thnxx!! Denk dat ik de kies dan maar ga laten trekken, t kan gewoon even niet anders.

@ Mammamia roep eens iets leuks?!!! Lijkt me erg gezellig!!
    Jaja nog maar 4 maandjes voor je kleine ventje 2 jaar word!!

Jeetje mijn meisje word over een maandje alweer 3!! Gaat veel te snel!!

Hier redelijk geslapen, wel steeds wakker geweest, Had ookde babyfoon maar ff aangezet, ivm zieke ventje. Heeft wel wat gerommeld, maar over t algemeen gewoon geslapen, ga zo dus maar eens bij hem kijken.

Dan zometeen me meisje naar de PSZ brengen en naar Badhoevedorp. Even paar uur werken. Als ik klaar ben met werken ff boodschapjes doen en snel thuis eten maken. Na t eten ff omkleden en douchen en dan heb ik nog een borstvoedingscursus... vermoeiende dag dus!!

Nou meiden een fijne dag en tot later

Xxx

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik zou het een weekje aankijken, je kunt soja gebruiken of geitemelk, rijstmelk.. (soja is ook niet alles en veel baby's met koemelkallergie hebben ook een allergie voor soja)

20. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Heb net de vk gebeld..

Vanmorgen wat stolsetjes verloren (maar niet heel groot) en nu helderrood bloed.

Ze wil dat ik vanmiddag kom omdat ze door het bloed misschien niets kan zien en het kan ook zijn dat er nu nog een hartje klopt en vanmiddag het alsnog misgaat..

Voel me zo k#$!!

Deel Deze Pagina