Ja, ik vond het idd ook heel fijn om te doen. Was er ook helemaal vanuit gegaan dit weer te gaan doen. Heb best wel ff gebaald, toen ze zeiden dat ik er toch echt rekening mee moet houden dat het niet zou lukken.
nelta druk dagje! stuwing: praat me er niet van! krijg gelijk weer zere tieten als ik er aan denk! goeiemorgen!
Goedemorgen! Even een Sam update, vanmorgen met opstaan weer 39 koorts maar wel een boterham gegeten. Heb hem ook even gedouched, maar hij wilde alleen als zijn knuffel en fiepje ook mee mochten. Nou oke dan, haha dus zijn knuffelkonijn is ook weer gewassen. Daarna gewoon omgeruild voor een droge (we hebben 5 stuks)
Tja dat krijgen we straks ook weer idd. Maar dan is het denk wel beter als je wel bv geeft, dan wordt er tenminste wat weggedronken....
Stijn is altijd heel knuffelig als hij ziek is, normaal nooit. (dat vind ik stiekem toch ook wel fijn )
Goede morgen meiden, Bloempje hopelijk knap Sam weer snel op. Het is zo zielig voor die kleintjes. Ninja mooie buik. Wow 36 kilo kwijt . Zwanger zijn blijkt voor jouw wel een goed dieet. Hoe gaat het nu verder met je pijn aan vallen zijn die wat minder geworden? Donder welkom weer even terug. En sterkte met de verbouwing en alles erom heen. Hier zijn vandaag mijn 2 weken vakantie begonnen Vandaag ook maar Bram zijn nieuwe schoenen uit de kast gehaald. Zijn voeten zijn ineens weer erg gegroeid hij had 22,5 en nu gewoon maat 24. ( Nike valt wel klein maar toch) dat word nog wat als zijn voeten zo blijven groeien hihi
Ja kan ik heel goed begrijpen hoor!! Dat je daar even van baalt! K heb in t begin gezegd dat ik graag bv wil geven en wel zou zien hoe t zou lopen. Bij de zwangerschap van Devin was er geen twijfel mogelijk dat ik voor bv zou gaan! En nu dat weer mijn keuze zijn... heerlijk zo intiem met je kindje!
Hoe is t nu met je?! Als je echt stopt, wel afbouwen dan he?! Wilt echt geen ontsteking die is nog veel pijnlijker dan de stuwing! Succes en sterkte!! Enn komt echt wel goed hoor!! Knufff
Zo, hier aardig inkopen gedaan. Shirtje voor de beeb, kleurboek voor Stijn, pyjama voor mezelf, voorraad shampoo, tandpasta, scheermesjes en chocoladekruidnootjes . Stijn is nu ff lekker aan het spelen en gaat over een klein uurtje slapen denk ik. Dan ga ik ook ff liggen en greys anatomy terug kijken en eigenlijk moet ik nog een beetje ruimen. Babykleertjes leggen trouwens in de kast, zo maar ff van die zwitsal zakjes bijleggen. Dan ruikt het zo lekker naar baby.
gisteravond als laatst een fles gegeven, vanochtend beide borsten gekolfd maar ze voelde nog niet echt heel vol aan. Heb nu nog 100cc staan, die krijgt lydia straks, en dan wil ik vanavond weer ff helemaal leegkolven. Maar als ik merk dat het eerder nodig is doe ik het eerder. Misschien is het trouwens beter om straks na het eten ff beetje af te kolven voordat ik bij de dokter ga liggen lekken nelta, lekker ingeslagen! bloempje: fijn dat sam wel weer een boterham heeft gegeten! zo, nu ga ik aankleden en koken. Ben heerlijk in bad geweest met lydia, ff snel ondergoed en badjas aan gedaan want ze wilde drinken en was heel moe. Had wim opdracht gegeven om op daniel te letten, nam hij hem mee naar buiten dus lekker rustig Meisje lag echt te genieten in bad! allemaal lachen enzo!
hey hey Tineke Schouten was geweldig! heb blauw gezien avn het lachen. Eerst even per toeval naar de Serieus Request kickoff gekeken. Toen wat gegeten bij Donatello's en toen dus heerlijk eglachen. Was heel gezellig! Gup: nee hoor meid je hebt helemaal gelijkt, staat ook nergens inderdaad. SM: goed zo! en zo hier en daar te lezen hebben jullie een leuke dag gehad met zijn viertjes. Voro jouw wat meer duidelijk qau gevoel?
Wikipedia: Inbrengen Een zetpil heeft vaak een punt aan een kant. Traditioneel wordt de zetpil ingebracht met de punt eerst. Ook in vele bijsluiters van zetpillen wordt het inbrengen op deze manier beschreven. [1] Recent hoort men echter vaak vertellen dat een zetpil met de platte kant eerst moet ingebracht worden. De punt zou dan de omgekeerd peristaltische beweging van de darm beter opvangen. De oorsprong en juistheid van deze methode zijn onduidelijk.
Dat is toch niet erg!? (dat je ons verwaarloost bedoel ik dan hè) Ik ben ook wel eens een tijdje wel, en anderen ook. Je hoort toch bij de club, even geen puf meer is toch normaal, denk aan jezelf, wij zijn er ook nog als je terugkomt, en wat mij betreft hoef je je nergens voor te verontschuldigen, je kunt gewoon aanhaken. *knuf* Zorg goed voor jezelf!
Gup: kan me voorstellend at je stopt! ik heb het ook snel op gegeven en heb er eigenlijk meteen nadat ik dat deed vreden met gehad. knuf! Ninja: lief van je! denk niet dat wij gaan maar vind hete rg lief dat je zo aan "ons" denkt. Zetpil: geen idee wat ik heb en geen zin om te gaan kijken Blijedoos: zal het niet weten wat er nu inzit Mentaal sprongetje: dat diee heb ik ook heel erg ja! kleine kindjes worden groot! Bloempje: ik zal even de HA bellen vandaag hoor. Dondersteen: HE! en gewoon aan jezelf denken, wij lopen niet weg. ninja: mooi buikkie hoor! Buikkie: kwam een kaartje voor de camera tegen die denk zal eens kijken wat er op staat, een buikfoto dus wat krijg ik dan heimwee zeg!
was gister zo leuk! (naja, vind ik nu dan) wim had vast tafel gedekt voor het brood eten maar kreeg telefoon dus liep weg en ik zat op de wc. Kom ik terug, heeft daniel netjes een boterham op zn bord gelegd, vlokken gepakt en er op gedaan (en 3kwart ernaast), boterham dubbel en zattie met zn kont op tafel te eten duurde blijkbaar te lang voor wij kwamen