Beterschap Donder, ik ga even gauw wat doen, heb geen gevoel meer in m'n bips van dat gehang achter de pc. *knuf*
Hier begon die kleine ook opeens te hoesten.... zo hard dat ze omviel. boink. Zegt ze dan ook nog. Ik had het niet meer. vond het zielig en grappig tegelijk. En van het lachen moest ik ook weer hoesten. (ik zei het gister al.... ik krijg nog een buikspieren van het hoesten. hihi)
Hoi hoi, Wat een leuke foto's!!! En wat worden ze al groot. Wat een leuke taart SM. Hopelijk was het een leuk feestje!!! Lila en Donder, balen dat jullie zo moeten hoesten. Hier gaat het gelukkig weer wat beter. Maandag weer aan het werk. Lila, hoop dat je je MK een plaatsje kan geven. Het zal altijd wel moeilijk blijven denk ik. Knuffel!! Hier een kindje wat ervan houdt om te slaan. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik ermee aan moet. Als ik ze streng aankijk en zeg dat het niet mag, lacht ze gewoon. Terugslaan doe ik liever ook niet. Alhoewel ik dit een keer gedaan heb maar dit ook geen zin lijkt te hebben. Het is echt een driftkikkertje want als ze ooit boos is, bonkt ze ook met haar hoofd tegen de muur. Dit vind ik echt verschrikkelijk om te zien. Papa deed het vroeger ook dus ja.... Iemand nog tips voor het slaan??
consequent blijven denk ik. Nee Britt dat mag je niet doen je mag papa mama of wie dan ook niet slaan dat doet auw. Zo iets en voor de rest niet te veel nadruk er op leggen anders word het een leuk spelletje. En als ze je pijn doet gewoon heel goed auw zeggen. Ze mag best we weten dat dat pijn doet. Sterke ermee in elk geval. Niet veel bij gelezen zag wel leuke foto.s van donder super m en lilalief voorbij komen. En hier ook een meisje met klitten in het haar. Dus ga die jip en janneke spre ook denk halen. Ook k heeft krullen van zich zelf en haar haar is al best lang voor al boven op van achter iets minder. En dan te bedenken dat ze ooit eens helemaal kaal is geweest. Fijne avond verder.
Goedemorgen, Loontje, Stijn wil ook regelmatig haren trekken. Tja, gewoon nee blijven zeggen en consequent zijn en goed gedrag belonen, als hij aait bijvoorbeeld. En idd auw zeggen. Ld, lastig he dat wachten. Pnir, beterschap. Supermummy, gave taart. Heb je die zelf gemaakt?? @spam, leuk hoor. Wat worden onze kindjes al groot he. Ze krijgen allemaal van de wijze koppies. Hier idd ook lastig om fotos te maken, als hij het doorheeft dat ik een foto wil maken, rent hij op me af of gaat gek doen. Wij hebben idd ook een digitale spiegelreflex, dus die reageert wel snel, maar is idd groot. Zit er wel over te denken om een smartphone aan te schaffen, zodat ik ook leuke filmpjes kan maken van de kids straks. @haartjes, hier gel voor stoere jongens (jumbo eigen merk), had ook pas douchegel er van meegenomen, maar die was voor lieve meisjes. Hier gisteren een leuke familiedag gehad. Stijn heeft het ook goed volgehouden, ondanks dat hij maar weinig heeft geslapen en er niet echt veel te doen was voor kleine kinderen. Terug in de auto sliep hij binnen een minuut en thuis gelijk overgelegd in bed. Zal straks ff wat fotos spammen. Zelf wel behoorlijk geschrokken gisteren. Kreeg eind van de dag wel wat last van mn bekken, maar verder nog niks. Maar toen we in de auto zaten, kwamen daar ineens pijnlijke harde buiken/voorweeen om 2-3 minuten bij. Thuis met een kruik in bed gaan liggen en toen werd het gelukkig minder. Nu nog wel harde buiken en soms een die pijn doet. Bij Stijn heb ik dat helemaal niet gehad, vandaar dat ik best wel ben geschrokken nu. Stond echt op het punt om het ziekenhuis te bellen, toen het gelukkig afzakte.
Goedemorgne @ Nelta fijn dat je de dag geslaagd was!! Enn wat die harde buiken betreft, heel vervelend die voorweeën. Met een tweede of meerdere kindjes heb je daar wat sneller en meer last van... Je hebt er goed aan gedaan om naar bed te gaan met kruik, als t erger word door warmte zijn t vaak echt weeën. En zeker bellen als je niet vertrouwd hoor!! Let ook op blaasonsteking, kan ook pijnlijke harde buiken geven en zelfs tot weeën lijden...Sterkte en dikke knuff!! @ Hier gezellig avondje gehad gisteravond, redelijk goed geslapen, nou ja echt geslapen.... dat duurde wel ff! De kids zijn ook pas net wakker... heerlijk dus!! Echt een zondag!! I love it!!
Ja ik was vooral geschrokken, omdat ik ze bij Stijn niet heb gehad en omdat ze meer deden als bij Stijn aan het begin van de bevalling. (nu zat ik ook in de auto, dus dat is ook niet echt een lekkere houding) Vandaag lekker rustig aan doen en ik kijk wel hoe het morgen gaat met werken. Dinsdag ook weer naar de gyn.
Zo nu ff wat fotootjes Nieuwe buikfoto en Stijn wist niet zo goed wat hij van dat sumoworstelen moest denken.
@sm, leuke foto's! @anticonceptie: als je het over de 5jaar die het mag blijven zitten valt het nog wel mee ja als de pil ook zelf betaald moet gaan worden. En condooms kosten ook nog best wat. En als ik niet meer ongi word over poosje scheelt dat ook een hoop op 5jaar @aaah dat keukentje van lila! tof! @karishma beterschap! @donder, wat een lieffie! dat paarse truitje is leuk! waar vandaan? @loontje: ik heb daniel geleerd om dan op tafel te slaan... Althans, hij doet het na ik deed het vaak als hij iets deed wat niet mag. @nelta leuke foto's! en rustig aan doen he vandaag! @gister bij wim zn broer geweest. Schoonouders waren er ook en heb me weer flink zitten ergeren! Maar dat vertel ik zo wel, ff daniel uit bad halen
@ Gup ik hoefde de mirena niet te betalen en dat was maar goed ook... bij mij hebben ze er 2 gebruikt. De eerste trok ze eruit tijdens t afknippen van de draadjes... En ja condooms zijn ook erg prijzig... @ Nelte leuke spam!! Wat een lekker ventje word hij toch?! Enne ja gewoon lekker rustig dagje kan soms goed doen... anders miss dinsdag bij gyn ff aangeven... T begint al aardig op te schieten he?! Ben je niet heel erg benieuwd hoe het kindje en de schisis er zo uit zien? Kan me dat zo goed voorstellen.. je weet natuurlijk hoe t is via de echo, maar lijkt me ook wel spannend om dan na de bevalling te zien.
nou, gister dus flink zitten ergeren aan mn schoonmoeder. - welke luiers ik gebruik. Dus ik zeg de echte pampers. Zegt ze gelijk erachteraan tegen schoonzusje: Jij moet die van de aldi maar gaan gebruiken hoor! dat zijn de beste volgens *schoonzus A* en die zijn veel goedkoper! Dus ik reageer met dat dat per kind verschilt en dat daniel daar niet tegen kan maar daar kreeg ik geen reactie meer op - Zat ik lydia flesje te geven, jullie kennen ze wel, die kleine aventflesjes uit de dozen. Ja die moet je niet kopen hoor! die *schoonzus I* heeft, zo'n kromme, ligt veel fijner in de hand! Ten eerste heb ik die flesjes niet zelf gekocht, en ten tweede, waarom zou ik ander kopen als lydia er goed uit drinkt? Toen ze hoorde dat ik er 5 of 6 heb was dathelemaal onzin. Tja, kga ze toch niet weggooien als ik ze nog kan gebruiken? - schoonmoeder over de macdonald: ja daar krijg je beschimmelde hamburgers (schijnt vorige week in het nieuws te zijn geweest?). Ik reageer met dat dat misschien bij 1 mac is geweest, maar echt niet bij allemaal want dan hadden wij allang een keer voedselvergiftiging opgelopen. "Gaan jullie zo vaak naar de mac dan?" "regelmatig ja" "Je zou beter zelf eens gaan koken jij!":x - over dekbedjes bij baby's. Ik heb tegen schoonzusje gezegt dat dat niet meer mag ivm warmtestuwing etc. Zegt schoonmoeder: ja *schoonzus A* zegt dat je gewoon zodra kraamverzorgster weg is dekentjes weg moet leggen en een dekbedje pakken! En vroeger lagen jullie ook onder dekbedjes. - Daneil gooide ze glas drinken om, hij had even teveel aandacht voor de hond, glas stond op tafel. "Ja ik heb daar altijd zo'n hekel aan! Daarom kregen jullie tot je 3de een fles of tuitbeker!" Ja en? daniel kan uit een glas drinken, het is beter voor zn mond, dus waarom zou ik dan een fles of tuitbeker geven voor die enkele keer dat het een keer misgaat? -Met eten: schoonzus waar we op bezoek waren had chili con carne klaargemaakt, maar daniel kan niet tegen bruine bonen dus ik zei dat hij dat niet mocht, schoonzus appelmoes voor daniel gepakt zodat hij aardappels met appelmoes kon eten. Ze wilde ook nog wel een schnitzel bakken voor hem, maar dat vond ik niet nodig. "Ja die van ons moesten gewoon eten wat er op tafel kwam hoor!" :x ja, ik ga hem bruine bonen laten eten als ik weet dat hij dan aan de schijt ga met giga luieruitslag zodat hij weer paar dagen niet kan zitten:x -bijvoeden van lydia: ik begin als ze rond de 4maanden is en dan met dingen die bekend staan als "veilig" dus nog even geen kool etc. "Ja, B kreeg toen hij 3maanden was zn eerste keer groente en dat was witlof ?) en daar heeft hij geen last van gehad!" Nou, heel fijn voor B, maar als Lydia nu al zo reageerd als ik kool eet vind ik het slimmer om met wortels etc te beginnen hoor! - Dat ik nu stop met bv omdat lydia daar krampen van krijgt word ook gebruikt om schoonzusje gelijk fv te laten geven. "Zie je wel, bij gea lukt het ook niet!" Wat nou, het lukt niet! Het lukt hartstikke goed, maar ik ga lydia niet met krampen opzadelen als dat niet nodig is! Maar gelukkig luisterd schoonzusje naar de vk en gaat ze 6 weken bv geven als het lukt en dan afbouwen. Hoop dus maar dat de vk nog veel meer (praktische) info gaat geven aan dr waar ze naar gaat luisteren, ook mbt nachtvoedingen want schoonma heeft instelling van: 3x laten huilen snachts en het is over... (gelijk van begin af aan al he! niet pas als ze al paar maanden zijn) Naja, alles wat ik zei was niet goed, er werd totaal niet geluisterd door dr en schoonzus I en A en zijzelf zouden het wel beter weten Echt he, ik heb nou al zo'n medelijden met het kindje dat het daar in huis moet wonen! En nog zoiets (was dan niet gister, maar speelt al jaren!) Je mag tijdens de zwangerschap niet weten of het jongetje of meisje is! Is zonde, en stel nou dat het niet het geslacht is wat je hoopte... Tja, dat moment krijg je toch wel denk, of dat nu bij een echo is of na de geboorte!
@ Gup logisch dat je je aan zulke dingen ergert!! En ja dat je kind moeten eten wat er op tafel staat... t ene kindje reageert veel heftiger op dit of dat dan een ander kind... En jij kent jouw kindjes het beste!! Hopelijk heeft het je even opgelucht om het van je af te schrijve!! Dikke knuff!! En al met Wim overgehad?
Nelta Leuke spam!! En wat vervelend van de voor weeen! gup gezellige avond maar wat ben jij sterk met je weerwoord! Ik zou gelijk dicht klappen! Hier haartjes met gel en stekels of hannekammetje.. en ook wel is alleen kammen en er niks in! vanavond bij mijn schoonouders eten. nu rustig aan even een wasje doen en stofzuigen maar niet veel meer vandaag!
Jee Gup wat een gedoe. Ik zou me er idd ook aan ergeren. Nelta, denk je n een beetje aan jezelf. Rustig aan doen hoor. Leuke foto's zeg. Hier mijn ei gevonden dus flink aan de klus. Vannacht ook slecht geslapen want "vrienden" van ons dachten we, zijn lekker bezig. Vriendlief had gisteren een uitje met een groep en ze zouden bij hun thuis hierna wat gaan drinken. Er werd hem via SMS verzocht om niet te komen. Hij moest de opmerkingen die hij op faceboek maakte maar rechtstreeks in het gezicht doen. Het waren algemene opmerkingen maar zij trekken die zich aan. Dus hij is samen met een andere vriend maar naar de stad gegaan ipv met de groep mee. Toen ik het hoorde viel ik bijna van mijn stoel. Ik ben echt zo pissig. Ga morgenavond denk ik toch maar even bellen want dit kan toch niet. En dan ook via de SMS. Grrrrrr.....
Nelta. Als je het niet vertrouwd altijd even naar het ziekenhuis gaan om het na te laten kijken. Met k ook meer voorweeeen gehad niet dat dat veel hielp hier Met Arun alleen soms wat harde buiken. Dus idd een tweede geeft volgens mij idd meer voorweeen las het ook al bij gup super m belliebel. Hier staat alles klaar voor de aankomende verjaardag. Snel net nog even kaarsjes voor de taart gehaald die was ik vergeten. De huiskamer is versiert alles is schoon. Straks spam tijd. Fijne middag allemaal.