Februari Mama's 2010 .... Deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    :D:D

Maar ik voel nog wel veel druk tegen mn middenrif, maar we zullen het horen dinsdag bij de gyn

2. Gisteren waren we trouwens bij mijn ouders op visite ivm hun trouwdag en toen we naar huis gingen zeiden we tegen Sam, ga je mee? Nee, kregen we te horen en toen we hem wilde pakken duwde hij ons gewoon weg.

Dus wij vragen wil je bij opa en oma logeren, JA oma!! Kwam ons een kus geven en begon al dag te zwaaien hihihi

Mijn ouders vonden het wel gezellig, dus hebben meneer daar gelaten, stond ons heel vrolijk uit te zwaaien achter het raam.

Heerlijk mannetje! En fijn om te zien dat hij zo gek is op opa en oma.

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja, vind haar echt veel op jou lijken.

Dinand lijkt echt op zijn vader, maar van de week was ik lopend naar me ouders toe. Kom ik daar de wijk inlopen (en iedereen kent iedereen), toen kreeg ik te horen dat Fabiënne vreselijk veel op mij lijkt! En trots dat ik was hihi:D. Ze begint ook echt wel steeds meer op mij te lijken, dat zie ik nu zelf ook wel, maar in het begin leek Fabiënne vreselijk veel op Dinand!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hmmm, we zullen zien hihi:D.

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Fijn is dat he, dat ze het bij andere ook naar hun zin hebben. Dat geeft je als ouders zijnde ook een goed gevoel. Hier ook een mannetje wat dol is op opa en oma:D.

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik ga weer even verder freubelen met me fotoboek:D.

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Hier ook als we de straat in rijden is het oma, oma

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Zaterdag waren we ergens op visite, Lila geeft mijn sleutels aan, wijst naar buiten en zegt; auto?

Ehm.. *schaam*

9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Meeting: zaterdag 12 november

Tijd: 10uur!

Plek: Indoorspeeltuin Utrecht ( www.kidzcity.nl )
    Kinderen t/m 3 jaar gratis, volwassenen 10,50euro

Wie gaan er mee???
    1) 1Dondersteen
    2) Guppekop (tenzij we te ver in DU zitten)
    3) Nelta
    4) LiLaLief

Dacht, update hem ff.....Mammamia en Super Mummy gaven ook aan niet meer mee te kunnen.....

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    * zwaai *

En ik ben weer weg.....geboortekaartje-stress!!!

* Dikke knuffel !!! *

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Even verjaardags spam.

En k komt ook graag met haar schoenen naar mij toe van kom mama. Ze pakt zelfs me jas haha. Maar nu verjaardagspam van Arun.

Deze was de taart smaakte prima. Er zit een foto op van Arun als baby. Hij zegt mama karishma is toch niet jarig ik zeg schat dat ben jij. He zegt die wat lijkt ze op mij haha;) Hij vond het wel leuk zijn baby foto op de taart. Ik zeg er bij van kan bijna de kaarsjes niet meer kwijt op die taart.:D

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Vlak voor de kaarsjes uit blazen vond hij toch wel weer spannend we hebben natuurlijk ook gezongen.;)

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Op de achtergrond staat karishma ze kwam net uit haar middag slaapje we hebben haar wakker gemaakt wilde perse dat ze ook mee maakte dat de kaarsjes op de taart aan gingen en dat arun ging blazen ze vond de taart ook wel erg lekker.

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Zijn cadeautjes van opa.s oma.s het waren cadeau bonnen om zelf wat uit te kiezen.

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ook al ben ik al groot toch ben ik nerveus waar blijft toch iedereen.;)

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Een al gemene foto. En waar sta ik op de foto.s nergens natuurlijk hihih ik nam de foto.s tja jammer dat wel.;)

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Laatste Karishma samen met mijn neefje op de bank.

Ze was vandaag vrolijk wel had ze nog pijn aan haar oor. Nu ligt ze lekker met een paracetamol in bed. Hoop dat de medicatie snel zijn nut gaat hebben.

18. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Het maakt mij niets uit, als we met een klein groepje gaan ga ik gezellig mee en anders niet.
    Wat zegt de rest?
    (geloof dat Gup richting DU gaat weer)

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedenavond,

Nelta gelukkig gaat t al iets beter, kan idd ook indalen zijn... en helaas zijn die voorweeën erg klote...

Bel leuk toch als dat gezegd wordt! K zou ook super trots zijn... Heel grappig dat Devin meer op mij lijkt dan Jaylinn en toch duidelijk broer en zus en heeft ze ook veel van mij weg... Ach ze zijn van mij, dus zowiezo super trots op mijn 2 kanjers!!

Pnir een geslaagde dag dus! Enn alvast gefeliciteerd voor morgen!

Lila hahah hier ook van die opmerkingen hoor!! Wel erg leuk!! Maar soms op van die momenten.... hihih!

Hier vandaag redelijk dagje gehad. Vanmiddag kreeg ik ineens een mailtje met een gezin voor morgen, en ja je raad het al in Zwaag... dus wederom ruim 60 km heen en 60 km terug... Ik baalde er al van, maar erger nog ik kreeg hem telefonisch door. Ben het gewoon zat... mijn ouders ook. Mijn pa is woest en wil ernaar toe gaan, maar ja dat zie k ook weer niet zitten.
    Heb net de praktijkopleider ook een mail gestuurd dat ik er aan onder door ga op deze manier en bovenal mijn kinderen, en dat mag gewoon absoluut niet gebeuren... hoeveel ik ook van ze houd en me werk leuk vind en er goed in bed... maar er zijn grenzen... zie het gewoon even niet meer zitten!! Bahhhh

Ga nu maar naar bed, giga koppijn... ben er echt klaar mee!!

Slaap lekker allemaal!

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    beterschap!

Deel Deze Pagina