zo, ben klaar met kolven dus ik ga maar eens aankleden. Kreeg nu na dik 24u er nog maar net 100cc uit
Loopt snel terug dan gup, maar alleen maar fijn toch. Pnir, leuke verjaardagsfoto's. Hier, voel me vanmorgen eindelijk weer eens wat fitter en heb er al een tweede was in zitten en ben van plan even wat voor mijn werk te doen. Morgen weer eens proberen op kantoor te werken, ben nu 2 weken thuis geweest om te werken. Ze zullen wel schrikken van mijn (darmen)buik hihi
prnirmal gefeliciteerd met Arun!!!! Leuke foto,s SM dikke knuffel en beter dat je pa er niet naar toe gaat. Is een beetje onprofessioneel haha Bloempje buikspam haha
@bloem: ja vind het goed zo hoor! Lydia heeft veel minder krampen, dus tis goed zo! Ze heeft toch ruim 2maanden gehad nu HIhi, buikspam? @hier: toch buikgriep denk...Daniel heeft al 3x gepoept vanochtend en is zooo zeurderig!
Mooi buikje bloem Gup beterschap met de buikloop. En bedankt voor de felicitaties. Ja ja het is nu echt zo ver mijn kleine grote man is 11 jaaarrrrr wat een leeftijd he. Het leven voor hem gaat nu echt beginnen de pubertijd staat al een tijdje te trappelen ben benieuwd hoe hij zich verder gaat ontwikkelen het meeste opvoedkundige moet hij nu wel geleerd hebben nu alleen nog blijven uitvoeren pfff. Zo trots op mijn grote kleine man. Vanmorgen heb ik hem zingend uit zijn bed gehaald. Samen met Karishma daarna lekker naar school gebracht samen met zijn traktatie.s.. Pff voel me oud hihih heb al een zoon van 1111111111 11 jaar geleden om deze tijd was ik net vier uurtjes moeder. Hij is geboren om 9.15.... Het blijft een pijnlijk moment zijn geboorte maar moet zeggen in die 11 jaar ben ik zo veel meer van hem gaan houden gaan waarderen en ik wil hem nooit meer kwijt het begin was moeilijk maar onze band is voor eeuwig. Hihih ik die emo muts oo maar wat hou ik toch van hem niet te beschrijven.
Pnir: gefeliciteerd met Arun! Wat een leeftijd alweer he. Kan me voorstellen dat het toch altijd in je geheugen blijft zitten hoe het 11 jaar geleden was! Bloem: Das geen darmenbuikje meer hoor, das een echte babybuik aan het worden. Mooi! Gup: Toch een buikgriepje te pakken denk ik! Beterschap! @hier: Vanmorgen voor de verandering weer eens naar de dokter geweest. Ik verga al een week van de jeuk op mijn hoofd. Paul zei vanmorgen al: Heb je geen hoofdluis? Ja schat, das leuk bedacht, maar dat is het niet, dan hadden jij, Dinand en Fabiënne het waarschijnlijk ook gehad. Afijn ik de dokter gebeld, hij gekeken, heb ik een allergische reactie van een shampoo die ik 3 weken terug van de HA had gekregen. Hij had de bijsluiter er nog even bij gepakt, en daar stond het inderdaad in. Nu mag ik de shampoo niet meer gebruiken en heb ik een lotion mee gekregen wat werkt tegen de jeuk! Nog een uitbreiding voor mijn apothekerskast hihi. Gisteravond ben ik trouwens mijn AD pil vergeten. Dacht er vanmorgen aan: Heb ik hem gister wel ingenomen? Eeeeehm, ik wist het dus echt niet meer. Maar het glas wat in de badkamer staat was nog droog, dus ben hem echt vergeten. Naja bijsluiter even nagelezen, en moet hem nu pas vanavond weer innemen! Moet zeggen dat ik het eigenlijk niet heel erg merk. Aangezien er in de bijsluiter ook staat dat als je een dosis vergeten bent je het heel snel kan merken. Vanmorgen had ik wel last van gespannenheid, maar ben lekker aan de slag gegaan, en nu gaat het wel weer. Zal de volgende keer aan de psych wel eens vragen of (als dat natuurlijk kan) ik het dan niet om de dag kan innemen! Als dat net zo goed gaat, waarom dan niet denk ik dan!
Oeh, zit te wachten op mijn bestelde foto's. Je kon van de week via ZP bij Snapfish 50 gratis foto's bestellen. Maar het ging per e-mail adres waar je een kortingscode voor kreeg. Laten we in totaal nou 3 mailadressen hebben. dus 150 gratis foto's hihi. Heeeul slecht, mja, dan moeten ze dat maar per postadres doen ofzo! Zit dus met smart te wachten op post. Ze zijn gister verstuurd, dus moeten vandaag of morgen wel binnen komen!
bel, zou lekker zijn als het om de dag kan! slechterik! zou ik ook doen nou, ik ga maar weer eens verder met de was. Loop echt zoooo giga achter! lydia had geen kleren meer in de kast liggen vanochtend...
Meiden, Ik neem ff een stapje terug en doe ff rustig aan. Dus hier ook minder te vinden. Ik zit weer ff in een dipje en moet ff aan mezelf denken nu. (afbouwen van medicijnen doet toch meer met me dan ik had gehoopt)... Ik wens jullie allen een fijne week en denk aan jullie! Liefs, mij