Februari Mama's 2010 .... Deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    haha ik krijg er zin in!!! Voor jullie is dat niet zover he.

2. Ik denk 45min ofzo.

Ik heb me toch hoofdpijn niet normaal! Op mijn werk al een paracetamol gepakt en thuis net nog 2! En m'n hoofd bonkt als een gek! Wordt er misselijk van. Ik duik denk ik zo m'n bedje in.

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Jij ook al z,n koppijn hier ook al. heb net ook een pm gepakt.

Slaap lekker.

4. Slaap lekker!

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Steppegras?

Idd die kapsalon was heerlijk!! Alleen beetje jammer dat er sambal opzat...
    Gaan we vast vaker bestellen!!

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik vond het heerlijk.. totdat ik er een vette voedselvergiftiging door kreeg! :$
    De hele nacht kapsalon kotsen.. bah, ik kan het niet meer zien, ruiken of horen!

7. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Volgens mij.. is m'n eisprong ehm.. about right now!!!

Maar we kibbelen steeds dus ik betwijfel of we er gebruik van gaan maken. :(

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    dit is steppegras. Hele dunne frietjes zeg maar en daaronder zit je vlees en saus.

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

ojee gewoon je sexy lingerie aantrekken hoor haha dan is het gekibbel wel over:D

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Hahahahahahahaha!
    Ik heb wel een nachthempdje waar hij warm van wordt, hihi..

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Go for it!!

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Wij gaan ook maar richting bed... nog ff dvdtje kijken. Als k t red... ben kapot!
    Morgen drukke dag, eerst kids naar kdv brengen, dan snel door naar gezin, dan devin ophalen van kdv en richting t zkh, eerst op de kinderafdeling en daarna na anesthesist... spannend dus!!

Slaap lekker allemaal!!

Xxx

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Kapsalon: JUMMIEEEEEE:D.

Lila: "Goedmaak" seks is de beste seks he *grinnek*!

Ben moe, bah! Mja, heb ook al 2 nachten rot geslapen. Vanavond maar eens proberen om er een keer optijd in te gaan.

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    SM, succes morgen!

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Broodje kapsalon nog niet gegeten. Maar klinkt wel lekker ben wel een fan van shoarma.;)

Ninja wat een rot mens van het uwv pff. Leuker kunnen ze het niet maken makkelijker ook niet.

Belliebel een fijne nacht toe gewenst.

De rest ook. Heb niet verder bij gelezen.

Ga vanaaf hier ook heel vroeg naar bed:D en als ik een herhaling krijg van vannacht pfffffffffffffff. Kunnen ze me morgen op vegen. Wel als het goed is gaat k morgen naar het kdv. Mits ze gezond klinkt, Kan ze daar haar energie even kwijt haha.

Arun was ook dus thuis vandaag eerst omdat hij moe was van de nacht. Hij heeft het helemaal gehad er mee. En moest vannacht gewoon huilen. En als klap op de vuurpijl kreeg hij vanmiddag ook koorts;)Dus die is waarschijnlijk morgen ziek. Ik zelf heb buik loop en voel me ook niet helemaal toppie. Ach ja kan er ook wel bij.

Vind het wel eens jammer mijn omgeving weet dat we al maanden met een kind dat s nachts komt kampen. Maar eens aanbieden om haar te logeren te nemen nee dat zit er bij niemand in. ( wil haar niet kwijt hoor) maar het zou leuk zijn als het alleen al eens aangeboden werd.

Einde gemopper.

Een fijne nacht allemaal en een rustige nacht rust toegewenst:D

16. mammamia

mammamia Niet meer actief

ik zou accuut stoppen met de melk/pap. Dan gaat ze vanzelf wel weer goed Eten. Je denkt dat ze door pap een vol gevoel heeft en doorslaapt, maar in werkelijkheid verteert het niet goed en krijgt ze er last van en daar wordt ze wakker van. Althans zo ging het hier. Probeer het gewoon eens... Succes!

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dankje meis. we doe ons best. ik hoef denk er niet mee aan te komen om geen melk meer s avonds te geven dan weet ik zeker dat ik heibel hebt.

zou toch vroeg naar bed gaan?? nou ik zit nu bij mijn zusje op te passen die is naar het ziekenhuis met haar man ik moet oppassen even hoop dat ze snel terug zijn. k hoeste aardig voor dat ik weg ging ik lag net 5 min in mijn bedje. balen dus maar ja hoop ook dat alles natuurlijk goed is met me zusje. en hoop als ik zo naar huis kan k slaapt:( we zullen zien. \

:(

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Pnir zou idd stoppen met de flesjes 's nachts. En miss een vaste gewoonte kwa eten ed aanhouden? Sinds wij dat zo doen, eten de kids gewoon veel beter. Succes!!

@ Bel thnxx!! Enn kapsalon was idd lekker!! hihih

@ Hier vroeg op... gister op tijd gaan slapen, maar ben nog kapot... sjonge wat kan een mens moe zijn ineens... Kon er ook echt niet uitkomen... Net maar wel ff gedoucht enzoo... zo ff broodje maken en dan kids uit bed halen, aankleden en naar kdv brengen. Dan zelf weer 60 km reizen... ff paar uurtjes werken en dan weer 60 km terug... Devin ophalen, en richting t ziekenhuis voor informatie over de opname en afspraak met anesthesist...
    Druk en spannend dagje vandaag!!

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Supermummy, succes in het ziekenhuis vandaag.

Pnir, als je dat echt wil, moet je het vragen aan ze en niet afwachten tot ze het aan bieden. Wie weet denken ze wel dat je daar helemaal niet op zit te wachten.

Lila, en heb je hem nog overgehaald ;)

@kapsalon, ik heb het ook niet zo op eten van de shoarmatent, meestal merk ik dat aan mn darmen.

Hier een lekker relax dagje. Niks op de planning staan.

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    sm, suc6 vandaag!

@vanaf wanner snappen kindjes beloningsysteem? (bv stikkertje na het plassen)

@hier: nog in rotterdam. Gisteravond laat nog geladen maar het k*tradar stopte er weer mee! dus nu monteur erbij. En 1 moter lekte gister dus daar word ook gelijk naar gekeken

Deel Deze Pagina