Aaah nee Lilalief, ik duim zo enorm hard voor je dat je ondanks alles vanmiddag toch positief nieuws krijgt... Vraagje: Hoe ziet het bloed eruit (ja rood natuurlijk), maar is het net zoals bij een ongi, of is het echt zo dun als bloed hoort te zijn?
@lilalief, oh meis! Ik duim voor positief nieuws. (mijn schoonzusje had dat ook gehad en toch van de week haar 2 ling gehad, met 30 weken) Ik duim me suf! Dikke virtuele knuffel!!
@ Hallo allemaal, zit ziek thuis. Voel mij giga bagger. Ik heb terug gelezen maar... ik onthou verder niets.
@ Bel, goed dat je voor jezelf weer hulp inschakeld. Heel goed, heel snel. Top! Ik hoop dat ze je snel terug belt. @ Lady tijger, misselijk. Jakkes. maar wel een toffe teamleider! @ Ninja, hoe is het met jou? Hoe was Disney?!?
zag lila op facebook dus ging meteen even hier heen...ik kan je nu helaas alleen maar een hele dikke knuffel geven en zeggen dat ik enorm aan je denk!
@ kleine dromer, hoe is het bij jou? En hoe is het met je kleine schat? Hoe is het trouwnes met je aandoening en is er mee om te gaan? Hope so.
Guppekop (en andere): ja ik heb nog 3 zakken staan maat 74 en verder Bellie: nee bedoelde het ook niet verwijtend maar ik ken mensen die dat doen en dan ook bij je partner zo doen...eigen ervaring....
Goedenmorgen! @lila, ik werd vanmorgen wakker en ik moest gelijk weer aan jou denken! Ik hoop zo dat alles goed is! Rot onzekerheid! @belliebel je kan beter op tijd bellen dan dat je weer verder erin zakt! @dondersteen Beterschap! @ladytijger wat een lieve teamcoach. Ik had BI en ze bleef maar druk geven dat ik meer moest doen. @hier Tomatensoep aan het maken! T is bij mijn beste vriendin en ik mag hem niet voor half 5 ophalen!! Haha! gister avond verloor ik wat bloed dus dacht ik word weer ongi maar nee nu over.. Fijn hoor als je de pil niet meer slikt!!! Grr! Nou ik ga ook aan de poets zaterdag ook open huis! Tot later!!
mamamia en andere: meething, denk dat we opnieuw een lijstje moeten gaan maken? en ja gaat allemaal veel te hard! ninja: hoe is het verder met je? en je bekken? o lila ik vind het zo rot voor je, die onzekerheid. hoelaat moet je?
Het gaan hier goed! De medicijnen zijn aangeslagen en heb heel weinig pijn nog maar! Ook dagen zonder pijn! Me waardes waren de laatste keer bijna normaal, alleen blijft mijn bloedstollings waarde wat lager liggen maar niet heel erg. Kleine man gaat ook goed even morgen de HA afwachten. Nu ga ik echt aan de sop! moet straks ook nog werken BAH!
belliebel: knuf! herken je gevoel wel heel erg. ik loop ook een tijdje met het idee naar een pcholoog te gaan, mede dankzij het geen werk hebben en de stress daarvan. ladytijger: dat is goed nieuws! denk inderdaad het scheelt als je eerlijk en open bent. niet altijd hoor! voor mij de reden geweest dat mijn contract niet werd verlengd dus... Gup: klijk het werkt ga ik ook eens proberen hahaha. nee weetd at het hier niet kan een weekendje weg maar idee is goed
Meeting: Indoorpeelthuin Utrecht? Wanneer? November? Net voor de gekte? (Zet je naam onder de datum lijst en de data wanneer je zou kunnnen) zat 5 nov zon 6 nov zat 12 nov zon 13 nov zat 26 nov zon 27 nov 1Dondersteen: 5, 6, 12, 13, 26, 27
littledreamer: dat is goed nieuws! * ik zit gewoon met gemixte emoties hier...hoop zo dat het goed is met lilalief... *