Hier hield hij juist gaf hij juist in het begin goed een handje (ook voor wat stevigheid denk ik), maar nu niet echt meer. Kan regelmatig achter hem aan rennen
Hoe oud word je dan haha. Een stukje jonger dan ik denk ik Knor fijn dat Aiden nu zijn echte eerste losse stapjes heeft gedaan. En ook fijn dat het goed gaat met je zwangerschap. Ninja vervelend meis dat je ook al veel voorweeen hebt het zit je idd niet mee. Hoop eerlijk gezegt dat jij met 37 weken kan bevallen het lijkt me geen pretje allemaal. Knuffel. Super m ook een druk dagje gehad.? Fijn dat je de laatste werk dagen gewoon in Haarlem kunt doen. Gup vervelend meis hoofdpijn. Hier net terug van mijn zusje. Me neefje heeft een dvdtje voor me gemaakt van de laatste afleveringen van de AVATAR niet de film maar de kinderserie. Ja jullie lezen het goed een kinderserie ik vind hem zelf erg leuk haha. Arun vind dat prachtig dat ik een tekenfilm van hem leuk vind. Maar wel handig een handig neefje die goed over weg kan met computers.. De oudste dochter van me zusje was ook vanmiddag weer even hier zo zie ik haar in twee jaar maar een keer of 5 nu zie ik haar al 5 keer in een week pubers he. Ja dat is het meisje met die Isias en die met die oude vriend van 29 gelukkig lijkt mijn zusje het ook geaccepteerd te hebben. En kunnen we zo een beter oogje in het zeil halen. Me nichtje wil jong kinderen. Dus ik zeg tegen me nichtje van o dan ga ik je wel helpen van kom jij maar helpen met K dan zie je wat voor werk het is hihih. Persoonlijk vind ik haar met bijna 18 jaar nog te jong. Ze werkt niet gaat niet naar school krotom ze heeft nog even geen goede toekomst te bieden maar ja ze doen toch waar ze zin in hebben. Heb speciaal voor haar al wat baby spullen van k nog bewaard. Gup ik weet dat jij ook jong moeder bent maar, mijn nichtje vind ik nog niet rijp er voor omdat ze zelf nog heel kinderlijk is in sommige dingen. Dus wilde het even tegen je zeggen
Hier was het idd eerst goed lopen en nu is hij weer bezig met praten. Gaat echt zo snel ineens, echt heel leuk.
Zeker handig, van bykay staat het op you-tube...ook fijn... Hihi, in maart gaan we samen een wandelingetje maken!!! hihi!!!
Op boni na ben ik hier de oudste hahah. Niet dat dat wat zegt ik lijk in alles nog een tiener/twintiger haha. Maar ik word echt over 3 jaar 40.... Geloven jullie het nog haha. Helaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas.........
@ Bel leuke foto's en filmpjes!! Wat wordt ze alweer groot he?! @ Knor jee jij gaat ook al hard!! Aidan eindelijk aan de stapjes begonnen, toppie!! Leuk he om te zien! @ Hier vanavond zelf kapsalon gemaakt, was erg lekker!! Goed geslaagd ! Lekker even met de kids gedouched, haartjes gewassen en daarna lekker naar bed gebracht. Nu nog ff jonge dokter van het OLVG kijken en dan naar bed... benieuwd wat ik morgen aantref... k zie er nu al tegenop omdat ik nu al weet dat het gezin 59 uur krijgt over 8 dagen... Bij voorbaat al dus... Dus zometeen maar naar bed, kids morgenochtend weer naar kdv brengen en dan maar weer werken... pfffff!! Slaap lekker!! Xxx
SM: Ja ze wordt echt alweer groot. Het gaat zo hard allemaal! (te hard naar mijn idee). Maar ach, het is echt wel enorm genieten hoor. Ennuh, jij succes met werken! Hou je maar vast aan het idee dat je nog maar 4 dagen hoeft, en dan lekker 3 weken vrij bent.
Pff gister heftig avondje. Omze hond was gegrepen door een andere hond, eerst leek het nog wel mee te vallen maar later zagen we dat ze een grote wond aan de zijkant had. Dus toch de dierenarts ernaar laten kijken, man ging om half elf nog naar de praktijk. Moest ze vanochtend onder het mes ligt nu heel zielig op haar kussen) ...
Pff vervelend verhaal. Beterschap voor de hond. En jij ben je ook al op geknapt?/ Bellie zag net de foto.s ook op hyves leuke foto.s en wat gaat het idd snel zeg ze is al bijna 5 maanden pff. Hier ga een dvdtje kijken en daarna naar bedje. Vannacht hoorde ik k wel denk na het drama van dinsdag vriend ga jij maar hhaah. Dus hoorde om 5.30 mijn kamer duur gaan. IK dacht o ships ik moet er zeker uit hij gaat werken. Wat schetst mijn verbazing. Hij duikt naast me voor ochtend ....... en zegt ik hoef pas om 10u te beginnen. was wel erg lang geleden dat we zo als je zegt intiem waren hahaha we hadden het geloof ook nodig. Ach ja. haha.