Februari Mama's 2010 .... Deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Alles van binnen schoongemaakt en alles gehecht, was wel veel beschadigd zei ze. Ze heeft ook een heel regiment pillen gekregen (antibiotica, pijnstillers en ontstekingsremmers). Hopelijk knapt ze snel weer op.

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ben zelf weer opgeknapt gelukkig, vanavond de laatste AB.

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Achjee, dan is ze wel goed gegrepen zeg! Beterschap voor haar!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi pnir, soms is dat ook nodig he;).

5. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ik heb er ook even aan zitten denken, want vorig jaar rond deze tijd had ik het ook, maar zodra ik dan weer wat meer medicatie nam ging het weer goed. Lichttherapie heeft mijn arts ook al aangeboden, dus we moeten maar ff kijken wat we gaan doen. Wil eerst ff afwachten hoe het weer gaat met de medicijnen opbouw. Als dat gewoon weer lekker gaat, vind ik het wel ff goed... vanmiddag/vanavond voelde ik me wel weer aardig, heb extra druppels ingenomen. Maar vanochtend moest ik nog ff flink huilen. Het schommelt dus nogal. Hopelijk word ik morgenochtend rustig wakker, dat scheelt al een stukje... Vind het wel weer spannend wat de bedrijfsarts zegt, maar ik moet nu gewoon ff voor mezelf kiezen! PUNT!

En jij van harte gefeliciteerd met de goede echo, echt super tof voor jullie!

Ik heb mijn kinderwens weer ff in de ijskast gezet, daar moet ik nu echt nog ff niet aandenken... vind 1 al druk zat en moet mezelf gewoon goed onder controle hebben. Misschien houden we het er wel gewoon bij 1... maar dat is van latere zorg...

Weltrusten allemaal!

XxX

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Wat een ongelovelijke rotnacht, bahhh!! Zit nu ook niet lekker in me vel, beroerd, moe bahhh!!
    Zometeen kids naar KDV brengen en dan zelf maar weer aan t werk. Zal mij benieuwen, wat ik er aantref of wat en hoe t gaat in t gezinntje!

@ Mammamia hoop dat t snel weer aanslaat en je je weer lekkerder voelt. Gewoon lekker ff aan jezelf denken!! Knuff

@ Boni sterkte met je hond!! Hopelijk knapt ie gauw op!!

@ Bel ja dat is altijd met die kleintjes, zo leuk maar gaat zo hard!! En zeker lekker genieten!! Hihih

Nou fijne dag allemaal, ik ga ook ff wat doen!!

Xxx

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Bellie, leuke foto’s en filmpjes zeg. Fabienne wordt idd ook al groot zeg.

Supermummy, werkse voor straks

Mammamia, hopelijk voel je je snel weer beter. Dikke knuffel.

Boni, beterschap met jullie hond.

Hier is Stijn al wakker, straks lekker zwemmen. En vanmiddag met mn moeder naar mn oma.

8. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi,

Jee Boni wat een verhaal. Succes met je hond. Hopelijk knapt ie snel op!!
    Supermummy, werkze!! Hopelijk is het een leuk gezin dan is het ook niet zo erg om er veel te moeten zijn.
    Bellie, leuke foto's en filmpjes. Ja het gaat snel. Maar het wordt wel steeds leuker vind ik.
    Mammamia, gewoon even aan jezelf denken idd. Sterkte!!

Hier net Britt naar het KDV gebracht en dadelijk aan het werk hier thuis. "Even" alle ramen en gordjinen doen. Deze schieten er meestal bij in. Ach ja, we zien wel hoe ver we komen.

Kom vanavond nog even kijken. Fijne dag allemaal!!

9. Boni, wat erg van je hond zeg!! Bij ons is dit een tijdje geleden ook gebeurd. Ze is niet meer helemaal dezelfde hond sindsdien. Arm beestje. Vetroetel hem maar lekker!

Rest lees ik straks ff bij, ga nu douchen.

10. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    goedemorgen!

Pnirmal: ik wordt 30 dus ik val qau gemiddelde ook bij de "oudjes" hier hoor.

30 worden: even een vraagje, ik wil graag iets dfoen voor me verjaardag maar heb er simpelweg het geld niet voor. Vinden jullie dat je van men mag vragen om mee te gaan iets doen op mijn evrjaardag voor eigen kosten, in plaats van een kado? ik vind het niet kunnen maar ben beniuwd wat jullie vinden.

kado: ik zoek nog iets moois, iemand tips?

Bellie: lief!

11. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    sm: werkze!

Boni: knuf!

Pnirmal: goed dan toch!

12. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    mamamia: klasse! inderdaad eerst aan jezelf denken hoe moeilijk ook al je een wens hebt voor een tweede. komt allemaal wel is mijn motto geworden, misschien heb je er iets aan. knuf!

Hier zo even naar het dorp. moet een klein Sint kadootje hebben voor de oudste twee. iemand tips? tot 5 euro ongeveer.

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @nelta: lekker ingeslagen:)

@jeuj! aidan gaat ook los lopen!

@back ouwe:D

@knor, knuf voor jou!

@draagdoek: wim heeft hemnog niet omgehad, maar verwacht dat dat nog wel gaat komen aangezien hij daniel bijna altijd in de draagzak had maartoen gignen we vaak de bergen in en dat is nu al heel lang geleden:(

@back, carriereswitch?

@hihi pnir, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor:D Ik vind/vond mn schoonzusje er ook nog niet volwassen genoeg voor maar ze zal wel moeten nu he

@bel leuke spam! hej koekjes bakken! is misschien wel idee om keer met daniel te doen,die wil laatste weken altijd helpenin de keuken!

@back: als ze allemaal weten hoe je financiele situatie is kan dat denk wel hoor! heeft mn zwagertje pas ook gedaan, wilde met iedereen gaan chinezen maar das nogal een kostenpost voor iemand van 17, dus gewoon iedereen zelf betaald ipv kado

@sinterklaaskadootjes: moet ernog heel veel kopen. Voor lydia ga ik denk een schommelbeest kopen en zelf wil ik een magnetron, mis die best wel. Alleen wat ik voor thuis moet kopen...pfff Die gaan in feb verhuizen maar ze weten nog geen van alle welke kleur kamer ze willen dus dat word lastig om daar iets voor te kopen.

@hier: nog niet erg opgeknapt, denk dat ik ongi ga worden:( vanochtend om 7.15 lydia met fles bij wim in de stuurhut gebracht en zelf tot 8.45 weer geslapen. Heb geeneens gehoord dat daniel naar boven gign;)

14. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Gup: en bedank he :(

carriereswitch? hoe bedoel je dat? ben wel verschillende dingen aan het uitproberen ja qau sollicitaties.

Kadootjes: en waardebonnen? hier ben ik al klaar op die kleine Sint kadootjes na dus. Ga ook zo het evrjaardags/kerstkado van de oudste halen en moet nog iets verzinnen voor L voor kerst (zit aan een magisch tekenbord van Nijntje te denken) en grote L voor der verjaardag/kerst.

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Back, iets van oorbelletjes, make-up of iets dergelijks. Voor een jongen is het toch weer lastiger.

@sinterklaascadeaus, ik ben aardig klaar geloof ik. Maar ja we vieren het ook maar met zn drietjes.

Hier weer terug van het zwemmen en Stijn is gelijk door naar bed. Die heeft volgens mij een nee-dag vandaag. Alles is nee, nu was hij ook wel vroeg wakker vanmorgen en is hij behoorlijk verkouden, dus dat zal vast ook wel meespelen. Vanmiddag met mn moeder naar mn oma.

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dit bedoelde ik;)

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nou, 30 valt nogwel mee hor! bejaardehuis hoef je nog niet te bespreken:D

waardebonnen iswel een idee ja! Niet voor allemaal, maar voor een deel toch wel!

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ow gezellig:( Hopelijk is hij straks gezelliger!

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja ik hoop het ook en anders mag oma achter hem aanrennen :D.

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hihi:D

Deel Deze Pagina