Februari Mama's 2010 .... Deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Maar wat wil je doen dan uit eten of iets??? dan zou je wel misschien kunnen vragen of het eten op eigen kosten is in plaats van een cadeau.

En 30 jaar mooie leeftijd toch. ;) het leven begint na je 30 ste toch haha. De meeste onzekerheden ben je dan wel kwijt( behalve als je pnirmal heet) haha. Je denkt beter na je bent niet meer zo impulsief en je kunt geen los bol meer zijn. Wat je in je 20ste jaren nog wel eens kunt maken haha.

Hier net terug van een rondje winkel de helft heb ik nog niet gehaald. Te gelijk ook even een bezoekje gebracht aan mijn moeder met k en mijn nichtje. K was moe dus toch naar huis.

Ben net wel even boos geweest op k ze wilden niet gaan slapen zelfs niet na sussen en troosten. Ben dus tegen haar uitgevallen van NU ga jij slapen. Met harde boze stem oeps en nu voel ik me SCHULDIG had er ook wat harder terug gelegd in haar bedje je blijft liggen waar je ligt o man waarom nu.:( Verloor dus me gedut) als ze zo wakker is even goed maken even extra knuffelen. Pfffff

:(

2. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    hooooooi!

ik lees even niet terug maar morgen want mijn vriend is vandaag jarig en word 30! .. Moet zo nog even snel een kwarktaart maken! en ik had een gratis taartje van de Hema door die actie dat ze voor niks op de site stonden en dan nog cake .. moet genoeg zijn!

Tot morgen!

3. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    hello again :D

Gup: o ja hahaha :D daar ben ik altijd voor in hoor ;) maar even serieus, ik heb ook egsolliciteerd voor iets totaal anders en gek genoeg ben ik toch ook wel een beetje anders gaan denken hoor. ;)

Gup: waardebonnen hebben ze tegenwoordig in alle soorten en maten dus dat moet wel goed komen denk ik.

Sintkadootjes: ik ben klaar! Ik heb een tasje in zilver op de markt gekocht voor de oudste L :)D hadig meiden met dezelfde voorletter :D) en voor T een pakketje van adidas douche met een luchtje. Voor T zijn verjaardag een psd spelletje dat vandaag in de aanbieding was dus ik ben helemaal klaar. De beide L's nog voor de kerst.verjaardag maar dat komt wel als ik het zie.
    Volgende week komt Sint bij "ons" langs in het dorp dus dat krijgen alle kids iets van 1 euro van mij. De nichtjes krijgen samen een pakketje waarmee ze een bloempotje kunnen verven en daar zaadjes indoen. Vond ik een tijdje geleden al bij de Action. L krijgt een sinterklaasboekje en heb net bedacht dat T een blikje energiedrink krijgt :D en L een lipgloss. klaar! :D

Nelta: dat vinden oma's ook HEEL erg :D

4. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Pniraml: nou...ik heb de laatste week wel zitten denken van meid je wordt 30 en wat heb je nu bereikt. Best veel maar ik heb nog steeds dat onzekere waar jij het over hebt hoor. Zo trots ben ik niet metw at ik bereikt heb in het algemeen.

en we voelen ons allemaal wel eens schuldig meid, ook gdat gevoel begrijp ik goed en heb ik ook vaak. Ze gaan vaak net even te ver...

5. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    ld: gefeliciteerd en veel plezier!

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @back: ja dat is zo, maar 2zusjes hebben liever iets concreets in handen (1 is 9jaar en ander 19, maar verst. gehandicapt)
    lekker dat jij klaar bent voor sint!

7. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Spam: zo kijkt mijn meisje op de schoolfoto. even daargelaten dat het bijzondere slechte foto's zijn van de fotograaf uit.

8. In vind ze mooi! Ze kijkt alleen een beetje zo van "moet dat nou" op die eerste.

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik heb hem bij de baby walz besteld, online.

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Stapje voor stapje meis, je klimt de ladder op en soms moet je weer even een paar treden terug om iets op te pakken voordat je verder kunt.
    Da's helemaal niet erg, over het algemeen is je lijn stijgend en daar gaat het om!
    Pas goed op jezelf, *knuf*

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik ga even op de klaagstoel zitten (want dat mocht :)):

Ik begin het gevoel te krijgen dat ik "getest" wordt of zo; een vriendin van me is zwanger en uitgerekend in.. tadadadaaaaa; mei!!

Hoeveel mensen ga ik nog tegenkomen die in mei 2012 uitgerekend zijn?
    Of is nu even iedereen in mei 2012 uitgerekend of zo??

Pfff..

(sorry) :(

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    dikke knuffel meid. Het is moeilijk hoor voorals als iedereen en alles om je heem zwanger is. Ik weet zeker dat er een zusje of broertje voor lila komt.

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Back: ik vind de foto's juist wel leuk hoor! Zal even een voorbeeld spammen van Dinand zijn eerste "school"foto! Deze foto is overigens al 9,5 maand geleden gemaakt!

Lila: Meisie toch, kan me voorstellen dat het je vies tegen valt als iedereen om je heen maar zwanger raakt, en dan ook nog eens in mei uitgerekend zijn! Dikke knuffel voor jou! Ennuh, ik zal me duimen vast laten draaien voor je dat ook jij snel weer een posi test in handen mag hebben en een plakbeeb!

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Trouwens lila, ik denk dat het je nu gewoon meer opvalt dan anders. Ik had dit namelijk ook toen ik zwanger was, en toen ik eenmaal bevallen was, viel het me op dat er overal kinderen werden geboren en overal slingers voor de ramen hingen.

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Nee eerder juli 2012 :p hahaha!!

Maar begrijp je hoor!! Ineens lijkt het alsof iedereen dan in die maand is uitgerekend!! Knuff

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    lilalief, knuf voor jou!

17. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Sm ben je zwanger ?

18. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hey meiden wij zijn vanmiddag weer terug gekomen van onze vijf daagse vakantie in de Efteling. En Bram heeft zo genoten ik hoorde de hele dag steeds nog een keer hihihi. Hij keek zijn ogen uit :)

Zijn er nog bijzonderheden nieuwtjes geweest toen ik weg was?

19. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Foto: ze zijn zeer zeker leuk hoor! alleen de kleuren kloppen niet. jurkje is fel roze! en zo zijn er nog wel meer dingen met de fotograaf. maar verder zijn het super leuke foto's echt L.

Lilalief: dikke knuf! snap je heel goed. met de MK had ik precies hetzelfde. erg lastig, het blijft in je achterhoofd.

Ladytijger: welkom terug!

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Ladytijger, mooi dat jullie een fijne week hebben gehad. Was ook super weer.

Lila, dikke knuffel.

Ld, succes met taartjes bakken ;).

Back, mooi dat je geslaagd bent voor cadeautjes
    En die foto’s zijn toch best leuk.

Hier vanmiddag met mn moeder naar mn oma geweest en Stijn is weer verwend door zn oma’s. Terug in de auto heeft meneer nog een half uur geslapen, dus hij is nu nog wakker, al ga ik hem denk zo wel naar bed doen.

Deel Deze Pagina