Februari Mama's 2010 .... Deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ahhhh! Jij lief!

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Vanmiddag zijn we nog ffies met de kids naar de kinderboerderij geweest, echt geweldig!! Ze vonden t super leuk!!

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

En moppies nog een keertje!!

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ah, kijk dan! Moppies!

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
  6. Goedemorgen!

Sam is weer flink aan het spoken de afgelopen nachten. 's Nachts huilen en schreeuwen. Eerst een tijdje laten liggen maar het begon op een gegeven moment wel heel zielig te klinken dat mijn man hem maar is gaan halen en bij ons in bed heeft genomen. Hier wil ik liever geen gewoonte van maken, maar hij is anders gewoon ontroostbaar. En dan was het gisterenochten 6.30 dat we beneden zaten en vanmorgen 7:00 uur.

Ach ja meneer zit nu de herhaling vd intocht te kijken en mama even achter de laptop. Broodjes gaan zo in de oven en dan maar lekker ontbijten. Papa slaapt uit vandaag.

Vanmiddag brengen we de kleine man weg naar opa en oma want vanavond gaan we wokken met de hele fam. voor de verjaardag van de oom van mijn man.

7. Leuke spam supermummy!

En jij lieve ticker donder!

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Donder en bloem thnxx!! Was ook wel ff erg lekker met de kids zo samen!!

Hier vanochtend redelijk op tijd wakker, Devin ligt net in bed en ook Jaylinn gaat zo lekker ff een tukkie doen... Dan kunnen wij ff filmpje kijken en lekker toastje eten met tonijnsalade... jummie! Net even lekker zelf gemaakt! Vanmiddag naar me ouders en daar eten...

Verder zien we t wel... helaas niet gebeld voor een bevalling... erg jammer!! Hoewel ik wel vrij lang geslapen heb, ben ik gewoon echt heel moe... terwijl ik weinig gedaan heb vandaag. Alleen wasje gedraaid hihi!!

Nou tot later!!

9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hoi Hoi,

@ Meeting:
    Niet doorgegaan???
    Was benieuwd hoe het geweest was....

@ Sint-intocht:
    Hebben het op tv gekeken. Waren van plan er naar toe te gaan maar stond 's ochtends op met verschrikkelijke pijn in stuitje/bil/heup/bekken-gebied....Alles deed pijn....Liggen, zitten, staan, lopen...Dus gisteren vrij weinig gedaan!

Aidan vind sint en piet wel helemaal leuk. Heb van de hema van die poppenkastpoppen en die knuffelt hij helemaal plat. Ook hebben ze bij de hema hele leuke karton-boekjes voor 1,50...Aidan wil die steeds lezen....Piet, piet, piet!!! Int, int, int....hihi, moet er zo om lachen!!!

Verder hangen er slingers met welkom sint&piet en heb ik gisteren speculaas gebakken....Lekker sfeertje dus...

Schoentje gezet en er zat vanochtend een boekje in...Aidan helemaal enthousiast: Wow, zei hij!!!....hihi....

@ Super mummy:
    Belachelijk zeg, van dat gezin.....En nu? Moet je daar nog naar terug???

@ Zwangeren:
    Hoest ermee???

@ Lopen:
    Aidan loopt nu echt de hele dag. Zei vanochtend tegen manlief: kan me bijna niet meer herinneren hoe het was toen hij nog niet liep...Bizar hoe snel dat gaat....Maar leuk dat het is!

Ik ga even de oogjes dichtdoen...

Fijne zondag nog!!!

Liefs knorretje

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Knor, grappig is dat, eerst kan je niet voorstellen hoe het is als ze lopen, maar nu is het zo normaal.
    Hier heeft stijn een pietenmuts en daar komt hij elke keer mee aan.
    Ik had trouwens vorige week last van mn bekken, maar dat kwam toen door het indalen, maar dat is bij jou nog wel erg vroeg.
    Hier verder prima, gelukkig geen voorweeen meer gehad en de harde buiken vallen ook wel mee nu. Nog 5 daagjes werken en dan lekker verlof en de laatste dingetjes regelen. Heb er zin in.

Bloempje, hopelijk slaapt sam snel weer normaal, hier is het ook wel eens een paar dagen vroeg (meestal in het weekend) en dan daarna is het weer gewoon goed.

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Helaas, geen juli baby ook.. Misschien volgende maand.

Gek eigenlijk, we hadden er nog geen haast mee maar nu ik zwanger ben geweest ben ik er toch wat meer mee bezig. Toch maar weer iets meer sporten in bed dan..

12. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Sm wat klote en gemeen van dat gezin!

donder leuke banner site!

Bloem eetse vanavond!

knorretje wat leuk dat A sint en piet zo leuk vind!

Hier naar t bos geweest T heeft heerlijk gerend!
    zo naar werk een uurtje werken en dan broodje kroket eten! Wat hebben wij dit weekend slacht gegeten!!! Veel frituur en taart en veel meer lekkere dingen! T kreeg ook gewoon een potje en daarna at hij nog een paar patatjes!

tot later!

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nou hier hoef ik sem echt geen potje te geven als wij friet eten haha dan word ie echt boos en wil die toch frietjes.

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Kids aten hier ook al snel mee. Alleen in t begin soms een potje als we niet thuis waren... vind t heerlijk dat ze mee eten hoor!!

Hier lekker dagje niks... heerlijk!! Lekker met gezin samen geweest, vanmiddag bij me ouders en nu weer lekker thuis. Kids lekker in bed. Net stukje appeltaart met slagroom gegeten en warme choco met slagroom... slecht!! Ben nu wel misselijk blehhh!!

Zitten ff saampjes Najib te kijken... lachen ons een breuk hahaha!! Zometeen So you think you can dance kijken en dan lekker naar bed... Morgen nog wel beschikbaar dus even afwachten nog...

Fijne avond!! xxx

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hallo!
    niet veel te vertellen, naar de kerk geweest in mannheim (grote kans datie weg gaat/moet *snif*), morgen ff paar dagen naar Nl ivm dopen

16. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    als T door heeft dat wij patat eten dan eet hij ook niet. maar ik geef hem dan daarvoor een potje :p
    voor de rest eet hij ook gewoon mee. maar hij eet heel weinig patatjes daarom een potje erbij.

T was gebroken. ik kwam om 18.00 thuis en hij lag ik papa zijn armen te maffen!
    hij heeft ook het hele bos doorgerend!

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

zo doe ik het met k ook. Maar als ze het door heeft dan kan ik het potje net zo goed gelijk in de prullenbak gooien slim he die kinderen..

Niet echt bij gelezen. Heb een avatar marathon gehouden met Arun samen. Die is net afgelopen.

Vanmiddag even bij me schoonzusje geweest. K heeft haar middag dutje over geslagen om 4.15 viel ze als nog in slaap. En hebben haar wakker gemaakt na een half uurtje. En thuis viel ze bijna gelijk weer in slaap ze was op. Duidelijk nog niet toe aan een middag slaapje overslaan hihih..

Hoe is het met de rest? Ook alles goed.

Nou een fijne avond allemaal en een goede nacht rust toe gewenst.;)

18. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hi lady's,

Hoe is het hier?

Ik begin me weer een btje de oude te voelen nu ik terug mijn medicijnen heb verhoogd. Ben wat rustiger en niet meer zo onrustig/gespannen als vorige week. Dat voelt al een heel stuk beter! Ben aankomende week nog ff thuis van mijn werk, ff alles op de rit en dan kunnen we er hopelijk weer tegenaan! Pffff, schrok er wel van hoor... dacht echt dat ik opnieuw 'gek' werd, niet leuk!

Thnx voor de opbeurende woorden, doet me goed. Ook al heb ik niet veel van me laten horen de laatste weken. Jullie zijn allemaal even liefffff

Ik zeg: GROUPSHUG! :D

Ik duik nu lekker mijn bedje in. Misschien kom ik deze week wel wat meer meebeppen. Etienne is morgen bij schoonouders, dinsdag bij het kdv, woensdag bij mij, donderdag is manlief erbij en vrijdag weer bij schoonouders. Dus ik heb het redelijk rustig;)

Weltrusten allemaal...

XxX

19. Meiden over 25min heb ik echo duimen jullie voor me. Tot straks x Bloem

20. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    Succes, ik zal voor je duimen hoor! Hoop dat alles goed is....

Deel Deze Pagina